Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Krissen hahmo ok mutta ei paras, tai ei ainakaan näin halloweeniä ajatellen.
Aiaiaia, mahtaa Ellaa vetuttaa kun Krisse voitti TAAS :D
Vierailija kirjoitti:
Julia kaunis ja positiivinen ihminen.
Mulla ainakin meni maku niiden yksityiselämästä paljastuneiden asioiden vuoksi.
Transuleikkaukset pitäisi kieltää lailla. Siinäpähän eläisivät niinku on tarkotettu. Ei se elämä oo muillekaan helppoa.
No ei varmasti Markolla ole hajuakaan tikkurista kun ei tiennyt edes tiuta. Markon mielestä tiu on 6. :D
Ja Krisse näytti eka kertaa siltä. että " haistakaahan kiusaajat veeeeduuu".
Hyvä.
Voi kun Krisse ei antas nousta päähän tuon että voitti taas.
Ihanaa että Krisse on saanu voimansa itselleen <3
Vierailija kirjoitti:
Transuleikkaukset pitäisi kieltää lailla. Siinäpähän eläisivät niinku on tarkotettu. Ei se elämä oo muillekaan helppoa.
Etkö voi perustaa omaa keskustelua tälle monologillesi?
Ihana nöhdä Krisse iloisena :3
Vierailija kirjoitti:
Arttu haaveilee ryyppäämisestä Nivalassa, että saa laulaa karaokea ja jutella kylänmiesten kanssa. Miten h*lvetissä Ella koskaan sopisi tuohon kuvioon?
No eihän niiden juttu koskaan tule talon ulkopuolella jatkumaan. Tietävät sen itsekin.
Nyt on jotenkin sellainen olo, että Ella saa nenilleen jos alkaa Krisseä vastaan ryppyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs tulla onnistuneesta päivätehtävästä bileet, mutta tuskin tulee kun halloween meni jo, kesti alle 30min. Huomenna päivätehtävänä ois voinu olla huutokauppa, siinä ois ilta aikaa toteuttaa ostoksia. Kyllä tää on taas niin arsesta ja syvältä.
Niinpä. Tänään ois voinu olla Halloween-bileet ja huomenna sitten olisivat voineet ostaa huutokaupasta krapulan helpotukseen tuotteita.
Huomennahan oli se "Halloween" , joten varmaan silloin bibikset. Lauantai parempo päivä.
Turha toive. Tämä kausi on nyt pisut ja pesut ja kahdeksalta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että Krisse on saanu voimansa itselleen <3
Ai sen jääsoturiprinsessan, jota muiden asukkaiden kuuluu nyt pelätä? :D
Krisse on itse suloisuus..oon ihan aidosti onnellinen että hän voitti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina kamalasti arvostellaan talon salasyömisiä ja ruokaan liittyviä asioita muutenkin, mutta itse olen taas puolestani katsellut noita aterioita, että usein syövät vain yhden lämpimän aterian päivässä, ja vaikka toki liikkuvatkin vähän, niin moni asukas on kuitenkin isokokoisia miehiä, joilla on luonnostaan jo reilu energiankulutus. Itse ainakin olisin talossa varmasti jatkuvasti nälkäinen, kun ruoka on tuolla niin säänneltyä.
Miten niin säänneltyä? Koko ajan tekevät lämpimiä leipiä, tortilloja, pannaria jne. Joel sanoi tänään että on lihonut 10 kg.
Kuka ne ylimääräswr rahnat voitti?
Julia tai Krisse
t. hetero nainen