Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Julia-hehkutusta. Ihminen joka ei tiedä oikein mitään mistään. Ei ansaitse ainakaan mitään finaalipaikkaa.
Jotkut punnitsee hyväsydämisyyttä eikä tietotaitoa. Meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen kyllä Markon tapaa olla aidosti sosiaalinen ja ystävällinen. Nytkin se sai läsnäolollaan jopa Vilin lörpöttelemään asioistaan enemmän kuin aikoihin. Kuka ei muka haluaisi Markoa ystäväkseen?
Mä voisin mielelläni ottaa Markon tänne jutustelemaan mun kanssa aamukahveelle. Olis leppoisaa :)
Marko on mielistelijä ja nimeämisen pelossa nuolee kaikkia.
Jossain ainakin Ella oli oikeassa, että vähän erikoista olla olevinaan ”kaikkien kaveri”. Buller kaikkia. Ei tarvi paljon kouluja käydä, että näkee miten kiero se on.
Vierailija kirjoitti:
Joel oot RESSUKKA!!!! Kierii ahdistuneena ympyrää. Luulin että juoni Paulaa vastaan mutta nyt ei osaa keskustella Timolle eikä Julialle eli meinaako niille oikeasti puukkoa selkään Paulan toiveen mukaan?
Joelia kaduttaa eilinen juonittelu työhuoneessa missä vihreät oli. Ei halua Timoa finaaliin. Näytettäis nyt se läyhäys. Arttu sano että täsdä on finaaliin menevät. Krisse tai OP mukaan. Op siksi kun ei voita. Krissrä ilmeisesti pelkäsivät mutta syytä ei sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti! Eetu poisti aamulla tekokynnet keittiössä ja leikkasi samalla omia kynsiä. Jätti leikatut kynnet sitten keittiön pöydälle...
Eetu, joka nosti ison älämölön Kristiinan hammastuista lasissa, jonka Kristiina oli hetkeksi jättänyt keitiöön. Eipä näe Eetu mitään huonoa omissa toimissaa, mutta suulla suuremmalla toisia arvostelee. Eetu veks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen kyllä Markon tapaa olla aidosti sosiaalinen ja ystävällinen. Nytkin se sai läsnäolollaan jopa Vilin lörpöttelemään asioistaan enemmän kuin aikoihin. Kuka ei muka haluaisi Markoa ystäväkseen?
Mä voisin mielelläni ottaa Markon tänne jutustelemaan mun kanssa aamukahveelle. Olis leppoisaa :)
Markoa välillä syytetään, että on kaikkien kaveri. Mun mielestä se ei oo, mutta käyttäytyy kuten aikuiselta ihmiseltä voi odottaa eli yrittää kuitenkin tulla kaikkien kanssa juttuun, vaikkei niin pitäisikään. Toisin kuin esim. ylimieliset Arttu, Ella, Joelkin. OP on myös sellainen tyyppi että pärjää kaikkien kanssa ja pystyy puhumaan luontevasti, vaikkei henkilöstä varsinaisesti pitäisikään. Juliassa on myös aitoa sosiaalisuutta ja se on yksi syy miksi on tullut niin suosituksi lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain ainakin Ella oli oikeassa, että vähän erikoista olla olevinaan ”kaikkien kaveri”. Buller kaikkia. Ei tarvi paljon kouluja käydä, että näkee miten kiero se on.
Marko vaihtaa mielipidettä aina sen mukaan mikä on sille eduksi.
Esimerkki:
Joel: ”tämä leipä on hyvää”
Marko: ”niin on joo”
Hetken päästä
Arttu: ”Tämä leipä on pahaa”
Marko:”joo en minäkään tykkää”
Marko nuoleskelee kaikkia.
Ella onkin jo sinisissä?
Milloin tämä tapahtui nyt vasta aloin seurata?
Olis kiva kun täällä keskityttäis esim. ulkonäön, seksuaalisuuden tai sukupuoli-identiteetin sairaaksikin välillä paisuvan haukkumisen sijaan ruotimaan ja kritisoimaan ainoastaan asukkaiden käytöstä ja heidän välisiään suhteita. Ellakin tulee vain uhriutumaan ja heiluttelemaan vähemmistö-korttia talosta poistuttuaan, kun täälläkin suu vaahdossa öyhötetään hänen nimestään ja genitaaleistaan.
Vierailija kirjoitti:
Julian joka toinen sana on "niiku"
Se on sitä pissiskieltä, kuten myös 'tyyliin' ja ketä-sanan väärinkäyttö,
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti ihmetyttää miten nuo noin hyvällä omalla tunnolla tuolla polttaa.. Tietoisesti pienentävät viikkobudjettia ja kukaan ei sano mitään..
Vili tumppasi 12 kerralla.
Hyvä, että Krisse valitsi Markon, Timon ja Julian puolueen. Siihen vaikutti varmasti luvattu pm:n paikka, Julia sekä se, että siinä joukkueessa ei ole Ellaa ja Paulaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Julia-hehkutusta. Ihminen joka ei tiedä oikein mitään mistään. Ei ansaitse ainakaan mitään finaalipaikkaa.
Älä nyt yöuniasi menetä sen mahdollisuuden takia.
Kristiina on mukava ja ihana mutta jotkut aivan turhat asiat ärsyttää siinä: syömis- ja juomisäänet, kävelytyyli, puhetyyli ja nyt viimeisempänä noi sen "aaaaa" "oooo"
Mutta joo minä tässä se oon jolla on vikaa... misofonia ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan esittelyssä sanotaan: ” Ellalle tärkeää on toisten ihmisten kunnioittaminen” ... :D
Ella ja toisen ihmisen kunnioittaminen tuli selväksi tämän esitellessä kaikelle kansalle kuinka oli nähnyt suihkutiloissa isoäitinsä ikäisen Marjatan peräreiän.
Kovasti tuntuu kunnioittavan toisten oikeutta nukkua yönsä.Marjatta on Ellan ISÄN ikäinen!
Jatta 72 ja 70 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain ainakin Ella oli oikeassa, että vähän erikoista olla olevinaan ”kaikkien kaveri”. Buller kaikkia. Ei tarvi paljon kouluja käydä, että näkee miten kiero se on.Marko vaihtaa mielipidettä aina sen mukaan mikä on sille eduksi.
Esimerkki:
Joel: ”tämä leipä on hyvää”
Marko: ”niin on joo”
Hetken päästä
Arttu: ”Tämä leipä on pahaa”
Marko:”joo en minäkään tykkää”
Marko nuoleskelee kaikkia.
Tämä nimeomaan, että Marko komppaa aina sitä kenen seurassa sattuu olemaan. Krisseä haukkuu kun tuntuu olevan sille helpoin uhri.
Marko yritti alkaa haukkumaan Krisseä Artulle ja Joelille, mutta vastaanotto oli, että mene roskiin.
Marko on kaksinaamainen.
Vierailija kirjoitti:
Paula apeana syö omenaa. Miettii että nyt tuli ilmi kaikki kun värväsi jengin Viliä vastaan ja sitten näytettiin video missä melkein kuksii miestä väkisin vessassa ja sanoiko suosikkiasukikseenkin?
Kyllä se oli Vili joka Paulaa voimakkaasti vessan seinää vasten puski. Paula ei ole suosikkini, mutta pysytäänpäs totuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Timo pesi silmää astianpesu altaasaa ja pyyhki naaman pyyheliinaan. Siihenkö pyyhkivät kädet. Voi tuota uusavuttomuutta.
Joel ei halua Timoa finaaliin. Aika gettu.
Se nähdään vasta nimeämistilanteessa. Voi myös olla, että Joel tyrkytti Timoa seuraavaksi kohteeksi, koska arveli Timon selviytyvän häädöstä luultavammin kuin Krissen. Jos Joel itse alkaa nimetä Timoa, sitten tietää tuon olleen peliliike siihen suuntaan.
Hiukan eri meno nyt punaisten kokouksessa kuin vihreillä.
eetun mielestä Aapo ei ole yksi seitsemästä veljeksestä, paulan mielestä Hyvinkään poliisiampumisesta on 3 - 4 vuotta, todellisuudessa 8½ vuotta! Toivottavasti BB oikaisee nuo "tiedot"
Jännä, miten mä en jaksa seurata nykyään yhtään kameraa jossa on Ella (+Arttu). Siirrän välittömästi toiseen ja kuuntelen mieluummin vaikka Vilin haaveita ensihoitokoulutuksesta kuin tuota Ellan narinaa.