Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toisaalta julle tietää että Ella ei ole suosittu ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.
Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.
Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.
Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.
Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia puuhataan kovalla vängällä Paulaa ja Ellaa äänestykseen, kun ei ne molemmat lähde tällä kierroksella.
Onko se vaan pieni näpäytys Paulalle? Sitten ensin viikolla on taas asiat entisellään, kun äänestävät uusia. Ja Paulalla nousee kusi entisestään hattuun, kun saa jäädä taloon..
No tulisi ehkä vähän nöyryyttä kun tajuaisi ettei ole talossa mikään suosikki.
Näinhän ei tule käymään. Koska Ella tippuu sunnuntaina, niin Paula luulee olevansa yleisön suurin suosikki ja ylimielisshow on valmis. Koko viikko sitten kuullaan, kun kettuilee Julialle taas, että sä lähtö on seuraavaksi...
No Ella on mukamas tippunut jo monena sunnuntaina, eihän se vielä ole edes häädössä-
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Julia ei alkanut mielistellä Ellaa. Julia kai näkee jotenkin Ellan läpi.
No näkee kai ku on yli kuukauden seurannut ruudun toiselta puolelta menoa. Lisäksi tietää että Ellasta ei katsojat tykkää, nii uskaltaa laittaa vastaan ku tietää että siitä tykätään jos ei Ellaa mielistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen rääväsuu Artun äiti mahtaa olla kun poika on niin kiinnostunut noista törkysuisista naisista?
Miks pitää vetää asukkaiden vanhempia tähän ja niitäkin arvostella
Ella itse on kertonut vanhemmistaan ja rivien välistä voi paljon päätellä. On kertonut myös vanhempien hulppeasta huvilasta, että rahaa on. Taisipa kutsua asukkaita kyläänkin. Olisi pitänyt vaan suuta soukemmalla.
Köyhillä ei oo rahaa.
Miksei vanhemmat sitten jo ole maksaneet poikansa munanpoistoleikkausta?
Prosessi käynnistyy psykologilla käynneillä. Vai onks se terapeutti - mulla menee aina sekasin. Ja ne hormonit. En tiedä onko Ella alottanu. Musta tuntuu, ettei ole alottanu. Kestää ennen kun pääsee leikkausvaiheeseen.
Onko tää nyt prkle joku Julia-show? Tylsät jutut. Olisi välillä hiljaa 🤫
Vierailija kirjoitti:
Ella oli aluks mun suosikki. Ja Roope myös, mutta Ella ykkönen. Nytkin, vaikka toivon, että Ella häädetään, mä siltikin haluun, että Ellalla menee hyvin ja että se on loppuenlopuks "hyvä ihminen".
Mun eka ajatus Ellasta oli se, että se on sellanen Instagram-tyyppi ja tänhetkisen "pop-kulttuurin" edustaja. Jos kattoo esim. YouTube'a, niin sieltähän oppii sen, että mennään jonnekin Aasiaan hakemaan kauneusleikkauksia. Nykyisin nuorilla on enemmän rahaa. Mediasta saa helposti sen kuvan, että pitää kaikki saada heti. Nuorena puoli vuotta on pitkä aika. Ella on ollu avoimesti trans vasta vähän aikaa. Ja elämässä tapahtuu muutaki. Miks Ellalla pitäis olla selvät sävelet, kun ei kaikilla muillakaan oo? Ella on kuitenki vasta 23. Mä ainakin siinä iässä halusin käydä ulkona, enkä osannu kuvitella aikaa kun en aina haluis. Nuorelle ihmiselle kauneus, suosio, raha tarkottaa sitä, että ihmiset välittää ja menee hyvin.
No, sitte tämä Ellan äärimmäinen narsistinen käyttäytyminen. Sitä helposti alkaa puolustelemaan ihmistä ja selittelemään sen tekosia, ja samalla se ihminen vaan jatkaa sitä hommaa. Oli hyvä, että Ella näki, että läyhääminen ei ookkaan vaan hauskaa viihdettä. Ellan queen bitch-imago on se minkä taakse se piiloutuu ja se mistä se saa turvallisen olon.
Ei mulla oo suosikkia tänä vuonna. Mutta Ella on se ihminen jonka mä toivon oppivan paljon. Musta Ellan jutut on usein vitsiä. Tosin ei kovin hauskaa vitsiä (niinku se, että sanoo Timolle eläimistä jotain inhottavaa). En usko, että puoletkaan Ellan jutuista on sanottu vakavissaan. Mun toive on, että Ellan käyttäytyminen on vaan "act" ja oikeesti siitä on parempaan.
Anteeks nyt, mut tuosta ihmisestä näkee, että tuo on hänen oikea persoonansa ja että mikään hänen ilkeistä heitoistaan ei ole vitsiä. Tuollainen hän on eikä muuksi muutu, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia puhui äijästään joka yli 30v, miksi Julian esittelyssä lukee sinkku. Joskushan se oli sääntörike antaa vääriä tietoja. Eikö bb vois tarkistaa pv ennen taloon astumista onko sinkkuus muuttunut hotelliviikolla🙃
Kyllä mä mielestäni luin jostain, että Julia on tapailusuhteessa, joka muuttunut/muuttumassa vakavaksi.
Onko se tyyppi se huumekauppias mistä täällä on puhuttu?
Jep. Kovaa kamaa myyny kun tuomiotki melkoset.
Jätettäisiinkö ne asukkaiden omaiset pois keskutelusta, niistä voi tulla haaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen Julian henk. koht. ja moni asia mitä siitä tääl puhutaan on kyl ihan oikeesti totisinta totta.
Bileissä ollu sen kans useesti ja kyl mua ainakin on välillä suoraan sanottuna jopa pelottanu toi sen mies...
Varsinki se, et mihin suuntaan Julian elämä on kääntyny ku ne kaks rupes tapaileen.Nii et jos Joel vokottelee Juliaa talos niin voi sen läski alkaa tummuu aika huolel talon ulkopuolel?
Julian olis syytä tuoda kaikille selkeästi ilmi että hänellä on ulkopuolella kundi, eikä halua läheisyyttä muiden miesten kanssa. Jos koittaa reittä pitkin edetä niin toivon ettei tietämättömien ihot tummu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Julia ei alkanut mielistellä Ellaa. Julia kai näkee jotenkin Ellan läpi.
No näkee kai ku on yli kuukauden seurannut ruudun toiselta puolelta menoa. Lisäksi tietää että Ellasta ei katsojat tykkää, nii uskaltaa laittaa vastaan ku tietää että siitä tykätään jos ei Ellaa mielistele.
Julia kyllä väittää, että ei ole katsonut ohjelmaa ollenkaan. Epäilen kyllä vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.
Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.
Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.
Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.
Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää.
Et oo tosissas. Ihan rauhallisestihan se on ollut kun sille on esim. haastettu riitaa tuolla. Ärsyttää tämmöinen asioiden väkisin paisuttelu ja mustamaalaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia puuhataan kovalla vängällä Paulaa ja Ellaa äänestykseen, kun ei ne molemmat lähde tällä kierroksella.
Onko se vaan pieni näpäytys Paulalle? Sitten ensin viikolla on taas asiat entisellään, kun äänestävät uusia. Ja Paulalla nousee kusi entisestään hattuun, kun saa jäädä taloon..
No tulisi ehkä vähän nöyryyttä kun tajuaisi ettei ole talossa mikään suosikki.
Näinhän ei tule käymään. Koska Ella tippuu sunnuntaina, niin Paula luulee olevansa yleisön suurin suosikki ja ylimielisshow on valmis. Koko viikko sitten kuullaan, kun kettuilee Julialle taas, että sä lähtö on seuraavaksi...
No Ella on mukamas tippunut jo monena sunnuntaina, eihän se vielä ole edes häädössä-
Tulee olemaan häädössä, pisteitä tulee ainakin Julialta, Markolta, Olli-Pekalta, Timolta sekä todennäköisesti myös Joelilta ja Vililtä.
Kylläpäs Paula on olevinaan kaveria Julialle ja Vilille, hiton luuska tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas. Ihan rauhallisestihan se on ollut kun sille on esim. haastettu riitaa tuolla. Ärsyttää tämmöinen asioiden väkisin paisuttelu ja mustamaalaus.
Muuten vaan hiiltyi täysin Vilille kun Vili vihjasi, että Timo ei oo aito ja että häntä ei oo haastettu kun hän vaan makaa ja puhuu käärmeistä. Punehtui niin naamaltaan ja vaikutti siltä, että käy Viliin käsiksi kohta, oli todella kiihtynyt.
Juntti eetun kanssa menossa temppareihin, just juu, tommoisia mätäläjiä ei edes huolittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuolitinä lotina homma.
Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Niinpä!!! Noi jotka epäilee aina jotain pahaa toisesta niin on ite niitä pahimpia. Käsittämätöntä mitä tyyppejä. Timo on ihana. Piste ❤️
Vierailija kirjoitti:
Juntti eetun kanssa menossa temppareihin, just juu, tommoisia mätäläjiä ei edes huolittaisi.
Kyllä, juuri sanoivat televisiossa. Voisiko toinen jo lähteä nyt tänä sunnuntaina valmistautumaan? Pystyy tätä ohjelmaa edes sitten katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuolitinä lotina homma.
Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Niinpä!!! Noi jotka epäilee aina jotain pahaa toisesta niin on ite niitä pahimpia. Käsittämätöntä mitä tyyppejä. Timo on ihana. Piste ❤️
Vierailija kirjoitti:
Timolla on häiritsevä hyökkäävä ja piiloaggressiivinen tapa olla eri mieltä ja yrittää siten tukahduttaa toisen mielipide. Katsokaa klippi BB-sivuilta, jossa OP, Julia ja Marko yrittää rakentevasti puhua Ellalle siitä että hyölliset äänet häiritsevät. Niin Timo käy naama punaisena, silmät palaen, puolustamaan Ellaa ja Arttua, että minua ei ole se häirinnyt! Argumentoi vihamielelisin ilmein ja elein. Juliakin yrittää sanoa Timolle että ihmiset ovat erilaisia, toisia ärsyttää ja toisia ei, mutta enemmistöä pitäisi kuunnella. Timon on vaikea hyväksyä vastakantoja. Siksi en laittaisi häntä finaaliin. On takakireä.
Mä oon hämmästellyt tätä samaa, kun tuli vähän puskista. Tänäänkin kävi kuumana hallitusneuvotteluissa ja tuntuu, että aggressiivinen tapa hyökätä "vääriä" mielipiteitä vastaan kohdistuu etenkin Julian ja Vilin sanomisiin. Myös Marko sai tänään osansa, mutta Ellalle tai Artulle ei taas sano mitään. Jännä piirre Timossa, jonka perusteella voittajasuosikkini pisteet laskussa.
Tämä on OP:n ansiota. OP kertoi aiemmin päivällä kokouksessa muille siitä, miten Ellan ja Paulan ryhmä oli sopinut äänestävänsä Juliaa ja Julia tietty vitt*ntui tästä.