Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vili ulos kun ei edes yritä. Epätoivoisesti kerää jotain ilmapallon palasia lattialta esittäen että tekee sentään jotain. Aikooko se pyörittää loppuajan peukaloitaan?
Onko Ellaeetulla vielä munkkelit?
Vierailija kirjoitti:
Heittikö Ella sunnuntaina studiossa kauhee tukka ,kun näki Artun ? Miksei koskaan sanonnut kasvotusten kun kumminkin hieroi kynsillään sen päätä.Vai johtuiko siitä kun Kristiina oli laittanut jätkän tukan.
Krissellehän se sen heitti, On aika paha vihata jotakuta henkilöä noin totaalisesti, saattaa napsahtaa omaan nilkkaan.
Itse tekisin kyllä oikea-nurja-oikea-nurja. ELi toinen puoli pelkkää oikeaa ja toinen nurjaa, koska muuten se tilkku vetää itseään kasaan ja näin ollen pinta-ala jää pienemmäksi. Tietty on helpompi vetää vaan pelkää oikeaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi neulominen nyt mitään rakettitiedettä ole. Äkkiäkös sen oppii ja siitä se lähtee sitten nopeasti sujumaankin. Paitsi että ei?
Nämä ovat kutoneet vasta kolmisen tuntia ja siitä ensimmäinen tunti meni aloitussilmukan ihmettelyyn. Nyt tajusivat homman idean ja on syntynyt jo jonkin verran neulosta. Kyllä tuolla on ihan hyvä mahdollisuus onnistua, ellei tule jotain viivytyksiä matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittikö Ella sunnuntaina studiossa kauhee tukka ,kun näki Artun ? Miksei koskaan sanonnut kasvotusten kun kumminkin hieroi kynsillään sen päätä.Vai johtuiko siitä kun Kristiina oli laittanut jätkän tukan.
Krissellehän se sen heitti, On aika paha vihata jotakuta henkilöä noin totaalisesti, saattaa napsahtaa omaan nilkkaan.
Sanoi ihan selkeästi, että Arttu vois tehdä tukalleen jotain, on niin kamala.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ellaeetulla vielä munkkelit?
Kuka? Oliko se joku entinen asukas? En muista enää.
Pelastakaa Arttu, puhui aamulla jo köydestä.
Kamalaa käytöstä Ellalta kun häädettiin talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko sitten asiallisesti millä rahoilla se sen huulirasvan aikoo saada, ellei kyse ole viikkobudjetista?
Viikkobudjetti määräytyy tuon neulomistehtävän onnistumisen mukaan. Se on viikkotehtävä. Rahnat ei liity siihen mitenkään.
Se kuule osti rasvansa aamulla sillä rahnallansa. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää???? Kun muut osti yhteistä hyvää. Tämä siis ekaan kommentiin.
mitä ihmettä toi Krisse väkertää? Osaako joku sanoa?
Vierailija kirjoitti:
OP ja Joel🤩
OP on 2-naamainen pelaaja. Samaa luokkaa Paulan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei ees yritä tossa ilmapallotehtävässä..
A) Eipä Krissellä lähtökohtaisesti rehellisesti sanottuna ole kauheasti saumoja itseään pidempiä miespuolisia vastaan. Keuhkojen tilavuudessa selvä ero 170+ cm miehillä vs 150cm nainen.
B) Kovat äänet voivat olla joillekin epämiellyttäviä, plus tuollaisesta jo voi saada vaikka tinnituksen. Tuolta vielä viety kaikki tavarat pois, niin varmasti kaikuu kaiken lisäksi.
Njaa, oon ite pieni nainen, ex urheilija valitettavasti nykyinen tupakoitsija. Mies iso ja ei tupakoi. Ihmettelee kuinka mä pystyn puhaltaa ilmapallot ja uimalelut jopa altaan yksin ku se ei pysty läheskään samaan. Et en usko tohon teoriaan koska ite pystyn kumoamaan sen 🤔
Oonko jotenki outo ku mulla oikeesti tekee paha kahtoa noita, ku ei neulominen onnistu.
Tässä oon seuraillut tuota tekemistä ja Marko ja Joppe ainaki oppis äkkiä neulomaan ku näyttäs alusta alkaen kädestä pitäes et miten tehdään silmukat ja miten siitä jatketaan. Uskon myös että nämä neulois reippaasti, jos vaan oppisivat taktiikan.
Markoki yrittäny lähes kokoajan, mutta jos ei saa ideasta kiinni niin eihan turhaa pyöritellä lankaa sormissa.
Turhauttavaa yrittää tunti tolkulla jos ei saa ensimmäistäkään silmukkaa tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.
Mä oon juonut kahvia vaan tänään. Kohta puoliin alkaa ruoka maistumaan.
Kaksi kuppia kahvia ja vettä muutama lasillinen. Kohta käyn kaupassa ja teen salaatin.
Joutuuhan esim verikokeitakin varten paastoamaan ja ihan hyvin jaksaa.
Siksihän verikokeet ja paastoa vaativat toimenpiteet tehdäänkin yleensä aamulla eikä esim viideltä iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Pelastakaa Arttu, puhui aamulla jo köydestä.
Jospa se neuloo itselleen sellaisen. ;)
Ei ole Ella sinut ittesä kanssa😁no sehän on toki ollut selvä..
No vaikeeta tulee olla ja voi olla että voi käydä niin että sattuu kovempaa jos ei osaa olla.
Naiselle pari liparetta, pojalle housut, tytölle biginit ja miehelle kalsarit. Helppo nakki.