Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Paulan housut on hygieeniset tuonne ammeeseen. Noista stringeistä tulee bakteereita veteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on lauta? Sama vika Paulalla ja Kristiinalla?
Ihan normaaleja luomunaisia. Ei ole silikoni-implantteja. Arvostan. Ja Ellaan verrattuna noilla kaikilla on kuitenkin rinnat.
No Ella olikin mies niin miten sillä rinnat olisi? Ei silikoneja naisella saakaan olla mutta noilla on pienet kaikill. Varsinkin jos vertaa takamukseen vai onko isoreitisillä aina pienet, sehän voi olla jokin geenijuttu? Jotkuthan tykkää pienistä rinnoista yhdistettynä isoon takapuoleen.
Voisiko tämän naisten vartaloiden arvostelun lopettaa. Todella tympeää käytöstä, josta toivottavasti edes joskus päästäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulis jo ketkä häädössä.
Oispa Margo, Arttu ja Pauliina...
Nuohan on ilmoitettu. Häädössä Kristiina, Vili, paula ja Marko.
Onko näin? Ja Timoko ei ole? Asukkaat menevät näköjään ton käärmeen halpaan.
BB uutisissa ei ainakaan vielä ollut häädettyjen nimiä.
Eilen sanottiin koostelähetyksessä.
Ei sanottu kun markon säälipisteet. Tänään koosteissa häädettyjen nimet. Todennäköisesti Marko Vili Timo Paula ja Krisse
Julia on seksikkäin nainen jota olen ehkä koskaan nähnyt.
Uskomattoman kuuma.
Ja kaikenlisäksi mukava ja jalat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvattiin että Krissen on pakko tuolta paljusta nousta välillä esittelemään tatskojaan ja niihän se tekeekin ja nousee välillä aina sen paljun reunalle. Voi mikä ego.
Johan tuo on jo niin monta kertaa selitetty, että Krisse on niin pieni, että sen on vaikea istua tuolla, että pää pysyy pinnalla. Pitää sitten välillä nousta ylös kun ei jaksa kurotella koko aikaa, itse kertoi näin. Toisaalta mitä se haittaa vaikka esitteleekin tatuointeja ja kroppaansa? Kyllä noita kelpaa esitellä.
2 nuorta naista joilla hyvä vartalo ja Paulalla ikäisekseen hyvä myös. Treenannut liikaa yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, miten ihmiset kommentoi toisten ulkonäköä täällä. Itse ette ole menneet esittelemään itsejänne telkkariin, joten hyvä arvostella! Kiinnostaisi tietää, kuinka moni teistä arvostelijoista on itse normaalipainoisia? :)
Ei toisten ulkonäön arvosteleminen ole yhtään sen hyväksyttävämpää käytöstä normaalipainoisillekaan. Yhtä asiatonta, vaikka sen tekisikin kaunis ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, miten ihmiset kommentoi toisten ulkonäköä täällä. Itse ette ole menneet esittelemään itsejänne telkkariin, joten hyvä arvostella! Kiinnostaisi tietää, kuinka moni teistä arvostelijoista on itse normaalipainoisia? :)
En todellakaan nimimerkillä kouvola hiuksinen ylipainoinen valas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvattiin että Krissen on pakko tuolta paljusta nousta välillä esittelemään tatskojaan ja niihän se tekeekin ja nousee välillä aina sen paljun reunalle. Voi mikä ego.
Johan tuo on jo niin monta kertaa selitetty, että Krisse on niin pieni, että sen on vaikea istua tuolla, että pää pysyy pinnalla. Pitää sitten välillä nousta ylös kun ei jaksa kurotella koko aikaa, itse kertoi näin. Toisaalta mitä se haittaa vaikka esitteleekin tatuointeja ja kroppaansa? Kyllä noita kelpaa esitellä.
Julialla ei ole samaa selitystä.
Ois kiva että ne tänään katselis vielä Titanicin, tai siis että se pyörisi, ei sitä olis pakko katsoa.
Eilen puhuivat OP, Vili, Marko ja Julia Titanicista, ja oli mielenkiintoset keskustelut. Ja OP ei ole vielä katsonut sitä kokonaan mutta alkua on katsonut.
Vierailija kirjoitti:
2 nuorta naista joilla hyvä vartalo ja Paulalla ikäisekseen hyvä myös. Treenannut liikaa yläosaa.
Ikäisekseen? Nuorihan sekin on ja parempi kuin noilla kahdella mutta ei silläkään ole rintoja.
NYT JUOMAA !!!!!!! BB !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisekseen? Nuorihan sekin on ja parempi kuin noilla kahdella mutta ei silläkään ole rintoja.
Suomalainen nainen alkaa lihomaan yleensä siinä 20 vuoden iässä joten onhan tuo Paula hyvässä kunnossa.
Muut lupas antaa Paulalle lainaamansa tupakat takas, mut Krisse sano et ei muista mikä on tilanne eli monta hän on polttanut. Ei vissiin välitä mitä muilta on pomminut.
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva että ne tänään katselis vielä Titanicin, tai siis että se pyörisi, ei sitä olis pakko katsoa.
Eilen puhuivat OP, Vili, Marko ja Julia Titanicista, ja oli mielenkiintoset keskustelut. Ja OP ei ole vielä katsonut sitä kokonaan mutta alkua on katsonut.
Kolmen ja puolen tunnin elokuva bileiltana?Musiikkia tuonne olisi kiva saada.
Vierailija kirjoitti:
Muut lupas antaa Paulalle lainaamansa tupakat takas, mut Krisse sano et ei muista mikä on tilanne eli monta hän on polttanut. Ei vissiin välitä mitä muilta on pomminut.
Hui, kamala!
Ennen hyvään aikaan soitettiin bileissä kunnon musiikkia, nyt vain noitten omia renkutuksia.
Paula menee pk-huoneeseen. Tottakai pyytämään lisää alkoholia. Ei voi jättää noin vähään, todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen hyvään aikaan soitettiin bileissä kunnon musiikkia, nyt vain noitten omia renkutuksia.
Onhan tämä kausi nyt muutenkin ollut ihan lama-ajan bb
Kristiina varmaan seisoo paljussa, jos istuisi olisi veden alla.
Reps.