Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
63581/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi Vilin näyttävän kampaus/harjoituspäältä, samaa mieltä! :D

Vierailija
63582/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjatta kokkailemassa, Julia äijien iloksi. Eiköhän laiteta ulos Vili ja Nona. Please.

Marjatta täysin turha Ella-fani. Pois Nonan kanssa. 

Pakan hämmentäjät Julia ja Vili jääkööt. Toivottavasti antavat pisteet Ellalle ja Artulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63583/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella ja Arttu: "Krissen harrastukset: hampaiden pesu ja muiden ihmisten neuvominen"

Vierailija
63584/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhu. Tuli valvottua eilen neljään katsellen kaikkia mahdollisia keskusteluja mitä talossa yöllä käytiin.

Mä olin aivan ahdistunut kaikista mahdollisista riidoista mitä tuolla käytiin.

Paula menetti mun silmissä kaikki mahdolliset pisteet mitä omasi ja mä vielä pidin Paulaa ihan hyvänä tyyppinä. En enää.

Arttu ja Ella jatkoi samaa paskaa mitä ennenkin.

Vili oli suuri yllätys haukkuessaan Timoa! Ehkä koosteesta selviää mikä sen pointti siinä ylipäätään oli. En tiedä mitä ajatella.

Ainut hyvä asia taisi olla se että oli mennyt sanomaan sängyssä Ellalle kuittia litinöistä ja lotinoista.

Ihmiset jotka menevät nyt hyvin selkeän kirkkaasti kärkeen ovat: Joel, Kristiina, OP ja Marko.

Muita hyviä näyttäisi olevan: Julia, Nona ja Jatta. Timosta en halua sanoa vielä mitään kun en oikein tiedä mikä juttu toi yöllinen vegeburgeri gate oli.

Kysymys: Mikä on naiivin hyväuskoisuuden huippu?

Vastaus: "Ehkä koosteesta selviää...."

Koosteessa todennäköisesti näytetään Vilin päiväkirjahuoneen keskustelu. Vilihän kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen heti tuon väittelyn jälkeen. Luultavasti siellä selosti mitä sille Timolle tarkoitti sanoa mikäli Timo olisi kuunnellut.

Tuotannon tuntien tuskin näytetään. Ei kai kultapoika Timosta näytetä mitään pahaa. 

Eikö? Ehkä Tuotanto haluaakin horjuttaa Timon valta-asemaa. Rahaahan se toisi lisää mitä epävarmempi voittajasuosikki olisi.

Vierailija
63585/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni tykkää tosta Paulasta? Todella epämiellyttävä ihminen kännissä, eikä mitenkään erityisen mukava selvinpäinkään.

Timonkin suosiota ihmettelen, jotenkin siellä pinnan alla kytee sellanen hemmetin hermeheikko että huhhuh... Välillä aina pulpahtelee pintaan, ja sitä on todella epämiellyttävää katsella.

Ihmeen kauan nää keski-ikäiset tuolla roikkuu, eikö niille ole yleensä noutaja tullut ensimmäisenä..

Vierailija
63586/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mielenkiintosta nähdä Kessun ja Vilin kemiat

Vierailija
63587/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhu. Tuli valvottua eilen neljään katsellen kaikkia mahdollisia keskusteluja mitä talossa yöllä käytiin.

Paula menetti mun silmissä kaikki mahdolliset pisteet mitä omasi ja mä vielä pidin Paulaa ihan hyvänä tyyppinä. En enää.

Vili oli suuri yllätys haukkuessaan Timoa! Ehkä koosteesta selviää mikä sen pointti siinä ylipäätään oli. En tiedä mitä ajatella.

Ainut hyvä asia taisi olla se että oli mennyt sanomaan sängyssä Ellalle kuittia litinöistä ja lotinoista.

Ihmiset jotka menevät nyt hyvin selkeän kirkkaasti kärkeen ovat: Joel, Kristiina, OP ja Marko.

Muita hyviä näyttäisi olevan: Julia, Nona ja Jatta. Timosta en halua sanoa vielä mitään kun en oikein tiedä mikä juttu toi yöllinen vegeburgeri gate oli.

Koosteessa todennäköisesti näytetään Vilin päiväkirjahuoneen keskustelu. Vilihän kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen heti tuon väittelyn jälkeen. Luultavasti siellä selosti mitä sille Timolle tarkoitti sanoa mikäli Timo olisi kuunnellut.

Tuotannon tuntien tuskin näytetään. Ei kai kultapoika Timosta näytetä mitään pahaa. 

Eikö? Ehkä Tuotanto haluaakin horjuttaa Timon valta-asemaa. Rahaahan se toisi lisää mitä epävarmempi voittajasuosikki olisi.

Plus bb:n sivuilla oli video Timon ja Vilin riidasta, joka jättää sen ihmetyksen katsojalle. Voisi ajatella että tätä avattaisiin lisää näyttämällä se Vilin päiväkirjavideo. Mutta totta sekin ettei tuosta tuotannosta ikinä tiedä.

Vierailija
63588/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tuon juonittelija harvahammas pojan saisi pois talosta, elää jossain mielikuvitusmaailmassaan, käytös oksettavaa samoin puheet, samaa alapääjorinaa aamusta iltaan. Pilasi Artun kilpailijana täysin. Kun katsoo eetun FB niin ei jää arvailujen varaan mikä on ammatiltaan, yök.

Nyt ensiaskeleena siten, että poistetaan talosta Nona ja Marjatta, jotka eivät tulevilla viikoilla ikinä antaisi hänelle häätöpisteitä. 

Vierailija
63589/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu. Ihan samalla tavalla kuin ovat horjuttaneet Ellankin valta-asemaa. :D *sarkasmi*

Vierailija
63590/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella : Kristiina harrastaa hampaiden pesua ja muiden neuvomista .Vai mitä heitti.Huh mikä akka tai mies.Ella harrastaa : Se on pitkä lista.Onnea vaan Arttu olet vissiin löytännyt sielunkumppanin.

Vierailija
63591/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili taisi puhua itsensä ulos ja hyvä niin. Ei olisi kannatanut hyökätä Timon kimppuun vaikka kuinka olisi oikeassa.

Vierailija
63592/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

~A~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili oli tosi asiaton ja hyökkäävä Timoa kohtaan, Vili ulos

Minusta kiinnostavampaa oli se, miten Timolla ei kestänyt kantti yhtään! Hän käsitti tahallaan? väärin kaiken mitä Vili sanoi ja vastaukset oli myötähäpeää aiheuttavia. Tämmöistä puolta en ollut Timpasta nähnyt ja V oli siinä oikeassa että T on niin tottunut siihen ettei kukaan kyseenalaista tätä missään. Kukaan ei ole haastanut Timoa tuolla. Herkullista!

Vili on just sitä mitä tuo talo tarvitsee. Puhkaisee vähän tätä Timo-kuplaa. Ja sitten Timo-fanit voi katsoa pitävätkä siitäkin Timosta, jota tuolla talossa muut asukkaat eivät ole edes yrittäneet ottaa esille. Joka kuitenkin on pilkistänyt pilllleissä ja siinä, että yhä härskimmin vitsien varjolla ahdistelee Joppea. 

Vili on ihan v'tun ärsyttävä, meinasi yöllä saada Artun räjähtämään - siis vihdoinkin asukas, joka ei pelkää aiheuttaa ihan nokakkaine konflikteja. OP:han tykkää konflikteista, mutta liukenee aina takavasemmalle, niin kuin eilenkin, mutta Vili seisoo taistelutantereella ja ottaa haasteet vastaan.

Vierailija
63593/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili pitää itseään hyvänäkin jutun kertojana. Luuli että tulee taloon viihdyttämään porukkaa. Siksi nälväisi Timoa ettei kiinnosta käärmejuttunsa ja oli kade että Timo kingi, koska osaa kertoa tarinan parhaiten. Vili on minä minä minä, mä kerron nut sen ja sen tarinan....mä en usko jos muut kertovat fakta tarinaa.

Vierailija
63594/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ilta. Toisaalta harmittaa, että ei ollut niin hyvätuulista meininkiä kuin edellisissä bileissä, mutta toisaalta mahtavaa, että se vanha dynamiikka ravistettiin päälaelleen. Vili on ihan oikea mies tuolla, kun ensimmäisenä kyseenalaistaa Timon, Ellan ja Artun yliaseman tuolla talossa. Paula, Ella ja Arttu nolasivat itsensä täysin ja toivottavasti edes katsojat miettivät tätä dynamiikkaa uudestaan. Mielenkiintoista on myös se, että huomasin, miten paljon Nona nuoleskelee Ellaa. Oli eilen vielä minusta jatkoainesta, mutta nyt heittäisin hänet luiskaan. Juliasta paljastui ihan fiksu puoli, vaikka en ole hänestä pitänyt aiemmin yhtään. 

Mikä se Julian fiksu puoli on? Ai se että meni varatun miehen sänkyyn kikattelemaan ja heittämään lisää vettä myllyyn ja näyttämään keskisormea Markon kihlatulle? Nainen on naiselle susi, se on totta kyllä.

Se, että perusteli oman kantansa ja pyysi Paulalta perusteluja omalle käytökselleen. Ei pahemmin provosoitunutkaan. Pari kertaa joutui korottamaan ääntään, kun Paulaa huusi niin kovaa ja kerran näytti keskisormea. Poistui kuitenkin lopulta paikalta, kun tajusi, että Paulan kanssa keskustelu ei johda mihinkään. Julia ei myöskään ollut Markoa kohtaan kännissä yhtään niin takertuva ja iilimatomainen kuin etukäteen oletin. 

Mutta kun niillä Julian puheilla ei ollut mitään merkitystä enää sen jälkeen kun hän meni Markon sänkyyn nukkumaan. Oli ensin niin vihainen Paulalle niistä puheista ja hui kauheeta mitä seurustelukumppanit nyt sanoo kun ne vedetään tähän juttuun mukaan. Kuitenkin jän jatkoi iilimatoiluaan loppuyön ja itse vielä lisäsi vettä myllyyn. Ihan potaskaa oli se hänen loukkaantumisensa Paulan puheista kun itse pisti pahemmaksi. Ei kovin fiksua.

Juliallehan ei ollut ongelma pelkästään se Paulan salaliittoteoria vaan myös se, miten hän sen takia kohtelee Juliaa. Eilen Paula puhui Julialle todella törkeästi vähätellen ja haistatellen, vaikka periaatteessa Paulan keksimän salaliiton ei pitäisi liittyä yhtään mihinkään. Paula jankutti kauan, miten Marko on alkanut puhua yhtäkkiä Laurasta, ikään kuin se nyt olisi häntä kohtaan maailman suurin loukkaus. Julia kysyi, miten se liittyy häneen ja miten se on hänen syytään, niin Paula vain jankkaa ja jankkaa eikä pysty mitenkään perustelemaan, mikä se varsinainen ongelma on ja mitä toivoo Julian tekevän asialle. 

Paula on ollut puolitoista kuukautta BB-talossa, pelannut ihan hyvin ja pitänyt myös roolinsa kasassa aika hyvin. Viime viikolla hän havahtui tilanteeseen, että hänen vahvaksi luulemansa liittoutuma ei olekaan ihan niin hyvä, ja jo se varmaan pisti miettimään pelikirjaa uusiksi. Ja sitten paikalle tulikin uusia asukkaita eli uusia esteitä Paulan ja voittorahojen väliin. Paulahan meuhkasi varsin äänekkäästi, että antavatko toiset, yhtä kauan pelissä mukana olleet, Markon ja Julian parina järjestää voiton itselleen. Lisäksi Paulalla näyttäisi olevan varsin mustasukkainen suhtautuminen joihinkin naisiin. Paulallahan on kova kilpailuvietti, eikä selvästikään kestä jäädä toiseksi (ainakaan naiselle?). Tämä ja yhtäkkiä Paulan hyppysistä kauemmaksi nykäisty 30 000 kyrsii varmasti ja kovaa.

Paulasta on paljastunut kyllä yllättävän kova peluri. Toki näytti luonteensa jo silloin, kun antoi Nikolle 2 pistettä ja laskeskeli Kessun olevan häädössä joka tapauksessa. Silti olen pitänyt Paulaa vähän liian yksinkertaisena tyyppinä pelaamaan kovaa, mutta ei se välttämättä niin vaikeaa olekaan. Paula on iskenyt hampaat voitonkantaan kiinni terrierin raivokkuudella eikä aio irrottaa otettaan. 

Vierailija
63595/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili kertoi tämän jälkeen vessassa Paulalle, että BB rauhoitteli häntä. Tästä löytyy klippi Youtubesta.

Vierailija
63596/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili ois ollut jees jos ois vähä paremmin pitänyt piilossa tuon tahallisen ärsyttämisen.

Pienissä määrissse se olis ok, mut tuo alkaa jo olla niin raskasta ku jostai itsestäänselvyyksistä(päärynöistä) jankkaa

Vierailija
63597/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella : Kristiina harrastaa hampaiden pesua ja muiden neuvomista .Vai mitä heitti.Huh mikä akka tai mies.Ella harrastaa : Se on pitkä lista.Onnea vaan Arttu olet vissiin löytännyt sielunkumppanin.

Ella harrastaa suolihuuhteluita ja meikkaamista. 

Vierailija
63598/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun alkoi v*ituttaa eilen kun litinä ja lätinä-spekulaatiot alkoivat olohuoneessa. Vili ainoana yritti suoraan sanoa asiasta, mutta sen juttu jäi yleisen rasittavan älämölön alle. Timokin vaan komppailee että ei sitä ainakaan kiinnosta. Joo, ei muitakaan JUURI SIKSI VOISITTE HOITAA NE HOMMAT MUUALLA. Odotin jo, että nyt nostetaan kissa oikeasti pöydälle.

Nyt Arttukin on edelleen siinä luulossa että muita vaan kiinnostaa niin helv*tisti mitä ne hommailee ja siksi pitää kommentoida. Ja kun Vili ei nyt varmaan ole suosiossa talossa bileiden jälkeen mm. Timo-jutun takia, niin sen hyvät pointit sivuutetaan jatkossakin.

Vierailija
63599/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli ikävä Kessua 😥

Vierailija
63600/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Marjatta angstaa yhtäkkiä.

"jos joku haluu kytätä tätä ja mun elämää niin haloo" meuhkaa tuolla

Ketju on lukittu.