Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
O-P on hyvä tuossa kutomisessa.
Ei taida Jope viittiä kertoa vasta kun nimeämisten jälkeen paljonko oli budjettiprosentti.
Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumlaut... Krisse väittää osanneensa neuloa joskus, ja kuvittelee että sormivirkattu ketjusilmukkanaru on neuleen aloitus. Ihan tosissaan vielä 🙃
Totta kai väittää. Hänhän on omasta mielestään jo neulonnan maailmanmestari.
Venäläinen ylimielisyys paistaa tässäkin ikävästi katsomoon.
Tää viikkotehtävä oli ihan alusta asti tuhoontuomitto. Hyvältäkin ompelijalta yhden paidan kutomiseen menee 2-3 päivää joten ihan mahdotonta olettaa noiden kutovan kaikki kamppeet noille mannekiineille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ, onko toi idari Krisse VAATINUT HUULIRASVAA kaikkien kustannuksella nyt?
En ole tänään katsellut yhtään, enkä vielä perehtynyt mikä tehtäväkin on.Jos on totta että on taas vaatimassa jotain rasvoja, niin ei jumalauta mikä pissis. Kotiin kasvamaan hienohelma.
En meinannut silloinkaan korviani uskoa viime viikolla, kun sai hermoromahduksen kun joutui muutaman tunnin olemaan ilman naamarasvaa, voiko tollasia ihmisiä olla edes olemassa.Kannattaisi perehtyä edes sen verran että lukee uutiset läpi ja selvittää viikkotehtävän. Niin kiire tuskin on tänne tulla riehumaan asioista joista ei tiedä mitään.
Voi anteeksi, kun en ole nyt kotona enkä ala ruutua tölläämään. Kysyin nyt ketjua vilkaistuani, kun joku mainitsi että pyhä krisse vaatinut huulirasvaa yhteisist' rahoista, että mistähän on kyse.
Sinulta tuskin vastausta on turha odottaa.Mistä ihmeen yhteisistä rahoista? Eikä Krisse ole vaatinut mitään :DD
Vastaisitko sitten asiallisesti millä rahoilla se sen huulirasvan aikoo saada, ellei kyse ole viikkobudjetista?
Ihan omista henk. koht. tavaroista sai sen huulirasvan. Se ei vaikuttanut millään lailla viikkobudjettiin. Viikkobudjetti määräytyy neulomistehtävän mukaan.
Kyllä se osti sen ihan rahnalla. Että äläpä valehtele. Muut käyttivät oman rahnansa sen mukaan minkä voit varmasti lukea esim tältä sivustolta. Esimerkiksi Timo osti sohvan mitä kaikki saavat käyttää ja siinä voi yöllä myös nukkua.
Niin, mutta rahnoja ei vähennetä viikkobudjetista, kuten sanoit. Ne rahnoilla ostetut tuotteet on niitä talosta poistettuja asioita. Sytkärit, tupakat, vaatteet ja huulirasva tuli asukkaiden henkilökohtaisista tavaroista. Kattila ja sohva oli talon yhteisiä tavaroita. Edelleen, rahnaostokset ei vähennä viikkobudjettia. Viikkobudjettiin vaikuttaa vain ja ainoastaan neulomistehtävä, joka heidän tämän viikon viikkotehtävä.
Krissellä ei takuulla ollut muita vaihtoehtoja valittavana kuin huulirasva. Tai jos olikin, niin se oli jotain yhtä henkilökohtaista.
Krisse ei voi puhaltaa ilmapalloja, kun on niin pieni. Ja voi saada tinnituksen.
Krisse on AINOA joka osaa kutoa ja hienosti neuvoo kaikkia muita.
Krisse osaa kaiken. Jopa oikaista itse hampaansa.
Hänellä on työ ja ammatti ja opiskelupaikka, eikä millään matalapalkka-alalla 😉
Krisse voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ, onko toi idari Krisse VAATINUT HUULIRASVAA kaikkien kustannuksella nyt?
En ole tänään katsellut yhtään, enkä vielä perehtynyt mikä tehtäväkin on.Jos on totta että on taas vaatimassa jotain rasvoja, niin ei jumalauta mikä pissis. Kotiin kasvamaan hienohelma.
En meinannut silloinkaan korviani uskoa viime viikolla, kun sai hermoromahduksen kun joutui muutaman tunnin olemaan ilman naamarasvaa, voiko tollasia ihmisiä olla edes olemassa.Kannattaisi perehtyä edes sen verran että lukee uutiset läpi ja selvittää viikkotehtävän. Niin kiire tuskin on tänne tulla riehumaan asioista joista ei tiedä mitään.
Voi anteeksi, kun en ole nyt kotona enkä ala ruutua tölläämään. Kysyin nyt ketjua vilkaistuani, kun joku mainitsi että pyhä krisse vaatinut huulirasvaa yhteisist' rahoista, että mistähän on kyse.
Sinulta tuskin vastausta on turha odottaa.Mistä ihmeen yhteisistä rahoista? Eikä Krisse ole vaatinut mitään :DD
Vastaisitko sitten asiallisesti millä rahoilla se sen huulirasvan aikoo saada, ellei kyse ole viikkobudjetista?
Ihan omista henk. koht. tavaroista sai sen huulirasvan. Se ei vaikuttanut millään lailla viikkobudjettiin. Viikkobudjetti määräytyy neulomistehtävän mukaan.
Kyllä se osti sen ihan rahnalla. Että äläpä valehtele. Muut käyttivät oman rahnansa sen mukaan minkä voit varmasti lukea esim tältä sivustolta. Esimerkiksi Timo osti sohvan mitä kaikki saavat käyttää ja siinä voi yöllä myös nukkua.
Niin ja muut osti tupakkaa ja sytkäreitä mikä on ihan helvetin peestä.
Eikö helpointa olisi, että kaikki neuloisi vain pitkiä kaulahuiveja, jotka sitten kiedotaan mallinukkevartaloiden peitoksi, kaikki huivit yhdistäen toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Tää viikkotehtävä oli ihan alusta asti tuhoontuomitto. Hyvältäkin ompelijalta yhden paidan kutomiseen menee 2-3 päivää joten ihan mahdotonta olettaa noiden kutovan kaikki kamppeet noille mannekiineille.
mut eihän noiden tarvia kutoa kokonaisia paitoja, esim vaan sellaisia kaulaliinan mallisia suikaleita jotka vois sitoa vaikka yhteen? kaulaliinan kutoo päivässä
Vierailija kirjoitti:
Ja Joppe meni lyömään vetoa 99! Ei hyvä heilu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahna on ihan eri asia kuin viikkobudjetti.
Vierailija kirjoitti:
Krissellä ei takuulla ollut muita vaihtoehtoja valittavana kuin huulirasva. Tai jos olikin, niin se oli jotain yhtä henkilökohtaista.
Krisse ei voi puhaltaa ilmapalloja, kun on niin pieni. Ja voi saada tinnituksen.
Krisse on AINOA joka osaa kutoa ja hienosti neuvoo kaikkia muita.
Krisse osaa kaiken. Jopa oikaista itse hampaansa.
Hänellä on työ ja ammatti ja opiskelupaikka, eikä millään matalapalkka-alalla 😉
Krisse voittoon!
Niin Krissenkin olisi pitänyt tajuta ostaa muiden tapaan tupakkaa koska sillä olisi saatu ruokittua koko porukka eikä olisi tuota päänsärkyä mistä ihmiset nyt kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.
Mä oon juonut kahvia vaan tänään. Kohta puoliin alkaa ruoka maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Jope viittiä kertoa vasta kun nimeämisten jälkeen paljonko oli budjettiprosentti.
Näytettiinkö siis?
OP on tehnyt jo ison pätkän, eikä tee asiasta numeroa. Kristiinan tekeminen näyttää hikiseltä ja vaivalloiselta, eikä ole saanut juuri mitään tulosta aikaan, mutta käyttäytyy kuin olisi joku neulonnan papitar ja ylijumala.
Tiedän että nuoret kuvittelevat olevansa maailman napoja, mutta kun vertaa kristiina esim hyvätapaiseen Juliaan, on ero valtava. Julialla on maalaisjärki tallella.
Äskenkin tämä krisse vielä kehtasi sanoa Julian kutomasta, että "ei se hyvältä näytä mutta mitä väliä".. Katsois vaan omaa hikistä näperrystään. Yök.
Kyllä kansanluonteissa on selviä eroja, tässä se taas nähdään.
Vierailija kirjoitti:
No aika heikosti menee, jos yhden päivän syömättömyyden takia ei olisi enää pystyssäkään.
Eihän nuo edes liiku tai tee ylipäätään mitää tuolla, joten kuluttavatki olemattoman vähän.
Onko nykyään ihmiset noin hemmoteltuja, että tuollaista pidetään aivan hirveänä asiana.
Onneksi sentään röökiä riittää, eihän sitä ihmiset muuta tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon juonut kahvia vaan tänään. Kohta puoliin alkaa ruoka maistumaan.
No sama. Tuohan on suosittu dieettikin nykyään maailmalla ettei syödä pitkiin aikoihin. Toki kun noilla lisänä muut ihmiset, onnistumisen pakko, Markolla ja Vililli tupakanhimo jne niin varmasti hermot voivat olla tiukalla.
Alkaa näköjään katsojillakin kuuppa hajota juttujen perusteella 😂