Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili tykkää aina kysyä Krisseltä neuvoa ja Krissen mielipidettä :)
Tietäisipä Vili rukka, että Kristiina näytti keskisormea Vilille suorassa lähetyksessä, kun Vili puhui.
Eikä näyttänyt. Tuolla tapahtuu myös kuvaruudun ulkopuolella asioita, kaikki olleet ja eleet eivät suinkaan liity aina siihen puhumaan jota näytetään.
Krissehän nimenomaan seisoi itsekin niiden asioiden puolella, joista Vili puhui.
On tää nyt merkillistä. :D
Krissen olemassa oloa ei juurikaan huomaisi talossa, jos nämä fanit ja antifanit ei pitäisi häntä keskustelupalstoilla elossa.
Ihmeen paljon hänestä jaksetaan keskustella puoleen ja toiseen ja aivan turhanpäivisistä asioista. Täällä ja myös FB Bb-keskusteluissa sama meno.
Ihmetyttää, että miten jengi jaksaa huomioida ja seurata noinkin hiljaista ja näkymätöntä asukasta koko ajan. Mikä siinä vetää puoleensa? Sekö kun alkuviikkoina sitä "kiusattiin" tuo uhman, että pakko pysyä talossa ihan vaan nähdäkseen kiusaajien ilmeet? Ja niitä ilmeitähän ei sitten koskaan nähdä.
Vai sitten se, että pakko ulkopuolella haukkua, että saa provosoitua Team Krisse porukkaa ja siten Krisse pidettyä talossa? Kaikki pelaa samaan pussiin, typeryyttään?
Ketkähän 2 vastakkain finaalissa. ? Joppe vastaan Timo ja tietenkin voitto Joppelle. Marko vastaan Joppe voitto Joppelle. Jne Krisse vastaan kuka vaan niin voitto Krisselle.
Arttu vastaan Timo voitto Artulle tai jos Marko niin voitto Artulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaukset osoittavat sekä itsekkyyden että idiotismin. En voisi kuvitellaakaan äänestäväni BB-voittajaksi idioottia.
Tuskin noista röökääjistä tätä kukaan voittaakaan.
Eihän siellä enää muita olekaan kuin röökaajia...
Timo.
Kaikki ne ovat tuolla polttaneet ainakin kertaalleen, jopa Paula ja Timo. Ei yhtään röökaamatonta asukasta talossa.
Kertaalleen? Paula? Katsotko ollenkaan ohjelmaa?
Minä kyllä katson. Kaikki noista polttavat tai ovat polttaneet talossa olon aikana. Sinun katsomisesta en tiedä.
Niin kyllä ovat polttaneetkin, mutta järkevimmät noista ei ostele tupakkaa silloin kun ei ole edes perustarvikkeita. Eipä Juliakaan nyt ole juurikaan tupakalla hypännyt tämän viikkotehtävän aikana niin kuin nuo pojat ja mielestäni se osoittaa ihailtavaa luonteen lujuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on ihan ok tyttö. Jospa keskittyisitte muiden asukkaiden hauskoihin puoliin. Negaatiot päässänne ei tee teille hyvää.
Mikä somepoliisi siellä taas urputtaa. Veikkaan krisseganiksi, jolla ei itsellään ole mitään vaikeuksia omata "negaatioita" muista asukkaista kuin krissesta.
Kummallista jeesustelua taas. Laita kone kiinni jos ahristaa.BB ohjelma ylipäätään ei ole mikään kilttiysohjelma, sen on tarkoitus tuoda ihmisistä huonoimmat puolet esiin, ja onnistuu hyvin siinä.
Asukkaista en tiedä, mutta joistakin kirjoittajista (kuten ylläolevasta) tämä ohjelma todellakin näyttää tuovan ne huonoimmat puolet esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markohan tuolla ompelee nuita neulottuja kappaleita kokoajan yhteen, miten se olisi huonompaa tai vähäarvoisempaa hommaa kuin neulominen?
Marko sanoi jo eilen että tämä ei todellakaan ole hänen vahvuutensa, pieni käsillä näpertäminen. Silti opetteli sinnikkäästi koko päivän neulomista, vaikka ei oppinut millään. Illalla jo jollain tapaa luonnistu.Neulan käyttö näyttää kuitenki luonnistuvan mieheltä hyvin(muistan ku paikkasi mökilläki jotai housuja langalla), niin sehän sopii oikein hyvin että ottaa vastuun siitä hommasta. Enemmän se jouduttaa viikkotehtävää, kuin se että neuloo sen yhden rivin tunnissa, eikä valmista tule millään.
Vaikka Markosta pidänkin, niin kyllähän se on ollut tän tehtävän ajan vain tekevinään. Tuo homma mikä sillä on niin ei vie paljoakaan aikaa, mutta Marko saa siihen kulumaan paljonkin aikaa. Olen huomannut, että Markon tyyli muutenkin tehtävissä on semmoinen, että hän pyörii vähän siellä sun täällä ja yrittää näyttää siltä kuin tekisi paljon vaikka ei tee paljoakaan, vähän niin kuin minä edellisessä työpaikassani kun työt alkoi loppua ja piti silti yrittää näyttää että teen kovasti töitä.
Mäkin oon huomannut et Marko tekee välillä tuota "on tekevinään" mutta toisaalta useassa tehtävässä pitää myös langat käsissä ja on eniten tehtävän tasalla. Sitten Timot ja muut, jotka tykkää vain tehdä sitä mitä käsketään eikä sen kummemmin ajatella kokonaisuutta, saavat keskittyä pelkkään tekemiseen.
Molempia tekijöitä tarvitaan.
Ja vaikka tuo itse ompeleminen ei varsinaisesti hirveästi vie aikaa, niin aikaa kuluu pohtimiseen ja suunnitteluun miten kappaleet asetellaan. Ja neulan ja langan kans on aina säätämistä ja katkomista.
Ja Onhan Markoki tarpeen vaatiessa puurtanut pitkää päivää ihan sitä itse duunia, pyykin pesua pulsaattorilla ja kuivumaan ripustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaukset osoittavat sekä itsekkyyden että idiotismin. En voisi kuvitellaakaan äänestäväni BB-voittajaksi idioottia.
Timo.
Kaikki ne ovat tuolla polttaneet ainakin kertaalleen, jopa Paula ja Timo. Ei yhtään röökaamatonta asukasta talossa.
Minä kyllä katson. Kaikki noista polttavat tai ovat polttaneet talossa olon aikana. Sinun katsomisesta en tiedä.
Älä länkytä. Jos krrtoo Paulan polttaneen "kertaalleen", niin herää kyllä täysin aiheellinen kysymys siitä, onko ohjelmaa katsottu. Niin usein Paula tupakkaa tuolla vetää.
KukkamaariaMummo kirjoitti:
Mikä ihmeen krisseviha täällä vallitsee.ainakin minun näkemykseni tästä bb Kristiinasta on että hän on parhaasta päästä talon asukkaista Hän on avulias kiltti myös niitä kohtaan jotka häntä haukkuvat edessä j a takana Onkohan teillä solvaajilla jokin henkilökohtainen ongelma
Justiinsa mukavalta tytöltä vaikuttaa.
Mikä ihmeen krisseviha täällä vallitsee.ainakin minun näkemykseni tästä bb Kristiinasta on että hän on parhaasta päästä talon asukkaista Hän on avulias kiltti myös niitä kohtaan jotka häntä haukkuvat edessä j a takana Onkohan teillä solvaajilla jokin henkilökohtainen ongelma
Täällä on nämä jo pudonneiden Kristiinaa kiusanneiden asukkaiden katkerat fanit Krisseä suolaamassa.
Eipä hätiä mitiä, Krisse kävelee talosta ulos viimeisenä 30 donaa taskussaan.
Tuliko viime vuonna sitä viikkoa, kun katsojat äänestivät vaihtoehdot ja asukkaat saivat itse päättää, kenet häätävät talosta? On ollut jonain vuosina käytössä ja voisi olla toimiva tvisti vielä tälläkin kaudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo.
Älä länkytä. Jos krrtoo Paulan polttaneen "kertaalleen", niin herää kyllä täysin aiheellinen kysymys siitä, onko ohjelmaa katsottu. Niin usein Paula tupakkaa tuolla vetää.
kertoo*
Kyllä tota Viliä varmasti ohjaillaan pk-huoneesta. Hetkittäin ajattelin, että olisi oikea trolli, eikä vain Kessu. Mutta jos olisi tuotannon trolli, niin ei kait silloin olisi noin läpinäkyvä. Luulisin. Mutta jännä yhdistelmä umpityhmää - pohojalaaseen itsetuntoista - ylimielisyyttä - Artun nuoleskelua - mikä noista on teeskenneltyä, mikä todellista Viliä - on minulle vielä mysteeri.
Mutta ilman muuta Paula wannabe-näyttelijä ja Narttu ulos tuolta ennen Viliä. Tai ainakin Paula. Niin sitten olisi kaikki pskläyhäjengin Suuret Nimet pihalla niskaprseotteella heitettynä. Saavat leikkiä Isoa Nimeä Teatterin VIPissä. (eksä tiiä kuka minä oon...)
Vai olisiko mahdollista että vika on sinun taidoissa nähdä ja kuulla, lukea ihmisiä, ylipäätä seurata mitä talossa tapahtuu? Ei tietenkään, "krisseviha" on ihan tyhjästä nyhjästy, ei toki Krissessä ole mitään vikaa, päinvastoin, hän on joku laupias samarialainen ja jeesus samaan aikaan. :D
Kannattaisi sinunkin ottaa ne vaaleanpunaiset rillit pois päästä, ja lopettaa turha meuhkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili tykkää aina kysyä Krisseltä neuvoa ja Krissen mielipidettä :)
Miten ihmeessä, Krissehän on epäaito, röyhkea ja ilmapää.
Sarkasmi on vaikea laji, huomaan =D.
Naiset ahkeroi ja pojat taas tupakille. Marko Joel OP Arttu ja Timo mummo ei tupakoi. Paula tuli peitteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Ella lähtemään?
Män jo. :D
Vierailija kirjoitti:
Vili yrittää saada kristiinan aivot ja puheen jumiin, tulittaa kysymyksiä, hyvä vili!! Naulaa se pygmi seinään.
Trolli oot.
Onneksi sun yksi ainoa puolieuronen ei riitä Krissen pudotukseen.
Ilman maitoa pärjää hyvin, itsekin yli 60 vuotta, terveydellisestä syystä voide tärkeä.