Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
No mikäs helvetin järki toi oli nyt kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon että Krisse päättää itse saaneensa tarpeekseen kiusaamisesta, ja lähtee BB-talosta PK-huoneen kautta. Ei sanaakaan muille. BB voi lähettää kirjeen asukkaille, että Krissen ainoat lähtösanat asukkaille on: "Jokainen miettiköön omia puheitaan ja tekemisiään jos ihmetyttää miksi olen päättänyt lähteä."
Krissen lähdön jälkeen kaikki asukkaat saavat ihan itse kokea miten ilmapiiri on yhtäkkiä ah niin positiivinen ja hyvä - tai ihmetellä miksi ilmapiiri on yhä negatiivinen ja aina pahenee, Krissen lähdöstä huolimatta.
Saa nähdä tuleeko kenellekään mieleen etsiä ne todelliset ilmapiirin myrkyttäjät talosta, vai riittääkö niille käyttää Krisseä syntipukkina.
Krisse lähtee talosta viimeisenä 30 000€ taskussaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon että Krisse päättää itse saaneensa tarpeekseen kiusaamisesta, ja lähtee BB-talosta PK-huoneen kautta. Ei sanaakaan muille. BB voi lähettää kirjeen asukkaille, että Krissen ainoat lähtösanat asukkaille on: "Jokainen miettiköön omia puheitaan ja tekemisiään jos ihmetyttää miksi olen päättänyt lähteä."
Krissen lähdön jälkeen kaikki asukkaat saavat ihan itse kokea miten ilmapiiri on yhtäkkiä ah niin positiivinen ja hyvä - tai ihmetellä miksi ilmapiiri on yhä negatiivinen ja aina pahenee, Krissen lähdöstä huolimatta.
Saa nähdä tuleeko kenellekään mieleen etsiä ne todelliset ilmapiirin myrkyttäjät talosta, vai riittääkö niille käyttää Krisseä syntipukkina.
Taidat olla hieman sekaisin. Tuo on vain BB talo ja Kristiina on vain yksi talon asukkaista.
Toivottavasti ei enää tuu kabinettijuonitteluun mahdollisuutta kun paljastettiin immuniteetti.
Vierailija kirjoitti:
Toi Vili on tottunu organisoimaan asioita työnsä puolesta. Järkevä
Kaataako se baarissaankin drinkit viemäriin, jos lantrinki loppuu kesken, eikä heti löydä käsiinsä uutta pulloa?
Ei juma nyt tuli parhain! Asukkaille
Näytettiin immuniteetti Äske!!!artun kommentti: vi**u mitä paskaa ja nyt meni oikeesti kaikilla tunteisiin kun Vili vielä kettuili päälle että näin se menee!
Miksi tuo paljastettiin jo nyt??
Vierailija kirjoitti:
No mikäs helvetin järki toi oli nyt kertoa.
BB:n tapa toivottaa wanhoille asukkaille hyvät yöt =D
Krissen ja Jopen viiksienleikkuuoperaatiossa oli enemmän rakkautta ja kipinää kuin mitä Artulla ja Ellalla on koskaan ollut.
Siis miten OP, Joel ja Marko jaksaa koko ajan läyhätä. Läyhätiläyhätiläy. Joel etenkin noista sellanen ettei koskaan sano kellekään suoraan. Miten voi olla tollanen...
Mulukku Arttu makkariin että pääsee porukat nukkumaan olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä Arttu ja Ella edes saa niin tajuttoman äänekästä lotinaa kuulumaan suutelemisesta?
Täytyy olla tahallista.
Lähteehän siitä ääntä, kun kunnon kielimoukkuja vetelee. Ja kun tuolla muut eivät ole tuolla lailla hiljaisessa makuuhuoneessa imutelleet, niin eivät ehkä ihan oikeasti älyä, miltä se muiden sänkyihin kuulostaa. Joidenkin pitäisi demonstroida noille tuo ääntely.
Paljon on tullut suudeltua kakilla mahdollisilla tavoilla, mutta halut menisi itseltäkin jos suuteleminen tuollaista lotinaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
eeei miksi toi näytettiin!!!!
Ihan hyvä et näytettiin koska nyt niitä alko oikeesti ärsyttämään kun tajus
Ai niin. Nyt ei vissiin tarvita Night Vision Cameja makkarissa?
Oi herrajestas vihaan OP:ta ja Joppea aina vaan enemmän. Ei sillä että pitäisin muistakaan asukkaista. Voi vitsi miks mä katson tätä. :DD
Vierailija kirjoitti:
Ellaa otti koville tuo immuniteettiuutinen.
Koska se tietää suurella todennäköisyydellä monoa persuksille. Ihan oikein nti itsekkäälle!
Eiköhän nuo jatka olemistaan ihan normaaliin tahtiin. Samalla tavalla työpaikoilla ja kouluissa välillä nälvitään takanapäin vuoroin kutakin, ja yleensä se ei tarkoita sen kummempaa, ellei sitten ihan kiusaamiseksi ylly.
Toi oli ihan peestä että noille näytettiin ettei Viliä ja Juliaa voi äänestää, saavatkohan vielä huomenna juonia?
Sitten alkaa läyhäykset.
reps ellan ilme kun selvisi vili ei mene veks