Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Ellalle rankkua sääntörikkomuksesta. Puhui suoraan mottonaan "VIli veks!" Tarkoittaa siis liuskaan ja häätöön. Paljasti kenet nimeää jatkossa ja viesti faneilleen, ketä ei kannata. (Manipuloi myös Arttua vedoten Vilin isoäänisyyteen, mutta Roope se vasta isoääninen ol, mutta se oli vain läyhäämistä. Edeltävä oli selvää juonimista.). Kaksoisstandardit. Odottelen rankkua, ei voi tuotanto painaa tätä villasella.
Ihan naurettavaa jos ei saa mitään rankkua tästä! Tämä ei eroa mitenkään Roopen ja Paulan juonimisesta makkarissa, josta saivat opetuksen kun BB peruikin niiltä Tempparit katselun. Menee usko koko BB_hen jos katsoo tätä läpi sormien. Illalla Ellalle joku rankku juhlien yhteydessä, ei juomaa tms. Arttukaan ei ole tänään kovin hyvin hoitanut häädetyn herjaansa, joten ehkä OP:n eli pekonin voisi illalla tehtävästä vapauttaa ja laittaa vaan "munan" töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ella on niin järkyttävän paha ja ilkeä ihminen ??
Ellassa asuu pahuus. Miten se jaksaakin olla noin pirullinen ja ilkeä.
Jos Ellaa on lapsena solvattu seksijätteeksi, kuten hän itse lapsia solvaa. Kaikki varmasti kumpuaa sieltä ja BB-talo ei ole hänelle oikea paikka käsitellä traumaansa.
Ellalla on seksuaalisuuteen liittyvää julmaa ja rumaa sanastoa, jota en ole ikinä kuullutkaan. Suppea sanavarasto kertoo ihmisestä paljon, surullisen paljon.
Veikkaan, että Ellan lapsiviha kumpuaa siitä, ettei itse voi saada lapsia (kun on käynyt Thaimaassa sukupuolenkorjauksessa)
Oon ymmärtänyt ettei oo munat veks leikkausta.
Ei tietenkään ole. Teippaa ne päivittäin. Tekotukka on ja kynnet.
Tuosta Nonasta on vaan pikkuhiljaa kuoriutumassa vittumainen luonne..
Uskokaa pois..
Aloin huomata silloin kun korjasi sen kun Marjatta luki lappua ja sanoi Noona, tiukasti korjasi Marjattaa että niinkö luki että NOONA!!
ja muuta pientä..todennäköisesti jurrissa kauhee älämölö päällä!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Paula syntynyt tytöksi,?,
Paula on wiskysieppo🥴🥴
Toivottavasti Ellalta on kielletty alkoholi tältä päivältä ettei heitä henkeään bibiksissä.
Marjatta taisi jäätyä kapteenin hommissa. Jonkun pitäisi pelastaa kone. Pursori hommiin!
Seksijätettähän me kaikki täällä vain ollaan, tälle maapallolle nimittäin. Jätettä tuottavaa jätettä, vauvasta vaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Ella sanoi että hänellä on pari turkkia jotka on ostanut kirppareilta, ei kannata turkistarhausta. Krisse ja Jatta alkoi puolustaa että pitää niilläkin ihmisillä työpaikat olla. Ellalle pisteet tästä.
Siis mitä vittua..?
Krisse puolustaa turkistarhausta työntekijöiden työpaikan takia??
Että on ihan ok pitää elävää olentoo onnettoman pienessä häkissä, metalli vaan tassujen alla ilman kosketusta minkäänlaiseen luontoon, oikeutta minkäänlaiseen liikuntaan?
Eikä sekään vielä riitä, joissain paikoissa sorrutaan myös tahalliseen liikasyöttämiseen, jotta epäinhimillisiin olosuhteisiin kasvatetusta eläimestä saatais kaikki hyöty irti. Puhumattakaan siitä, miten tollaset olosuhteet vaikuttaa mentaalisesti, mut hei, eihän sillä oo niin väliä, kun kyse on vaan häkkieläimestä, tärkeetä on sen työntekijän palkka.Turkistarhauksella ei oo niin suurta työllistävää vaikutusta, et sillä vois tollasta edes perustella. Samalla tavalla vois argumentoida ilmastonmuutosta vastaan, että ei kannata vähentää hiilidioksidipäästöjä, kun työpaikat häviää. Todellisuudessa kehityksen myötä työnkuvat vaan muuttuu, jos toiselta alalta vähenee työpaikkoja, se useimmiten lisääntyy muualla, esim. digitalisaatio on tästä hyvä esimerkki.
Krisse kyllä puhuu kauniisti tasa-arvosta ja ylipäätään ihmisten oikeuksista, mut näköjään eläintenoikeudet ei ilmeisesti ole hänelle niin tärkeitä, mistä olen todella yllättynyt.
Älä Trolli trollaa!!!
Viittaat nyt keskusteluihin ja väittelyihin joita huvikseen kävivät ja joissa toinen sai aina ensin valita onko puolesta vai vastaan, toisen oli sitten oltava erimieltä eli väitettävä vastaan riippumatta siitä mitä mieltä asiasta oikeasti on.
Tämän kommentin voisi julkaista täällä muutaman tunnin välein.
Aina näköjään löytyy tosikoita/niitä jotka hakemalla hakevat kritisoitavaa, ja kuuntelematta kontekstia alkavat suoltaa tänne väitteitään. "X sanoi nyt näin!!! Z on julma ja kaksinaamainen kun sanoi noin!!!".
Katsokaa kiltit, sitä kaksneljäseiskaanne edes vartti, ennen kuin alatte kiihtyneenä näpytellä pöyristystänne tänne.
Ai että mä tykkään tuosta Vilistä! Saa koko porukan hajoamaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.
Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.
Sepä just kun ei tiedä varsinkin kun on miehen näköinen.
Minä autan. Ella on transnainen. Kutsumanimi on Ella. Nyt tiedät.
Mistä tiedät jos feikkaa ja viskaakin meikit, leikkaukset unholaan kun bb ohi.
Vierailija kirjoitti:
Marjatta taisi jäätyä kapteenin hommissa. Jonkun pitäisi pelastaa kone. Pursori hommiin!
Ei tule mitään naatteja vaikka pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ella on niin järkyttävän paha ja ilkeä ihminen ??
Ellassa asuu pahuus. Miten se jaksaakin olla noin pirullinen ja ilkeä.
Onksse tappanu jonkun? 😮
Jos olisi tappanut, silloin nimitys olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Nonasta on vaan pikkuhiljaa kuoriutumassa vittumainen luonne..
Uskokaa pois..
Aloin huomata silloin kun korjasi sen kun Marjatta luki lappua ja sanoi Noona, tiukasti korjasi Marjattaa että niinkö luki että NOONA!!
ja muuta pientä..todennäköisesti jurrissa kauhee älämölö päällä!
Itse asun täällä etelärannikolla vahvasti ruotsinkielisellä alueella ja tottunut siihen että nimet jotka kirjoitetaan yhdellä vokaalilla lausutaan kuitenkin pitkäksi.
Esim Nina on Niina Nora on Noora Petra on Peetra Nilo on Niilo jne.
Onks toi Julia oikeestl se Henny Harjusola kun täällä niin satavarmastl väitettiin ennenku noi uudet tuli.
Onksse tappanu jonkun? 😮