Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Arttu näyttää nyt taas isolta murjottavalta vauvalta valkoinen vaippa ympärillään
Tutti vaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on AINOA, joka ajatteli koko yhteisön hyvää. Epäitsekkäin siis. Timo voittakoon koko kauden! Ja minä en aiemmin edes noteerannut häntä!
Tupakat minä juuri ja juuri ymmärrän, kun ovat nikotinisteja, mutta huulirasva tai yksi olut!!! EI HEMMETTI!
Ilman Jpen ostamaa kattilaa olis jäänyt lounaan makaronit syömättä ja röökitkin on hyödyttänyt jokaista koska jämiä on jätetty kaikille ja pahimpien tupakoitsijoiden hermot on säästynyt romahdukselta. Paula ja Juulia tarvitsi jotain lämmintä päällensä koska olivat alusvaatteillaan ja Paula on jakanut peittoaan yhden jos toisenkin kanssa.
Ainoa täysin itsekäs ja järjetön hankinta oli Krissen huulirasva ja joku bisse jos sellaisen joku osti.Hyviä pointteja! Ymmärrän nyt paremmin Paulan ja Juulian tarpeen. Se oluen ostaja oli muuten Joppe! Eli vaikka kattilatilaus oli Jopelta hyvä veto, niin sen jälkeen meni plörinäksi. Ja ITSEKKÄIN ja TYPERIN tilaus on ollut juurikin tuo huulirasva. Vilinkin sänky vaikuttaa itsekkäältä tilaukselta; se palvelee vain häntä.
Ihminen voi olla MINÄ-MINÄ-MINÄ tai ME-ME-ME (eng. US-US-US). Tai jopa jostain siltä väliltä, kuten ME-MINÄ-MINÄ (Joppe). Minä valitsen voittajaksi ME-ME-ME:n, ME-ME-MINÄ:n tai pitkin hampain ME-MINÄ-MINÄ:n. En kuitenkaan koskaan MINÄ-MINÄ-MINÄ:ä.
Sä oot sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulirasva. Ei jumalauta.
Markolle tupakat tärkeitä ei j......ta.
Voi voi ou oi.Tupakkaan syntyy riippuvuus, huulirasvaan ei voi sellaista syntyä, kyse on pinnallisuudesta ellei osaa ilman huulirasvaa elää.
No just joo, toinen panostaa terveyteen ja toinen terveyden pilaamiseen. Kumpikohan on tärkeämpää? Mieti vähän jos sulla on edes aivoja.
Minä puhuinkin mikä on oikeaa riippuvuutta.
Mutta selitä toki einstein, nyt kun otit esiin terveyden, miten huulirasva edistää terveyttä? Enpä ole noin hullua väitettä koskaan kuullutkaan. Mitkään kosmetiikkatuotteet eivät edistä terveyttä, vaan lisäävät syöpää yms, vaikka mainokset mitä sanoisivat.Rintasyöpää poteva siskoni ei käytä enää edes deodoranttia. Eiköhän lääkärit tiedä nämä asiat paremmin kuin sinä tai krisse.
Terveyttä huulirasvasta, nyt on kaikki kuultu.
Luen tätä (enimmäkseen todella negatiivisävyistä) keskustelua pari tuntia jälkijunassa, ja toivonkin että tuo huulirasvasta länkyttäjä on jo päässyt katkeruutensa yli ja tilanne on rauhoittunut. Mikäli niin on, hyvä.
(Siinä tapauksessa kirjoituksen voi skipata.)Jos se nyt kuitenkin jatkuu, niin tässä pari aspektia miksi huulirasva voi todellakin olla jollekulle juttu, mitä ilman on vaikea olla.
Ensinnäkin, siihenkin voi syntyä tavallaan "riippuvuus". Ihan samalla tavoin kuin mihin muuhun asiaan hyvänsä. Jotkuthan fiksoituvat vaikka hammastikkuihin, eivätkä voi olla ilman että tikuttavat hammasvälinsä tämän tästä. Sama asia se on huulirasvan kanssa; kuivat huulet voivat vaivata ja ärsyttää kuin vaikkapa paha kutina - olo on koko ajan hankala ja epämiellyttävä.
Toisekseen, Kristiinan hampaiden oikomahoito edellyttää terveitä suun alueen limakalvoja, mukaan lukien huulet. Pienikin haava huulessa toimii mahdollisena infektioporttina, jota kautta tulehdukset voivat levitä laajemminkin suun ja nielun alueelle. Näyttää muutenkin siltä, että leikkauksen jäljiltä myös Kristiinan nenän limakalvot ovat herkät kuivumaan (todennäköisesti tuo koneellinen ilmastointi vain pahentaa asiaa) ja joutuu niitäkin ahkerasti rasvaamaan.
Todennäköisin syy on - paitsi näiden kaikkien edellämainittujen jonkinasteinen yhdistelmä - se että on saanut sekä hammas- että knk-lääkäriltään ohjeet pitää hyvää huolta sekä suun että nenän alueen limakalvoistaan, kuin myös ylipäätään ihostaan, ja yksinkertaisesti hän vain tunnollisesti noudattaa näitä saamiaan ohjeita.
On jotenkin tyypillistä, että kilttiluonteisena ihmisenä Krisse käytti sen ainoan ostosrahnansakin asiaan joka on hänelle pakollinen, eikä ole alkanut vaatia itselleen erityisoikeuksia (saada se käyttöönsä ohi sääntöjen).
Lässyn Lässyn. Se valitse itsekkäästi niin ku olettaa saattoi. Hän olis pari tuntia pärjännyt ilman huulirasvaa niin ku kaikki muutkin, kellään ei ollut edes hammasharjoja.
Mitä hittoa tuo Vili tekee tuolla. Ei osallistu keskusteluihin, haahuilee yksin ympäri talo eikä nytkään osallistu viikkotehtävän tekemiseen vaan makaa tai kikkailee omiaan. Ulos tuollaiset lusmuilijat!
Käyttäjä36484 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu voittaa, ehdottomasti...Sitä ennen panee paikan muijat, järjestään...Sekös puutteessa eläviä av-mammoja ärsyttää...
Arttu on tollanen mölli joka ei millään mittakaavassa ansaitse voittoa. Huonoin asenne tehtäviin, jatkuva valitus, kiroilu, mökötys, homohässimimen, junttius, ärsyttävä murre, ärsyttävä ulkonäkö, ei kerro mitään itsestään, ei ole hauska...
Asiattomia perusteluja ja liikaa henkilöön meneviä tässä argumentissa ovat: homohässiminen, ärsyttävä murre, ärsyttävä ulkonäkö. Voi olla montaa mieltä, muttei tarvitse mennä mauttomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi ou oi.Tupakkaan syntyy riippuvuus, huulirasvaan ei voi sellaista syntyä, kyse on pinnallisuudesta ellei osaa ilman huulirasvaa elää.
No just joo, toinen panostaa terveyteen ja toinen terveyden pilaamiseen. Kumpikohan on tärkeämpää? Mieti vähän jos sulla on edes aivoja.
Mutta selitä toki einstein, nyt kun otit esiin terveyden, miten huulirasva edistää terveyttä? Enpä ole noin hullua väitettä koskaan kuullutkaan. Mitkään kosmetiikkatuotteet eivät edistä terveyttä, vaan lisäävät syöpää yms, vaikka mainokset mitä sanoisivat.Rintasyöpää poteva siskoni ei käytä enää edes deodoranttia. Eiköhän lääkärit tiedä nämä asiat paremmin kuin sinä tai krisse.
Luen tätä (enimmäkseen todella negatiivisävyistä) keskustelua pari tuntia jälkijunassa, ja toivonkin että tuo huulirasvasta länkyttäjä on jo päässyt katkeruutensa yli ja tilanne on rauhoittunut. Mikäli niin on, hyvä.
(Siinä tapauksessa kirjoituksen voi skipata.)Jos se nyt kuitenkin jatkuu, niin tässä pari aspektia miksi huulirasva voi todellakin olla jollekulle juttu, mitä ilman on vaikea olla.
Ensinnäkin, siihenkin voi syntyä tavallaan "riippuvuus". Ihan samalla tavoin kuin mihin muuhun asiaan hyvänsä. Jotkuthan fiksoituvat vaikka hammastikkuihin, eivätkä voi olla ilman että tikuttavat hammasvälinsä tämän tästä. Sama asia se on huulirasvan kanssa; kuivat huulet voivat vaivata ja ärsyttää kuin vaikkapa paha kutina - olo on koko ajan hankala ja epämiellyttävä.
Toisekseen, Kristiinan hampaiden oikomahoito edellyttää terveitä suun alueen limakalvoja, mukaan lukien huulet. Pienikin haava huulessa toimii mahdollisena infektioporttina, jota kautta tulehdukset voivat levitä laajemminkin suun ja nielun alueelle. Näyttää muutenkin siltä, että leikkauksen jäljiltä myös Kristiinan nenän limakalvot ovat herkät kuivumaan (todennäköisesti tuo koneellinen ilmastointi vain pahentaa asiaa) ja joutuu niitäkin ahkerasti rasvaamaan.
Todennäköisin syy on - paitsi näiden kaikkien edellämainittujen jonkinasteinen yhdistelmä - se että on saanut sekä hammas- että knk-lääkäriltään ohjeet pitää hyvää huolta sekä suun että nenän alueen limakalvoistaan, kuin myös ylipäätään ihostaan, ja yksinkertaisesti hän vain tunnollisesti noudattaa näitä saamiaan ohjeita.
On jotenkin tyypillistä, että kilttiluonteisena ihmisenä Krisse käytti sen ainoan ostosrahnansakin asiaan joka on hänelle pakollinen, eikä ole alkanut vaatia itselleen erityisoikeuksia (saada se käyttöönsä ohi sääntöjen).
Miltä hammaslääkäriltä? Hän tekee oikomishoidon itse ja säästää.
Söpöä kun Julle opettaa Joppea kutomaan 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää, että jotkut oikeasti on ostanut tupakkaa tai sytkäreitä kun kaikki perustarpeet on poistettu, en ikinä äänestäisi sellaista ihmistä voittoon. Tupakoitsijat on tyypillisesti maailman itsekkäimpiä ihmisiä, mutta olisi voinut käyttää hieman pelisilmää nyt. Ei kukaan voi kuolla tupakan puutteeseen.
Mutta huulirasvan ymmärrät? Noita tupakkatuotteita on sentään jaettu muiden kesken.
Ei tee yhtään ymmärrettävämpää tupakasta että sitä vielä jaetaan muiden kesken. Tupakoitsijat on vaan ihan helvetin itsekästä porukkaa. Nytkin kun muut tekee töitä, niin nuo nikotiinipellet hyppää tupakkatauoilla. Tuo tupakka oli todella itsekäs ja typerä ostos.
Tekee paljon enemmän järkeä kun kaikki noista polttaa jopa gurusi Krisse. Tupakat on kaikille, huulirasva vain pissikselle.
Säälin kaltaisiasi tupakan orjia.
Itse en polta mutta Krisse polttaa ja kärkky ekana jämiä. Marko sanoi aamulla osuvasti, että sitten myös huulirasva kiertoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Sukupuolten tasapainon takia seuravaksi pitäisi lähteä pari miestä. Äijäköörifinaalia en toivo. Vaikka Paula on kiero peluri, on se talossa hauskempaa sisältöä tuottava kuin Arttu. Siksi siis toivon ulos ensin Arttua, sen jälkeen voisi mennä Vili ja Timokin, Timo on jo niin nähty.
mies sieltä eilenkin lähti. seuraavaksi vois lähteä krisse tai paula.
julian ei tarvitse lähteä koskaan, ellei op voita, toivottavasti julia.
Ei lähtenyt vaan trans nainen. Seuraavaksi Vili tai Arttu ulos, Timo on myös tylsä.
Kyllä sieltä mies eilen lähti, tai oikeammin nuori jolppi.
Ihan sama missä harhoissa elät, se on totuus, eetuella on MIES.
Kristiina ulos ens su.
Miehet pätee kun neuvoo Krisseä
Eli viikkotehtävään ei tarvitse osallistua, jos ei halua...ko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää keskusteluun pesiytynyt Krissen lyttääjä ja OP:n haukkuja ovat varmaan yksi ja sama henkilö. Kukakohan sen suosikki on, kun mustamaalaa näitä tummia hevosia noin raivokkaasti...
Joka viikko täällä on jotain haukuttu: Minnaa, Sasaa, Roopea, Katia, Samia, Ellaa... Johan sitä eilen veikkailtiin, kuka on seuraava kohde. Ei niillä taida olla edes suosikkeja, pelkkiä inhokkeja vain.
Tottakai niitä asukkaita haukutaan jotka syöpäkasvaimien lailla imevät elämäniloa ja energiaa yhteisöstä ja raivostuttavat typerällä/itsekkäällä käytöksellään niin muita asukkaita kuin katsojiakin. Uskon kuitenkin karman lakiin. Välttämättä se ei aina ehdi purra BB-kaudella. Mutta ehkä myöhemmin. "Se voi kostautuu."
Krisse ahkeroi. Timo yrittää muttei tulosta tule.
Marko yrittää olla rumpali kudelmapuikoilla.
OP kutoo. Arttua vässyttää tyhyjän tekeminen.
Julia kauniina Jopen vieressä ja kutoi.
Paula tekee totisena. Viliä ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi en edes huomannut krisseä, mutta juuri somessa riehuvien hieman hulluilta vaikuttavien krissen palvojien vuoksi, aloin tarkoituksella kiinnittää huomioni krisseen, ja ei ole kyllä ollenkaan niin ihana ja älykäs ja kaunis ja osaava ja nero, mitä kahelit faninsa paasaavat somessa päivästä toiseen hyökkien muiden päälle.
Alan kohta epäillä että nää hullut on jotain pietarin trolleja, ja tuo krisse joku putinin lapsenlapsi tms. Niin pimeitä nuo krisselahkolaiset.
En nyt ihan vielä ole näin pitkällä, mutta jotain hämärää tossa on että ne sen palkit nousee aina tappiin, kutka häneen viitsii tuhlata rahansa ja miksi, ei tuo ainakaan mitään viihdettä tarjoa katsojille.
Minulle tarjoaa viihdettä se että räväkät, omasta mielestään kovinkin värikkäät persoonat (=kova ääni) 'sisällöntuottajat' jotka viitsivät käydä sellaisen kimppuun jonka vaikea antaa takaisin samalla mitalla, lentävät yksi toisensa jälkeen talosta pihalle. Sitä minä kutsun oikeudenmukaisuudeksi. Röyhkeä käytös mennyt pois muodista, onneksi!
Voi sua rassukkaa.. ai ihan Krissefanit saaneet sua Krisseä vihaamaan.
Pietarin trollitkin ihan asialla. Kannattais varmaan itse lopettaa toi sairaalloinen trollaus, niin elämä olisi vähän terveempää.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä moralisoi yläosatonta naismallinukkea, miksi mies nukke sitten saa olla rinta paljaana? Maitorauhasetko noin ahdistaa ja naisen keho? Siinäkö pitäisi olla jotain hävettävää? Hakekaa hoitoon jotka on mieleltään sairaita ja perverssejä.
Hervemmin näkee kenelläkään miehellä somessa isoja tursotettuja rintarauhasia, kun taas kaikilla naisilla näkee melkein leuan alle nousevia palleroita.
Maailmalla ja meillä, suinkaan mitää hävettävää huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä hammaslääkäriltä? Hän tekee oikomishoidon itse ja säästää.
Teki kuka teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Kristiinakin hiljakseen voisi neuloa, kun kerran osaa. Varmistaisi, että ehtii sitä vaatetta tehdä tarpeeksi. En haluaisi kritisoida mutta kun aina on jotain outoa menossa.
Siis mitä sä selität? Eihän se muuta ole tehnytkään kuin neulonut ja opettanut muita neulomaan. Mitä nyt välillä teki muille ruuan ja söi itsekin.
Sekä söi Julian leivän.
Nyt se Julia siellä syö leipää. Teki uuden kun Krisse söi sen aikaisemman.
Kiitos, tämä oli tämän päivän hauskin viesti!!!!
On se hyvä ettei Julian paksu tukka ja koko nuori nainen kuollut Kristiinan takia aliravitsemukseen, niinkuin joku oli jo huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse leveä perse kenossa pätemässä taas julialle miten tehdään.
Ja iso haukotus päälle.
Kyllä Julia neuloo paljon paremmin kuin Krisse, joka nytkin vain makaa ja haukottelee.Juuri näiden viestien takia äänestän Kristiinaa.
Kyllä se leveä takamus ja reidet on Julialla.
Nyt Julia neuvoo Joelia, on se törkeä!!!