Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Miksi kaikki on näin hienotunteista? Eikö voisi sanoa, että tervetuloa syömään ne jotka ajatteli yhteistä hyvää? Ja ne ketä ei niin se on voi voi... olis kiva jos joku sanois suoraan! Kyllästyttää tuollainen hienostelu. Ette ansaitse mitään, kun ette antaneet mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP ja Joel🤩
OP on 2-naamainen pelaaja. Samaa luokkaa Paulan kanssa.
En ymmärrä tätä. OP on kyllä aika suoraan päin kasvoja pelannut liikkeitään. Reilu pelaaja on. Ei mitään tekoa Paulan kanssa, joka pelkästään läyhää seläntakana ja haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Krisse mahtuisi tuohon kattilaan, jota hämmentää.
Polttikohan äitinsä tupakkaa raskausaikana.
En usko, että poltti kun tytöstänsä tuli noin terävä ja nätti tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne anna tuon pygmin nyt patsastella keittiön valtiaana taas leikkimässä jotain superkokkia.
Nenään hihittävä pissis voisi syödä sen huulirasvansa.
Kyllähän se tuossa hyvin neuvoi itse asiassa. Superkokki Paula taas ei vahingossakaan tee mitään keittiössä, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.
Mä oon juonut kahvia vaan tänään. Kohta puoliin alkaa ruoka maistumaan.
Kaksi kuppia kahvia ja vettä muutama lasillinen. Kohta käyn kaupassa ja teen salaatin.
Joutuuhan esim verikokeitakin varten paastoamaan ja ihan hyvin jaksaa.
Siksihän verikokeet ja paastoa vaativat toimenpiteet tehdäänkin yleensä aamulla eikä esim viideltä iltapäivällä.
Kyllä niitä tehdään myös viideltä iltapäivällä. Kun yötyö, niin menen usein vasta unien jälkeen labraan ja se on ihan ok, kunhan on muistanut paastota. Eli sillä ei ole labrojen kannalta mitään väliä, milloin paastoaa.
Missä täällä on läyhäämiset ja länkyttämiset Joelin oluen ostamisesta?
Krissen huulirasvasta kyllä jauhetaan paskaa sen minkä ehitään mutta kun joku muu ostaa oluen mikä todellakin oli henkilökohtainen myös niin ei mitään länkyttämisiä? Tekopyhää.
Mitä olisitte valinneet ensimmäiseksi? Minä peiton tai leipää. Seuraavina kaurahiutaleita, tai kahvitarvikkeista jotain
Tää keskusteluun pesiytynyt Krissen lyttääjä ja OP:n haukkuja ovat varmaan yksi ja sama henkilö. Kukakohan sen suosikki on, kun mustamaalaa näitä tummia hevosia noin raivokkaasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne anna tuon pygmin nyt patsastella keittiön valtiaana taas leikkimässä jotain superkokkia.
Nenään hihittävä pissis voisi syödä sen huulirasvansa.Eetuko se kirjoittelee vai sen kaverit🤔
Koville ottaa, kipaskaapa väliillä parilla muulla alustalla, täällä on ollut hyvin kesyä.
Vierailija kirjoitti:
Narttukin vaivautui tulemaan ihmisten ilmoille valmiiseen pöytään tottakai. Varmaan katoaa samantien jälkiään siivoamatta ja kiroillen kun on saanut puolet ruokatarvikkeista tuhottua?
Ihan oikein jos kukaan ei uskalla tai osaa noin pitkän ajankaan kuluttua sanoa mitään jos jokin asia risoo, hoh hoijaa.
Arttu sentään sanoi suoraan että tuli niin järkyttävä nälkä ja paha mieli että meni siksi kylppäriin ettei muiden tarvitse kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulirasva. Ei jumalauta.
Markolle tupakat tärkeitä ei j......ta.
Voi voi ou oi.Tupakkaan syntyy riippuvuus, huulirasvaan ei voi sellaista syntyä, kyse on pinnallisuudesta ellei osaa ilman huulirasvaa elää.
markolla aivan älytöntä tuolla tupakoiminen, joka välissä saada myrkkypallero.
Joel osti tärkeimmän, kattilan, Timo sohvan, Marko, sytytin, Arttu, sytytin, Vili, omat tupakat, Julia, pitkät housut, Paula, peitto, onko Paula n 40 v kylmänhikinen kun tarvii peiton, ei hyvää päivää, Krisse 21 v huulirasva, no huulet jos herkästi rohtuu niin alkaa tuleen verta.
Ella ja Arttu piristi söpöilyllään mun päivää, ja nyt huomaan, ettei ole enää mitään kiinnostavaa katsottavaa. Plaah.
Voiskohan Markon mikin hiljentää pihalla, on niin hirveää kuunneltavaa tuo räkiminen ja röhiminen.
Krisse ahmi Juliankin leivän, on se hävytön. Luuli että se on ylimääränen........voi juma mikä tyyppi
ois ees kysyny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittikö Ella sunnuntaina studiossa kauhee tukka ,kun näki Artun ? Miksei koskaan sanonnut kasvotusten kun kumminkin hieroi kynsillään sen päätä.Vai johtuiko siitä kun Kristiina oli laittanut jätkän tukan.
Krissellehän se sen heitti, On aika paha vihata jotakuta henkilöä noin totaalisesti, saattaa napsahtaa omaan nilkkaan.
Sanoi ihan selkeästi, että Arttu vois tehdä tukalleen jotain, on niin kamala.
Niin ja tarkoitti sitä, kun se tukka oli silloin sunnuntaina tupeerattu mohikaaniksi. Siitä Ella ei tykännyt.
Arttu kalastelee yleisön ääniä kun vetäytyi kylppäriin neulomaan. Hokee "comm__mu_niz_ti ää_pä_rää" ja " w_i_t_u_n kyrr_p_äää". Enää pitäis tietää millaisten ihmisten ääniä se yrittää kerätä puolelleen.
Lastenleikkiä, sanoisi Arttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marko ei tee mitään? Eikö tuolla ole tarpeeksi työvälineitä kaikille?
Marko on yrittänyt koko päivän opetella neulomaan mutta ei vaan ymmärrä. Nyt aiko seurata OPn neulomista jos oppisi katsomalla :D
Onneksi Marko voi osallistua viikkotehtävään polttelemalla epäitsekkäästi tupakoitaan sentään kun kutomiseen ei osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ahmi Juliankin leivän, on se hävytön. Luuli että se on ylimääränen........voi juma mikä tyyppi
ois ees kysyny
Oisko siellä nyt joku ylimääränen toiselle tehty, jokainen tekee itse tai ainakin kysyy, eikä luule.
Nyt kannattaa pakastaa makaronin keitinvedet.