Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Miten Vili edes kehtaa olla yrittämättä kun kaikki muut alkaa jo onnistua.
Onko Timo saanut edelleenkään mitään aikaan? Propsit kyllä sinnikkäästä yrittämisestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää, että jotkut oikeasti on ostanut tupakkaa tai sytkäreitä kun kaikki perustarpeet on poistettu, en ikinä äänestäisi sellaista ihmistä voittoon. Tupakoitsijat on tyypillisesti maailman itsekkäimpiä ihmisiä, mutta olisi voinut käyttää hieman pelisilmää nyt. Ei kukaan voi kuolla tupakan puutteeseen.
Mutta huulirasvan ymmärrät? Noita tupakkatuotteita on sentään jaettu muiden kesken.
Ei tee yhtään ymmärrettävämpää tupakasta että sitä vielä jaetaan muiden kesken. Tupakoitsijat on vaan ihan helvetin itsekästä porukkaa. Nytkin kun muut tekee töitä, niin nuo nikotiinipellet hyppää tupakkatauoilla. Tuo tupakka oli todella itsekäs ja typerä ostos.
Tekee paljon enemmän järkeä kun kaikki noista polttaa jopa gurusi Krisse. Tupakat on kaikille, huulirasva vain pissikselle.
Säälin kaltaisiasi tupakan orjia.
Itse en polta mutta Krisse polttaa ja kärkky ekana jämiä. Marko sanoi aamulla osuvasti, että sitten myös huulirasva kiertoon!
Tietenkin nikotinisti kommentoi noin, mutta eipä ole Kristiina todellakaan kärkkynyt tänään tupakkaa, eikä Juliakaan, vaan tekevät kiltisti viikkotehtävää. Siinä nyt näkee, että joillain on selkärankaa ja jotkut niin säälittäviä, ettei pärjää hetkeäkään ilman tupakkaa.
Kyllä on Krisse ollut tänään tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noiden kannattaisi mielummin tehdä tuollaisella käsineulontatekniikalla, jolla saa nopeasti tehtyä isosilmukallisia kaulahuiveja, joita sitten voi kietoa mannekiinien ympärille? Ei tarvisi näpertää ohuilla puikoilla tiukkojen silmukoiden kanssa.
Ihanan värinen huivi kuvassa💚
Myrkynvihreä. Sopisi eräällekin ilmapiirin myrkyttäjälle kuin nyrkki ... hmmm.... nyrkkipyykkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi saatana, mussukrisse heti ensimmäisenä ruokien kimpussa, joita ei edes pyytänyt. irrotteli jos hammashärvelinsä että pääsee mussuttamaan.
Ahne pikku sika.Eipä tuolla muutkaan pyytäneet aamulla mitään ruokaa. Nämä ruuat tulivat päivätehtävän voitosta.
Kun eivät saaneet keskustella niin piti olettaa mitä muut ostavat. Julia ja Krisse ostivat vain itselleen. Housut ja huulirasvan.
Julian ostos erittäin fiksu. Krissen ei.
Joppe osti ekan järkevän mutta sitten teki mieli hiipivää hölömöä sitä keltaasta nestettä. Voi voi ja oi oi.
Kun ei sille muuta ollut tarjolla. Katsokaa sitä ohjelmaa, älkääkö länkyttäkö pskaa täällä.
Sama Krissen huulirasvan kanssa. Ei ollut muuta järkevää ostettavaa. Tuo valinta tulee jokaisen asukkaan eteen tässä viikkotehtävän aikana. Pahaksi onnekseen Krisse sai sen ekana, ja palstahullu pakkomielteinen jankkaaja sai siitä taas materiaalia omaan häiriintyneeseen jankkaukseensa.
Lässyn Lässyn. Ne sai aluksi valita ihan minkä tavaran vain, omista tai yhteisistä ja Kristiina ei ollut mikään poikkeus.
Kaikki oli huulipyöreinä kun kuuli Krissen valinnan... "siis häh, valitsitsä huulirasvan??!!"
Mikä tuo Ellan vaikean näköinen asento on, ei meinaa katsoa edes Kimmoon päin?
Tuli ikävä Ellaa, ihana nähdä Ella telkkarissa.
Ella katsoo Krisun suuntaan, vaikka Kimmo puhuu sille. Yrittää ilmeisesti pitää sitä parempaa puolta kameraan.
Jee, Artulla ja Markollakin alkanut hommat sujumaan.
Niin sitä vaan sitkeä yritys palkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää, että jotkut oikeasti on ostanut tupakkaa tai sytkäreitä kun kaikki perustarpeet on poistettu, en ikinä äänestäisi sellaista ihmistä voittoon. Tupakoitsijat on tyypillisesti maailman itsekkäimpiä ihmisiä, mutta olisi voinut käyttää hieman pelisilmää nyt. Ei kukaan voi kuolla tupakan puutteeseen.
Mutta huulirasvan ymmärrät? Noita tupakkatuotteita on sentään jaettu muiden kesken.
Ei tee yhtään ymmärrettävämpää tupakasta että sitä vielä jaetaan muiden kesken. Tupakoitsijat on vaan ihan helvetin itsekästä porukkaa. Nytkin kun muut tekee töitä, niin nuo nikotiinipellet hyppää tupakkatauoilla. Tuo tupakka oli todella itsekäs ja typerä ostos.
Tekee paljon enemmän järkeä kun kaikki noista polttaa jopa gurusi Krisse. Tupakat on kaikille, huulirasva vain pissikselle.
Itse en polta mutta Krisse polttaa ja kärkky ekana jämiä. Marko sanoi aamulla osuvasti, että sitten myös huulirasva kiertoon!
Eipä ihme, että Marko aina Kristiinalta häätöpisteet saa, kun sanoo suoraan mitä ajattelee.
Marko on aito, uskaltaa sanoa sen mitä muut vaan miettii.
Markohan se on läyhännyt Krissrestä. Pissaliisaksi nimityi. Muna oli atka paikka kun Krisse ei paistanut. OP yllytti Markoa läyhäämään monia kertoja. 247
Kaikkia muita on ärsyttänyt Krissen itsekeskeisyys ei vain Markoa. Kyllä se ärsyttää myös monia meitä katsojia. Neuvoa tykkää kyllä, automaattisesti ei koskaan keitä edes aamukahveja itse kaikille. Jos joku tekee ruokaa Krisse seisoo vieressä neuvomassa mutta itse tekee vain itselleen.
Taas valhetta valeen perään, häpeäisit tollo vaan ethän osaa edes sitä.
No jokainen voi katsoa noita vanhoja jaksoja taaksepäin. Itse koko 9 viikon 24/7 katsomisen aikana en ole kertaakaan nähnyt Kristiina tekemässä kaikille ruokaa, kehittäneen aamukahvit, siivoavan. Pari kertaa joku kysyi voiko paistaa kaikille munia tai lettuja tai auttaa aamupalan teossa, vastaus oli "no emmänyt kaikille rupee tekemään tai no en"
onhan ellakin hauska.... just joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että Marko aina Kristiinalta häätöpisteet saa, kun sanoo suoraan mitä ajattelee.
Aina? Täähän taitaa olla eka kerta kun sanoi ja muuten on keskittynyt takanapäin jauhamiseen, niin ja silloin suorassa lähetyksessä sanoi, että Krisse sais lähteä. Juu ei kai tuon jälkeen Kristiinalla ole oikeutta nimetä Markoa.
Mielestäni se aamullinen oli Markolta todella säälittävää ja itsekästä kun itse osti tupakkaa, mutta kun mikään tupakkamäärä ei riitä Markolle, niin Krissenkin olisi pitänyt ostaa tupakkaa. Aivan helvetin itsekästä ininää Markolta.
Typerän näköistä, kun Ella katsoo lähes koko ajan Krisua.
Tuo puuron syöminen oli kyl hauskaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on aito, uskaltaa sanoa sen mitä muut vaan miettii.
Markohan se on läyhännyt Krissrestä. Pissaliisaksi nimityi. Muna oli atka paikka kun Krisse ei paistanut. OP yllytti Markoa läyhäämään monia kertoja. 247
Kaikkia muita on ärsyttänyt Krissen itsekeskeisyys ei vain Markoa. Kyllä se ärsyttää myös monia meitä katsojia. Neuvoa tykkää kyllä, automaattisesti ei koskaan keitä edes aamukahveja itse kaikille. Jos joku tekee ruokaa Krisse seisoo vieressä neuvomassa mutta itse tekee vain itselleen.
Taas valhetta valeen perään, häpeäisit tollo vaan ethän osaa edes sitä.
No jokainen voi katsoa noita vanhoja jaksoja taaksepäin. Itse koko 9 viikon 24/7 katsomisen aikana en ole kertaakaan nähnyt Kristiina tekemässä kaikille ruokaa, kehittäneen aamukahvit, siivoavan. Pari kertaa joku kysyi voiko paistaa kaikille munia tai lettuja tai auttaa aamupalan teossa, vastaus oli "no emmänyt kaikille rupee tekemään tai no en"
Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Surkean hiljaista ja persoonatonta ilman Ellaa. Pidän kovasti peukkuja, että Ella ja Arttu löytävät toisensa uudelleen ulkomaailmassa.
Persoonatonta? Talossa on monta mielenkiintoista persoonaa mielestäni. Ja mukava katsella nyt koska Ella jakoi vain mielipiteitä järjettömien tokaisujen takia.
Ihana Ella pusi pusi... DTM:ssä nähdään vakkaripöydässä, rahaa on :D
Tuo neulominen on kyllä ihan hyvää hermojen leputusta ja ajanvietettä sit ku se alkaa onnistumaan.
Eetu on kyl vitsikäs poika. Varsinainen humoristi.
OP on kertonut valinneeksi koulussa käsityöt puutöiden sijaan. Että eiköhän siellä oppinut.