Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Krissellä on kaunis kroppa. Paulalla on parhaat tissit, sori vaan Nona :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on aika tuhti tyttö
Suomalaiseen tyyliin reitevä ja persevä.
Katselin jo eilen, kun vietti aikaa Joppen kanssa ja olivat vierekkäin, että ovat melkein samankokoisia! Joppe vain keskivartalolihava, kun taas Julialla alakroppapainotteisuutta.
muodokas nuori nainen. Sporttitaustaa.
Arttu on keskivartalopullea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.
Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.
No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan.
Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?
Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies.
Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.
Siis puhutaanko tässä nyt seksuaalisuudesta vai sukupuolesta. Minä olen puhunut sukupuolesta.
Me puhumme Big Brotherista tässä ketjussa.
Koko ketju on puhuttu Eetuellan suvunjatkamisen palveluksessa olevista elimistä.
Hän itse aloitti pumisen genitaaleistaan jo ensimetreillä, sitä saa mitä tilaa. Kiitos kuitenkin, uskon että juuri siksi hänet taloon otettiin ja talossa halutaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
MARKO ja JULIA rakastelevat kiihkeäsi ensi yönä ! aah.
Ei sillä rakastelun kanssa ole mitään tekemistä. Ihan perusnussimista se vaan on. Marko on ollu selibaatissa niin kauan että se taitaa olla ohi muutamassa sekunnissa.
Krissepä näyttääkin hyvältä. <3
OP pärjää tuon Vilin kanssa. Hyvä OP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on aika tuhti tyttö
Suomalaiseen tyyliin reitevä ja persevä.
Katselin jo eilen, kun vietti aikaa Joppen kanssa ja olivat vierekkäin, että ovat melkein samankokoisia! Joppe vain keskivartalolihava, kun taas Julialla alakroppapainotteisuutta.muodokas nuori nainen. Sporttitaustaa.
15 kiloa pois niin parempi
OP =) niiiiin suon tuon ilon hälle, jaksanut joka pvä toivoa pipiksiä =)
Keskitytään bibiksiin. Laittakaa bibis tietoja kun en ite pääse kattoon tuntiin 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Missä Julia on?
Tyrkyttämässä itseään isoveljelle
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua on aina ärsyttänyt tuo piirre illanistujaisissa yms. Että missä vaiheessa meikataan, ei en voi tulla saunaan koska meikit, en voi uida koska hiukset ja blaa blaa blaa....
Näyttää vain Krissellä ja Nonalla olevan meikkiä altaassa.
Toivottavasti Timo ei koske alkoholiin kun on toipuva alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Keskitytään bibiksiin. Laittakaa bibis tietoja kun en ite pääse kattoon tuntiin 24/7.
16:54
Rauhallista menoa, sanomista ja paljuilua.
Vierailija kirjoitti:
OP =) niiiiin suon tuon ilon hälle, jaksanut joka pvä toivoa pipiksiä =)
OP on ikuinen optimisti ✌
Polttaako tuolla talossa kaikki paitsi Jatta? :O
Timon on vaikea peittää ihastumistaan Jopeen. Koko ajan tulossa iholla. Mitähän tästä vielä illan mittaan tulee?
Vierailija kirjoitti:
Krissellä on kaunis kroppa. Paulalla on parhaat tissit, sori vaan Nona :D
Krissen kroppa olis kauniimpi jos ei olis mustetahroja joka puolella. Näyttää likaiselta.
Marko ja Julia ovat ensi yönä silleen.. aah
No kyllä ne nyt vaan oleellisesti kuuluvat tämän kauden Big Brotheriin, sitähän tuotantokin tässä täysillä esiin tuo. Ja asukkaat itse pohtivat asiaa koko ajan talossa. Miksi se ei silloin kuuluisi tähän keskusteluun?