Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili on kaikesta eri mieltä :D
Oon Vilin kanssa samaa mieltä. Rahaa ei pitäis leikata ollenkaan. Muutaman päivän voi elää askeettisesti.
Paitsi että Vili olisi ilolla leikannut 50 euroa, jos olisi saanut syödä lihansa.
Ruoka vs naamarasva, eikö mitään tärkeysjärjestystä?
Niinpä! Naamarasva on oikeasti tärkeä hyvinvoinnin kannalta. Liha ei, täyttävästi ja ravitsevasti voi syödä muutenkin.
En ole eläissäni käyttänyt naamarasvoja ja ihan hyvin on pärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili on kaikesta eri mieltä :D
Oon Vilin kanssa samaa mieltä. Rahaa ei pitäis leikata ollenkaan. Muutaman päivän voi elää askeettisesti.
Paitsi että Vili olisi ilolla leikannut 50 euroa, jos olisi saanut syödä lihansa.
Ruoka vs naamarasva, eikö mitään tärkeysjärjestystä?
Niinpä! Naamarasva on oikeasti tärkeä hyvinvoinnin kannalta. Liha ei, täyttävästi ja ravitsevasti voi syödä muutenkin.
Olin just kaksi päivää rasvaamatta naamaani ja ei käynyt mitenkään. No se liha tuoksuu nyt talossa ja sitä ei saa syödä.
Ankeaa on Artun ja Ellan touhu. Ei ole hyväksi kenellekään. Arttu on jo syvissä vesissä eikä Ellakaan taida hyvin voida.
Vilin kehokielessä ja ilmekielessä on jotain todella erikoista, nähtävästi vituttaa. Mutta ei kyllä ilmoittanut haluavansa olla pääministeri, joten ei ole päättävässä asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Marko alkaa ottaa päähän hetki hetkeltä enemmän.
Mikä nyt ärsyttää?
Hyvinhän tuo vetää kokousta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski-leena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ei voi pestä meikkejä jos tulee kosmetiikkakielto. Voi raukkaa. Meikkipellet pois Big Brotherista.
Miksi lihavat naiset ja rekkikset vihaavat nuoria kauniita naisia ??
En ole lihava enkä rekkis enkä myöskään vihaa ketään. Ottaa vaan aivoon kun meikit ja naamarasvat on niin tärkeitä että pilataan hyvät twistit BB talossa sen takia että ne ovat niin tärkeitä.
Olisin kyl itse tehnyt saman päätöksen kuin eiliset. Pelkkä oikea kosmetikka eli meikit pois, ei olis mikään ongelma, mutta en tajua tota, että rasvat muka on kosmetiikkaa. Iho kun kuivuu ja halkeilee, menee monta päivää että korjaantuu. Kyllä se on terveys- hygienia-tuote eikä mikään kosmeettinen asia. Vielä koneelliinen ilmastointi tuolla, niin on kuiva sisäilma.
No hui, että menee ihan monta päivää, että korjaantuu? Mikä ihmeen ongelma olisi laittaa vaikka oliiviöljyä, jos oikeasti iho menee todella pahaksi?
Menisivät ulkoilemaan kostea ilma ja vettä juoda. Hammastahna ei kuulu kosmetiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei useimmat miehet ole kiinnostunut tästä Ellasta vielä kun näytti pojalta? Jos kerran niin naisellinen luonnostaan 🤣 tekeekö ne feikki meikit ja nimen vaihto ja tyttöjen vaatteet siittä jotenki kuuman yhtäkkiä. Outoa xD
Tällä palstalla häntä taas pidetään miehen näköisenä. Miksei useimmat naiset ole kiinnostunut? :D
Ottaisi sen peruukin pois niin sitten voisi. Eikä ihan mun tyylinen mies. Mutta musta myös miestä pilaa jos meet ottaan naisten huuli täytteitä?
Hyvä punaiset, kukaan ei halua juonitella. Toivottavasti tästä palkitaan jotenkin tulevaisuudessa.
Marko kehui okevan hyvä luonteinen mies. Hmm niin varmaan. Tottakai .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei useimmat miehet ole kiinnostunut tästä Ellasta vielä kun näytti pojalta? Jos kerran niin naisellinen luonnostaan 🤣 tekeekö ne feikki meikit ja nimen vaihto ja tyttöjen vaatteet siittä jotenki kuuman yhtäkkiä. Outoa xD
Tällä palstalla häntä taas pidetään miehen näköisenä. Miksei useimmat naiset ole kiinnostunut? :D
Ottaisi sen peruukin pois niin sitten voisi. Eikä ihan mun tyylinen mies. Mutta musta myös miestä pilaa jos meet ottaan naisten huuli täytteitä?
Jaa miksi useimmat naiset? Voisivat vaikka kiinnostuakkin.. miksipä ei?🧐 munahan hänellä on ja vähän naismainen mutta ihan komea.olen nainen.. ja.. Itse en ainakaan lesboa itsenäni pitäisi jos ellaa tapailisi koska munathan hänellä on.
Jos Ella tapailisi naista niin sillon heteroja olisivat minusta
Vitsit Marko vetää hyvin kokousta. I like!
Ihanaa nähdä miten paljon Viliä vituttaa, kun lihatuotteet lähti veks. Se ilme ja se nillitys, on se kumma jos aikuinen ihminen ei ilman lihaa pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vilin kehokielessä ja ilmekielessä on jotain todella erikoista, nähtävästi vituttaa. Mutta ei kyllä ilmoittanut haluavansa olla pääministeri, joten ei ole päättävässä asemassa.
Näkyy vatuttavan ihan pirusti.
Voi itku, noi ei juonitellut toisin kuin läyhäjengi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut ettei voisi naiset olla kiinnostuneita? Hetero suhde siittä syntyisi jos naiset kiinnostuneita.
Siis missä noi punaiset on kun ei näy
24/7 ssa???
Vau, Markolla pisteet nousi. Voittaja löytyy tästä porukasta, eivät alentuneet juonitteluun.
Eilinen porukka mokas täysin. Katsojathan päättävät voittajan, unohtivat sen kieroilussaan. Krisse, Ella ja Paula olivat innokkaina juonimassa. Pilasivat mahdollisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit Marko vetää hyvin kokousta. I like!
Ihanaa nähdä miten paljon Viliä vituttaa, kun lihatuotteet lähti veks. Se ilme ja se nillitys, on se kumma jos aikuinen ihminen ei ilman lihaa pärjää.
No kyllä minäkin jättäisin mieluummin kosmetiikkatuotteet kuin lihan pois.
Loppuis loputon meikkaus ja tekisi noiden iholle hyvää välillä hengittää.
Ilmeisesti nuo pikkupullia ovat vegaanisia kun Timo niitä innokkaasti syö. Itse kaikenlaista syövänä nuo maistuivat lähinnä keinotekoisilta lisäaineilta. Sama tuon Pullavan kanssa. Paistejoita tai karjalanpiirakoita voisi mielummin olla tarjolla.
Ihmisille ovat eri asiat tärkeätä. Joillekin tupakki on tärkeää (mitä op ja Vili mainosti eilen nukkumaan mentäessä 24/7 ruudussa et siittä eivät luovu ) ja joillekkin naaman puhtaana pito ja ihonhoidosta huolehtiminen. Vaikka olisi mikä meikkipelle. Faktahan on että kyllä näitä ilmankin kaksi päivää sinnittelisi jos asiat pitäisi tärkeys järjestykseen laittaa. Ilman ruokaa ei pärjää. Tupakit pois ensin sitten vasta mielummin nää naaman putsari aineet. Tupakki vasta mukavuus tekijä onkin