Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Siinä Ella oli kyllä oikeassa, että jos joku nainen olisi toiminnut samalla tavalla hämmentämässä ja juoruammassa niin kuin OP videon perusteella, niin naista pidettäisiin heti juonittelevanä ämmäni, mutta OP:een hämmentämiselle vain naureskellaan. Tässä näkee kristallin kirkkaasti miten sukupuoli arviointiin vaikuttaa.
Mä väitän että tässä on kyse enemmän siitä millä tavalla kyseinen juoruilija reagoi näihin paljastuksiin. Jos juoruilija ei osoita minkään sortin katumusta, ei häntä myöskään tuomita. Jos taas juoruilija tuntee piston sydämessään ja luhistuu, niin hänen kimppuunsa on helppo hyökätä. Ja miehet monesti eivät tekojaan märhedi toisin kuin naiset saattavat tehdä, jos nyt yleistetään.
Tämän efektin takia Ellallakin on tuolla talossa asema, missä kukaan ei tule sanomaan hänelle mitään vastalausetta.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ihmettelette, miksi aikuiset ihmiset eivät pysty hoitamaan asiaa, miten teidän mielestänne tuo asia voitaisiin tuolla hoitaa? Moneen kertaan on sanottu ja järjestettiin jopa kahdenkeskistä aikaa. On poistuttu makkarista, on menty viereen istumaan jne. Itse en oikein keksi, mitä muuta nuo voisivat enää tehdä sääntöjen ja lain puitteissa.
Esimerkiksi alkaa hakata ja paukuttaa kattiloita joka kerta kun nuo aloittavat ulosteenlöyhkäiset touhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon että Krisse on oikeasti takinkääntäjä ja kertoo Markolle ja Julialle, että nämä on liipasimella Ellan, Paulan, OP:n ja Joelin toimesta. Juliahan ei voi pudota, mutta olisi hyvä nähdä minkä siirron Marko tekee, alkaako puhua jengiä Ellan ja Paulan ulos äänestämiseen.
Krisse vois aloitta ensin kertomalla omista juonimisistaan.
Joel oot RESSUKKA!!!! Kierii ahdistuneena ympyrää. Luulin että juoni Paulaa vastaan mutta nyt ei osaa keskustella Timolle eikä Julialle eli meinaako niille oikeasti puukkoa selkään Paulan toiveen mukaan?
Ihailen kyllä Markon tapaa olla aidosti sosiaalinen ja ystävällinen. Nytkin se sai läsnäolollaan jopa Vilin lörpöttelemään asioistaan enemmän kuin aikoihin. Kuka ei muka haluaisi Markoa ystäväkseen?
Ellallan varmaan pitännyt sanoa vihaaminen ei kunnioittamien.Meni varmaan sanat sekaisin .Onhan hän muutenkin vaan outo.
Avaan 24/7:n ja eikö siellä heti möykkää psyko-Paula.
Hella pöydällä leipäpakkauksia,3 kananmuna pakkauksia, voi pakka avoinna ja narfariini. Talouspaperia. Juusto levällään. 😂😂😂
Sottapyttyjä. Köökin pyuolella viikinki.paula ja timo. Hohhoijaa
En ymmärrä tätä Julia-hehkutusta. Ihminen joka ei tiedä oikein mitään mistään. Ei ansaitse ainakaan mitään finaalipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä ei litissyt koska niin moni nukkui sohvalla. Poikaparihan tykkää siitä että muut katselevat, itse Arttu sanonutkin. Kunhan saisi Ellan pois niin ilmapiiri muuttuisi, ensi viikolla tuplahäätö ja silloin Arttunarttu ja näyttelijä Paula veks.
Varmin lähtöjärjestys olisi: ensin Arttu sitten Ella, koska Artun lähdettyä Ella olisi aivan valmis poistumaan omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan esittelyssä sanotaan: ” Ellalle tärkeää on toisten ihmisten kunnioittaminen” ... :D
Päivän paras vitsi 🤣
Vähän sama mitä ne Sinin teksti-kuvat instassa. En luota enää yhteenkään ihmiseen joka postailee jotai elämänviisaus liipalaapaa. Varmasti on juuri kaikkea muuta mitä kuvittelee edustavansa.
Älkää edes verratko. Sini on juristi. Reservin luti.
Kieroilija se on. Adhd:seen ja lukihäiriöön turvautuen voi tehdä mitä vaan. _Mitä_ vaan_.
Mua oikeasti ihmetyttää miten nuo noin hyvällä omalla tunnolla tuolla polttaa.. Tietoisesti pienentävät viikkobudjettia ja kukaan ei sano mitään..
Vierailija kirjoitti:
Hella pöydällä leipäpakkauksia,3 kananmuna pakkauksia, voi pakka avoinna ja narfariini. Talouspaperia. Juusto levällään. 😂😂😂
Sottapyttyjä. Köökin pyuolella viikinki.paula ja timo. Hohhoijaa
Arttu on kaukana viikingistä. Teeskentelevä pinnallinen muotihevari.
Vierailija kirjoitti:
Paula apeana syö omenaa. Miettii että nyt tuli ilmi kaikki kun värväsi jengin Viliä vastaan ja sitten näytettiin video missä melkein kuksii miestä väkisin vessassa ja sanoiko suosikkiasukikseenkin?
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan esittelyssä sanotaan: ” Ellalle tärkeää on toisten ihmisten kunnioittaminen” ... :D
Ella ja toisen ihmisen kunnioittaminen tuli selväksi tämän esitellessä kaikelle kansalle kuinka oli nähnyt suihkutiloissa isoäitinsä ikäisen Marjatan peräreiän.
Kovasti tuntuu kunnioittavan toisten oikeutta nukkua yönsä.
Marjatta on Ellan ISÄN ikäinen!
Vierailija kirjoitti:
Ihailen kyllä Markon tapaa olla aidosti sosiaalinen ja ystävällinen. Nytkin se sai läsnäolollaan jopa Vilin lörpöttelemään asioistaan enemmän kuin aikoihin. Kuka ei muka haluaisi Markoa ystäväkseen?
Mä voisin mielelläni ottaa Markon tänne jutustelemaan mun kanssa aamukahveelle. Olis leppoisaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisenlarppaaja tulee saamaan niiiiin paljon paskaa niskaan kun poistuu talosta että melkein käy sääliksi. Siis vain melkein.
Hänet myös unohdetaan nanosekunnissa, mikä todennäköisesti hänen mielestään pahempi asia (ellei tunge itseään Seiskaan ja muihin medioihin väkisin).
Sääli vaan että Paula ite ei tainnut kuulla puoliakaan tuosta videosta, kun puolikuuro siksi huutaa jatkuvasti...
siihen päälle vielä osittainen ymmärtämättömyys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä ei litissyt koska niin moni nukkui sohvalla. Poikaparihan tykkää siitä että muut katselevat, itse Arttu sanonutkin. Kunhan saisi Ellan pois niin ilmapiiri muuttuisi, ensi viikolla tuplahäätö ja silloin Arttunarttu ja näyttelijä Paula veks.
Varmin lähtöjärjestys olisi: ensin Arttu sitten Ella, koska Artun lähdettyä Ella olisi aivan valmis poistumaan omaan elämäänsä.
Ei olisi, raharaharaha on kuitenkin kaikista tärkeintä, ja jos mahdollisuus voittaa 30 K on lemassa, ei se sitä jätä
Tuo naisenlarppaaja tulee saamaan niiiiin paljon paskaa niskaan kun poistuu talosta että melkein käy sääliksi. Siis vain melkein.