Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
71081/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilissä on jotain naisellista. Ei nappaa kyllä yhtään.

Se no varmaan toi sen ääni

Olemus, kävelytyyli, ruumiinrakenne? Jotain siinä on tosiaan. Kädet ainakin.

Vierailija
71082/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP, Paula ja Joppe on tän kauden kovimmat pelaajat. OP ja Paula tämän tietävätkin ja myöntävät varmasti ainakin itselleen, Joppe on edelleen kieltomoodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71083/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä alkuperäisenä punaisena luottas OPn sanoihin tippaakaan.

Toki saavathan juonitella ja höpistä miten haluavat, mutta en kyllä lähtis yhtään tekemään mitään OPn mukaista suunnitelmaa.

OPhan oli ihan täysillä äänestämässä Markoa ulos, ehdottiko jopa itse tätä?

Vierailija
71084/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan deja vu -olo, kun Paula ja Marko taas puhuu jostain tv-sarjan lakimieshahmoista ja yrittää muistella nimiä ja kuka oli kuka. Nämä on kuultu jo 100 kertaa :D

Vierailija
71085/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis näyttää vielä lopuks just ennen nimeämisien alkua nuo kabinetissa puhutut asiat. Saattais vielä vähän sekottaa pakkaa viime metreillä.

Vierailija
71086/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo kabinettijuonittelut pakko näyttää vielä skandaaliuutisissa, koska miksi muuten Elina olisi kysellyt ovelasti, että kannattaako juonitella.

Vierailija
71087/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsän näköinen on Arttu puudeli kainalossaan. Ei sytätä, mutta ei uskalla sanoa että lopetetaan tää pelleily.

Vierailija
71088/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on nuoleskelija ja miettii mitä kannattaa sanoa. Ei hän sano mitään mikä saattaa kääntyä häntä vastaan. Tai huonontaa hänen asemaansa yhtään.

Kun suhtautuu myönteisesti Ellan ja Artun touhuihin niin luulee saavansa ääniä seksuaalivähemmistöltä ja nuoremmilta ihmisiltä.

Sekä pysyy talossa kun on "avaramielinen". Koska on vanhin niin tietää, että putoaa helposti muuten.

Olen itse vanhempi ihminen, mutta en näe Timoa mitenkään erikoisen viisaana tai sen kummempaa syvällisyyttä en hänessä näe.

Samoin en Krisseä näe mitenkään erikoisena, ihmettelen miten jotkut hehkuttaa häntä. Käyttää hyväkseen pientä kokoaan ja lapsenomaista ulkonäköään. Hämää sillä, ei ole herttainen, pikemminkin kova peluri ja kova luu. Hänen kanssaan olisin itse varovainen, ei ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
71089/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä rinsessa ellalla on

1. Näytettiin video missä hän puhuu tosi ilkeästi etenkin Krissestä. Lisäksi kuvitteli varmaan olevansa sen verran ketku ettei kukaan huomaa hänen kateellisuuttaan Krisseä kohtaan, mutta häntähän pystyy lukemaan kuin avointa kirjaa.

2. Kuvittelee, että vain häneltä näytetään pahimpia paloja

3. Alkaa ehkä tajuamaan että muut eivät välttämättä olekaan yhtään niin mulkkuja kuin hän itse ja näin ollen tajuaa myös sen, että ei ole mitään mahdollisuuksia voittoon.

4. uudet hallituksen muutokset, jotka Arttu keksi ja Krisse mukana, sekös vasta ärsyttää.

5. Sai kuulla Julialta, Op:lta ja Markolta miten litinät ja lätinät ärsyttää ja valvottaa ja ilmeisesti ajattelee nyt että hän on seuraavaksi häädössä ja näin ollen lähtee sunnuntaina.

6. Krissellä menee hyvin joten asiat on huonosti.

Siinä pääosin.

Hyvä analyysi! Samaa pohdin illalla kun katsoin Ellan uhriutumista kuinka haluaa pois talosta ja häntä on tässä epäreilusti kohdeltu. Tykkään Ellan mustasta huumorista, mutta ei ilkeämielistä ja epäasiallista käytöstä tai muiden ihmisten kunnioituksen puutetta voi jatkuvasti laittaa "läpän" piikkiin. Ihan itse on kuoppansa kaivanut käytöksellään ja nyt vielä kerjää huomioita uhkailemalla lähtevänsä talosta. Aikuinen ihminen kantaisi vastuunsa ja tekisi vähän itsetutkiskelua ennen kuin syyttää muita omista virheistään.

Vierailija
71090/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella ei voi sietää nättejä naisia, Paulan seura kelpaa kun on miehekäs.

Vierailija
71091/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään Krissen puolella nyt alkanut tökkii ihan pirusti..

Kyttään vaan sen käyttäytymistä keittiössä ja muuten..

Alkoi varmaan kun katsoin tuota hampaiden sairaaloista harjaamista ja tuota rasva sessiota!

Etkö ymmärrä, että oikomishoitoon kuuluu hampaiden pesu joka ruokailun jälkeen?

Ymmärrän ymmärrän😬

Kova tyttö syömään siinä tapauksessa👌

Vierailija
71092/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella ei voi sietää nättejä naisia, Paulan seura kelpaa kun on miehekäs.

Just näin....

Vierailija
71093/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva, jos bb-talossa olisi koira tai kissa koko kauden. Asukkailla on valtava hellyydenkipeys ja voisivat sohvalla silitellä ja paijata kissaa tai koiraa. Lemmikki toisi myös iloa, lohtua, mielenrauhaa ja ajanvietettä. Sitä pitäisi käyttää pihalla, ruokkia, leikittää ja lemmikki myös nauttisi, koska ympärillä on aina seuraa ja rapsuttelijoita. Asukkaissa ei tietenkään olisi allergisia. Bileiden ajaksi lemmikki vietäisiin pk-huoneen kautta tuotannon tiloihin hoitoon ja turvaan.

Vierailija
71094/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joel, Arttu, Paula pysyy sopimuksessaan niin nimeävät uudet ensin ja Marko sitten, kun nyt ei uusia voi niin Marko. Marko olisi siis jatkossa aina häädössä ellei OP ottaisi nyt lankoja käsiin ja sopisi Julian Ja Markon kanssa äänestävän samaa. Muutoin tuo eilinen vihreä hallitus määrää loppu bb pelin häätö tahdin.

Vierailija
71095/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi varmaan kun katsoin tuota hampaiden sairaaloista harjaamista ja tuota rasva sessiota!

Ymmärrän ymmärrän😬

Joel joitain päiviä sitten sanoikin Krisselle, että " Sää syöt enemmän kuin minä ". 

Vierailija
71096/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia muuttui jotenkin kylmemmäksi eilisen jälkeen. Jostain syystä ainakin nuo kabinetin eiliset päätökset näytti vaikuttavan, ja immuniteettien paljastuminen.

Vierailija
71097/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups !!! Noille on jätetty KELLO vahingossa.

Vierailija
71098/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva, jos bb-talossa olisi koira tai kissa koko kauden. Asukkailla on valtava hellyydenkipeys ja voisivat sohvalla silitellä ja paijata kissaa tai koiraa. Lemmikki toisi myös iloa, lohtua, mielenrauhaa ja ajanvietettä. Sitä pitäisi käyttää pihalla, ruokkia, leikittää ja lemmikki myös nauttisi, koska ympärillä on aina seuraa ja rapsuttelijoita. Asukkaissa ei tietenkään olisi allergisia. Bileiden ajaksi lemmikki vietäisiin pk-huoneen kautta tuotannon tiloihin hoitoon ja turvaan.

Siellähän on jo pari buudelia.

Vierailija
71099/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ymmärrän😬

Joel joitain päiviä sitten sanoikin Krisselle, että " Sää syöt enemmän kuin minä ". 

Krisse kuitenkin nukkuu öisin, jolloin Joppe syö.

Vierailija
71100/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on kuin mätä omena joka odottaa poimintaa ulos BB-talosta. Miksei tuo saa ääniä nimeämisissä? Ketku.

Ketju on lukittu.