Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
75861/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertoi kaikille miten näki jatan pyllyreiän kun tämä oli suihkussa . ellan sanoi ruskean,,, ainut joka nauroi oli ella

Tämä on sitä mustaa huumoria. Vai pitäisikö sanoa että ruskeaa huumoria?

Vierailija
75862/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko Krissen pakkomielle Kessusta nostaa päätään. Ilkeä mikä ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75863/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten tuolla Ellalla kestää tuossa meikkaamisessa noin jumalattoman kauan. ja miksi laittaa nuo valkoiset töhnät nenälleen ja siinä välillä alkaa tekemään kulmahighlighteja? Miksei tee yhtä kohtaa tai kerrosta kerrallaan alusta loppuun? 

Pitääkö hänen meikkauksestaankin valittaa? En tykkää Ellasta ja toivon että lähtee luiskaan tänään, mutta tuo nyt menee jo vähän yli. Miksi pitäisi meikata samalla lailla kuin muut? Hän tekee meikkinsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Jos hänen meikkauksensa häiritsee niin katso vaikka toista kameraa tai jos et voi, niin laita silmät kiinni tai sulje kamera.

Tämän illan jälkeen ei varmaan tarvitse enää kauhistella Ellan meikkausta. Koita jaksaa sinne asti.

Missäs minä valitin yhtään mitään? Tuliko mieleen että se voisi olla ihan vilpitöntä ihmettelyä, mitä ihmettä tuossa tapahtuu ja miksi. 

Vierailija
75864/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula ja Arttu syövät kuin karhukopla pelkällä haarukalla, juntit pohjoisesta !

Vierailija
75865/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista ettei kukaan kaipaa vihanneksia eikä hedelmiä talossa. Ja saako ne jotain vitamiineja sitte? Ruokaa harva tekee tai edes ideoita. Broitsuu ja kalaa ei oo ollu (kananjauhelihaa ei lasketa) eikä keittoja..

Paula, Vili, op ja joppe/marko finaaliin.

Tuo onkin täydellinen viisikko finaaliin. Viime vuonnakin oli viisi.

Vierailija
75866/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertoi kaikille miten näki jatan pyllyreiän kun tämä oli suihkussa . ellan sanoi ruskean,,, ainut joka nauroi oli ella

Tämä on sitä mustaa huumoria. Vai pitäisikö sanoa että ruskeaa huumoria?

Oli mustaa tai ruskeaa, huumoria tuossa ei kyllä ole. 

Vierailija
75867/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia toi Elli on jo meikannut?? Ja naama just alkanu hajoo, mistähän johtuu... Jos jättäisi ihan ilman tota pakkelikerrosta voisi vielä pysyä kasassa.

Vierailija
75868/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulla ja Ellalla kylmät välit tänään ?

Vierailija
75869/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi lautasista lähtevä ääni ärsyttää

Vierailija
75870/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ellan teilaaminen menee överiksi. Kaikki tietävät että hän heittää sysimustaa ja satiirista vitsiä, te vain olette päättäneet ottaa nokkiinne. Ehkä hän on toistellut liikaa samoja juttuja, mutta tosissaanhan hän ei ole ja sen kyllä kaikki tietävät. Tämä on nyt ajojahti, missä haukutaan Ella aivan kaikesta mahdollisesta tekemisestä ja sanomisesta.

Sukupuolen haukkuminen mielestäni ala-arvoista. Ella kokee olevansa nainen ja minäkin pidän häntä naisena, vehkeet vain väärät.

Te haukutte ellan sukupuoli-identiteettiä mitä törkeimmillä keinoilla, mutta takerrutte tahallanne kaikkeen mikä liittyy Ellaan. Ja kyllä, minäkin olen naurahtanut Ellan kierolle ja mustalle huumorille. Kaveriporukassa saatamme heittää julmaa vitsiä, toki tietäen että se on vain vitsiä ja että joku voisi nokkiintua. Ella on ehkä kämmännyt siinä, että heittelee mustaa huumoria televisiossa, koska joku suuttuu aina. Nyt ollaan tehty tietoinen joukkosuuttuminen.

Minun käy sääliksi. Ja pidän tämän keskustelun kommentteja pahempana kuin yksikään Ellan satiirinen vitsi tai loanheitto. Se on julmaa, kieroa ja mustaa huumoria, silti se on vitsiä eikä totta. Huoh.

Vierailija
75871/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää nyt sitten kanssa huolta siitä että Ella lähtee kun kerran vihaatte häntä noin, paljon. Taitaa olla valitettavasti vain toiveajattelua että Ellasta jankkaaminen loppuisi palstalla. Toivottavati nämä ihmiset löytävät elämäänsä muuta sisältöä kun ovat kaksi kuukautta asuneet palstalla ja 247 suoltaneet törkyä ja jankanneet hänen seksuaali-identiteetistään.

Itselleni Ella on yhdentekevä, en tykkää enkä inhoa mutta toivon että putoaa tänään koska olen kyllästynyt jankutukseen hänestä. Ei vain taida olla mitään mahdollisuutta että hänestä pääsisi eroon tällä palstalla. ☹

Tämä on bb 2020 suomi keskustelu. Kannattaa varmaan mennä lukemaan muita keskusteluja, koska täällä puhutaan bb 2020 suomi asukkaista.

Miksi haluat jankata pudonneesta asukkaasta? Oletko pakkomielteinen?

Joko Ella on häädetty vai lähtikö vapaaehtoisesti?

Vierailija
75872/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten tuolla Ellalla kestää tuossa meikkaamisessa noin jumalattoman kauan. ja miksi laittaa nuo valkoiset töhnät nenälleen ja siinä välillä alkaa tekemään kulmahighlighteja? Miksei tee yhtä kohtaa tai kerrosta kerrallaan alusta loppuun? 

Pitääkö hänen meikkauksestaankin valittaa? En tykkää Ellasta ja toivon että lähtee luiskaan tänään, mutta tuo nyt menee jo vähän yli. Miksi pitäisi meikata samalla lailla kuin muut? Hän tekee meikkinsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Jos hänen meikkauksensa häiritsee niin katso vaikka toista kameraa tai jos et voi, niin laita silmät kiinni tai sulje kamera.

Tämän illan jälkeen ei varmaan tarvitse enää kauhistella Ellan meikkausta. Koita jaksaa sinne asti.

Paremmin meikkaa ku moni nainen. Puuteri huiskuu. Itse en laita moisia pakkeleita ja hyvin oon kelvannut. Hyvä minä minä hyvä. Tämä on jo rankempaa huumoria

Vierailija
75873/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ella alkoi mukavaksi Krisselle ja Julialle, vähän liian myöhään. Niin läpinäkyvää viime hetken yritystä katsojille jotta saisi jäädä taloon. Ja tuskin on noin mukava, kun muita paikalla saati jos saa jäädä taloon. Ulos vaan nyt kun on se mahdollisuus.

Vierailija
75874/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako tuntia toi Elli on jo meikannut?? Ja naama just alkanu hajoo, mistähän johtuu... Jos jättäisi ihan ilman tota pakkelikerrosta voisi vielä pysyä kasassa.

Mietippä miten kauan Krisse meikkas, vaikkei ole ees lähdössä, VIELÄ.

Vierailija
75875/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella voisi jäädä vielä. Paulassa on puolensa mutta on liian äijä. Ei jaksa sen hölinää.

Vierailija
75876/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ella niin paha ole. Paulaa ei vaan jaksa. Vaihdan kameraa heti kun se tulee kuviin. Ei jaksa sitä tyhjän paskan paasaamista. Ella tuo sentään sisältöä. Älkää kaikkia persoonia heivatko ku tulee tylsää. En ole Ellafani silti. Oikeastaan en kenenkään erityisesti.

Vierailija
75877/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Ellan teilaaminen menee överiksi. Kaikki tietävät että hän heittää sysimustaa ja satiirista vitsiä, te vain olette päättäneet ottaa nokkiinne. Ehkä hän on toistellut liikaa samoja juttuja, mutta tosissaanhan hän ei ole ja sen kyllä kaikki tietävät. Tämä on nyt ajojahti, missä haukutaan Ella aivan kaikesta mahdollisesta tekemisestä ja sanomisesta.

Sukupuolen haukkuminen mielestäni ala-arvoista. Ella kokee olevansa nainen ja minäkin pidän häntä naisena, vehkeet vain väärät.

Te haukutte ellan sukupuoli-identiteettiä mitä törkeimmillä keinoilla, mutta takerrutte tahallanne kaikkeen mikä liittyy Ellaan. Ja kyllä, minäkin olen naurahtanut Ellan kierolle ja mustalle huumorille. Kaveriporukassa saatamme heittää julmaa vitsiä, toki tietäen että se on vain vitsiä ja että joku voisi nokkiintua. Ella on ehkä kämmännyt siinä, että heittelee mustaa huumoria televisiossa, koska joku suuttuu aina. Nyt ollaan tehty tietoinen joukkosuuttuminen.

Minun käy sääliksi. Ja pidän tämän keskustelun kommentteja pahempana kuin yksikään Ellan satiirinen vitsi tai loanheitto. Se on julmaa, kieroa ja mustaa huumoria, silti se on vitsiä eikä totta. Huoh.

On se kumma kun kaikesta pitää pahoittaa mielensä. Etkö sinä ymmärrä huumoria. 

Vierailija
75878/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse ihailee itseään köökin peileistä, kun muut naiset juttelee. Huvittavan näköistä. 

Vierailija
75879/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jope sai kuulokkeet, kuuntelee nyt makkarissa valitsemiaan biisejä.

Hymy korvissa 😊

Vierailija
75880/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän biisit Joppe valitsi? Selviskö se, jos kuulokkeet?

Ketju on lukittu.