Olen laihtunut muualta, mutta isot rinnat ei pienene! Tarkoittaako tämä sitä että jään isorintaiseksi?
Kommentit (13)
Voin tulla tarkastamaan tilanteen.
M45
Täällä myös, maha on lähtenyt mutta tissit jäi. En valita.
Olispa enemmän tuollaisia naisia 👍Usein nainen laihduttaa niin tissit pienenee ensin 😞
Jos rinnat on läskiä, ne pienenee jossain vaiheessa.
Jos ne on kudosta, ne ei pienene. Geenit määrää.
Ei voida tietää, kumpi tilanne sinulla on.
Minulla juuri tuo vartalotyyppi. Nyt, kun on ylipainoa, näyttävät sopusuhtaisemmilta, mutta hoikimmillani alaosa oli kokoa 36 ja yläosa 42. Rinnat siis kasvoivat valtaviksi jo nuorena eivätkä ne nyt keski-ikäisenäkään pienene laihtumalla. Olen siis nuorena aikuisena lihonut, kertaalleen laihtunut 20 kg ja lihonut ne kymmenen vuotta myöhemmin takaisin. Kokoonsa nähden eivät edes pahasti riipu, tosin en ole ollut raskaana tai imettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olispa enemmän tuollaisia naisia 👍Usein nainen laihduttaa niin tissit pienenee ensin 😞
Voi kun pienenisivätkin. Istuvia vaatteita on todella vaikea löytää, kun yksi osa kropasta on ihan eri kokoa kuin muut.
Reilu 10kg on suurin painonpudotukseni eikä rintojen koolle tapahtunut mitään.
Olen miettinyt olisiko minulla sitten enemmän rintakudosrinnat kuin rasvakudosrinnat?
Aina olen enemmän tai vähemmän pyöreä ollut, mutta yläosa on koosta riippumatta ollut aina pari kokoa alaosaa suurempi. Rinnat on suuret, mutta kumppanit sanoneet että ovat niin kiinteät kuin tämän kokoluokan luomut voi olla.
voi v***u mitä väliä kunhan on hyvä tyyppi kiva
Harvoin laihtuminen tapahtuu tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös, maha on lähtenyt mutta tissit jäi. En valita.
Hyvä, että sait kirjoittaa itsestäsi, sillä siitähän tietysti aina on kysymys, oli aloitus mikä tahansa.
Joo.