Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.OP ei tykkää krissestä ja näkee sen todellisen luonteen, kovillehan se krissefania tietysti, mutta OP tulee voittamaan ansaitusti tämän kisan.
Jos neulonta olisi kilpailu, niin sen varmaan.
Itse en OP:ta äänestäisi voittoon, koska hän on alusta asti
Jopa siinä mökkiriidassa kameraohjaaja onnistui kuvaamaan koko tilanteen niin, että ehdin livenä seuratessa ihmetellä missä OP on, kun muut puivat riitaa pöydän ääressä. Mutta siellähän se OP pöydän ääressä istui hiljaa seuraamassa tilanteen etenemistä, kun riidan jo loputtua vihdoin kameramies hänetkin poimi kuviin.
Mielestäni BB-voitto kuuluu sellaiselle, joka uskaltaa laittaa likoon itsensä, ei sellaiselle, joka sivusta hämmentää muita.
OP hämmentää ja juonii kaikkien selän takana. Vain Joel, Krisse ja Timo voittaja ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.OP ei tykkää krissestä ja näkee sen todellisen luonteen, kovillehan se krissefania tietysti, mutta OP tulee voittamaan ansaitusti tämän kisan.
Ei oo antanut Krisselle pisteitä kun 2 x. Alussa.
Sitä en muista, mutta ei siedä krisseä, kuten en minäkään.
Kuka kiva ja hyvätapainen sietäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi samaistut Olli-Pekkaan niin voimakkaasti, että kun OP talossa enemmän vähemmän avoimesti suhtautuu Kristiinaan negatiivisesti, sinäkin näet, että Krisse ja OP ovat sitten keskenään kilpakumppaneita jotenkin enemmän kuin ketkä tahansa kaksi muuta asukasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili ainoa joka huolehti hygieniasta. Naiset kävi tänään ja Paula ja Julia eilen. Muut pojat ky Vili ei oo käyneet vielä suihkussa. Timo tuossa asussa ma asti ilmeisesti.
Vilihän käyny tunnin suihkuissa, ahminut ruokaa, kävellyt pöydän ympäri kun muut neuloivat. Eilenkin kolme kertaa kielsi ettei jaksa neuloo kunnes keksi että tekee sukset käärmeelle. Muilla aloituksen ja lopetuksen teetättää ja toisen suksen Paulalla. Hullunkiilto silmissään, psykonarsisti.
247. Vili on tehnyt myös ahkerasti hommia vaikja tupakoinut mutta pian lähtenyt pois. Marko tupakoi ahkerasti että Ollipekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo näyttää siinä yöpaidassa ihan mummolta. Mistä se ilmaantui? Onko se hänen oma vaatteensa?
On.
Se on Timon käärmeenkesyttäjäasu, jota aina välillä pitänyt. Tuota se pitää siviilissä, kun esittelee käärmeitä. Se rauhoittaa niitä.
Nyt laittoi leikillään päälle, kun tuli tuo pehmokäärme taloon.
Eikös nämä häädetyn herjat ole kestäneet seuraavaan herjaan asti? Siten Timon pitäisi pitää tuota mekkoa, vaikka joutuisi häädetyksi.
Repesin Timon jäänsulattelulle. Kuumat paikat :,D
Vierailija kirjoitti:
Koutsin tehtävät loppu mutta Timo mummona jumppauttaa.
Häädetyn herjana oli mummoasu mm pitää yllä. Herja loppuu maanantaisin.
Toi sirkuttava Paula sais vähän hillitä tota viinanhimoaan, koko viikon pyörinyt pullojen kuvat silmissä ja toi maaninen ilo on kamalaa katsottavaa kun tietää mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo antanut Krisselle pisteitä kun 2 x. Alussa.
Sitä en muista, mutta ei siedä krisseä, kuten en minäkään.
Kuka kiva ja hyvätapainen sietäisikään.
Miten tämä OP:n muista poikkeava hyvätapaisuus talossa ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se suksijuttu oli, mitä neuloivat? Mulla on mennyt ohi?
247 oki hauskaa Vili Aettu IP ja Marko tais olla Paulakin. Mua nauratti .
Olisi hauskaa, jos jättäisivät noita lankoja ja puikot johonkin rauhoittumisnurkkaan terapiaksi jatkossakin. Voisivat kutoa vaikka kaulaliinoja niille kodittomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.
Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi samaistut Olli-Pekkaan niin voimakkaasti, että kun OP talossa enemmän vähemmän avoimesti suhtautuu Kristiinaan negatiivisesti, sinäkin näet, että Krisse ja OP ovat sitten keskenään kilpakumppaneita jotenkin enemmän kuin ketkä tahansa kaksi muuta asukasta?
Varmaan siksi että on eniten kaltaiseni talosta. Jo esittelyvideosta alkaen olen tykännyt OP:sta ja tuntenut sen kotoiseksi.
Mitä se sinun pyllyä puristaa.
Paulalla menossa "Olen kaikille kiva"- esitys, kiero eukko. Pelkää nimeämisiä feikkaamalla.
Kyllä tuo Paula nyt livertää, kukaan muu ei edes jaksa yrittää olla mielinkielin muille vaikka on nimeämiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP pilkkaa Krisseä ja selän takana ilkkuu mutta osuu omaan nilkkaan. Meidän Krisseä ei kiusata.
Onko krissellä tupakat loppu vai onko niitä ollut sillä mukana lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.
Et selvästi tajua alkoholismista mitään.
MINÄKÄÄN EN OLISI OSTANUT RAHNOILLA YHTÄ KALJAA, KOSKA TULISIN SIITÄ VAIN VIHAISEKSI. Jos juon, niin juomaa pitää olla sellanen määrä, että siitä jää yli, se ei missään nimessä saa loppua kesken, tai tulee murhia.
Paula on toiminut juuri kuin alkoholisti toimii. Yhdessä kaljassa ei ole mitään järkeä. Eikä neljässä. Vain kohtuukäyttäjä OP pystyi ottamaan muutaman kaljan, alkoholisti ei voi juoda neljää kaljaa ja jättää siihe,. vai montako op otti. Ihminen jota täällä haukutaan ulkonäön takia "alkoholistiksi", vaikka on aivan normaali terve nuori mies ja juo olutta halutessaan vaikka vaan 4 pulloa.
OP vaikuttaa kyllä kierolta ja ilkeältä. Tai kyllähän kaikki tuolla kieroilee jonkun verran, mut OP sen tyyppinen, että rakastaa sekasortoa, draamaa ja kärsimystä. Eipä sinänsä mikään ihme, kun on (ainakin T-paitansa mukaan) saatananpalvoja. Ja vaikkei oliskaan, niin mautonta paskaa tollanen läppä.
Repesin Timon jäänsulattelulle. Kuumamu nainen hemmo. :,D