Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.
Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.
En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa.
Voi kamala niinku OP sanoo. Tänä vuonna ei pisaraakaan alkoholia ja menee vuoden loppuun. Korona. Enkä muutenkaan ota kun joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.
Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.
En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa.
Voi kamala niinku OP sanoo. Tänä vuonna ei pisaraakaan alkoholia ja menee vuoden loppuun. Korona. Enkä muutenkaan ota kun joskus.
OP ei sano Voi kamala vaan Voi kamawa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.OP ei tykkää krissestä ja näkee sen todellisen luonteen, kovillehan se krissefania tietysti, mutta OP tulee voittamaan ansaitusti tämän kisan.
Ei oo antanut Krisselle pisteitä kun 2 x. Alussa.
Sitä en muista, mutta ei siedä krisseä, kuten en minäkään.
Kuka kiva ja hyvätapainen sietäisikään.Miten tämä OP:n muista poikkeava hyvätapaisuus talossa ilmenee?
Hyvinä käytöstapoina tietenkin.
En ole koskaan nähnyt että op käyttäytyisi kuin Krisse, röyhkeästi.
Ei tee myöskään itsestään numeroa, vaikka osaisikin asian paremmin kuin muut jne. OP on selvästi hyvin kasvatettu nuori mies, maanläheinen ja kiltti. Jalat maassa, mutta pilke silmäkulmassa. Sopivasti osaa myös kujeilun taidon, ei ole mikään nössö arttu, OP on itsenäinen ja vahva ihminen.
Makunsa kullakin, itse tykkään Vilistä. Siisti mies, vetää toki roolia niinkuin jokainen talossa.
O-P on jotenkin luihake, jo ryhti ja olemus herättää minussa epäilyksiä, mikäpä on miehiään. Hiukset ja parta peittää paljon, taustapiru.
Nyt toki katselin aina välillä hymyssäsuin, kun O-P pisteli rentoutuneena puikoilla menemään.
Vierailija kirjoitti:
Krisseltä valehtelu tulee luonnostaan. Juuri epärehellisyys huokuu krissestä pinnallisuuden ja laiskuuden lisäksi.
Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.OP ei tykkää krissestä ja näkee sen todellisen luonteen, kovillehan se krissefania tietysti, mutta OP tulee voittamaan ansaitusti tämän kisan.
Ei oo antanut Krisselle pisteitä kun 2 x. Alussa.
Sitä en muista, mutta ei siedä krisseä, kuten en minäkään.
Kuka kiva ja hyvätapainen sietäisikään.Miten tämä OP:n muista poikkeava hyvätapaisuus talossa ilmenee?
Hyvinä käytöstapoina tietenkin.
En ole koskaan nähnyt että op käyttäytyisi kuin Krisse, röyhkeästi.
Ei tee myöskään itsestään numeroa, vaikka osaisikin asian paremmin kuin muut jne. OP on selvästi hyvin kasvatettu nuori mies, maanläheinen ja kiltti. Jalat maassa, mutta pilke silmäkulmassa. Sopivasti osaa myös kujeilun taidon, ei ole mikään nössö arttu, OP on itsenäinen ja vahva ihminen.
Ilkeä kiero itsekäs riidankylväjä ja selän takana läyhääjä.
Nauttii kun joku itseään heikompi saa sakinhivutusta ja kärsii, hiippari joka nauttii toisen kärsimyksestä erittäin epämiellyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas OP on suolaamassa Krisse, mikä v.....u vaivaa suatanan palvojaa. Kun pistäs ton energian kutomiseen, siinä on hyvä.
Mitä nyt, tuossahan ne sohvalla höpöttää ihan hyväntuulisesti?
Niinpä. OP huumorilla heittää noita juttujaan ja Krissefanaatikot ottavat ne todesta ja luulevat että OP vihaa häntä. Muutkin tuolla heittävät huumorilla rankkaa herjaa toisistaan, mutta heidän faninsa ymmärtävät huumoria toisin kuin Krissen fanaattisimmat palvojat.
Mikä tuon Artun on vikana kun mies kävelee kun olisi pa sk at housuissa??
Vierailija kirjoitti:
Miten noi ei liho ton enempää, vaikka vaan maata röhnöttävät ja syövät herkkuja ja karkkeja?
Kyllä Julialla oli melkoiset rasvareidet kun aamulla kyykisteli mikrosortseissaan. Puhumattakaan Joelista. Sillä on varmaan reidet ihan hiertymillä kun hankaavat toisiaan vasten. Punkero.
Vierailija kirjoitti:
Kassit painaa
Vierailija kirjoitti:
Jos se haaveilee gigulista pärsseeseen.
Timon Joppe Joppe pölinä vaan jatkuu, sanoisipa joku tuosta, on ahdistelua jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin et ole vielä alkoholisti. Alkoholisti on riippuvainen alkoholista ja kun tulee vieroitusoireita niin silloin kelpaa juomaksi vaikka suuvesi tai lasinpesuneste. Silloin ei edes ajattele kännejä vaan vain seuraavaa alkoholiannosta, yksikin kalja on juhlaa.
T. Entinen alkoholisti, 3 vuotta kuivilla ollut.
Onpa hauskat kuteet nukkerivistörivistöltä.
Ainut juttu, joka meni hauskuuden yli, on käärmeen sukset. Muuten kiva lopputulos viillotehtävälle.
Ei Viliä vielä ulos, tuo kontenttia kun uskaltaa sanoa vastaan. Draamaa pitää olla, muuten menee tylsäksi. Vilillä on myös hyviä heittoja, saa nauraa niin asukkaat kuin katsojatkin. Paula veks.
Milloin viikkotehtävä loppui?
Vierailija kirjoitti:
Pallit on täynnä kun tyhjentäjä lähti?
Timo voi kuolata Joelia miten paljon lystää mutta Sasapa oli ainoa, joka pääsi vetämään siltä kuivat.
Vilin suksien teko käärmeelle oli sivallus ja halveeraus Timolle ja käärmejutuille.
Paula täyttää 41 vai? Sitten saunaa palijua ja viinaa. Paula on räväkäs. Eilenkin iltayöstä kertoi muutaman vitsin. Ei muuta ku vinaaliin. 3 kollia sitä ennen ulos. Risse myös vinaliin ja miksei Juuliakin. Missä Roomeo.