Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
68161/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikei kukaan paijaa kipeän oloista Joelia. Ei tuolla kyllä ole yhtään oikesti kilttiä ja empaattista ihmistä. Sellaiset eivät ikinä hakeutuisi taloon.

Joelilla oli jo viikonloppuna vatsa kipeä, kun oli syötetty viikon vanhaa pilaantunutta lihaa.

Joel on itse sanonut että ei halua että paapotaan ja lässytetään.

En usko että Joel tykkäisi että joku sitä väkinäisesti menis halaamaan

Ja tämä on kans yks tämän kauden talon huvittavia paradokseja: Joel on talon lääpityin mies kevyesti - mies joka ahdistuu liiallisesta läheisyydestä. Mutta pulleaa norppaa haluaa kaikki vähän hellitellä. 

Mut se toinen paradoksi on vielä hauskempi: taloon menee partajeesuksia ja larppaavia viikinkejä, jotka uhoavat heteroutta ja machoilu. Ulos tulee karvoista nypittyjä metroseksuaaleja, joiden kulmat on värjätty, parrat ja viikset puunattu, nenäkarvat haravoitu, rasvattu, parfymoitu ja pahasti suolattu.

Kiitos, tämä on tämän ketjun parhaiten kirjoitettu totuus.

Pullea norppaa haluaa kaikki hellitellä lollllll

Vierailija
68162/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakohan on isompi, Artulla vai Eetulla? Arttu toki vaikuttaa munattomammalta. Senverran monen dominan talutusnuorassa tämä tahdoton olmi on roikkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68163/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Kristiina voita koko paskaa?

Julia voittaa.

Vierailija
68164/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva pestä illalla noita meikkejä pois kylmällä vedellä ja suihkusaippualla...

.

Saattaa  olla ruokaöljyt kovassa käytössä illalla, vedenkestävät meikit eivät lähde saippualla.

Itse tekisin esim. sokerista ja öljystä tahnan ja yrittäisin sillä, hippunen soodaakin voisi auttaa öljyn seassa ja viinietkkaakin voisi kokeilla.

Jos siellä on kookosrasvaa/-öljyä, ne käy kyllä rasvaksi niin naamaan kuin huulillekin, samoiten oliiviöljy.

Nyt kotikemisti jarrut päälle⚠️ sooda+etikka on viemärinpuhdistusseos😃

.

Minä kyllä käytän molempia ruuanlaitossa, jos suolisto kestää noita tuotteita, kuinka muka iho ei kestäisi?

Eikä niitä ole tarkoistus laittaa kuin hippusia tai tippoja öljyn sekaan.

Vierailija
68165/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on törkeä tämä pariskunta. Jörniminen alkoi tottakai taas muiden läsnäollessa, vaikka muut yrittivät heille tarjota tunnin makkarissa keskenään ettei muiden tarvitsisi kuunnella. Tuohan on melkein seksuaalista ahdistelua kun pakotetaan muut kuuntelemaan.

Yöllä vielä kiukuttelivat keskenään siitä, että miksi heidän lotinoistaan on tehty niin iso numero. Sanoivat muita urpoiksi, mutta olisiko peiliin katsomisen paikka? 

Just tämä!! Eikö kykene katsomaan tilannetta muuta kuin omasta näkökulmastaan käsin, kun heitä kohtaan ollaan ikäviä?! En ymmärrä missä menee isoveljen puuttumisen raja, kun nämä saavat jatkaa tätä käytöstä. Kiva kun joku saa tästä elinikäisiä henkisiä traumoja, kun pakotetaan olemaan osallisena näiden seksihommiin. Itse aktissa ei ole mitään vikaa, vaan siinä miten ja missä sitä harrastetaan, jotta muiden oikeus koskemattomuuteen ja turvalliseen ympäristöön säilyy.

Niinpä. Ja minua kuvottaa myöskin ne lyttäävät kommentit, että "oletteko niin katkeria ja puutteessa vai miksi toisten touhut kiinnostavat niin kovasti". Timo sanoi silloin aiemmin näin ja monet sitten nöyristellen komppasivat. Sheimataan täysin ne, jotka asian kokevat ongelmana ja siitä kehtasivat ääneen sanoa. Kiva Krissen ja Joelin kuunnella tuota vieressään joka ikinen yö. Helppohan Timon on sanoa, kun nukkuu huoneen toisessa päässä eikä edes tajua, mitä tapahtuu. 

Timohan on noista sikeäunisin, nukkuu kuin tukki vaikka muut pakenevat lotinaa olohuoneeseen öisin. Viimeinen ihminen puhumaan ja sheimaamaan toisia tuosta asiasta. Ja jos sattuisikin olemaan hereillä, kuuntelisi sitä lotinaa vaan muna pystyssä kuitenkin.

Niinpä. Ja ällöttävää on vielä se, että tuotanto on täsmälleen samaa mieltä kuin Timo. Toiset ovat huomauttaneet asiasta moneen kertaan. Ensin huumorilla, sitten vakavammin ja ehdottivat jopa kahdenkeskistä aikaa, joka ei näille kelvannut. Miten sokeaa porukkaa tuolla tuotannossakin on, kun ei oikeasti näe asiassa mitään ongelmaa. 

Heidän kuuluu itse ratkaista ongelmansa eikä tuotannon. Sitähän ne on tuolla toteuttamassa eli ihniskoetta kuinka selvitä.

Väkivalta ym tilanteet kuuluu tuotannolle.

Hehän ovat yrittäneet ratkaista ongelman, mutta nämä tanopäät eivät usko, mitä sanotaan, kun Elina hehkuttaa heitä ihanaksi pariksi ja mitään rankkuja heille ei tule, vaikka rikkovat sääntöjä. 

Ja kyllä tuo tilanne on verrattavissa pian jo jonkinlaiseen väkivaltaan tai ainakin laittomuuteen, että ihmisten toiveita seksittömästä makuuhuoneesta ei kunnioiteta yhtään vaan alistetaan porukka sivustaseuraajiksi, kun ei kahdestaan huvita hoitaa hommia. 

Onko siellä nyt ihan oikeasti kukaan ärähtänyt heille? Veikkaan että ei. Ei sitä oteta tosissaan vaan sille nauretaan jos porukat eivät osaa sanoa tarpeeksi voimakkaasti. Nää uuvatit eivät uskalla korottaa ääntään kun pelkäävät että A ja E antaa heille häätöääniä. 

Veikkaan että Vili on se joka jossain vaiheessa räjähtää. Toivottavasti. Hän vaikuttaa ainoalta joka ei nuole kenenkään kengänpohjia tuolla.

Vili on ainakin kerran sanonut yöllä siitä aika kovasti, oliko bileyönä?

Krisse ja OP on myös sanonut makkarissa asiasta. Marko on ainakin kerran sanonut myös, että ei makkarissa enää oikeesti. Ella suuttu

Vierailija
68166/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika

paljon noiden Ella ihmisten ajatusmaailmasta kun on viikko tolkulla aikaa miettiä omaa elämäänsä niin suurin murhe on se ettei voi suitsait pukeutua bikineihin. Ei mitään muuta ole päässä kuin minä minä mitä sit jos lotisee maailma makaa ton wanna be diivan jaloissa. Samanlaisia on netti täys. Luulis et tuolla talossa haluais antaa itsestään ja kaltaisistaan paremman kuvan.

Samaa ihmettelin. Eipä moni synnynnäinen nainenkaan ole ihan sinut bikinikroppansa kanssa ja Julian kaltainen vartalo ei synny ihan itsekseen vain syntymällä naiseksi. Ja mikä hiton päämäärä se bikinikroppa sitten on. Minä olen monessa suhteessa itseeni tyytymätön ja yksikään niistä asioista ei liity bikineihin ja lettu levällään makoiluun. 

Eihän julialla mikään bikinivartalo ole. Pienet tissit ja tuhdit jalat.

Vierailija
68167/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin käyttäytyy itsekkäät ihmiset makkarassa. Me vaan.. meille vaan.. hoitais hommansa muissa tiloissa. Ella on kateellinen kauniille Julialle jolla on luonnostaan pimppi ja hän haaveilee suurista leikkauksista että saisi jonkun leikatun värkin sitten.

Hän kadehtii ihmisiä jotka ovat tyytyväisiä itseensä ja vartaloonsa, mutta mä en usko että Ella tulee edes leikkausten jälkeen sitä olemaan. Tarvitsisi ennen muuta terapiaa dysforiaansa. Miksei ota terapiaa vastaan? Hänellä olisi siihen mahdollisuus. Ei vaan mene, menee mieluummin Thaimaaseen halpoihin leikkauksiin kun puhuu psykiatrin kanssa ongelmistaan ja kehon kuvastaan. Hän haluaa kumppanikseen heteromiehen, mutta ei voi sitä homomiehenä saada, joten hänet pitää leikata naiseksi. Eilen Artun epäonnistunut yritys panna Ellaa kakkoseen, oli hänelle katkera muistutus siitä, että pohjimmiltaan hetero-Arttu ei halua rakastella hänen kanssaan, niin kauan kun hän on mies. Siitä yritti sitten yöllä puhua Artun kanssa tupakalla, kuinka hän tuhlaa talossa vaan aikaansa, kun voisi edistää omia asioitaan koska ei halua olla tällainen. Mutta kaikkihan haluaa olla Ella! Vai miten se meni? Sori, en voinut olla letkauttamatta. Pohjimmiltaan kuitenkin kyse hyvin epävarmasti ihmisestä, joka käsittelee omia pahan olon tunteitaan muita kadehtimalla ja arvostelemalla. Ei näin Ella. Apua saa, jos sitä pyytää.

Minä olen siinä käsityksessä, että Ella on hakeutunut/hakeutumassa sukupuolenkorjausprosessiin psykologikäynteineen ja keskusteluineen. Ainakin silloin, kun vitsailivat Markon kulmakarvojen värjäämisen jälkeen tupakkapaikalla, että aikooko Markokin nyt alkaa naiseksi, heitti Ella, että "nähdään sit polilla".

Ellahan on puhunut, että aikoo leikkauttaa itsensä ulkomailla vaikka joutuu maksamaan omasta pussista, toisin kuin Suomessa, jossa veronmaksajat sponssaavat. Todennäköisesti siksi koska ei tule läpäisemään Suomessa vaadittavia psykologisia testejä.

Ella sanoi, että Thaimaassa ovat ammattitaitoisempia,  tekevät leikkauksia enemmän kuin Suomessa.

Thaimaassa on enemmän absoluuttista köyhyyttä, joten matalampi kynnys ottaa kaikki epätoivoisimmat ja luonnottomimmatkin vippaskonstit käyttöön? Suomessa taas enemmän järjenköyhyyttä ja mt-ongelmia?

Lisään vielä.

Ella kertoi ystävästään joka operoitiin Thaimaassa, lensi Suomeen ja alkoi panemaan, tilattiin  ambulanssi ja kaikki korjattiin Suomessa. Nauraa räkätti,  että viktoria räjähti lentokoneessa.

OLen nähnyt dokumentteja kuinka Virossa tehdään halpoja operaatioita,  joita on sitten  veronmaksajien piikkiin Suomessa korjailtu.

Tämäpä juuri. Jos Ella ei läpäise psykologin testejä, ei pääse leikkaukseen Suomessa. Mutta voi käydä leikkelemässä thaimaalaisella konitohtorilla ja korjauttaa jäljet Suomessa.

Minusta tuntuu, että Suomessa leikkaaminen ei ole Ellalle edes vaihtoehto, koska ei halua käsitellä asiaa minuutensa psykiatriselta kannalta. Hänen tuttavapiirinsäkin tuntuu suosivan tätä "oikotietä", jossa ei uhrata yhtäkään ajatusta millekään muulle kuin "kaikki mulle heti nyt, haluan olla hieno leidi, joka elää rahakasta glamour-elämää" -ajatuksille. 

Vierailija
68168/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se isoveikka antoi ohjeita juuri Ellalle että kääntää takin ja hyppää vihreisiin ja hallitukseen ja kabinettiin ja silloin voi kumota makkarikiellon!

Sen takia ei enää näytetä kun isoveli ohjaa!

Vierailija
68169/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaan juntti retostelee TAAS, millään ei mitään väliä, ihan sama. Luulee itsestään liikoja mutta narisee kun kaikki ei menekkään suunnitelmiensa mukaan kuten yöllinen tunkeutuminen eetun hanuriin.

Vierailija
68170/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika

paljon noiden Ella ihmisten ajatusmaailmasta kun on viikko tolkulla aikaa miettiä omaa elämäänsä niin suurin murhe on se ettei voi suitsait pukeutua bikineihin. Ei mitään muuta ole päässä kuin minä minä mitä sit jos lotisee maailma makaa ton wanna be diivan jaloissa. Samanlaisia on netti täys. Luulis et tuolla talossa haluais antaa itsestään ja kaltaisistaan paremman kuvan.

Samaa ihmettelin. Eipä moni synnynnäinen nainenkaan ole ihan sinut bikinikroppansa kanssa ja Julian kaltainen vartalo ei synny ihan itsekseen vain syntymällä naiseksi. Ja mikä hiton päämäärä se bikinikroppa sitten on. Minä olen monessa suhteessa itseeni tyytymätön ja yksikään niistä asioista ei liity bikineihin ja lettu levällään makoiluun. 

Aha. Minusta bikinikroppa tarkoittaa sitä kroppaa, joka näkyy, kun laittaa bikinit päälleen. Eli kaikilla niillä, jotka laittavat päälleen bikinit, on siinä tilanteessa bikinikroppa. 

Vierailija
68171/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellan sotilasarvo on ilmataisteluasemies.

Armeija oli haastavaa aikaa, koska oli muutenkin vaikea elämäntilanne.

Vierailija
68172/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin käyttäytyy itsekkäät ihmiset makkarassa. Me vaan.. meille vaan.. hoitais hommansa muissa tiloissa. Ella on kateellinen kauniille Julialle jolla on luonnostaan pimppi ja hän haaveilee suurista leikkauksista että saisi jonkun leikatun värkin sitten.

Hän kadehtii ihmisiä jotka ovat tyytyväisiä itseensä ja vartaloonsa, mutta mä en usko että Ella tulee edes leikkausten jälkeen sitä olemaan. Tarvitsisi ennen muuta terapiaa dysforiaansa. Miksei ota terapiaa vastaan? Hänellä olisi siihen mahdollisuus. Ei vaan mene, menee mieluummin Thaimaaseen halpoihin leikkauksiin kun puhuu psykiatrin kanssa ongelmistaan ja kehon kuvastaan. Hän haluaa kumppanikseen heteromiehen, mutta ei voi sitä homomiehenä saada, joten hänet pitää leikata naiseksi. Eilen Artun epäonnistunut yritys panna Ellaa kakkoseen, oli hänelle katkera muistutus siitä, että pohjimmiltaan hetero-Arttu ei halua rakastella hänen kanssaan, niin kauan kun hän on mies. Siitä yritti sitten yöllä puhua Artun kanssa tupakalla, kuinka hän tuhlaa talossa vaan aikaansa, kun voisi edistää omia asioitaan koska ei halua olla tällainen. Mutta kaikkihan haluaa olla Ella! Vai miten se meni? Sori, en voinut olla letkauttamatta. Pohjimmiltaan kuitenkin kyse hyvin epävarmasti ihmisestä, joka käsittelee omia pahan olon tunteitaan muita kadehtimalla ja arvostelemalla. Ei näin Ella. Apua saa, jos sitä pyytää.

Minä olen siinä käsityksessä, että Ella on hakeutunut/hakeutumassa sukupuolenkorjausprosessiin psykologikäynteineen ja keskusteluineen. Ainakin silloin, kun vitsailivat Markon kulmakarvojen värjäämisen jälkeen tupakkapaikalla, että aikooko Markokin nyt alkaa naiseksi, heitti Ella, että "nähdään sit polilla".

Ellahan on puhunut, että aikoo leikkauttaa itsensä ulkomailla vaikka joutuu maksamaan omasta pussista, toisin kuin Suomessa, jossa veronmaksajat sponssaavat. Todennäköisesti siksi koska ei tule läpäisemään Suomessa vaadittavia psykologisia testejä.

Ella sanoi, että Thaimaassa ovat ammattitaitoisempia,  tekevät leikkauksia enemmän kuin Suomessa.

Thaimaassa on enemmän absoluuttista köyhyyttä, joten matalampi kynnys ottaa kaikki epätoivoisimmat ja luonnottomimmatkin vippaskonstit käyttöön? Suomessa taas enemmän järjenköyhyyttä ja mt-ongelmia?

Lisään vielä.

Ella kertoi ystävästään joka operoitiin Thaimaassa, lensi Suomeen ja alkoi panemaan, tilattiin  ambulanssi ja kaikki korjattiin Suomessa. Nauraa räkätti,  että viktoria räjähti lentokoneessa.

OLen nähnyt dokumentteja kuinka Virossa tehdään halpoja operaatioita,  joita on sitten  veronmaksajien piikkiin Suomessa korjailtu.

Tämäpä juuri. Jos Ella ei läpäise psykologin testejä, ei pääse leikkaukseen Suomessa. Mutta voi käydä leikkelemässä thaimaalaisella konitohtorilla ja korjauttaa jäljet Suomessa.

Minusta tuntuu, että Suomessa leikkaaminen ei ole Ellalle edes vaihtoehto, koska ei halua käsitellä asiaa minuutensa psykiatriselta kannalta. Hänen tuttavapiirinsäkin tuntuu suosivan tätä "oikotietä", jossa ei uhrata yhtäkään ajatusta millekään muulle kuin "kaikki mulle heti nyt, haluan olla hieno leidi, joka elää rahakasta glamour-elämää" -ajatuksille. 

Tietääkä joku saako ulkomailla fyysisessä hoidossa käynyt vaihdettua siten sukupuolensa juridisesti Suomessa tuosta vaan ilman mitään psykiatrista prosessia Suomessa? Ihan ilmoitusasiana vain, vai millainen prosessi tuo virallinen muutos on?

Vierailija
68173/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika

Jokainen vartalo on bikinivartalo.

Vierailija
68174/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on törkeä tämä pariskunta. Jörniminen alkoi tottakai taas muiden läsnäollessa, vaikka muut yrittivät heille tarjota tunnin makkarissa keskenään ettei muiden tarvitsisi kuunnella. Tuohan on melkein seksuaalista ahdistelua kun pakotetaan muut kuuntelemaan.

Yöllä vielä kiukuttelivat keskenään siitä, että miksi heidän lotinoistaan on tehty niin iso numero. Sanoivat muita urpoiksi, mutta olisiko peiliin katsomisen paikka? 

Just tämä!! Eikö kykene katsomaan tilannetta muuta kuin omasta näkökulmastaan käsin, kun heitä kohtaan ollaan ikäviä?! En ymmärrä missä menee isoveljen puuttumisen raja, kun nämä saavat jatkaa tätä käytöstä. Kiva kun joku saa tästä elinikäisiä henkisiä traumoja, kun pakotetaan olemaan osallisena näiden seksihommiin. Itse aktissa ei ole mitään vikaa, vaan siinä miten ja missä sitä harrastetaan, jotta muiden oikeus koskemattomuuteen ja turvalliseen ympäristöön säilyy.

Niinpä. Ja minua kuvottaa myöskin ne lyttäävät kommentit, että "oletteko niin katkeria ja puutteessa vai miksi toisten touhut kiinnostavat niin kovasti". Timo sanoi silloin aiemmin näin ja monet sitten nöyristellen komppasivat. Sheimataan täysin ne, jotka asian kokevat ongelmana ja siitä kehtasivat ääneen sanoa. Kiva Krissen ja Joelin kuunnella tuota vieressään joka ikinen yö. Helppohan Timon on sanoa, kun nukkuu huoneen toisessa päässä eikä edes tajua, mitä tapahtuu. 

Timohan on noista sikeäunisin, nukkuu kuin tukki vaikka muut pakenevat lotinaa olohuoneeseen öisin. Viimeinen ihminen puhumaan ja sheimaamaan toisia tuosta asiasta. Ja jos sattuisikin olemaan hereillä, kuuntelisi sitä lotinaa vaan muna pystyssä kuitenkin.

Niinpä. Ja ällöttävää on vielä se, että tuotanto on täsmälleen samaa mieltä kuin Timo. Toiset ovat huomauttaneet asiasta moneen kertaan. Ensin huumorilla, sitten vakavammin ja ehdottivat jopa kahdenkeskistä aikaa, joka ei näille kelvannut. Miten sokeaa porukkaa tuolla tuotannossakin on, kun ei oikeasti näe asiassa mitään ongelmaa. 

Heidän kuuluu itse ratkaista ongelmansa eikä tuotannon. Sitähän ne on tuolla toteuttamassa eli ihniskoetta kuinka selvitä.

Hehän ovat yrittäneet ratkaista ongelman, mutta nämä tanopäät eivät usko, mitä sanotaan, kun Elina hehkuttaa heitä ihanaksi pariksi ja mitään rankkuja heille ei tule, vaikka rikkovat sääntöjä. 

Ja kyllä tuo tilanne on verrattavissa pian jo jonkinlaiseen väkivaltaan tai ainakin laittomuuteen, että ihmisten toiveita seksittömästä makuuhuoneesta ei kunnioiteta yhtään vaan alistetaan porukka sivustaseuraajiksi, kun ei kahdestaan huvita hoitaa hommia. 

Onko siellä nyt ihan oikeasti kukaan ärähtänyt heille? Veikkaan että ei. Ei sitä oteta tosissaan vaan sille nauretaan jos porukat eivät osaa sanoa tarpeeksi voimakkaasti. Nää uuvatit eivät uskalla korottaa ääntään kun pelkäävät että A ja E antaa heille häätöääniä. 

Veikkaan että Vili on se joka jossain vaiheessa räjähtää. Toivottavasti. Hän vaikuttaa ainoalta joka ei nuole kenenkään kengänpohjia tuolla.

Miksi pitäisi korottaa ääntään ja ärähtää, että järkipuhe menee perille. Porukka on ihan tosissaan ja vakavissaan sanonut, että ei ole kivaa, mutta ei vain mene perille. 

Vierailija
68175/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talolla on joku lamaannuttava vaikutus. Viliki jakso pari eka päivää olla sellanen niinku uhos(ja kännissä).

Nyt siitä on tullut samanlainen selän takana marisija ku muistaki

Vierailija
68176/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä.

Tietääkä joku saako ulkomailla fyysisessä hoidossa käynyt vaihdettua siten sukupuolensa juridisesti Suomessa tuosta vaan ilman mitään psykiatrista prosessia Suomessa? Ihan ilmoitusasiana vain, vai millainen prosessi tuo virallinen muutos on?

Pakko kai se on vaihtaa, jos toinen on hoitanut operaation ihan itse. Prosessista en tiedä, mutta luulen, että siinä tulee jokin perustuslaillinen oikeus vastaan, jos ei saisi muuttaa sukupuoltaan juridiseksi siksi, miksi se on leikkauksella vaihdettu. 

Vierailija
68177/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Julia" miks keskellä keittiönpöytää on sipsit"...no kun sottapytty sotkee..

Krisse voi olla fiksu mutta täys sottapytty ja jättää kaiken siivoomatta!

Liian vaikeeta kaataa niitä kulhoon vaan päätti levittää pöydälle.

Vierailija
68178/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tänään makkarissa Ella jutteli happamasti naureskellen Artulle ajatusleikistä, jos hän (Ella), Vili ja Krisse olis samassa puolueessa - "Oikea unelmatiimi!" Arttu naurahteli myötäillen Ellaa.

Vierailija
68179/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika

Miehet tykkää on mistä pitää kiinni. Kiinteä nuoren naisen kroppa.

Vierailija
68180/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi korottaa ääntään ja ärähtää, että järkipuhe menee perille. Porukka on ihan tosissaan ja vakavissaan sanonut, että ei ole kivaa, mutta ei vain mene perille. 

Ihan samaa mitä Joel tuskaili Sasan kanssa: nätisti sanominen ei auta. Nykyihmiset eivät usko ennen kuin sanot v'tun rumasti ja ärjyen. Ja sitten kun jengi on tähän tilaan ajettu, voidaan aloittaa uhriutuminen - hyi miten rumasti puhuvat, ilkeitä ovat, voi asiat sanoa nätistikin ja ihan päin naamaa. 

Niin voi. Niinhän Joelkin teki. Se ei vain tehonnut mitenkään. Ei mennyt perille. Sama nyt lotinan kanssa.

Ketju on lukittu.