Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
On ilmeisesti tullu noottia bbltä muiden sängyssä makoilusta, kun Paula tästä muiden kuullen kysy ja Timo totes että ei kai, Joel sen vissiin tietää.
Joel totes, että joo, ei saa.
Oletettavasti koskee vaan viikkotehtävää..
Ei nuo tajua tehdä tuota aloitusta kahdelle puikolle, jotta siitä neuloksesta tulee tarpeeksi löysää ja on helpompi tehdä siihen se ensimmäinen kierros. Mut oisko sekin liian monimutkainen noille, pitäisi osata vetää se toinen puikko sieltä pois käyttöön.
Mutta hupaisaahan tuo on kun Arttukin keskusteli neulomisen nikseistä aamulla jo hyvin asiantuntevaan sävyyn. OP on väläytellyt jo hienouksia, kaventaminen ja leventäminen ja muita ihmeellisyksiä.
Mä olen muuten niitä neulojia, jotka on oppinut, että ensimmäistä silmukkaa ei neulota, ellei sitä ole ohjeissa erikseen mainittu. Ilmeisesti vanhahtavaa ohjeistusta, kun opetusvideollakaan ei sellaisesta mainittu.
Niin ilkeä tuo Timo on kaiken aikaa Viliä kohtaan, että toivon totisesti että tuotanto keksii timolle tempun, että saa kintuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo tajua tehdä tuota aloitusta kahdelle puikolle, jotta siitä neuloksesta tulee tarpeeksi löysää ja on helpompi tehdä siihen se ensimmäinen kierros. Mut oisko sekin liian monimutkainen noille, pitäisi osata vetää se toinen puikko sieltä pois käyttöön.
Mutta hupaisaahan tuo on kun Arttukin keskusteli neulomisen nikseistä aamulla jo hyvin asiantuntevaan sävyyn. OP on väläytellyt jo hienouksia, kaventaminen ja leventäminen ja muita ihmeellisyksiä.
Mä olen muuten niitä neulojia, jotka on oppinut, että ensimmäistä silmukkaa ei neulota, ellei sitä ole ohjeissa erikseen mainittu. Ilmeisesti vanhahtavaa ohjeistusta, kun opetusvideollakaan ei sellaisesta mainittu.
reunasta tulee siistimpi jos sen jättää neulomatta.
Vierailija kirjoitti:
Joppe ja Arttu siellä toisissaan kiinni makoilevat. Joppe uusi Ella?
Jos olisit alusta asti seurannut kaikkia asukkaita, etkä vain Roopea, Ellaa ja Katia, niin tietäisit, että Joppe ja Arttu ovat se ihka oikea ja ensimmäinen toisissaan kiinnimakkoilijat. Eli Arttu palaa juurilleen vai pitäisikö sanoa: jopelleen, joelleen.
Timo puhuu koko ajan vain Joelille.
"Muistatko Joel, kun tuulisella säällä sanottiin aina Ultima Thule?"
"Aattele Joel, kohta pizzaa."
Vierailija kirjoitti:
Paula tuli suihkusta "ihanaa oli käydä, ja kuka tarvii hoitoaineita, ei kukaan! Ylellisyystuote!"
Siihen Vili "no nyt tulee asiaa, nimenomaan nimenomaan!!!"
(Julia siis pari pv puhunut että tarvitsee hoitoaineen)
Julia tarjosi Paulalle harjaa.
"En käytä" sanoo Paula
Sormilla haroo. Kotonakin on vaan saippua, hammastahna ja kasvorasva.
Muuta ei tarvi.
Eihän se Paula aitojen naisten hiusharjoja lainaile niistä voi vahingossa tarttua estrogeenin tuoksua, Ellalta passas lainailla kun niistä ei samaa pelkoa ollut.
Joel kutoo. Julia syö. Paula ja Arttu kutoo. Timo puhuu aivan liikaa ja tulosta ei paljon tule. Kristiina kutoo. Vili kävelee joku lasi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Timo käyttämään taas alkoholia kun kotiutuu ulos talosta?
Ja polttamaan myös?
Sehän juo ja polttaa jo talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, ettei Joppea päästetä makkariin eristäytymään. Olkoon vain muiden joukossa näyttämässä mihin pystyy.
Minä olisin mielelläni seurannut Krisseä ja Joppea pidempäänkin. Joppe ja Krisse ovat tuossa isossa joukossa ihan hiljaa.
Yhdistääkö heitä biseksuaalisuus? Krissehän tuli kaapista pride-viikolla.
Jatkaakohan OP neulomisharrastusta talon ulkopuolella. On vaikuttanut olevan niin innoissaan, että voisi hyvin jatkaakin. Muutkin tuolla ovat kyllä silminnähden nauttineet siitä. Itsekin tekisi mieli, mutta välineet ovat kaukana eräässä varastossa ja uusia en periaatteesta halua ostaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Krisse kutoi ihanan myssyn pikkutytölle, söpö mintunvihreä koriste reunoineen ja pienine korvineen.
Kaikki kilvan ihaili.
No nyt Krisse varmaan sitten voittaa koko BB:n. Pikkutytön myssy korvilla sen ratkaisi. Ja kilvan ihailu. Onnea Krisse. 🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette hyvin käsitelleet Timojuttua.
Hän oli yksi suosikeistani, eiliseen asti. Kieltämättä Timo hyvä henki on jotenkin ”rakoillut” kiltistä miehestä joksikin muuksi jo jonkin aikaa, mutta eilen, huuh. Oli järkyttävää katsoa sitä kovenevaa mesoamista. Näin järkevän tavan toimia ainoastaan Vilin perusteluissa, Timon vttuilussa ei ollut mitään järkeä. Se miten muut oli mukana tässä episodissa.. ei helkkari mitä jengiä! Paulako sen shortsin palan vei aluksi? Mukana tossa kiusaamisessa, siitä nauttien oli ainakin Arto ja Op, myös Julian ääni kuului, mutta jäi enemmän Timon läyhäämisen ja Vilin hiljaisemman perusteluyrityksen alle. Oli miten oli, fiilis mikä välitty oli iljettävä. Oliko siinä mukana kaikki? Ainakin Paula, Timo, Arto, Op, Julia, Marko?
Hyvä järjestys pihalle, Vili itse tohon alkupäähän - vois hyvin mennä sunnuntaina useampi kerralla.Nimenomaan Marko yritti asiallisesti keskustella Vilin kanssa asiasta, kun Marko sen palan vahingossa oli ommellut. Marko itse oli hyvinkin ymmärtäväinen Viliä kohtaan ja ehdotti että miten asia voitas ratkaista. Muita oli tässä keskustelussa mukana. Timolla ilmeisesti sitte meni hermo siihen neuvotteluun, jossa Vili käytti aika kärkkäästi sanoja ja hyökkäsi Viliä kohtaan.
Timosta tulee pelottava tunne myös sen instagram-tilin perusteella.
Kuinka tynnyrissä pitää asua, että saa Timosta pelottavan missään vaiheessa? :D
Olen miettinyt, että oliko se Joppen kurkkuun käyminen alunperin tarkoituksellinen vitsi, vai kävikö ensin vanhasta muistista ja hokas saman tien, että hups, nyt pitää lyödä leikiks.
Timo mainostaa itseään instassa bodaajana. Bodareilla saattaa napsahtaa yllättäen.
Vilin parran sively miljoona kertaa päivässä ja eestaas kävely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, ettei Joppea päästetä makkariin eristäytymään. Olkoon vain muiden joukossa näyttämässä mihin pystyy.
Minä olisin mielelläni seurannut Krisseä ja Joppea pidempäänkin. Joppe ja Krisse ovat tuossa isossa joukossa ihan hiljaa.
Sama homma. Olisin kuunnellut paljon mieluummin jatkoa Jopen teokselle Miten säilyttää kaverisuhteet parisuhteen kärsimättä. Joppe on parhaimmillaan kuitenkin pienryhmissä ja ystävien kesken. Isommassa ryhmässä tyytyy usein tarkkailijan asemaan ja heittelee onelinereitä korkeintaan ja Viliä varoo. Se on kaksi pistettä annan Vilille ja yhden pisteen annan Paulalle.
Melkoinen tynnyrissä kasvanyt jönni jos Viliä pelkää. LOL.
Marko tuli kertomaan Timolle, että laittaa Timon (vegan) pizzaan porkkanaa niin tulee enemmän täytettä, jos Timolla ei ole siihen mitään vastaan.
Kun Marko lähti : "Joppe kuulitko, mulle tulee porkkanaa pizzaan!"
Joppe Joppe Joppe Joppe!!!
Vierailija kirjoitti:
Timo puhuu koko ajan vain Joelille.
"Muistatko Joel, kun tuulisella säällä sanottiin aina Ultima Thule?"
"Aattele Joel, kohta pizzaa."
Se on tehnyt sitä jo kauan aikaa, se vain korostuu nyt, kun kaikki on samassa tilassa. Mut täytyy sanoa, että toi Joppe on kärsivällinen. Mut vtuttaisi ja ahdistaisi tuollainen maalittaminen, se on kiusallista. Muut asukkaat yrittää olla kuin eivät huomaisikaan. Saa nähdä milloin tuostakin aletaan päin naamaa kettuilu. Noh, ehkä Jopesta aidosti pidetään tuolla eniten, jotta kukaan muu kuin ehkä Vili siihen tarttuisi.
Joppe ja Marko on kaikkein kovahermoisimpia ihmisten suhteen tuolla. Jopen ehkä pitäisi opetella olemaan tarkempi rajoistansa niiden ihmisten kanssa joista pitää. Hänelle ei tuota vaikeuksia ärähtää jollekin inhoamalleen ihmiselle, kuten Ellalle, mut muille on hankalampaa. Tosin se suoraan sanominen ja kieltäminen ei auttanut Sasan tapauksessa (olisi ilmeisesti pitänyt huutaa v'ttua ja prkelettä).
Olen alkanut kiinnittää huomiota tuohon, miten Timo huomioi aina erityisesti Joppea. "Huomasitko, Joppe?" "Muistatko, Joppe?" Kyllä sitä tosiaan tapahtuu jotenkin erityisen paljon verrattuna siihen, miten paljon Timo puhuttelee muita.
Ihanaa kun Marko laittaa Kaikille ruokaa. Milloin Kristiina on yksin laittanut ruokaa kaikille?
Lopeta jo trolli. Nuo sinun höpinät todettiin jo eilen KOOSTEESSAKIN valheeksi, puhumattakaan toissapäivän 247:ssa, joten ole hiljaa.
Pätkä taitaa olla Ruutu+:ssa joten sieltä vain katsomaan mitä oikeasti tapahtui ja trolleille luu kurkkuun.
Tänne pitäisi oikeasti saada sellainen sääntö, että jatkuvasta tahallisesta valehtelusta ja vääristelystä voisi saada myös bannit, niin sinunlaisista trolleista päästäisiin lopultakin eroon.