Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tulee töissä 17000 askelta per päivä. Jännä miten nuo jotkut puuskuttaa tuolla.. Eivät ole tainneet tottua liikkumiseen, esim. Joel.
mulla työpäivinä alle 2000 askelta jos en käy kaupassa. työ istumatyötä ja asun tien toisella puolella, 5 min työmatka. viikonloppuna käyn tunnin lenkin ja saan noin 5000 askelta tästä. en saa koskaan 10 000 askelta kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä Juliallakaan tuollaisia räpsyripsiä ole luonnostaan.
Kaunis silti. Ihana Julia <3
Noita videoita saisi tulla vielä toiset versiot, joissa olisi selkeämmät äänet ja pahempaa tekstiä. Ainakin Paulasta onnistuisi ihan helposti pahempi pätkä.
Seuraavan hallituksen esityslistalla pitää olla tupakat veks tai hinta 100€
Katotaan tuppakkimiesten kantttia😁
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pahimpia juttuja näytä keneltäkään, se vaikuttaisi liikaa peliin. Pikkuisen kuumotetaan vain.
Mitä järkeä näyttää ollenkaan, jos ei haluta vaikuttavan peliin? Katsojien kannalta olisi kiinnostavampaa, jos pakkaa laitettaisiin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tulee töissä 17000 askelta per päivä. Jännä miten nuo jotkut puuskuttaa tuolla.. Eivät ole tainneet tottua liikkumiseen, esim. Joel.
mulla työpäivinä alle 2000 askelta jos en käy kaupassa. työ istumatyötä ja asun tien toisella puolella, 5 min työmatka. viikonloppuna käyn tunnin lenkin ja saan noin 5000 askelta tästä. en saa koskaan 10 000 askelta kasaan.
Aika hiljakseen kävelet, jos et tunnin lenkillä saa enempää askelia. Anyways, tuollakin vauhdilla se 10000 askelta olisi vain kahden tunnin kävely, niin helpostihan nuo sen kokoon saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu varmaan pelkää että hänen sanomisia Ellasta näytetään :)
Mitä esimerkiksi?
Varmaan sitä, että homma kaduttaa ja on anteeksipyydettävää ulkomaailmassa.
Olisiko liian raakaa, vaikka en Ellasta pidäkään. Sehän on rakastunut Arttuun, kun mies itki kulmakarvojaan, Ella hyöri kuin äiti lastaan tyynnytellen.
Haki murhaavalla katseellaan syyllisiä, pikkasen paljastui mitä Ellan elämä on.
Ella "hyöri" Artun ympärillä ainoastaan siksi, koska oli kiire saada se väri pois kulmista (sunnuntai ja livelähetys!). Millään muulla ei ollut väliä kuin että Artun pitää näyttää edustavalta hänen rinnallaan. Ja syyllistä etsi koska jonkun vikahan se toki on, jos Artun ulkonäkö ei olekaan täydellinen (olemaan Ellan kulissi-"heterobf").
Kuvat ja kuvakulmat ovat Ellalle äärettömän tärkeitä. Se sunnuntailiven sohvan reunalla istumisasento esimerkiksi on tarkkaan mietitty ja harkittu. Silloinkin kun uudet tulivat, hän ei voinut kääntää päätään edes siksi hetkeksi, kun selkänsä takana istuvat Nona ja Julia häntä puhuttelivat. Olisi näkynyt väärä puoli profiilista.
(Btw, se OPn imitaatio tuosta asennosta oli hulvaton!)
Miltä se nyt näyttäisi, jos hänen rinnallaan poseeraisikin joku Josef Fritzlin (se itävaltalainen ukko joka sulki lapsiaan kellariin, ja jolla massiiviset kulmakarvat = Joppen vertaus kun näki Artun uudet kulmat) näköinen naurettava pelle! Ellahan oli tiukkana siitä että "seuraavalla kerralla" kun jotain muutosta Artun ulkonäköön suunnitellaan, häneltä on kysyttävä lupa ensin.
Varmasti löytyy Juliastakin se ilkeä puoli tarpeen tullen. Harva hyvännäköinenkään on aidosti niin vilpitön ettei jauhaisi muista p*skaa tai pelaisi peliä, kun tuonne on kuitenkin hakenut ja päässyt. Odotellaan rauhassa, milloin pintakerros murenee ja sisältö alkaa paljastua...
Arttu on teennäinen mölöukko.
Vierailija kirjoitti:
Arttu kirjoitti:
Jumalauta miten raskasta kuunneltavaa on Arttu!
Tsiisus mikä Urpo!Ollut aina, päivästä 1 alkaen. Juntti, urpo, moukka.
Jep. Olen ihmetellyt Ellan makua paljon enemmän kuin Artun. Miten ihmeessä kelpuuttaa tuollaisen juntturan edes leikkikaluksi, saati sitten mihinkään enempään.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Kristiinan rasvapakkomielteestä tuli mieleen, että kun esimerkiksi minulla on ihan kamalan herkkä iho, ja jos en rasvaa sitä päivään tai pariin niin siitä tulee kiristävä korppu, ja minulla kuivuu silloin myös huulet ja nenän limakalvot ja tulee pieniä haavaumia limakalvoille myös ja verta niistäessä. Mietin vaan, että voisiko Kristiinalla olla sama juttu ja kun on vielä se nenäleikkaus niin tuore asia, niin haluaisiko suojella nokkaansa tuolla rasvauksella.
Niin tai sitten vain pakkomielle. Välillä hän istuu sängyssä puolisentoistakin tuntia hinkkaamassa kasvojaan.
Tyhjennä itsesi, kyllä Arttu täyttää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa nuo tekee?
Pastaa juustokastikkeella? Mac n cheese
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee sama! Ollaankohan samankaltaisessa työssä
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä Juliallakaan tuollaisia räpsyripsiä ole luonnostaan.
Julialla on mangneettiripset.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen jonkun juovan vettä pullosta tuolla, tulee ikävät fläsärit Ellan selityksiin, kuinka suolihuuhtelu tehdään puolen litran pullon avulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000 onkin kyllä aika vaikea. Itsellä ihan normaali työmatka, autolla menen, mutta pitää kävellä kotoa autolle, autolta töihin (parkkipaikka on oikeasti aika kaukana). No työ on istumatyötä, mutta toki tulee välillä käveltyä sielläkin vessaan, lounaalle, printterille. Kaupan kautta kotiin, vaikkei tietenkään aina. Istumatyöläisen on kokemukseni mukaan pakko kävellä n. 1,5 h lenkki illalla, niin sitten saattaa olla 10 000 askelta. Ja eihän sitä joka päivä ehdi tekemään, ainakaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu kirjoitti:
Jumalauta miten raskasta kuunneltavaa on Arttu!
Tsiisus mikä Urpo!Ollut aina, päivästä 1 alkaen. Juntti, urpo, moukka.
Jep. Olen ihmetellyt Ellan makua paljon enemmän kuin Artun. Miten ihmeessä kelpuuttaa tuollaisen juntturan edes leikkikaluksi, saati sitten mihinkään enempään.
Koska ei ollut muuta tarjolla ja pakko oli joku saada. Hänhän sanoi aikaisemmin, että odotti, että mökiltä voisi tulla hänelle joku komea uros, mutta ei sitten tullutkaan. Sitten piti tyytyä Arttuun, joka oli helposti vietävissä. Pakkohan talon kuningattarella on palvova mies olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen jonkun juovan vettä pullosta tuolla, tulee ikävät fläsärit Ellan selityksiin, kuinka suolihuuhtelu tehdään puolen litran pullon avulla...
Repesin :D
Mitä ruokaa nuo tekee?