Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
83521/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko on kyllä teennäisin BB asukas vuonna 2020,jos Timoa ei lasketa. Lisäksi suosittelen tuotantoa poistamaan Markon välittömästi talosta ja viemään keuhkosairauksien erikoislääkärin tutkimuksiin. Kuulostaa vakavalta tuo tupakkayskä ja joku tupakan aiheuttama keuhkosairaus hänellä aivan varmasti diagnosoidaan. Toivottavasti ei ole se kaikista pahamaineisin.

Tää on hauska, ku koitetaan keksiä väkisin jotain haukkumista inhokista. Sitte ku ei enää oikeen muuta keksi, niin aletaan keksimään tällaisia ihme perusteluita häädölle, kuten keuhkosairaus :D

Ajattelen vain Markon parasta. Kuuntelepa itse Markon yskää ja tuu sitten kertoon yritänkö keksiä jotain väkisin:( Nopea diagnoosi on todella tärkeää, että hoito voidaan aloittaa. T Keuhkosh

Itse poltin 35 vuotta ja paljon päivässä..nuorena yskin kanssa törkeesti kuin keuhkotautinen..vanhempana yskä loppui vaikka röökiä vedin yhtä paljon,nyt reilu vuoden ollut polttamatta ja ihme oli kun ei lopettamisen jälkeen irronnut limaa eikä yskäkään vaivannut vaikka kuuluu vierotukseen?Eli tuskin on keuhkotautinen vielä..

Marko on itsekäs eikä ajattele poikansa parasta, kun tupakoi noin paljon. Kohta on keuhkosyöpä ja pojasta tulee isätön.

Joelin kanssa jutellessa totesi, että aikoo tosissaan lopettaa tupakoinnin, samaa lupasi Joel.

Vierailija
83522/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artun kannattaisi laittaa paita päälle edes siksi aikaa, kun laittaa ruokaa. Sihahtaa mukavasti, kun kippaa kiehuvat öljyt päälleen pannulta.

ei ole paitaa, pelkät bokserit ja kylpytakki, ettekö te ollenkaan seuraa?

Arttu vois riisua kaiken loppukaudeksi❤️

Mä näin Artusta vahingossa liikaakin yks kerta kun näytettiin sen suihkuun meno Ellan kanssa. Mietin hetken, että onko Artun persvaossa joku eläin, mutta tais olla ihan omia karvoja kuitenkin vaan. Ei ollut mikää seksikäs näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83523/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Sainio vetosi Arttu ulos viimeinenkin! Jope varmaan aloittaa katsojiin vetoamiskanmpanjansa tänään mutta toivottavasti se ei mene läpi niin kuin viimeiksi. Artulla ei ole tuolla mitään virkaa, se kuuluu kalustoon, mut siitä ei ole iloa. Jope on iso poika ja saanut jo muitakin kavereita talossa, joten ulos vaan! Timokin voisi läheä, mutta ei vielä koska aiheuttaa konflikteja Vilin kanssa. Paula on hullu ja on ehdottomasti finaalipaikkansa ansainnut. 

Minusta Artusta on paljonkin iloa, varsinkin Joelin ja OP:n kanssa läppä lentää ja sitä on paljon hauskempi katsoa kuin riitelyä tai selän takana puhumista. Myös Krissen kanssa saa aikaan kivoja keskusteluja. Arvostan myös sitä, kuinka Markon kanssa tulevat ainakin näennäisesti hyvin toimeen, vaikka nimeämisten perusteella kumpikaan ei toisesta pidä. Kumpikaan ei kuitenkaan läyhää toisesta pahaa selän takana.

Kauden aikana on nähty jo ihan tarpeeksi konflikteja ja pahan puhumista, mieluummin katsoisin nämä kolme viimeistä viikkoa hyväntuulista kanssakäymistä kuin vaikkapa Timon ja Vilin inttämistä, tai Timoa ahdistelemassa Joelia. Eilenkin pieraisi naamalle...

Oivallisesti kiteytetty. Artussa on paljon hyviä puolia. Hän ei tosiaan ole koko aikana pitänyt Markosta, mutta ei hän ole sen kummemmin siitä länkyttänyt tai läyhäyshovia ympärilleen kerännyt. Päin vastoin - paras kaveri Joel on lähentynyt Markoa ja nukkunut öitä saman peiton alla tämän kanssa, vain lievää mustasukkaisuutta on ollut havaittavissa Artun käytöksessä kaverin huomiosta, mutta onneksi on OP.  Arttu on leikkisä, hän keksii kaikenlaista hassua, ei tölvi tai nälvi ketään jatkuvasti, jos tölvitään niin se tehdään näkyvästi roastaamalla, hän osaa olla dramaattinen ja vetäistä itkupotkuraivarit ilman että se tehdään haukkumalla jotain toista asukasta tai kyräilemällä jotain toista kuppikuntaa. 

Arttu olisi täydellinen bb-asukki ilman tota Ankeuttaja-Ellan tartuttamaa stigmaa. 

Vierailija
83524/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viittisi tänne vinkata kellon ajat, kun imitaatioissa on vuorossa Arttu ja Paula.

En ole näytön äärellä koko aikaa ja edellä mainitut kiinnostaisi kuitenkin nähdä jälkeen päin. Edes jotain pientä hupia.

Nyt ilmeisesti kohteena ollut ainoastaan Marko ja OP.

Vierailija
83525/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo syö kuin luolamiehet. Milloin viimeksi ne on istuneet pöydän ääreen porukalla syömään?

Nyt tuolla suut jauhaa samalla tiskillä missä paistetaan lisää jauhelihaa ja porukka levottomana pyörii ja puhuu ruoat suussa.

Ehkä he eivät ole voineet istua pöydän ääressä viime aikoina, koska ei ole ollut tuoleja.

pöytä on kielletty, varoitusnauhat ristissä pöydän päällä, kun oikein tarkasti katsoo.

Vierailija
83526/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt Krissestä tähän saakka mutta nyt voisi kyllä tuon oudon kävelytyylinsä takia lähteä. Tajusin mitä se muistuttaa, pingviiniä, töpöttää eteenpäin ja kädet jäykkinä sivuilla.

Oikeasti ja todellako olet tuota mieltä? Krisse ois sun suosikki siis edelleen, jos hänellä olisi toisenlainen kävelytyyli.

Niinpä😂

Kyllä nää kommentit kertoo enemmän niiden kirjoittajista kuin kohteista!

No täällä otetaan kaikki kommentit niin tosissaan eikö koskaan tule mieleen että jotku kommentit on kirjoitettu ihan vaan ärsytysmielessä Krisse faneille jotka vetasee herneen nenään välittömästi.

minä en ole Krissefani, mutta minua ärsyttää nuo kommentit tasan sen takia, että niiden spämmääminen kuihduttaa muun keskustelun kokonaan. Ketään ei kiinnosta, mitä jauhat kävelytyyleistä tai nenäteipeistä, mutta kun tuntuu, että täällä kukaan ei enää jaksa keskustella mistään muusta, kun joka juttu käännetää Krissefanien valheiksi. Vaikka kirjoittaisi pitkän kommentin, jossa ei puhuta sanaakaan Krissestä eikä mitään häneen liittyvästä, aina jonkun sekopään pitää tulla länkyttämään, miten harhaisia Krissefanit ovat. 

Minä en ole koskaan kirjoittanut kenenkään kävelystä enkä henkilökohtaisista ominaisuuksista koska niille ei kukaan mitään voi, käytöksestä olen maininnut useammankin asukkaan kohdalla. Toin vain asian esiin että ärsytysmielessä tehtyjä kirjoituksia esiintyy useinkin ihan tarkoituksella ja mitä kiukkuisemmin niihin vastaa sen useimmin niitä esiintyy.

Et ole koskaan kirjoittanut tuollaisia kommentteja, mutta silti puolustelet ja perustelet, miksi sellaisia kirjoitetaan? Okei. Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan selittelee toisten p*rseilyjä, jos itse ajattelee ja toimii toisin. 

Niin voithan sinä vastailla niihin kirjoituksiin mutta varaudu siihen että ne tulee jatkumaan niin kauan kun niihin reakoidaan ja en puolustellut  ja selitelly mitään, kerroin vaan mielipiteeni siitä miten huomion antaminen lisää huomion hakemista.

Okei. Minä en reagoi noihin tavallisiin huuteluihin vaan tuollaisiin järjettömiin epäloogisiin väitteisiin, koska minä taas puolestani nautin siitä, että voin osoittaa jonkun olevan väärässä. Jos joku saa siitä kiksinsä, että minä todistan hänen väitteensä järjettömäksi ja noloksi, niin olkoon hyvä vain. 

"nautin siitä, että voin osoittaa jonkun olevan väärässä." Mielenkiintoista miten sen teet?

Perustelemalla väitteeni ja tuomalla faktoja tiskiin. Tässä ketjussa esimerkiksi kirjoitan näkyviin kameran ja ajan, josta kaikki voivat itse käydä katsomassa, että kertomani asia on totta ja toinen puhui puutaheinää.

Esim eilen tai toissapäivänä joku puhui, miten törkeästi Op oli suolannut Krisseä ja raivonnut, kun Krisse huijasi, että hänen poikaystävänsä näyttelee vikingsissä. Laitoin näkyviin kellonajan ja kerroin, mitä minä tilanteessa näen (op heitti asiasta yhden ohimenevän lauseen ja sen jälkeen ei ollut kiinnostunut asiasta lainkaan, mutta Arttu ja Paula tenttasivat Krisseä innokkaasti). 

Vierailija
83527/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku viittisi tänne vinkata kellon ajat, kun imitaatioissa on vuorossa Arttu ja Paula.

En ole näytön äärellä koko aikaa ja edellä mainitut kiinnostaisi kuitenkin nähdä jälkeen päin. Edes jotain pientä hupia.

Nyt ilmeisesti kohteena ollut ainoastaan Marko ja OP.

Paula oli toisena hetii Markon jälkeen. Oli hauska, kuten saattoi arvata. Ei ole  mitäänsanomaton  asukas.

Vierailija
83528/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia ei tiennyt ketkä on USA:n vaaleissa vastakkain ja Paula sentään ties, että vaalit on näinä päivinä.

Julian voi jo hyvällä omatunnolla sanoa tyhmäksi ihmiseksi. Se ei ole enää haukkumista koska se on täysin totta.2

Ainoa asia mistä tämä nainen jotain tietää on ripset,  meikkaus ja hajuvedet. Ellaneidon kanssa juttua riitti.

Vierailija
83529/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt Krissestä tähän saakka mutta nyt voisi kyllä tuon oudon kävelytyylinsä takia lähteä. Tajusin mitä se muistuttaa, pingviiniä, töpöttää eteenpäin ja kädet jäykkinä sivuilla.

Oikeasti ja todellako olet tuota mieltä? Krisse ois sun suosikki siis edelleen, jos hänellä olisi toisenlainen kävelytyyli.

Niinpä😂

Kyllä nää kommentit kertoo enemmän niiden kirjoittajista kuin kohteista!

No täällä otetaan kaikki kommentit niin tosissaan eikö koskaan tule mieleen että jotku kommentit on kirjoitettu ihan vaan ärsytysmielessä Krisse faneille jotka vetasee herneen nenään välittömästi.

minä en ole Krissefani, mutta minua ärsyttää nuo kommentit tasan sen takia, että niiden spämmääminen kuihduttaa muun keskustelun kokonaan. Ketään ei kiinnosta, mitä jauhat kävelytyyleistä tai nenäteipeistä, mutta kun tuntuu, että täällä kukaan ei enää jaksa keskustella mistään muusta, kun joka juttu käännetää Krissefanien valheiksi. Vaikka kirjoittaisi pitkän kommentin, jossa ei puhuta sanaakaan Krissestä eikä mitään häneen liittyvästä, aina jonkun sekopään pitää tulla länkyttämään, miten harhaisia Krissefanit ovat. 

Minä en ole koskaan kirjoittanut kenenkään kävelystä enkä henkilökohtaisista ominaisuuksista koska niille ei kukaan mitään voi, käytöksestä olen maininnut useammankin asukkaan kohdalla. Toin vain asian esiin että ärsytysmielessä tehtyjä kirjoituksia esiintyy useinkin ihan tarkoituksella ja mitä kiukkuisemmin niihin vastaa sen useimmin niitä esiintyy.

Et ole koskaan kirjoittanut tuollaisia kommentteja, mutta silti puolustelet ja perustelet, miksi sellaisia kirjoitetaan? Okei. Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan selittelee toisten p*rseilyjä, jos itse ajattelee ja toimii toisin. 

Niin voithan sinä vastailla niihin kirjoituksiin mutta varaudu siihen että ne tulee jatkumaan niin kauan kun niihin reakoidaan ja en puolustellut  ja selitelly mitään, kerroin vaan mielipiteeni siitä miten huomion antaminen lisää huomion hakemista.

Okei. Minä en reagoi noihin tavallisiin huuteluihin vaan tuollaisiin järjettömiin epäloogisiin väitteisiin, koska minä taas puolestani nautin siitä, että voin osoittaa jonkun olevan väärässä. Jos joku saa siitä kiksinsä, että minä todistan hänen väitteensä järjettömäksi ja noloksi, niin olkoon hyvä vain. 

"nautin siitä, että voin osoittaa jonkun olevan väärässä." Mielenkiintoista miten sen teet?

Perustelemalla väitteeni ja tuomalla faktoja tiskiin. Tässä ketjussa esimerkiksi kirjoitan näkyviin kameran ja ajan, josta kaikki voivat itse käydä katsomassa, että kertomani asia on totta ja toinen puhui puutaheinää.

Esim eilen tai toissapäivänä joku puhui, miten törkeästi Op oli suolannut Krisseä ja raivonnut, kun Krisse huijasi, että hänen poikaystävänsä näyttelee vikingsissä. Laitoin näkyviin kellonajan ja kerroin, mitä minä tilanteessa näen (op heitti asiasta yhden ohimenevän lauseen ja sen jälkeen ei ollut kiinnostunut asiasta lainkaan, mutta Arttu ja Paula tenttasivat Krisseä innokkaasti). 

Työsi menee hukkaan trollaajien kanssa. Ei niitä harmita olla väärässä, riemuitsevat vaan kun saavat jonkun reagoimaan.

Vierailija
83530/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula ulos nyt, Juntti seuraavaksi.

Muistakaa nyt kuinka veemäinen seläntakana puhuja Paula on ollut. Niillä ansioilla ei kuulu enää olla mukana.

Plus muu sekoilu ja karseen kuuloinen huutava puhe.

Kuka oikeasti vielä toivoo hänen jäävän taloon tuomaan MITÄ?

Ilmeisesti Paulan jäämistä toivoo vain ihmiset jotka ovat kiusaajia ja nauttivat p.askan jauhamisesta muista.

Kannatan Paulan jäämistä taloon mutta en ole kiusaaja. Olen ollut itse koulukiusattu ja joutunut aikoinaan vaihtamaan kouluakin sen takia. En myöskään nauti mistään pazkan jauhamisesta muista. Teoriasi siis ei ole oikea. En näe Paulaa kiusaajana. Ehkä nykyään on matalampi toleranssi ihmisillä, mutta kyllä oikea kiusaaminen on mielestäni ihan jotain muuta kuin mitä Paula tekee.

Tällä kaudellahan on lähes kaikki jo nimetty kiusaajiksi, varsinkin jos antavat häätöääniä Krisselle tai puhuvat selän takana että Krisse ärsyttää. En kyllä näe sitä kiusaamisena.

Tällä palstalla kaikki, jotka eivät pidä Krissestä ovat kiusaajia. Typerät Krisse-fanit näin ovat päättäneet.

Ei ole kyse siitä, kenestä pidät ja kenestä et, vaan siitä, miten sen asian ilmaiset ja perustelet. Ei Krisse ole minunkaan lempparini mutta minua ei ole kukaan kutsunut kiusaajaksi, koska en jatkuvasti täällä kitise, miten rumat housut hänellä on tai miten hän ei taaskaan tehnyt ruokaa kaikille.  

Niin sun mielestä itsekäs tyyppi on fanituksen arvoinen. Jos asuisit tuommoisen tyypin kanssa kuin Krisse, niin tuskin jaksaisit sitä itsekään. Ei tee koskaan mitään muuta kuin makailee.

Nykyajan uusavuton ihminen.

Se lukemisen ymmärtäminen... 😳

Kyllä tuolla muuten on uusavuttomia monet muut kuin Kristiina, monet on myös paljon itsekkäämpiä.

Täytyyhän ne syynsä haukkumiseen tietysti jostain keksiä.. nyt sitten on rumat housutkin..

Ei vaan Krisse on 🪆 en tykkää venakoista 🪆🪆

Vierailija
83531/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte pitää Kristiinan talossa. Nykyään hän lojuu suurimman osan ajasta sängyssä peiton alla?

Hän itsekin tuntuu haluavan jo pois tuolta.

Vierailija
83532/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula ulos nyt, Juntti seuraavaksi.

Muistakaa nyt kuinka veemäinen seläntakana puhuja Paula on ollut. Niillä ansioilla ei kuulu enää olla mukana.

Plus muu sekoilu ja karseen kuuloinen huutava puhe.

Kuka oikeasti vielä toivoo hänen jäävän taloon tuomaan MITÄ?

Ilmeisesti Paulan jäämistä toivoo vain ihmiset jotka ovat kiusaajia ja nauttivat p.askan jauhamisesta muista.

Kannatan Paulan jäämistä taloon mutta en ole kiusaaja. Olen ollut itse koulukiusattu ja joutunut aikoinaan vaihtamaan kouluakin sen takia. En myöskään nauti mistään pazkan jauhamisesta muista. Teoriasi siis ei ole oikea. En näe Paulaa kiusaajana. Ehkä nykyään on matalampi toleranssi ihmisillä, mutta kyllä oikea kiusaaminen on mielestäni ihan jotain muuta kuin mitä Paula tekee.

Tällä kaudellahan on lähes kaikki jo nimetty kiusaajiksi, varsinkin jos antavat häätöääniä Krisselle tai puhuvat selän takana että Krisse ärsyttää. En kyllä näe sitä kiusaamisena.

Tällä palstalla kaikki, jotka eivät pidä Krissestä ovat kiusaajia. Typerät Krisse-fanit näin ovat päättäneet.

Ei ole kyse siitä, kenestä pidät ja kenestä et, vaan siitä, miten sen asian ilmaiset ja perustelet. Ei Krisse ole minunkaan lempparini mutta minua ei ole kukaan kutsunut kiusaajaksi, koska en jatkuvasti täällä kitise, miten rumat housut hänellä on tai miten hän ei taaskaan tehnyt ruokaa kaikille.  

Niin sun mielestä itsekäs tyyppi on fanituksen arvoinen. Jos asuisit tuommoisen tyypin kanssa kuin Krisse, niin tuskin jaksaisit sitä itsekään. Ei tee koskaan mitään muuta kuin makailee.

Nykyajan uusavuton ihminen.

Se lukemisen ymmärtäminen... 😳

Kyllä tuolla muuten on uusavuttomia monet muut kuin Kristiina, monet on myös paljon itsekkäämpiä.

Täytyyhän ne syynsä haukkumiseen tietysti jostain keksiä.. nyt sitten on rumat housutkin..

Itse et ymmärrä lukemaasi. Et myöskään ymmärrä, että Krisse vaan on ällöttävä sekö sisäisesti että ulkoisesti.

Vierailija
83533/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu nauroi katkeraa naurua eilen nukkumaan alkaessa ja sanoi kun hän pääsee talosta hän menee köyrimään kaikkiin reikiin ja tunkee munaansa kaikkialle. Ellahan on 50m:n päässä asuntonsa. Ella varaa vaseliinia ja huulirasvaa. Köyrijä tulee huomenna.

Vierailija
83534/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoli alas: älä hae taloon

Nuoli ylös: anna mennä.

Tekis mieli hakea taloon. Olen 3 lapsen äiti. Takana raju menneisyys huumemaailmassa. Selvinnyt ja saanu uuden elämän.

Hampaat huonot, kama syövyttänyt aikanaan. En meikkaa kuin harvoin ei ole leikelty. Muutama ruma tatska otettu nuorena sekasin ja rumat lävistysreiät jääny ikuisesti. Ois hyvä nuorten nähä kannattaako lähtee leikkimään aineiden kans. Esimerkki miten ei kannata elää, toisaalta taas siitä että jos oikeesti haluat elävien kirjoihin, se on mahdollista. Silti kiitollinen elämästä. Tehny paljo virheitä ja oppinu niistä. En tuomitse ketään paitsi lapsiin kohdistuvat rikokset.. Siinä menee raja

Ihanaa syksyä kaikille. Pike.

Jos sinulla ei ole mitään muuta annettavaa kuin olla joku varoittava esimerkki fyysisen olemuksesi perusteella, en näe mitään syytä hakeutua taloon. Huonot hampaat, lävistysreiät ja rumat tatuoinnit eivät oikeasti kiinnosta kovinkaan monia ihmisiä ja jos itsekin olet kuitenkin 3 lapsen äiti ja nyt elät ihan normaalia elämää, eihän sinun kohtalosi kovinkaan monia edes pelottaisi. Toivottavasti et oikeasti ajattele, että sinut nähdessään ihmiset tekisivät toisenlaisia valintoja elämässään. Ei millään pahalla, mutta pelottavalla ulkonäöllä ei tässä formaatissa kyllä pitkälle pötkitä. 

Vierailija
83535/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa, onko Eetu saanut apua huulien turvotukseen?

Voi sulla on ikävä ❤️ Ootko sä saanut apua?

Vierailija
83536/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artun kannattaisi laittaa paita päälle edes siksi aikaa, kun laittaa ruokaa. Sihahtaa mukavasti, kun kippaa kiehuvat öljyt päälleen pannulta.

Arttu ei tarvitse paitaa.

Ei niin, hänellä on komea suojakerros selkäpuolellakin, vaikka Krisse syö palstan mukaan kaikki talon lihottavat  ruuat.

Vierailija
83537/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia ei tiennyt ketkä on USA:n vaaleissa vastakkain ja Paula sentään ties, että vaalit on näinä päivinä.

Julian voi jo hyvällä omatunnolla sanoa tyhmäksi ihmiseksi. Se ei ole enää haukkumista koska se on täysin totta.2

Ei se oo tyhmyyttä että ei ole kiinnostunut samoista asioista ja uutisista kuin muut. Julia on kuitenkin talon sosiaalisesti älykkäin ja hänellä on hyvä oikeudentaju, se on tullut monta kertaa esiin tuolla.

Vierailija
83538/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo, Joel ja Krisse kannattaa pitää viimeiseen asti koska eivät nimeä toisiaan ja on sitenkin tukiverkkona toisilleen. Kaikki muut tulevat nimeämään heidät ja Joelinkin, jota Vili yritti jo nyt savustaa ulos kun on kade suosikeille.

Vierailija
83539/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko on kihloissa ja muutamia vuosia sitten

lähestynyt Juliaa instassa. Tämän kertoi itse 24/7ssa. Marko kyllä kuolaa Julian perään ja varmasti tekis mieli Juliaa. Tekis sen jo talossa, jos promillet riittäis ja kontrolli pettäis. Tuotanto sitten suojelee lempilastaan alkoholirajoituksilla.

Jos olisin Markon kihlattu niin en kyllä hyvällä katselisi tuota Markon kuolaamista.

Vierailija
83540/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko kun Paula oli kuin olisi hänen kauppaostokset, jankutti mitä osti, määräsi mitä ostetaan ja ominluvin availi ships ym suklaita ja puhui muille kuin emäntä konsanaan.

Ketju on lukittu.