Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Miksi Marko ei tee mitään? Eikö tuolla ole tarpeeksi työvälineitä kaikille?
Antakaa nyt noille jotain syömistä! Ei ole mukava katsoa, kun toiset nääntyy.
Miten toi Arttu voi edes kuvitella tuolla asenteella voittavansa? Voi kun olisi lähtenyt Ellan mukaan niin kuin lupasi.
Kutominen kutominen kutominen... Neulominen on oikeampi termi tuohon hommaan. Mattoja kudotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP ja Joel🤩
OP on 2-naamainen pelaaja. Samaa luokkaa Paulan kanssa.
Kaikki siellä pelaa. Arvaa mitä? Toi on peli, jossa voittaa 30k
Mulla meni ainakin maku siihen kun se juonitteli ja puhui ikävästi muista asukkaista. Tää vaan mun fiilis OP:sta.
Mua ei yhtään innosta tällaset asukkaiden kiusaamisviikkotehtävät, ulkona muutenkin jo tarpeeksi synkkää ja masentavaa. Taidan palata BB:n ääreen torstai-iltana.
Ja Joppe tilas itelleen kaljan. Hyvin noi ajattelee kaikkia epäitsekkäästi tässä tehtävässä. Kunhan nyt vaan tupakat ja kaljat piisaa niin kaikki on hyvin.
Miksi naismallinukella ei ollut rintaliivejä, vaan paljaat rinnat? Ainakin osa miesasukkaista tuijutti nukkea hyvinkin lumoutuneesti.
joel muistuttaa mua koulun tekstiilityötunneilla. ei siitä vain koskaan tullut mitään, olen taitava piirtäjä, mutta pulleilla vauvankäsilläni en koskaan saanut yhtään työtä valmiiksi, mitä siellä kulloinkin olisi pitänyt tehdä. Sukat oli yksi painajainen.. muistaakseni äitini ne sitten teki loppuun.
en ole mies, mutta noista olen ihan joel muutenkin. ylikiltti, kömpelö, vähän pullea, huono vähän kaikessa fyysisessä mutta hyvä tarkkailija ja analysoija.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Olli-Pekka on harvinaisen rasittava ihminen. Toivottavasti häädetään seuraavaksi.
Samaa mieltä.
"kuttoin tai mitä vttua tuo onkkaan" sano arttu kun tuli jostain piilostaan esiin ja pyhä kristiina kysyi mitä oli tekemässä.
Arttu voisi nyt oikeasti häipyä tuolta negailemaan muualle.
Itse olisin ostanut ensimmäisenä leipää ja nimenomaan talossa suosittuja ruispaloja, koska pitävät nälkää paljon paahtoleipää paremmin ja paloja on helppo syödä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt noille jotain syömistä! Ei ole mukava katsoa, kun toiset nääntyy.
No eikös tän pelin idea vähän niin kuin juurikin ole se, että asukkaita välillä koetellaan vähän? Ihan liian helpolla on päästy jo monta viikkoa...
Yks päiväkin ilman ruokaa ei oikeesti oo mitään... Esim noi nikotiinituotteetkin ois mun mielestä pitänyt jokanen ostaa erikseen.. 1 rahna per tupakki, ni jo ois vähä ehkä alettu nähdä asukkaiden hajoilua.
Muut oli ajatelleet muitakin, mutta eipä ollut kristiina saanut toivettaan läpi? Joka varmasti oli ihan omaan naamaan pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Kutominen kutominen kutominen... Neulominen on oikeampi termi tuohon hommaan. Mattoja kudotaan.
Olkoot vain, mutta puhekielessä voidaan ihan hyvin puhua myös kutomisesta. Oletko koskaan kuullut kudinpuikoista tai kutimista? Ne eivät suinkaan liity mattojen tekemiseen.
Vili ei varmaankaan tarvitse yhteisiä ruokia kun otti sängyn itselleen eikä muutenkaan ole tehnyt viikkotehtävän eteen yhtään mitään. Hus pois Vili keittiöstä
arttu hakee huomiota, tuli kai esiin kun kukaan ei häntä mennyt etsimään, ihan kuin pieni lapsi joka menee piiloon kun suuttuu, että äiti tai joku huolestuisi ja etsisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marko ei tee mitään? Eikö tuolla ole tarpeeksi työvälineitä kaikille?
Marko on yrittänyt koko päivän opetella neulomaan mutta ei vaan ymmärrä. Nyt aiko seurata OPn neulomista jos oppisi katsomalla :D
Marko ei tee mitään. Makaa vain OP:n vieressä ja katsoo kun OP tekee.
Julian neulominen on vaikean näköistä noitten pitkien tekokynsien kanssa.