Montako kananmunaa syötte päivässä kun olette vhh:lla
Kommentit (11)
Harrastaako joku vielä karppausta? En minä ainakaan. 2-4 päivässä tulee silti helposti syötyä eikä kyllästytä.
Syön kahden munan kasvismunakkaan aina aamupalaksi. Kasviksia tulee jotain 200 g.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako joku vielä karppausta? En minä ainakaan. 2-4 päivässä tulee silti helposti syötyä eikä kyllästytä.
Sehän on elämäntapa.
Tänään on sitten kanamuna kysely päivä.Tällä onkin hänetä valmina uusia kysymys kanamunasta.Anateko lapsellenne kanamuna välipalakiksi jne. Tuleeko seuraavana kysely, annateko vanhukille kanamunaa?
Vierailija kirjoitti:
Syön kahden munan kasvismunakkaan aina aamupalaksi. Kasviksia tulee jotain 200 g.
Punnitsin mun kasvikset ja kyllä niitä onkin vähintään 250g.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on sitten kanamuna kysely päivä.Tällä onkin hänetä valmina uusia kysymys kanamunasta.Anateko lapsellenne kanamuna välipalakiksi jne. Tuleeko seuraavana kysely, annateko vanhukille kanamunaa?
Mä kysyin sitä lapsille välipalaksi enkä ole ap. Huomasin sitten saman tien tämänkin. Juuri vain luin, että kuinka terveellistä kananmuna on ja nyt kun ruoan hinta on kallistunut niin on aika edullistakin.
mulla on kanala nii tyhjennän sen aamulla, ja sit kans strutsi joka munii kerran viikossa
eli joku 30-45 munaa päiväs
2 munaa aamupalalla.