Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
81641/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.

Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.

Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.

Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.

OP ei tykkää krissestä ja näkee sen todellisen luonteen, kovillehan se krissefania tietysti, mutta OP tulee voittamaan ansaitusti tämän kisan.

Ei oo antanut Krisselle pisteitä kun 2 x. Alussa.

Sitä en muista, mutta ei siedä krisseä, kuten en minäkään.

Kuka kiva ja hyvätapainen sietäisikään.

Miten tämä OP:n muista poikkeava hyvätapaisuus talossa ilmenee?

Hyvinä käytöstapoina tietenkin.

En ole koskaan nähnyt että op käyttäytyisi kuin Krisse, röyhkeästi.

Ei tee myöskään itsestään numeroa, vaikka osaisikin asian paremmin kuin muut jne. OP on selvästi hyvin kasvatettu nuori mies, maanläheinen ja kiltti. Jalat maassa, mutta pilke silmäkulmassa. Sopivasti osaa myös kujeilun taidon, ei ole mikään nössö arttu, OP on itsenäinen ja vahva ihminen.

Vierailija
81642/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili ainoa joka huolehti hygieniasta. Naiset kävi tänään ja Paula ja Julia eilen. Muut pojat ky Vili ei oo käyneet vielä suihkussa. Timo tuossa asussa ma asti ilmeisesti.

Vilihän käyny tunnin suihkuissa, ahminut ruokaa, kävellyt pöydän ympäri kun muut neuloivat. Eilenkin kolme kertaa kielsi ettei jaksa neuloo kunnes keksi että tekee sukset käärmeelle. Muilla aloituksen ja lopetuksen teetättää ja toisen suksen Paulalla. Hullunkiilto silmissään, psykonarsisti.

Kyllähän se lopulta neuloi aika näppärästi  vaikka välillä äksyilikin aika oudosti. Kyllä kaikki ovat ansainneet viikkotehtävän läpimenon. Toiset on luonnostaan parempia toisissa asioissa toiset toisissa. Niinhän perheissäkin toimitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81643/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati voisi ottaa nyt mallia hyvästä "jekusta". Ei laiteta vettä toisten maitoon vaan kerrotaan vitsi jonka kaikki uskoo ja vielä sai esiin melkoisen katkeruuden puuskan (OP). Toivottavasti tuo näytetään koosteessa huomenna.

Vierailija
81644/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi ei liho ton enempää, vaikka vaan maata röhnöttävät ja syövät herkkuja ja karkkeja?

Vierailija
81645/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö Op vähän hiljaiseksi kun suotta mollasi taas krisseä, nyt kaikkien edessä ja sai nenilleen.

Vierailija
81646/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Jope luule mitään 99.

Jos mulle vastasit niin lue uudelleen

"Muut"luulee.??

Ymmärsin väärin. Aina parempi.

Vierailija
81647/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP kutoo vielä. ♥

Olen varma että jatkaa kotonakin harrastusta. 

Saako noi puikot jäädä tonne vaikka se tehtävä jo loppu?

Vierailija
81648/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas OP on suolaamassa Krisse, mikä v.....u vaivaa suatanan palvojaa. Kun pistäs ton energian kutomiseen, siinä on hyvä.

Miten suolas?

Vierailija
81649/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP ja Krisse kutoo edelleen :D Neuloosit päällä.

Vierailija
81650/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahhah hyvä OP sai nenilleen !!!!! Selitti että se on syy Krissen voittoihin kun sen mies on näyttelijä muaahahahhaahha. Eka hyvä JEKKU !  Hahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahhahahahahh

Mitä ihmettä olet vetänyt, ilmeisesti höpöheinää, krissen tuttuna.

Itsensähän hukkapätkä nolasi, op ei liity asiaan.

hahahahahahahahahahahaha, Krisse on valepukki, hahahahahahahaha.

NOLOOOO, hahahahahahahah, Krisse valehtelee aina.

Olisitpa edes lauantaina jaksanut itsesi kanssa nukkua puolille päivin.

Vierailija
81651/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt ohi tuo pehmokäärme. Kuuluuko sen vaatettaminen myös viikkotehtävään vai keksivätkö sen itse? Näyttävät olleen aika innoissaan neulomisesta, kun edelleen ainakin OP jatkaa, mikä on kyllä aika söpöä.

Vierailija
81652/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jotenkin kiva viikko. Tällaista tekemisen meininkiä olis saanut olla paljon enemmän. Henki on jotenkin parempi, johtuuko siitä että on ollut tuota tekemistä, vai vaikuttiko Ellan lähtö tosiaan näin paljon. Varmaan sekä että. Artun kohdalla on ehkä nähtävissä taas se mies joka oli ennen Ellaa, eli vaikka suuren osan ajasta hän on melko itsekeskeinen ja jopa vastenmielinen, mutta aina välillä vilahtaa taas se sellainen hauska, rento ja kaverillinen Arttu. Viimeksimainíttu on varmaan se miksi Joel ja OP tuntuvat pitävän Arttua hyvänä tyyppinä eikä varmaan siksi päädy häätöön ja mennee finaaliin. Viliä ei haluais enää edes nähdä, en yhtään tiedä miksi on talossa, toivotaan että lähtee sunnuntaina.

Vierailija
81653/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliako seuraa Markoa edelleen joka paikkaan?

Vierailija
81654/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole yhtään naista finaalissa. Joel<3

Vierailija
81655/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.

Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.

Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.

Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.

Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.

Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.

Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.

Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
81656/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos märällä munapierulla olisi ruumis, se näyttäisi ihan artulta.

Vierailija
81657/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on mennyt ohi tuo pehmokäärme. Kuuluuko sen vaatettaminen myös viikkotehtävään vai keksivätkö sen itse? Näyttävät olleen aika innoissaan neulomisesta, kun edelleen ainakin OP jatkaa, mikä on kyllä aika söpöä.

Perheen lemmikki, tuli eilen lisätehtävänä osaksi viikkotehtävää.

Vierailija
81658/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi Ella ollut aika ahdistunut tällä viikolla jos ei olisi päässyt ajamaan partaa pariin päivään....

Jättäkää jo Ella rauhaan! Pian viikon ollut pois talosta. Ja hävetä voi puheitaan, jos osaa.

Vierailija
81659/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TIMO SEURAA JOELIA KOKO AJAN? ITSEÄNIKI JO AHISTAA!!!!

Vierailija
81660/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.

Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.

Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.

Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.

Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.

Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.

Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.

Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.

En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa. 

Ketju on lukittu.