Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
76601/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tolla Kristiinalla on tota kummallista ilmeilyä.

Voisi naama olla joskus luonnollisesti, eikä tollanen tekohymy. Ainii, sillä ei oo peiliä lähellä, vai onko?

Vierailija
76602/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOHTA LÄHTEE YKS ISO POIS, VARAUTUKAA!! :'DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76603/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun eka hoito oli Sini. Sitten Ellan kanssa puuhasteltu viikot.

Alkaako nyt lämmitellä Juliaa pussintyhjentäjäksi?

Ei tarvii, kun Krisse jo kerjää vieressä.

Vierailija
76604/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök nyt toi ellan muna näky ja Arttu lääppii sitä.. miten hetero voi syttyä kikkelistä....

joo jokainen avaamaan mutta Ella Boy on kyllä yks miehistä... ei nainen. Naiset ei oksentele minne sattuu!

Tuo sun vika lause on kyllä ehkä huvittavin argumentti, jonka oon täällä tänään nähnyt :D

Vierailija
76605/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystilanne on heittänyt häränpyllyä. Yllättyneitä olivat:

-

-

-

Vierailija
76606/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Marko on noin onnellinen? Yhtä hymyä. En oo viikkoon kattonu.

Oisko saanu Jullelta pimppendaalia? Kamerat vissiin kuvas Ellaa ja Arttua ja noi kaksi muuta pääsi nusasemaan huomaamatta?

Vierailija
76607/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ella toi ainakin kontenttia (tyhmä sana btw) eniten puhutuin asukas täälläkin. Nosti myös seläntakana puhumisen jne puheenaiheeksi, mitkä tärkeitä aiheita. Ja sitä voi jokainen miettiä onko järkevämpää puhua toisista nätisti. Kritiikkiä voi antaa myös järkevästi, tai jos on jotain hampaankolossa niin pitäisi puhua henkilön kanssa, ei Ilkka seläntakana.

Ellaa haittaa tasan se kun selän takana on puhuttu hänestä, hän on itse hovinsa kanssa puhunut muista selän takana viimeisen kolmen viikon aikana enemmän kuin muut hänestä yhteensä mutta sitä ei jostain syystä ottanut esiin keskusteluissa, ei pahoittele tai kerro ymmärtävänsä että joskus vaan tulee juoruttua selän takana. 

Vierailija
76608/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUISTUTUS

.

.

Paulalle ääniä

.

.

MUISTUTUS PÄÄTTYY

Lisää ÄÄNIÄ PAULALLE!

Vierailija
76609/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Marko on noin onnellinen? Yhtä hymyä. En oo viikkoon kattonu.

Oottelee et Ella lähtee veks?

Vierailija
76610/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko henny harjusola tuola

Vierailija
76611/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Krisse!

Loistava vastaus Elinan kysymykseen, miksi ei vastustanut enempää "Artun" hallituksen päätöksiä: " Koska olen täällä todennut, että hyvikset eivät aina voita, eikä paha saa palkkansa, niin nyt kerrankin näin. Saatiin lämmintä vettä ja rasvaa naamaan.,"

Mikä kamala poru siitä täälläkin nousi, että Krisse yhden kerran kehtasi ajatella myös itseään?

Vierailija
76612/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELLLA ULOS!!!! Paulakin on helkkarin ärsyttävä, mutta ei sentään niin myrkyllinen kuin ELla

Vierailija
76613/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

Jos ihminen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti talossa 24/7, pitäisi vain silitellä päätä eikä kritisoida yhtään? Omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, mitä henkilöstä kirjoitellaan palstoilla.

En ole missään vaiheessa sanonut ettei saisi kritisoida. Kritisoimisen ja täydellisen lyttäämisen välillä on aika iso ero. Ihan sama, mitä esimerkiksi Ella tekee talossa, ei hänen nimeään tai sukupuoltaan tarvitse silti alkaa täällä vääntelemään tai haukkumaan ulkonäköä, joka ei asiaan kuulu millään tavalla. 

Sukupuoltaan vääntelemään? Eihän sitä täällä kukaan ole tehnytkään. Ella sensijaan itse yrittää vääntää tseään miehestä naiseksi mikä ei tule onnistumaan. Hän on mies ja miehenä pysyy vaikka kuinka larppaisi naista. Hänen oikea , virallinen nimensä on muuten Eetu, on itse kertonut, samoin hetu on tietysti miehen. Miksi miestä pitäisi kutsua naisen nimellä (joo, Suomessa on muutama Ella-nimen kasteessa saanut mies, ei tarvitse taas tuoda tuota samaa pointtia esille taas kerran):

Oon surullinen sun puolesta. Olit sitten tosissaan kommenttisi kanssa tai et, sulla ei selkeästi ole kaikki hyvin itses kanssa. Jaksamisia!

Mulla on kaikki ihan hyvin, kiitos vain. Sinä et näytä kestävän totuutta vaan hyökkäät persoonaani vastaan, kovin lapsellinen defenssi. Kerro nyt, miten Ellan nimeä tai sukupuolta on väännelty muuten kuin hänen itsensä toimesta? Hän on mies ja hänellä on miehen nimi ja hetu, tämä on hänen itsensä kertoma faktaa. Miehen vehkeetkin näyttää omaavan. Miksi häntä pitäisi siis kutsua naiseksi?

Sun käsitys sukupuolesta on vanhanaikainen, suppea ja ei enää tässä yhteiskunnassa pitävä. Sukupuoli on ensisijaisesti jotain ihan muuta kuin sitä, mitä roikkuu tai on roikkumatta jalkojen välissä.

Ei hitto, sä olet sekaisin ja täysin aivopesty aktivistien toimesta. Sääliksi käy.

Anteeksi, mutta et onnistu provosoimaan mua tuolla kommentilla. Nuo sun kutsumat "aktivistit" on normaaleja ihmisiä, joilla on terve oikeudenmukaisuuden ja ihmisarvon taju. Se ei mun persettä kutita, jos joku tuntee olevansa nainen, vaikka jalkojen välissä olisikin penis. Olkoon nainen, pääasia että on onnellinen. Ei sen pitäisi ketään niin paljoa kiinnostaa, että pitää tulla huutelemaan keskustelupalstoille.

Joo, nämä Kannistot ja muut aktivistit, joilta olet maailmankuvasi imenyt ovatkin todella normaaleja ihmisiä, joilla on terve oikeudenmukaisuuden ja ihmisarvon taju : D Sä olet oikeasti paljon enemmän sekaisin kuin uskoinkaan.

Vierailija
76614/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

henny odottaa jo

Vierailija
76615/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissellä vaikeuksia istua tuolla ylhäällä

Vierailija
76616/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on yhtäkkiä hitsin komea!

Vierailija
76617/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhan ella paula ja arttu lähtee.. Sama. Mis järjestyksessä!

Kaikkihan tuolta lähtee... Paitsi ne 25/7 asukkaat saunan takana, niistä en ole varma.

Vierailija
76618/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heeny on se kenen pylly ei mahdu tuolille

Vierailija
76619/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Elävät omissa harhoissa molemmat, toinen kuvittelee olevansa viikinkisoturi Ragnar, toinen kuvittelee olevansa Paris Hilton.>>

Bingo! 😂🤟

Vierailija
76620/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ellan tukijoukoilla 3 viinipulloa valmiina Ellalle ja oksuämpäri.

Ketju on lukittu.