Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mikä Paulalle oli tehty silmiin. Yläluomi leikkaus vai kaihikeikkaus
Nukkuuko Kristiina öisinkin peili kädessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.
Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.
Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.
Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.
Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää.
Sosiopaatit ei välitä eläimistä, he pikemminkin lapsena kiduttavat tai kiusaavat niitä. Omalaatuinen jäärähän timo nyt on. Ei oikein tiedä oikeaa minää hänestä.. mutta se on varma, että erittäin elinrakas ainakin. Minusta taas paulassa on paljon sosiopaattisia piirteitä ja ne tulee esiin hyvin humalassa. Mutta täysin kylmä ei hänkään ole, sillä liikuttui ja itki aidosti puhuessaan kuolleesta isästään.
Timo on muulloinkin liikuttunut tilanteissa joissa muut on olleet ihan kivikasvoja. Vähän omalaatuinen ja raisu huumori hänellä ehkä välillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.
Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.
Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.
Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.
Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää.
Sosiopaatit ei välitä eläimistä, he pikemminkin lapsena kiduttavat tai kiusaavat niitä. Omalaatuinen jäärähän timo nyt on. Ei oikein tiedä oikeaa minää hänestä.. mutta se on varma, että erittäin elinrakas ainakin. Minusta taas paulassa on paljon sosiopaattisia piirteitä ja ne tulee esiin hyvin humalassa. Mutta täysin kylmä ei hänkään ole, sillä liikuttui ja itki aidosti puhuessaan kuolleesta isästään.
Psykopaatithan ne on tunnetusti niitä jotka eivät välitä eläimistä. Sosiopaatit on enemmänki niitä jotka varastavat auton ja lähtevät huviajelulle. Ja ongelmia rahan kanssa.
Krisse: "Halloween, vuoden paras juhla. Jos ei sitä olis, siinä kyllä masentuis." Voiko se vielä masentuneemman näköiseksi tulla kuin nyt, on kyllä niin vetämättömissä.
Krisse pyyhkii välillä nenää pumpulipuikolla, kai se vaan tsekkaa että kaikki on ok leikkauksen jälkeen. Miksi tästä nyt pitää tehdä hirvee numero.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Paulalle oli tehty silmiin. Yläluomi leikkaus vai kaihikeikkaus
Laserleikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Krissellä hänen mukaan kaksoisleukaa ja tarvitsee rasvaimun!? Aika sairasta 🐷🙁
Näkee itsensä vääristyneenä. Ei rasvaimu ”auta” jos on kaksoisleuka. Se on leuan muotoilu tai täyteaineilla muotoilu sit. Rasvaimulla rasva tulee heti ja aina takaisin samaan paikkaan. Ja kierre on taattu. Krisse on niin nätti eikä hänellä ole mitään kaksaria, jos näkee itsensä jotenkin niin että haluaisi korjailla itseään nii kyllä se vielä muuttuu. Tuossa iässä kasvot vielä muokkaantuvat kun vielä tulee 5v lisää. Nätti kasvoinen tyttö on
-N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellalla puuttuu monta hammasta alhaalta . Kusen keltaiset .Oisin kyllä laittanut hampaisiin rahaa mielummin kun venäläisten vankien hiuksikiinnityksiin.
Ella tainnut periä niiltä hiuksilta myös venäläisen naisvangin luonteen.
Ellan äiti on oikeasti Venäjältä tullut venäläinen syntyperältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella: Mistä kokaiini tehdään?
Kysyikö Julia, että mitä on kokaiini?
Julia voi kysyä poikkikseltaan.
Ei tuo Kristiina tarvitse mitään leikkauksia kun kaunis jo valmiiksi on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun Krissellä ja Ellalla on tuollainen kehokuvanhäiriö.... johtaa noihin lukuisiin leikkauksiin vaikka vikaa ei ulkonäössä olisi.
Jokainen toimenpide on riski😡Hyviä esikuvia nuorille naisille olevinaan. Kun jokainen paikka pitää leikata.
Kehittäisivät pään sisältöä ja itsetuntemusta. Ovat niin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Artulla on mähmää korvassa sano ella😂
En tajuu tota syömistä. Siis olen kyllä itsekin ruoan ystävä, mutta tuolla talossa nuo syö koko ajan!
Esim. tänään oli se tehtävä, että hallituksen piti pitää sitä kylttiä. Ensimmäisenä alkoivat pyytelemään, että muut tuo niille pizzaa. Ne kerkes seistä siinä 5min kun oli pizzaa tuotu lautasilla ja ne siinä toisella kädellä mätti pizzaa naamaan kuin ei ikinä olisi ruokaa nähneet. Kaiken kaikkiaan seisovat siinä noin tunnin ja sitten taas syömään.
Nyt taas keittiössä ruokaorgiat menossa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisi ollut ilman nenäleikkauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vili teki hyvää ruokaa. Kaikki tykkäs.
Tykkäsivätkö, vai mielistelivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun Krissellä ja Ellalla on tuollainen kehokuvanhäiriö.... johtaa noihin lukuisiin leikkauksiin vaikka vikaa ei ulkonäössä olisi.
Jokainen toimenpide on riski😡Hyviä esikuvia nuorille naisille olevinaan. Kun jokainen paikka pitää leikata.
Kehittäisivät pään sisältöä ja itsetuntemusta. Ovat niin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Krisse ei sentään pönkittä huonoa itsetuntuaan muihin haukkumalla muita
Vierailija kirjoitti:
Meni jo ja lisää on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Juntti eetun kanssa menossa temppareihin, just juu, tommoisia mätäläjiä ei edes huolittaisi.
Et vissiin oo katsonu uusinta kautta :D
Lopeta jo se valehtelu. Sä jankkaat täällä tätä samaa tarinaa jatkuvasti kun on puhe Krissen nenäleikkauksesta. Hän on monta kertaa itse kertonut että leikkaus oli vain ja ainoastaan kosmeettinen. Hän kävi kaiken lisäksi Virossa leikkauttamassa sen koska siellä leikataan "enemmän", Suomessa ei hänen mukaansa uskalleta leikata tarpeeksi näkyvää tulosta kerralla. Krisse halusi että nenää pienennetään kunnolla, vaikka siinä oli riskinsä. Varmaan siksi toipuminen on kestänyt näin kauan.
Ihan turhaan valehtelet Kristiinan puolesta, hän on itse kertonut rehellisesti operaatiostaan.