Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Lähti kuin Sirkesalo rantatuolista."
Kovasti hihitytti pissistä kun kyseli (en muista keneltä) että pitäiskö hänen kertoa se standupissa. Ei näkynyt minkäänlaista myötätuntoa olevan. Kylmä ihminen.[/quote]
On kyllä typerä sanonta, eikä ilmeisesti edes ollut rantatuolissa vaan sisällä bungalowissa joka romahti.[/quote]
Jep, olen kuullut sanonnan ennenkin eikä se nyt niin hauska ole. Toki Julia ollut vasta 7-vuotias Tsunamin aikaan, niin ei ole varmaan ymmärtänyt, miten isosta tragediasta oli kyse. Silti mauton vitsi. [/quote]
Turha puolustelella. Kyllä tuon ikäisen pitäisi olla tietoinen mitä on tapahtunut, oli sentään jo 7 vuotias kun tuo tapahtu. Mitäköhän tykkäisi kun esim omista vanhemmista tai sisaruksista kerrottaisiin vastaavia vitsejä. Typerää touhua.[/quote]
Juu ja kyllähän se nyt viimeistään 23 -vuotiaana on tietoinen siitä kun kerran tuo typerä vitsi sitä niin naurattaa. Jos olisi yhtään myötätuntoa Julialla niin ei olisi edes harkinnut tuollaisesta vitsailua.[/quote]
Eikö kuolleista saa vitsailla? Onko kiellettyä kertoa vitsejä Stalinista tai Hitleristä? Entä Napoleon-vitsit? Kuinka monta vuotta pitää olla ollut kuolleena, ennen kuin vitsien kertominen on sallittua?
Löysätkää nyt vähän sitä kiristävää nutturaa, vaikka onkin muotia loukkaantua ihan kaikesta. [/quote]
On eri asia vitsailla ajat sitten kuolleista kuin sellaisista joiden läheiset vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Julia osaa pelaamisen, tänään esitellyt isoa pebaansa kameroihin päin stringeissä, ylilaidan jonnet käy kierroksilla, ja ääniä sataa. Muuta annettavaa kiintiöblondilla ei ole ollutkaan.
Ja jonnet muuten pudottaa Krissen, jos on Juliaa vastaan häädössä, sanokaa mun sanoneen. Niille riittää kontentiksi, kun saa muna huurussa zoomailla Julian haaroväliin.
Vierailija kirjoitti:
Vuorottelevat Joelin kanssa soittamisessa, kumpikin soittaa aluks omia biisejään.
Joelin kannattais oikeesti alkaa tekee musiikkia, sopivan melodramaattista🤘
Joelilla olis varmaan myös oivaltavat sanoituksetkin. On antanut tästä taidostaan näytteitä. Sanat hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ella :me kun kun sanoin kaikki haluaa olla mä (ellan ilme) julia siihen: en mä ainakaan. ella ääni väristen: miten niin
Siis milloin tää tapahtui? Sanoiko Julia oikeasti noin?
Juu, Ella kysy jotain että "ai miten niin, kuka sä sit haluat olla?" Julia vastasi: No mä haluun olla tietysti mä!" Kaksi ison egon tyhjäpäätä keskustelemassa :D
Jokainen terveellä, aikuisella itsetunnolla toteaisi, että viihtyy parhaiten omana itsenään. Ja arvostaa sitä piirrettä myös toisissa, eikä hauku heitä egoisteiksi🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla on taas livelähetyspäivän paniikki päällä, kun jätti valitsematta Ellan makkariin. On vältellyt kaikissa "julkisissa" tapahtumissa Ellan seuraa. Voin kuvitella miltä Ellasta tuntuu, ja tuntuu kurjalta minustakin, vaikka en edes tunne heitä kumpaakaan.
Onko Ella masokisti, kerjää lisää kylmää kyytiä itselleen. En pidä Artusta mutta tulee jotain hyvää, joka Artusta on Ellan kanssa kadonnut.
Ella taitaa olla rakastunut. Älä ilkeile, me ollaan kaikki oltu joskus samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu saa tunnin verran soittaa omalla kitaralla makkarissa, mukaan valkkas Jopen.
Jännä, ettei Ellan seura kelvannu 😏
Ella tuskin olisi arvostanut Artun musiikkimakua. Ellalle kelpaa luultavasti vain autotunella tehty popitus.
Vierailija kirjoitti:
Lähti kuin Sirkesalo rantatuolista."
Kovasti hihitytti pissistä kun kyseli (en muista keneltä) että pitäiskö hänen kertoa se standupissa. Ei näkynyt minkäänlaista myötätuntoa olevan. Kylmä ihminen.
On kyllä typerä sanonta, eikä ilmeisesti edes ollut rantatuolissa vaan sisällä bungalowissa joka romahti.
Jep, olen kuullut sanonnan ennenkin eikä se nyt niin hauska ole. Toki Julia ollut vasta 7-vuotias Tsunamin aikaan, niin ei ole varmaan ymmärtänyt, miten isosta tragediasta oli kyse. Silti mauton vitsi.
Turha puolustelella. Kyllä tuon ikäisen pitäisi olla tietoinen mitä on tapahtunut, oli sentään jo 7 vuotias kun tuo tapahtu. Mitäköhän tykkäisi kun esim omista vanhemmista tai sisaruksista kerrottaisiin vastaavia vitsejä. Typerää touhua.
Juu ja kyllähän se nyt viimeistään 23 -vuotiaana on tietoinen siitä kun kerran tuo typerä vitsi sitä niin naurattaa. Jos olisi yhtään myötätuntoa Julialla niin ei olisi edes harkinnut tuollaisesta vitsailua.
Eikö kuolleista saa vitsailla? Onko kiellettyä kertoa vitsejä Stalinista tai Hitleristä? Entä Napoleon-vitsit? Kuinka monta vuotta pitää olla ollut kuolleena, ennen kuin vitsien kertominen on sallittua?
Löysätkää nyt vähän sitä kiristävää nutturaa, vaikka onkin muotia loukkaantua ihan kaikesta.
On eri asia vitsailla ajat sitten kuolleista kuin sellaisista joiden läheiset vielä hengissä.
Miksi?
Mulle on ihan sama kuka voittaa kunhan se on Joel tai Krisse.
Marko on myös ihan ok. Timo kuului aiemmin suosikkeihini, mutta en tykkää kännitimosta enkä juhlien jälkeisestä Timosta, joten pitää nyt katsella parantaako Timo vielä juoksuaan.
Jokaisella kilpailijalla on omat huonot puolensa ja huonot hetkensä, niin kuin meillä kaikilla, mutta Joelilla, Krissellä ja Markolla näen sellaisia kilttejä piirteitä ja hyvää huumoria, jota arvostan. Joel ja Krisse uskaltavat myös ajatella itsenäisesti, vaikka kaikki muut jyräisivät jotain yhtä ”totuutta”. Joel kyllä tuo ajatuksensa esiin enimmäkseen päiväkirjahuoneessa. Krisse on näyttänyt vahvuuttaan jäädessään yksin puolustamaan omia näkemyksiään ja olemalla oma itsensä vaikka on aistinut ja suoraan kuullut kuinka häntä vähätellään ja halutaan jopa ulos talosta. Arttu oli hyvä Joelin (ja Krissen) kanssa, mutta meni ihan alas Ellan seurassa. Ellan ja Paulan luonteenpiirteistä en pidä yhtään. Jatkuvaa ilkeyttä en voi sietää.
Uusilla en näe tässä vaiheessa mitään mahdollisuuksia voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat osaa soittaa hyvin.
Molemmilla omia sävelmiä, hyvältä kuulostaa 🥰
Ihanaa kuunneltavaa. ❤
Okei Joelista tuli just kuumis mun silmissä. Drool.
Vierailija kirjoitti:
Iltahuuto, herrisä sentään. Ihan itkettää.
Minä itkin kuin vesiputous, isän kuolemasta huomenna 8 vuotta. Tästä laulusta tulee aina rakas ihminen mieleen ❤️ Vaikka ei ollutkaan sotaveteraani, mutta sanat jotenkin sopii 😢
Vierailija kirjoitti:
Iltahuuto, herrisä sentään. Ihan itkettää.
Niin alkaa, ukkini pyysi laittamaan sen sanat muistokirjoitukseensa.
Ihanaa että Arttu palkittiin siitä että ei osallistunut lainkaan yön liskoyö tansseihin! :DDDDD MIKÄ KAUSI LOL
Vierailija kirjoitti:
Julia osaa pelaamisen, tänään esitellyt isoa pebaansa kameroihin päin stringeissä, ylilaidan jonnet käy kierroksilla, ja ääniä sataa. Muuta annettavaa kiintiöblondilla ei ole ollutkaan.
Onhan se aika muhku. Sitten kun vielä synnyttää joskus lapsen tai pari niin on jo aika valtava 😳
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Arttu nuoleskelee vanhempaa väkeä lauluillaan.
Sai kavereiltaan tervehdyksen, ehkä tuo kaikki on nyt kotiin läheisille.
Miksei Arttu voi aina olla tuollainen.
Ellan kanssa kiehnääminen koitui kohtaloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Julian tsunamivitsi Sirkesalosta?
"Lähti kuin Sirkesalo rantatuolista."
Kovasti hihitytti pissistä kun kyseli (en muista keneltä) että pitäiskö hänen kertoa se standupissa. Ei näkynyt minkäänlaista myötätuntoa olevan. Kylmä ihminen.On kyllä typerä sanonta, eikä ilmeisesti edes ollut rantatuolissa vaan sisällä bungalowissa joka romahti.
Jep, olen kuullut sanonnan ennenkin eikä se nyt niin hauska ole. Toki Julia ollut vasta 7-vuotias Tsunamin aikaan, niin ei ole varmaan ymmärtänyt, miten isosta tragediasta oli kyse. Silti mauton vitsi.
Turha puolustelella. Kyllä tuon ikäisen pitäisi olla tietoinen mitä on tapahtunut, oli sentään jo 7 vuotias kun tuo tapahtu. Mitäköhän tykkäisi kun esim omista vanhemmista tai sisaruksista kerrottaisiin vastaavia vitsejä. Typerää touhua.
Juu ja kyllähän se nyt viimeistään 23 -vuotiaana on tietoinen siitä kun kerran tuo typerä vitsi sitä niin naurattaa. Jos olisi yhtään myötätuntoa Julialla niin ei olisi edes harkinnut tuollaisesta vitsailua.
Löysätkää nyt vähän sitä kiristävää nutturaa, vaikka onkin muotia loukkaantua ihan kaikesta.
Vertaat Sirkesaloa Staliniin ja Hitleriin? Huh huh.
Jaahas, Arttu nuoleskelee vanhempaa väkeä lauluillaan.