Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hahhaa, voi kuinka huvittavaa että Arttu ja Paula jaksavat vielä uskoa omiin voittomahdollisuuksiinsa noinkin paljon :D Paula pilasi viimeisimmätkin mahdollisuutensa viime bileissä oksettavalla käytöksellään.
Joel ei halua Timon voittavan eikä finaaliin. Peluri rahanahne oli Joelkin.
Joel ei halua Timoa finaaliin. Krissen pojat haluu finaaliin. Myös Ella. Kas kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua oksettaa ja kuvottaa tuo juonittelu.
Artun mielestä he ovat finaalissa eli hän, Ella, Paula ja Joel.
Niin varmaan! Joel noista ainoa finalisti.
Olis mehevää kun seuraavaksi lähtisi Arttu.
"Krisse ei varmasti voita, niin ihan sama jos on meidän parhaiden joukossa finaalissa" Hahahhaha, ei helvetti,
Juonimassa Paula, Arttu, Joel ja Ella, tosin Joel ei puhu mitään.
Timo, Krisse ja Marko finaaliin omasta mielestäni. Nyt se selvisi mulle.
Onko kukaan juonittelijoista kyseenalaistanut että jos noilla kahdella onkin immuuni?
Vierailija kirjoitti:
Joel: "Krisse ei voita varmasti."
Ai koko BB:tä
Paulalla on näköään nälkä. Erikoisruokavalioiden herkutkin maistuu hyvin.
Toi Joel vaan on hiljaa kun selkeesti erimieltä kun toi muut ketkä juonii.
Aikovat ehkä ottaa Krissen finaaliin viidenneksi, koska Krisse ei voita varmasti. Tai OP. Hah.... Joel sanoi, että Timoa ei ikinä mukaan, koska voittajasuosikki. Eivät näe myöskään OP:ta voittajana. Ellan mielestä Paula voittaa, Paula veikkaa Ellaa.
Miten pöljä toi Paulakin on, Ella on muka hänen mielestään voittajasuosikki finaalissa. Tietäis vaan miten sitä inhotaan.
Itse olin pitkään sitä mieltä, että Timo voittaa. Nyt en kuitenkaan enää usko tuohon ollenkaan. Tällä hetkellä sanoisin voittajan olevan kolmikosta OP, Krisse tai Joel, Joelin pisteet tosin myös laskussa.
Minua oksettaa ja kuvottaa tuo juonittelu.
Artun mielestä he ovat finaalissa eli hän, Ella, Paula ja Joel.
Niin varmaan! Joel noista ainoa finalisti.