Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mukavampi tää tän vuoden aloitus oli kuin se Tarinan viime vuotinen kouhkaaminen ja sekoilu.
Kohta BB on haastettuna oikeudessa
Melkonen itsekehu haisee tästä Sinistä
Toivottavasti Sini tajuaa olla tuomitsematta muita talossa liian ankarasti, vaikka tuomari onkin. Vaikuttaa naiselta jonka käteen on liimattu nuija, siinä missä muille kännykkä.
Missä persoona, pelkkää työtä
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli mies miun makuun :D
sama täällä :D
huoh hoih näistä kolmesta ekasta tuskin mitään laatukonenttia saa irti
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin perustylsiä nää kaksi ekaa. Ei hyvin alkanut. Jotain räiskyvämpää, kiitos.
Minä aina ihmettelen että miten nämä pääsee näin hyvin juttuun heti ensimmäisenä päivänä toistensa kanssa vaikka ovat täysin tuntemattomia. Jos esim. työpaikalle tulee joku uusi henkilö niin mulla menee kuukausia vähintään ennen kuin pystyn mitään chit chattia hänen kanssa juttelemaan esim kahvihuoneessa, toki sanon käytävällä moi ja jos jotain työhön liittyvää asiaa on mutta siinäpä se sitten onkin.
Haluaa olla "jonkun" hallituksen puheenjohtaja? Hmm.
Tasossa löytyy. Asianajaja. Varatuomaris nainen.
Okei mistä näitä superihmisiä sikiää...
Vierailija kirjoitti:
Tulispa tänä vuonna taloon edes yksi hyvännäkönen mies ja nainen.
Joku silikoni-tyyppi.
Sitten mun silmäniloksi joku pitkätukkainen komea metallimies tai joku söötti nörttipoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoo niin yksi asukkaista on ulkkomaalaistaustainen ja yksi vähemmistön edustja.
Haittaako se? Pitäskö kaikkien olla suomalaisia heteroita? Sori mut Suomessa on muitakin, todennäköisesti löytyy naapuristasikin :)
No ei haittaa, mutta huvittaa se, että pitää ottaa aina se kiintiövähemmistön edustaja sinne. Aivan kuin se olisi ainoa asia hänessä ja se syy, miksi hänet on sinne valittu T: Itsekin seksuaalivähelmistöön kuuluva, jolla myös useita seksuaalivähemmistöön kuuluvia kavereina
Normaalin oloisia ihmisiä toistaiseksi. Saatan kestää katsoakin.
tolla miehen ääni kuulosta salavaaralta
Tylsiä parisuhteissa olevia ihmisiä. Nelikymppisiltä näyttäviä vaikka olevinaan nuoria.
onk nää kaikki pohjammaalta?
Mitäs tässä nyt esitetään taas, että olisi sivistyneitä ihmisiä valittu? Kohta pläjähtää kuitenkin joku elämänkouluposse sisään.