Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
62161/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.

Sitä sanotaan transsukupuolisuudeksi, koska sitä se on, ja seksuaalisuus on vielä siitä erillinen asia ihan niin kuin perusmiehillä ja -naisillakin. 

Mutta onko transsukupuolisuuden tutkimuksessa tehty joku uskomaton läpimurto tässä hiljattain? Käsittääkseni syytä ei yksiselitteisesti tiedetä, ja todennäköisesti kombo eri asioita saa aikaan sen lopputuloksen, että sukupuoliristiriidan tuntemus säilyy aikuisikään asti (monilla on lapsuudessa, mutta häviää murrosiän myötä). 

https://www.terveysportti.fi/xmedia/duo/duo12102.pdf

Voitteko viddu mennä muualle länkyttämään noista trans jutuistanne?

No kyllä ne nyt vaan oleellisesti kuuluvat tämän kauden Big Brotheriin, sitähän tuotantokin tässä täysillä esiin tuo. Ja asukkaat itse pohtivat asiaa koko ajan talossa. Miksi se ei silloin kuuluisi tähän keskusteluun?

Vierailija
62162/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissellä on kaunis kroppa. Paulalla on parhaat tissit, sori vaan Nona :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62163/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on aika tuhti tyttö

Suomalaiseen tyyliin reitevä ja persevä.

Katselin jo eilen, kun vietti aikaa Joppen kanssa ja olivat vierekkäin, että ovat melkein samankokoisia! Joppe vain keskivartalolihava, kun taas Julialla alakroppapainotteisuutta.

muodokas nuori nainen. Sporttitaustaa.

Vierailija
62164/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on keskivartalopullea mies.

Vierailija
62165/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.

Siis puhutaanko tässä nyt seksuaalisuudesta vai sukupuolesta. Minä olen puhunut sukupuolesta. 

Me puhumme Big Brotherista tässä ketjussa.

Koko ketju on puhuttu Eetuellan suvunjatkamisen palveluksessa olevista elimistä.  

Hän itse aloitti pumisen genitaaleistaan jo ensimetreillä, sitä saa mitä tilaa. Kiitos kuitenkin, uskon että juuri siksi hänet taloon otettiin ja talossa halutaan pitää.

Vierailija
62166/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MARKO ja JULIA rakastelevat kiihkeäsi ensi yönä ! aah.

Ei sillä rakastelun kanssa ole mitään tekemistä. Ihan perusnussimista se vaan on. Marko on ollu selibaatissa niin kauan että se taitaa olla ohi muutamassa sekunnissa.

Vierailija
62167/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissepä näyttääkin hyvältä. <3

Vierailija
62168/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP pärjää tuon Vilin kanssa. Hyvä OP.

Vierailija
62169/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on aika tuhti tyttö

Suomalaiseen tyyliin reitevä ja persevä.

Katselin jo eilen, kun vietti aikaa Joppen kanssa ja olivat vierekkäin, että ovat melkein samankokoisia! Joppe vain keskivartalolihava, kun taas Julialla alakroppapainotteisuutta.

muodokas nuori nainen. Sporttitaustaa.

15 kiloa pois niin parempi

Vierailija
62170/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP =) niiiiin suon tuon ilon hälle, jaksanut joka pvä toivoa pipiksiä =)

Vierailija
62171/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytään bibiksiin. Laittakaa bibis tietoja kun en ite pääse kattoon tuntiin 24/7.

Vierailija
62172/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Julia on?

Tyrkyttämässä itseään isoveljelle

Vierailija
62173/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minua on aina ärsyttänyt tuo piirre illanistujaisissa yms. Että missä vaiheessa meikataan, ei en voi tulla saunaan koska meikit, en voi uida koska hiukset ja blaa blaa blaa....

Näyttää vain Krissellä ja Nonalla olevan meikkiä altaassa.

Vierailija
62174/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Timo ei koske alkoholiin kun on toipuva alkoholisti.

Vierailija
62175/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitytään bibiksiin. Laittakaa bibis tietoja kun en ite pääse kattoon tuntiin 24/7.

16:54

Rauhallista menoa, sanomista ja paljuilua. 

Vierailija
62176/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP =) niiiiin suon tuon ilon hälle, jaksanut joka pvä toivoa pipiksiä =)

OP on ikuinen optimisti ✌

Vierailija
62177/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako tuolla talossa kaikki paitsi Jatta? :O

Vierailija
62178/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon on vaikea peittää ihastumistaan Jopeen. Koko ajan tulossa iholla. Mitähän tästä vielä illan mittaan tulee?

Vierailija
62179/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krissellä on kaunis kroppa. Paulalla on parhaat tissit, sori vaan Nona :D

Krissen kroppa olis kauniimpi jos ei olis mustetahroja joka puolella. Näyttää likaiselta.

Vierailija
62180/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ja Julia ovat ensi yönä silleen.. aah

Ketju on lukittu.