Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Markolla oo vaatteita. Ai jaa ne rahnat menee tuolla myrkkykääryleisiin.
Marko on ostanut tupakkaa ja takin itselleen, muuten ostanut yhteisiä tavaroita.
Ainiin, ostihan se peitonki
Marko on nykyään totinen torven soittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.
Ihan tosissasi sanot, että Arttu pitäisi pitää talossa vain siksi, että olisi Ellalta turvassa? Aikuinen mies kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä viikkoa on ollut mukava seurata. Yhteishenki on kasvanut huomattavasti Ellan lähdön jälkeen. Hänessä oli liikaa negatiivisuutta. Vilin pitäisin vielä talossa, koska sekoittaa pakkaa. Kiroilija Arttu olisi hyvä häädettävä.
Mun mielestä ilkeä riidankylväjä Op voisi hyvin lähteä ajamaan sitä roska autoaan.
Artun suhteen on kahden suuntaiset mietteet, oikeasti Arttuhan vaikuttaa olevan melko kiltti ihminen, taitaa vain olla liiaksi munansa vietävissä. Toisaalta joutaisi tuolta mäelle toisaalta pitäisin vielä talossa turvassa Ellan kynsiltä ja saisi rauhassa harkita ilman painostusta tuota suhdettaan.
Vaan enhän minä noita päätä katselen vain sujuvasti sivusta.Ihan tosissasi sanot, että Arttu pitäisi pitää talossa vain siksi, että olisi Ellalta turvassa? Aikuinen mies kuitenkin.
eiköhän mene heti Ouluun ja röihin. 29.11. Loppuu niin seuraavana päivänä.
Arttu ja Paula matkaavat samalka junalka Ouluun kun päättyy BB.
Hitto että on hienon näköinen tuo mallinukkenaisen asu :D
Timo meni heti hiplaamaan miesmallinuken nivusia.
24/7 katson siitähän näkee Nivalan sheikin pukeutumiset eli jatkuvasti kylpytakissaan aamusta iltaan päivittäin eli aivan mitään sanomaton . Huutaa koko ajan vaan NICE!! Sanavarasto köyhää vaikkakin luulee olevansa hauskaa, mitä se ei ole. Rotanhäntä hiuksineen joutaisi jo ulos!
Onko tuolla mallinukkeperheen pojalla syöpä? EI ole tukkaa ollenkaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelin ja Krissen iltahepulit oli ihan hauskaa katsottavaa kyllä. Päät pehmenee talossa pikku hiljaa.
Mielenkiintoista, että pari päivää Joel hakeutunut tosi aktiivisesti Krissen eikä Julian seuraan. Eikä tarvi nyt lukea mitään romanssiajatuksia tähän, pelkkää kaveruutta näen heidän välillään, mutta Julian suhteen Joelilla tuntui olevan vähän muutakin ajatusta, sen takia mietityttää, mikä tuohon johti. Onko jotain Julian ja Joelin välillä mennyt multa ohi? Onko Julia sanonut jotain torjuvaa?
Joel taisi laittaa hanskat tiskiin, kun osti Julian hupparin, mutta Julia antoi sen Markolle.
Ai, mulla on mennyt tällainen ohi. Ihmettelinki et mikä huppari Markolla oli eilen päällä, mut sekö oliko Julian.
Itseasiassa Julia sanoi, että se on hänen miehensä huppari, siksi se mahtuu Markolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissr ja Joel sai kaljatölkit yhteiskivasta kun harhauttivat muut. 😂
Saiko oikeasti vai vedättikö vaan? Siinä vaiheessa, kun itse katsoin, vedättivät muita, että olivat muka saaneet kaljaa (ja Markokin uskoi haistavansa kaljan Joelin hengityksestä...) Mutta saivatko todella myöhemmin?
Saivat kaljat BB:ltä ja karkit kaikille.
Oli kyllä hauskaa eilen, sekä Joelin ja Krissen utopistiset spekulaatiot että muidenkin huulenheitto siitä käärmeen varustamisesta matkalle. OP oli aika päissään ostamistaan kaljoista.
Vierailija kirjoitti:
24/7 katson siitähän näkee Nivalan sheikin pukeutumiset eli jatkuvasti kylpytakissaan aamusta iltaan päivittäin eli aivan mitään sanomaton . Huutaa koko ajan vaan NICE!! Sanavarasto köyhää vaikkakin luulee olevansa hauskaa, mitä se ei ole. Rotanhäntä hiuksineen joutaisi jo ulos!
Eiköhän sun mielipide tullut kaikille selväksi jo ensimmäisestä kommentista. Ei tuolla muutkaan ole päässyt vaatteita vaihtamaan.
Hienot vaatteet, melkein kaikki innostuivat muutenkin kutomisesta.
Timon fanit, Vili yrittää hiostaa Timoa suuttumaan ja yrittää muita leikkiin mukaan. Joel ja Krisse eivät onneksi lähde siihen mukaan. Paula nimeää Timon kuten aiemmin ja Arttu ja Vili nimeää Timon varmasti. Timolle pelastuspisteet.
Tää oli loistava viikkotehtävä ja oikeaan kohtaan. Tylsää seurattavaa, mutta hyvä tauko 24/7 seuraajille, kun ei tarvitse tuijottaa ruutua kuin satunnaisesti;)
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.
Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sun mielipide tullut kaikille selväksi jo ensimmäisestä kommentista. Ei tuolla muutkaan ole päässyt vaatteita vaihtamaan.
olishan kun olisivat ostaneet mutta kun vetivät vitsiksi koko homman ja huutelivat turhuuksia (esim ilmapallo, kaljaa, pehmolelu yms), ainakin eilisessä jaksossa vili huusi toisen paidan kun edellinen kuulemma hais jo pskalta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt laskisi Ellan piikkiin kaikkea negatiivisuutta talossa, tuotanto junailee ja Ella oli sopiva siihen.
Ellahan lopetti jossakin vaiheessa vanhan naisen matkimisen ja jos peiton heuluttelukin oli teatteria, ei ihme että näytti voivan pahoin. Oksentelikin, ei ehkä pelkistä juomingeista.
Joku kirjoitti, että Ella on puhunut Krissestä nätisti jossakin lehdessä, sekin kertoo jotain.
Markolle ja Timolle antaisin komiat lähöt.