Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vili nimeää Timon ja Ellan, Ella nimeää Markon ja Timon, Arttu nimeää Markon ja Paulan, Joel Paulan ja Markon, Timo Paulan ja Ellan, Julia Paulan ja Ellan, Marko Ellan ja Paulan, Krisse Ellan ja Markon, Oopee Paulan ja Ellan ja Paula Timon ja Joelin. Oon tiennyt aiemmat nimeämiset miten menee. Oopee voi kääntää kelkan mihin suuntaan vaan, samoin Joel.
Eli näiden mukaan olisi äänestyksess Ella ja Marko
tai Ella, Marko, Timo ja Paula.
Mutta miksi Timo nimeää noin ?
Arttu on niinku straight-versio Niko Saarisesta juttujensa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa äkkiä toinen kamera nää läyhää pahaa uusista , Paula Arttu ja Ella. Ella ja Arttu äänessä
Puhuivat nimeämisistäkin ilman että BB puuttui asiaan.
Himskatti, kun mulla oli väärä kamera. Mitä puhuivat nimeämisistä ja ketkä? Puhuiko ainoastaan Paula, Arttu ja Ella?
Miu ja MAU ja miu ja MAU ja nips ja naps, ja nips ja naps ja cha cha cha. 🤝- Ella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Timo on ihan samanlainen kuin Ville viime vuonna Jumalan sana on vaan vaihtunu käärmeisiin ja Afirikkaan.
Kun on pohjilla käynyt päihteiden ja väkivallan kanssa, sieltä noustessa rima asetetaan niin korkealle että hampaat irvessä pitää hymyillä vaikka olisi kuinka vaikeaa.
Jatkuva höpöttäminen yhden asian ympärillä, muu aika menee omiaan ajatellessa, ei vuorovaikutusta jos ei omat mielipiteet ole ne joista ollaan samaa mieltä.
Timolle sentään joku järkevä agenda
sentään vähän, mutta överiksi menee silti.
joutaa hyvin korkeasaaren takaisin.
Ella luulee elävänsä glamour elämää ja samaan aikaan kertoi että hänen kodissaan ei ole pesukonetta kun ei mahtunut. Varmaan glamour luukussa siis elää👍🏼💍👢👘🩳
Ella VEKS ja Paula ensviikolla niin elämä hymyilee. Tänään bibikset ja armotonta sanasotaa niin kyllä jaksaa taas viikon kattoo vetelehtimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa äkkiä toinen kamera nää läyhää pahaa uusista , Paula Arttu ja Ella. Ella ja Arttu äänessä
Himskatti, kun mulla oli väärä kamera. Mitä puhuivat nimeämisistä ja ketkä? Puhuiko ainoastaan Paula, Arttu ja Ella?
Miettivät miten kukakin mahtoi nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo puhui. Krisse vain kuunteli ja sano et hei te ootte mustalla alueella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettivät miten kukakin mahtoi nimetä.
Joo ja puhuivat Vilin ja Julian nimeämisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ois Krissen kannattanu puuttua asiaan. Rankut kehiin bb.ltä.
Joku vois laskee kui paljon toi Arttu kiroilee päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Ella luulee elävänsä glamour elämää ja samaan aikaan kertoi että hänen kodissaan ei ole pesukonetta kun ei mahtunut. Varmaan glamour luukussa siis elää👍🏼💍👢👘🩳
Jo se että tavoitteena on miesten kustantama glamour-elämä kertoo ihmisestä kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ois Krissen kannattanu puuttua asiaan. Rankut kehiin bb.ltä.
Tuskin BB puuttuu kun kyseessä vähemmistön jäsen ella joka on etuoikeutettu
Arttu on ihan idiootti, itkee ja huutaa ja pihisee desinfiointiaineesta niinku joku kakara. Ja sit esittää niin kovaa jätkää.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on niinku straight-versio Niko Saarisesta juttujensa perusteella.
Ei pätkääkään. Niko on nokkela ja sanavalmis. Lisäksi hänellä on omia mielipiteitä.
Arttu on selkärangaton rehvasteleva lapanen, joka on täysin muiden vietävissä.
Lemmenpari kylppärissä, nyt voisivat vähän moiskautella kun muut ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se että tavoitteena on miesten kustantama glamour-elämä kertoo ihmisestä kaiken tarpeellisen.
Samaa mieltä! Olen nainen itse ja voin sanoa että olen ainakin ylpeä että saan itse tienattua ja hankittua omat juttuni, (eli en siivellä eläen). Tätä arvostetaan enemmän.
Nää yrittää nostattaa vaan toisiaan: Paula Ella ja Arttu.. jatkuvasti!