Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Siis eikö tänään tule bileitä!!!???!!!??
Oon täysin vakuuttunut siitä että Sinillä mahdollisesti narsistinen persoonallisuushäiriö nyt kun olen tarkasti häntä seurannut viikon ajan.. Taas piti saada esittelyissä huomio itseensä noinkin dramaattisella asialla, koko ajan niiskutti vaikka kyyneliä ei näkynyt missään.Täys narsku sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Sini pisti oikein narsistin shown ja tekoitkun pystyyn tossa puheessa. Missä kyyneleet ja silmien verestäminen kun niiskuttaa? :D
Covid-oire? :o
(läppä)
Tuotannolla täydellinen avopaikka, josta tempaista tyhjään pömpeliin: pride-teeman hengessä porukalla bileasut päällä. Luonteva yhdistyminen yhteisbileiden muodossa.
Mutta ei, onnistuvat tyrimään. Hohhoijjaa.
Laittaisivat vaativia tehtäviä ja sitten sauna, palju ruokaa ja juomaa.
Jatkuvaa tasapaksua tuubaa ei juurikaan innosta katsoa. Laimeaa oleskelua, oli sitten arki tai viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Oon täysin vakuuttunut siitä että Sinillä mahdollisesti narsistinen persoonallisuushäiriö nyt kun olen tarkasti häntä seurannut viikon ajan.. Taas piti saada esittelyissä huomio itseensä noinkin dramaattisella asialla, koko ajan niiskutti vaikka kyyneliä ei näkynyt missään.Täys narsku sanon minä.
Narsismista en tiedä, mutta on tuolla käytöksen alla kyllä muutakin kuin pelkkää ADHD:ta.
Ei jumalauta kuinka ankea ohjelma! Varmaan mennään samalla kaavalla ku viimeks eikä puhettakaan viinasta ennen ku tyyliin kuukaus on mennyt. Huoh, se on sitten tätä.
Voi ***** mitä muniin puhaltelua tämä ”viihteen tuottaminen”. Herätyyyyys!
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se viime vuoden kundi joka meikkasi ja veti mekot päälle? Jotenkin hän ja tuo Ella ihan erilasia.Ella tyhmä kun lähtee noihin Sinin juttuihin mukaan.Viime vuoden veti pitkälle kun oli symppis.
Kevin oli kiinnostava. Itselläni oli tietysti stereotyyppinen oletus, että tää on joku huomionhakuinen hörhö, mutta Kevinissä oli kyllä valtavasti erilaisia puolia. Ekana päivätehtänävä oli huussin rakentaminen, ja Kevin teki valtavan työn ruuvimeisselin käyttämisessä (jostakin syystä huussi kasattiin pitkälti ruuvein, jotka Kevin väänsi itse kaikki, kun työkaluja ei saanut vaihdella). Se teki vaikutuksen, ettei valittanut, vaan jaksoi pysyä positiivisena koko rankan tehtävän ajan.
Vaikka minulla on näkemyseroja Kevinin ehdottomiin mielipiteisiin nähden paljonkin, niin Kevin sulatti sydämeni persoonana. Paitsi että Kevin oli hyvä tyyppi, hän oli myös älykäs, nokkela, lämmin ja samaan aikaan tarvittaessa kova. Tavallaan Kevinkin omalla tavallaan voitti BB:n, vaikka ne 30 000 menikin Krisulle.
Siis fyysistä ja henkistä kanttia koettelevia tehtäviä, joiden jälkeen viinaa ja saunaa. Mikä tässä on niin vaikeeta?? Ei mitään naurettavia pellemarsseja ja leivoksia. Vtttttu....
Vierailija kirjoitti:
Sini pisti oikein narsistin shown ja tekoitkun pystyyn tossa puheessa. Missä kyyneleet ja silmien verestäminen kun niiskuttaa? :D
Et ymmärtänyt Sinin puheesta hevon v... akaan. En ala suomentamaan. Sen verran että huonot lähtökohdat. Silti opiskellut juristiksi. Ei aina tiedä päällepäin mitä ihmiselle tapahtunut.
Kyl on tylsää! Tollasta Sini showta vaan. Me katotaan ku nää istuu sohvalla! Haloo! Varsinaisen viihdyttävää! Ihme ku saivat vaahtokarkkeja. Tulee viel sokerihumala!!! Ny loput karkit takasin ja äkkii!
Onko mökin puolella itketty juuri yhtään?
Toivottavasti saadaan kunnon bileet edes porukan yhdistyessä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel totesi tuossa puolisen tuntia sitten Artulle ja Timolle, että Kati on ”eroottinen näky” :D Arttu nyökytteli myöntyvästi. Onneksi mustatukkaiset pampulat eivät olleet kuulemassa, sillä muuten Kati olisi varmasti joutunut uudeksi kiusaamisen kohteeksi...
Nyt sitten selvisi miksi ei lämmennyt Sasalle, pitää alfanaisista. Yllättävän moni suomimies tykkää miehiä muistuttavista naisista, se on jotenkin jännä. Venäjälläkin miehet ihmettelevät, miksi meillä Suomessa miehet vihaavat isorintaisia ja naisellisia naisia.
Tämä on muuten ihan totta! Olen monen eri kansallisuuden miehen kanssa jutellut ja tullut siihen lopputulokseen, että vain Suomessa miehet ihan aidosti vihaavat isorintaisia naisia. Se tuntuu oudolta, koska Suomesta löytyy suunnilleen Euroopan isorintaisimmat naiset, eli sinäänsä tosi sääli. Ehkä siinä on kyse siitä, että suomalaiset miehet ovat itse niin naisellisia ja heikkoja, että kaipaavat vastakohtaa, eli maskuliinista ja vahvaa naista.
N21
Eiköhän se syy ollut Sasan tyhmyys ja lihavuus, eikä isot rinnat. Jos läskillä on isot rinnat niin ei se todellakaan iske. Jos taas on normaalikokoinen ja isot rinnat niin se on täysin eri asia.
Varmaa tyyliin kaks pulloo skumppaa!
Muuta läyhättävää Sinistä minulla ei ole, mutta on alkanut jo ärsyttämään miten paljon kutsuu itseään milffiksi. XD
Mutta muistakaa: ”se, ettei tapahdu mitään, onkin vasta mielenkiintoista.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel totesi tuossa puolisen tuntia sitten Artulle ja Timolle, että Kati on ”eroottinen näky” :D Arttu nyökytteli myöntyvästi. Onneksi mustatukkaiset pampulat eivät olleet kuulemassa, sillä muuten Kati olisi varmasti joutunut uudeksi kiusaamisen kohteeksi...
Nyt sitten selvisi miksi ei lämmennyt Sasalle, pitää alfanaisista. Yllättävän moni suomimies tykkää miehiä muistuttavista naisista, se on jotenkin jännä. Venäjälläkin miehet ihmettelevät, miksi meillä Suomessa miehet vihaavat isorintaisia ja naisellisia naisia.
Tämä on muuten ihan totta! Olen monen eri kansallisuuden miehen kanssa jutellut ja tullut siihen lopputulokseen, että vain Suomessa miehet ihan aidosti vihaavat isorintaisia naisia. Se tuntuu oudolta, koska Suomesta löytyy suunnilleen Euroopan isorintaisimmat naiset, eli sinäänsä tosi sääli. Ehkä siinä on kyse siitä, että suomalaiset miehet ovat itse niin naisellisia ja heikkoja, että kaipaavat vastakohtaa, eli maskuliinista ja vahvaa naista.
N21
Eiköhän se syy ollut Sasan tyhmyys ja lihavuus, eikä isot rinnat. Jos läskillä on isot rinnat niin ei se todellakaan iske. Jos taas on normaalikokoinen ja isot rinnat niin se on täysin eri asia.
Älä viitsi levittää täällä tuommosta pàskaa. Isot rinnat on aina viehättävät, oli ne sitten läskillä tai ei-läskillä. Paitsi ei-heteroiden miesten ja naisten mielestä.
M
Puhu vain omasta puolestasi; minusta Minna on mielenkiintoinen.