Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
61821/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ville ja Julia jatkoon sieltä tulee pisteet varmasti Ellalle ja Artulle!

Vili kyllä antaa niille pisteitä, mutta Julia tulee kyllä nimeämään Krisseä. Haluaa olla Joelin ja Markon ringissä ja haluaa pelata Kristiinan pois🧐

Ei Krisse ole Markon suhteen mikään vaara. En usko, että Julia saisi Krissen pois, vaikka haluaisikin.

Sitäpaitsi uudet lähtevät joka tapauksessa ensin pois hyvin todennäköisesti- OP jo viime yönä vähän jutteli Joelin kanssa, että saisi lähteä kolme pois jo tällä viikolla ja sekin neljäs äänestetään seuraavaksi pois.

Eli hyvin voi mennä kolme viikkoa niin, että kukaan alkuperäisistä ei lähde, joten nauttikaatten Ellan ja kumppaneiden seurasta.

OP yritti myös Timoa painaa alas, mutta siihen ei Joel lähtenyt edes vitsillä mukaan mitä osittain oli toki tuo uusien lähdöstä puhuminenkin.

Juonittelua! 

Vierailija
61822/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mullakin on soinut se Jope Siwa biisi KOKO AJAN päässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61823/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko nojaa Paulaan päin, onko niillä joku suhde?

Vierailija
61824/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Ella oli nälvinyt purseri-Krisseä? Meni ohi.

Vierailija
61825/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saavat tänään reilusti viinaa! Kunnon sekoilut, örvellykset ja tappelut kiitos.

Vierailija
61826/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

transuilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos tämä keskustelu koskisi enemmän itse ohjelmaa ja siellä tapahtuvia asioita, eikä loputtomiin jatkuvaa jankkausta transihmisistä.. Perustakaa joku oma ketju jossa voitte purkaa pahaa oloanne ja jankuttaa ella/eetu obsessiostanne rauhassa.

Jos esim. sinäkin et olisi taas tuonut esiin Eetu nimeä, niin jankkaaminen saattaisikin loppua.

EETUN nimi on EETU. virallinen.

Tätä ei ollakaan vielä kuultu

Vierailija
61827/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia juttelee normaalisti lirkuttelematta ja kihertelemättä kun juttelee esim. Vilin kanssa. Heti kun juttelee Markolle niin menee hihihihi rooli päälle.

Nyt oli jo huono.

Julia ei tunne kaikkia ja Marko on itse hakeutunut Julian seuraan jatkuvasti. Julia varmaan tuntee vaan olonsa tuttavallisemmaksi tietyn ihmisen edessä.

Marko limatynnyri itse hakemalla hakee Julian huomiota. Marko on kuitenkin 35.vuotias vanha köhisevä äijä niin onhan sille hienoa jos nuori kaunis nainen menee sen flirttiin.

Sä taidat olla yksi niistä trolleista jotka täällä eilen tunnustivat tekojaan. Ei muuten voi olla noin pihalla mitä 24/7:ssa tapahtuu. No eipä tässä mitään, jatka trollailuasi, se on itseasiassa aika viihdyttävää.

Vierailija
61828/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Vastaus on syntyessään.

Milloin tästä sitten saa alkaa puhumaan? Vaikeaa kuvitella, että neuvolassa puhuttaisiin 5 kk ikäisestä pojasta sanalla transtyttö. 

Sitten, kun hän itse kertoo. Lapsi voi puhua itsestään monellakin lailla ja saattaa käydä läpi ohimeneviä vaiheita. Mielestäni lasta ei tarvitse kutsua trans sanalla, antaa hänen olla kuka on ja käyttää itsestä sitä sukupuolittavaa sanaa, joka tuntuu oikealta. Määritelmien aika on ehkä sitten, kun lapsi/nuori on sen ikäinen, että on itse perehtynyt asiaan ja osaa/haluaa määritellä itsensä jollakin sanalla. Toki jotkut ihmiset puhuvat translapsista ja sekin voi olla ihan ok. Joidenkin lasten kohdalla transsukupuolisuus on hyvin selvää jo aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
61829/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ,että porukkaa ei haittaisi vaikka Ella on transnainen.Viha johtuu Ellan käyttäytymisestä ja se kun kuvittelee ,että hän on talon tähti.Suoralähetys kun alkaa niin alkaa kunnon esitys huomatkaa minut paistaa niin läpi.Artun kun näin ekan kerran niin aattelin hän tykkää rokki mimmeistä ja juuri tumma kun hän itse kerto.Onko Artulla jo tunteet pelissä kun on muutakin kun käsipeliä.Ellan pitää päästä kertomaan mistä johtuu katkeruus viha ja kaikki muukin naisia kohtaan.Tuo ei ole enään tervettä.

Vierailija
61830/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Eetu tajua miltä näyttää kun työntää kätensä takapuolelle housuihin korjatakseen ilmeisen kuoliossa olevaa kikuliaan ahteriinsa piiloon :DDD

Teipattu giguli varmaan haisee kaameelta. Ja A sitä näpelöi..

Siis oikeesti joku miettii TÄMMÖSTÄ??

Huh huh.. Taitaa vähän viirata päässä.

Vierailija
61831/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelin jutut on parhautta. Miehellä on rikas mielikuvitus ja loistava huumorintaju. Hyvä itseironia myös. Arvostan.

Onhan hänellä ihan hauskojakin juttuja, mutta että oikein arvostat? Tässä huomaa hyvin miten eri tavalla naisia ja miehiä kohdellaan. Joelin "Susta piti tulla, mutta susta ei tullutkaan mitään." heitot toisille on hauskaa huumoria. Ellan huumori on vaan tylyä ja rumaa luonnetta. Silläkään ei ole väliä miten Joel kohteli Sasaa. Munatonta olla sanomatta suoraan, kun selvästi huomaa, että toinen on kiinnostunut. Sekään ei riittänyt vaan piti vielä antaa nimeämispisteet. Silti, kaikki Sasan syytä, kun oli niin tyrkky. Sasa oli myös ylipainoinen lehmä, mutta Joel vaan suloinen nallekarhu. Tuokin kuva mikä nyt 24/7 näkyy, makaa kylkiasennossa sohvalla ja mässyttää karkkia. Mitä tekstiä olisikaan Sasasta revitty...

Älä vääristele, Joel sanoi Sasalle että ei ole kiinnostunut, Sasa siinä vaikeena, joo okei sitten. Ymmärtämisen vaikeutta kun jatkoi kuitenkin iilimatoilua. Ja miks helvetissä joelin pitäisi tykätä väkisin Sasasta? Jos ei tykkää niin ei tykkää.

Niitä nimeämispisteitä annetaan niille joista ei tykätä.

Vierailija
61832/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ja Arttu jutteli että alkaa hajottaa tuo koneessa istuminen.

Vierailija
61833/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Vastaus on syntyessään.

Milloin tästä sitten saa alkaa puhumaan? Vaikeaa kuvitella, että neuvolassa puhuttaisiin 5 kk ikäisestä pojasta sanalla transtyttö. 

Nyhän hyvin valistuneet siittäjät ja synnyttäjät eivät halua kertoa syntyneen sukupuolesta mitään, nimi ja pukeutuminenkaan ei saa sitä paljastaa.

Syntynyt oletettu  saa vaipoista selvittyään ihan itse päättää kumpaa, tai mitä niistä kymmenistä sukupuolista tahtookaan olla.

Vierailija
61834/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu kertoi eilen, että hänellä on 7 sisarusta. Onkohan lesta-perhe? Olis aika mielenkiintoista...

sanoi joskus Minnan kanssa keskustellessaan, että heidän perhe ei ole lestadiolainen. Äitinsä on kuitenkin jossain uskosssa.

Vierailija
61835/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mullakin on soinut se Jope Siwa biisi KOKO AJAN päässä!

Minulla myös. Se tulee jostain alitajunnasta ja välillä pysähdyn oikein miettimään, mikä tämä biisi on ja hoksaan, että siwaahan minä taas pyydän takaisin. 

Vierailija
61836/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Vili ja Julia taloon antaa pisteet Ellalle, Nona tuskin antaa?

Vierailija
61837/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan noilla menee että tajuavat tuon yksisarvis-sanan tehtävässä :D

Vierailija
61838/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ville ja Julia jatkoon sieltä tulee pisteet varmasti Ellalle ja Artulle!

Vili kyllä antaa niille pisteitä, mutta Julia tulee kyllä nimeämään Krisseä. Haluaa olla Joelin ja Markon ringissä ja haluaa pelata Kristiinan pois🧐

Ei Krisse ole Markon suhteen mikään vaara. En usko, että Julia saisi Krissen pois, vaikka haluaisikin.

Sitäpaitsi uudet lähtevät joka tapauksessa ensin pois hyvin todennäköisesti- OP jo viime yönä vähän jutteli Joelin kanssa, että saisi lähteä kolme pois jo tällä viikolla ja sekin neljäs äänestetään seuraavaksi pois.

Eli hyvin voi mennä kolme viikkoa niin, että kukaan alkuperäisistä ei lähde, joten nauttikaatten Ellan ja kumppaneiden seurasta.

OP yritti myös Timoa painaa alas, mutta siihen ei Joel lähtenyt edes vitsillä mukaan mitä osittain oli toki tuo uusien lähdöstä puhuminenkin.

Juonittelua! 

Kyllä niinkin voi sanoa, juonittelunkin voi tehdä elegantisti. Kaikkihan aina BB:ssä juonittelee, eikä se sitä tarkoita, etteivätkö tykkäisi jostain henkilöstä, itse asiassa pitävät juuri mielestään miellyttävimpiä henkilöitä pahimpina uhkina. Tai tietysti voi päätellä myös äänestyksissä pärjäävien olevan sellaisia.  Useimmat pelaavat rahan takia, en hirveästi ymmärrä, että joku lähtisi jonkun muun motiivin takia tuollaiseen ohjelmaan pilaamaan maineensa loppuiäksi.

Vähiten tuolla mielestäni ovat läyhänneet Kristiina ja Timo. Eniten OP, Ella ja jo lähtenyt Roope. Plus se Samin kakkajengi.

Vierailija
61839/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Ella sanoi että hänellä on pari turkkia jotka on ostanut kirppareilta, ei kannata turkistarhausta. Krisse ja Jatta alkoi puolustaa että pitää niilläkin ihmisillä työpaikat olla. Ellalle pisteet tästä.

Siis mitä vittua..?

Krisse puolustaa turkistarhausta työntekijöiden työpaikan takia??

Että on ihan ok pitää elävää olentoo onnettoman pienessä häkissä, metalli vaan tassujen alla ilman kosketusta minkäänlaiseen luontoon, oikeutta minkäänlaiseen liikuntaan?

Eikä sekään vielä riitä, joissain paikoissa sorrutaan myös tahalliseen liikasyöttämiseen, jotta epäinhimillisiin olosuhteisiin kasvatetusta eläimestä saatais kaikki hyöty irti. Puhumattakaan siitä, miten tollaset olosuhteet vaikuttaa mentaalisesti, mut hei, eihän sillä oo niin väliä, kun kyse on vaan häkkieläimestä, tärkeetä on sen työntekijän palkka.

Turkistarhauksella ei oo niin suurta työllistävää vaikutusta, et sillä vois tollasta edes perustella. Samalla tavalla vois argumentoida ilmastonmuutosta vastaan, että ei kannata vähentää hiilidioksidipäästöjä, kun työpaikat häviää. Todellisuudessa kehityksen myötä työnkuvat vaan muuttuu, jos toiselta alalta vähenee työpaikkoja, se useimmiten lisääntyy muualla, esim. digitalisaatio on tästä hyvä esimerkki.

Krisse kyllä puhuu kauniisti tasa-arvosta ja ylipäätään ihmisten oikeuksista, mut näköjään eläintenoikeudet ei ilmeisesti ole hänelle niin tärkeitä, mistä olen todella yllättynyt.

Vierailija
61840/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili raapii vimmatusti leukapartaa, miksi Ella ei auta kynsillään miestä pulasta.

Ketju on lukittu.