Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
75961/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Marko ja Paula <3 Kyllä mä toivoisin että Paula sais jäädä.

Vierailija
75962/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taaskaan gluteenitonta lasagnea. Marko ei ikinä muista Kristiinan ruokavaliota, Timolta kyllä kyseli mitä haluaa.

Marko kyllä on usein keittämässä myös Krisselle pastaa, en menis sanomaan ettei ikinä muistais

No miten tuosta tietää ku Krisse välillä vetää tavallista leipää ja muuta ruokaa joka ei ole gluteenitonta. En oikein ota selväå että mikä tuo Krissen ruokavalio oikeasti on

Se ei olekaan gluteeniton vaan joku ärtyvä suoli, uunissa olleet pastat voi hyvinkin sopia, tuore leipä paljon pahempaa. 

Pääasia, ettei neidin vaan itsensä tarttis vaivautua ruokaa tai ylipäätään tuolla mitään tekemään. Sais vaan keskittyä ittesä laittamiseen ja laiskotteluun.

Niin, kaikkien eniten sitä näkeekin tuolla kauhan varressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75963/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

op on vähämielinen jankkas kännissä eilen artulle että mitä jos ella lähtee eikä voinut millään ymmärtää että artusta se ei ois mukavaa. tyhmä mies tuo op.

OP puhui Krissestä ettei tämä ole mitään ja on kuin zompie. Sanoi myös ettei Joppekaan ole mitään vaika ihan ok kaveri on. Ilkeän sävyistä juttelua eilen Paulan kanssa. Meni vähän maku OP:sta.

Kyllä OP nyt ulkonäkönsäkin puolesta on miljoona kertaa enemmän zompi kuin Krisse. Ja kaiken lisäksi OP on varsinainen tapetti. Paljon enemmänhän Krisse tuolla puhuu kuin OP. joka vain ynisee nurkissa oudosti.

Vierailija
75964/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Ellan teilaaminen menee överiksi. Kaikki tietävät että hän heittää sysimustaa ja satiirista vitsiä, te vain olette päättäneet ottaa nokkiinne. Ehkä hän on toistellut liikaa samoja juttuja, mutta tosissaanhan hän ei ole ja sen kyllä kaikki tietävät. Tämä on nyt ajojahti, missä haukutaan Ella aivan kaikesta mahdollisesta tekemisestä ja sanomisesta.

Sukupuolen haukkuminen mielestäni ala-arvoista. Ella kokee olevansa nainen ja minäkin pidän häntä naisena, vehkeet vain väärät.

Te haukutte ellan sukupuoli-identiteettiä mitä törkeimmillä keinoilla, mutta takerrutte tahallanne kaikkeen mikä liittyy Ellaan. Ja kyllä, minäkin olen naurahtanut Ellan kierolle ja mustalle huumorille. Kaveriporukassa saatamme heittää julmaa vitsiä, toki tietäen että se on vain vitsiä ja että joku voisi nokkiintua. Ella on ehkä kämmännyt siinä, että heittelee mustaa huumoria televisiossa, koska joku suuttuu aina. Nyt ollaan tehty tietoinen joukkosuuttuminen.

Minun käy sääliksi. Ja pidän tämän keskustelun kommentteja pahempana kuin yksikään Ellan satiirinen vitsi tai loanheitto. Se on julmaa, kieroa ja mustaa huumoria, silti se on vitsiä eikä totta. Huoh.

On se kumma kun kaikesta pitää pahoittaa mielensä. Etkö sinä ymmärrä huumoria. 

Ella elää tuota elämää, liittyy seuraan missä huudetaan että rahaa on ja menoksi. Se ei kuitenkaan oikeuta solvaamaan niitä jotka elävät toisenlaista elämää. Kaikki ei ole vitsiä, Ellan iässä pitäisi jo tajuta.

Minä en tiedä mitä Ellalla on alapäässä eikä se minulle kuulu, mielestäni ihmisyydessä tärkeintä on,  mitä on yläpäässä.

Älkää alkako oksentamaan Ellan käytöstä meidän niskaamme.

Huorahampaanpesu vodkashotti ja rööki.

Joo ja Ella valitti eilen yöl et vois hänelle siit sanoakin niin se ois fine ja tietäis sitten. Eiköhän tuollainen pitäis tajuta ellan ihan itse, siittä hänelle kenenkään sanomattakin. Et voi muutenkaan huudella et ”kaikki halua olla niin kuin mä” vitsejä ja Köyhil ei oo varaa. Mikä

Vitsi tuo on edes olevinaan? Missä kohtaa piti nauraa?

Vierailija
75965/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Paula ja Vili! Paula on kiva PT. 

Paulassa on kyllä sisältöä enemmän, kuin kahdessa teinipimussa yhteensä. 

Vierailija
75966/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella: "OP, oonks mä ihan hirvee ihminen?

OP: "Et. 4/5."

Vierailija
75967/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP romahti kyllä ryminällä meikäläisen listalla pohjalle viime yönä. Näennäisen rento ja mukava kaveri oli täynnä patoutunutta vihaa Krisseä kohtaan (ja vähän muitakin). Oli järkyttävää kuunneltavaa. Kuinka peli voi mennä noin ihon alle. Mun mielestä tuo oli jo vähän sairasta ja ahdistavaa. Se tuli tosiaan ihan sydämestä.

Pitää ilmeisesti Krisseä katsojien suosikkina, eikä voi sietää tilannetta. Pää mennyt tästä sekaisin. Yrittää vaikuttaa asiaan, mutta sotkee oman pelinsä tuolla pakkomielteisellä kaunalla.

Pitää itseään puppet masterina, mutta unohti että lopullisen ratkaisun tekee katsojat ja että hän tosiaan näkyy ja kuuluu koko ajan meidän ruuduillamme.

Siinä nähdään taas ettei penaalin terävimmät kynät asustele BB-talossa. Päästiin niin pitkälle että tajuttiin Kristiinan valtava suosio ulkomaailmassa, mutta sorruttiin samantien läyhääjien tasolle eikä tajuttu sitä, että muut läyhääjät on häädetty juuri Kristiinan läyhäämisen takia.

Miten tyhmä voi ihminen olla?

Vierailija
75968/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun Ella tänään lähtee, niin kenet otatte seuraavaksi hampaisiinne? Kamalaa, asiatonta haukkumista päivästä toiseen. Onko paha olo vai millä perustelette käytöksenne?

Vierailija
75969/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ella antoi talossa. 599 vit.u sanaa, 490 kyr.ät sanaa, 5000 köyhät sanaa. 180 tuntia meikkausta.

Jep ja kaikki tämähän vain on ollu ellan mukaan varmaan vitsiä. Jos kaikki antavat Ellalle saman perustelun siittä etukäteen puhumattakin kaikki ”ajattelivat ellasta samoin” niin kannattaisi silloin miettiä missä vika ja mitä tekee väärin? Ella nytkin jauhaa et ois kiva jos joku olis sanonut siittä. Ei ole kenenkään tehtävä sanoa hänelle, pitäisi itsekkin tajuta mitä suusta päästää! Ja olla sen verran ”tilannetajua” ja mikä on hyvä vitsi ja mikä ei. En näe noissa ellan vitseissä mitään hyvää, pilkka vitsejä ja aika ” ala arvoista vitsiä kyllä heittää”. Ella sanoo ettei tule sydämmenpohjasta noi sen vitsit. No miksi sit heittää tollasia? Mikä pointti? Oliko tarkoitus nauraa että köyhillä ei ole varaa vai missä kohtaa?

Vierailija
75970/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on hauska, mutta häntä ei voi paljon seurata, kun tatuoitu pelle roikkuu hänessä liimaletillään kiinni.

Vierailija
75971/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan miten Ella selittelee myöhemmin näitä ”vitsejään” ja typerää käytöstä ja suun letkautuksia joka päivä. Huumori on huumoria mutta minkä takana tässä sitten seisoo et köyhil ei oo varaa?

Vierailija
75972/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Ella jää vielä yhdeksi viikoksi. Paulan suhteen on pelko että jää pidemmäksi aikaa.

Vierailija
75973/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi OP tuolla mielistelee Ellaa kun eilen oli niin toista mieltä. Pysyis nyt vaan kannassaan. Ärsyttävä hymistelijä.

Vierailija
75974/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella äsken”kyl mä ihan ilo mielin lähen täältä” okei no hyvä sit, miksi sitten niin harmissaan jos kerran sanojensa mukaan iloinen ja tyytyväinen et

Pääsee pois? Ristiriitaista.

Vierailija
75975/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella: "OP, oonks mä ihan hirvee ihminen?

OP: "Et. 4/5."

Mun mielestä Ella on jopa siedettävämpi kuin OP.

Vierailija
75976/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellan aika lähteä tänään, haikaillutkin koko viikon kotiinsa.

Pääsee parantamaan terveyttään ja talossa voi jatkossa bilettää pelkäämättä, että Ella tukehtuu taas oksennukseensa.

Jep jos on kerran tyytyväinen et pääsee pois ja haluaa pois niin miks tätä sit harmittaa ja pska fiilis et häädössä!

Vierailija
75977/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo otti itseensä Joelin ja Artun pisteestä, kun onkin nyt Markon seurassa ulkona.

Antoiko Joel Timolle pisteen .

Ei antanut

https://www.youtube.com/watch?v=15nNKYg14p0&nbsp;

Vierailija
75978/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on niin paljon paremmassa hapessa kuin Ealla jatkamaan. Ella on jo luovuttanut, pitää jo loppupuheenvuorojaan. Paula jatkaa samaa hölmöilyä kuin ennenkin. Annetaan Paulan jäädä. Hauska meininki palatkoon taloon! Pariskuntakuteminen on niin nähty!

Vierailija
75979/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos/kun Ella tänään lähtee, niin kenet otatte seuraavaksi hampaisiinne? Kamalaa, asiatonta haukkumista päivästä toiseen. Onko paha olo vai millä perustelette käytöksenne?

Paula ja Arttu on seuraavaksi. :)

Vierailija
75980/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskanpulskea h*m*stelua harrastava Arttu ei näemmä saa minkäänlaisia nimeämispisteitä muilta asukkailta. Voi olla, että tuolla tyylillä pääsee finaaliin. Mutta siihen tyssää kuin kanan lento. Ainakin minä äänestäjänä annan ääneni ihan kenelle tahansa muulle kuin tuolle tympeälle, yksinkertaiselle ja laiskalle h*mppelille.

Ketju on lukittu.