Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
61781/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

transuilija kirjoitti:

Ella on kova jätkä, Uskaltaa tiuskia ja sorsia 145 cm Kristiinaa..

Tyypillinen mies.

Vierailija
61782/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin kirjoittamassa että eikö nuo tajua että koordinaattien alku on torronsuon kansallinpuisto jne.. mutta nona sen samaan aikaan sanoi :D Ihan älytöntä toi noiden valmisruokien syöminen, tosi ekologista. Vielä kun noita purkkeja pitää vissiin osan syödä 2-3 että lähtee nälkä. Olishan tosta saanut ihan hauskan kun olis tullut vaikka sellaset oikeat lentokoneateriat (finskille hyvä sponssi? nehän toi just ateriansa ruokakauppoihin ;) ja muutenki tarjoilut pitäis olla kohdillaan ykkösluokassa eikä jotain vettä/pikakahvia pahvimukeissa ja samoja pahvipurkkiaterioita viikko putkeen. ANKEETA! Mut eipä tältä kaudelta nyt mitään muuta voi edes odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61783/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on niin inhottava, tarttuu kaikkeen mitä joku sanoo vahingossa väärin tai jotenkin hassusti. Hörähtää isoon ääneen ja sitten itsekseen puhuu "vai semmosta, kaikkea sitä kuulee, hö höh, kyllä kyllä"

Vierailija
61784/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Vierailija
61785/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri olin kirjoittamassa että eikö nuo tajua että koordinaattien alku on torronsuon kansallinpuisto jne.. mutta nona sen samaan aikaan sanoi :D Ihan älytöntä toi noiden valmisruokien syöminen, tosi ekologista. Vielä kun noita purkkeja pitää vissiin osan syödä 2-3 että lähtee nälkä. Olishan tosta saanut ihan hauskan kun olis tullut vaikka sellaset oikeat lentokoneateriat (finskille hyvä sponssi? nehän toi just ateriansa ruokakauppoihin ;) ja muutenki tarjoilut pitäis olla kohdillaan ykkösluokassa eikä jotain vettä/pikakahvia pahvimukeissa ja samoja pahvipurkkiaterioita viikko putkeen. ANKEETA! Mut eipä tältä kaudelta nyt mitään muuta voi edes odottaa.

Olen samaa mieltä.

Harvinaisen mielikuvituksetonta.

Vierailija
61786/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos tämä keskustelu koskisi enemmän itse ohjelmaa ja siellä tapahtuvia asioita, eikä loputtomiin jatkuvaa jankkausta transihmisistä.. Perustakaa joku oma ketju jossa voitte purkaa pahaa oloanne ja jankuttaa ella/eetu obsessiostanne rauhassa.

Vierailija
61787/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä mitä tuotanto seuraavaksi keksii, että Ella saa olla talossa vielä. Nyt on uusien kortti käytetty ja seuraavaksi varmaan ”tällä viikolla ei häädetäkään ketään” ja taas kiusaajaa on katseltava 😡

Vierailija
61788/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää kuvaa, molemmissa kameroissa kuuluu OP:n ja Nonan keskustelu eikä kenenkään muun.

Vierailija
61789/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää kuvaa, molemmissa kameroissa kuuluu OP:n ja Nonan keskustelu eikä kenenkään muun.

No nyt kuuluu muidenkin äänet.

Vierailija
61790/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi Tapola ulos. Pelaa ihan liian selvästi ja Ellan talutusnuoraan menossa. Ulos ulos!

Vierailija
61791/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kihelmöintiäbbssä kirjoitti:

Julia on ehdottomasti pelaaja jota taloon kaivattiin. Ei tarvii esittää kiintiöblondia, koska selvästi on sanan oikeassa merkityksessä. Julian vahvuus jota hän osaa käyttää on hömppämäinen flittailu - ei liian päällekäyvä kuten Sasa. Joppe näytti eilen käyttävän samaa strategiaa kuten käytti Sasaan, esitti vaivaantunutta, ujoa, tohvelia korosti kuinka oli yksipuolista jne. Eilen Joppe tosiaan näytti että hänellä on aika yksinkertainen strategia johon kuuluu, jollakin tasolla ”naisten nolaaminen”. Hän ei onnistunut siinä vaikka kovasti yritti sanomalla lähtevälle O-P:lle jotain kuinka vaivaannuttavaa voi olla jäädessä kahdestaan. Julia heitti pökköä pesään ja sai Jopen nauramaan osasi selvästi pistää plasmaa sekaisin.

Sasahan oli hyvin hyvin epätoivoinen, kun oli lesboluolassa kasvanut eikä isän mallia ollut lähimailla. Tai olisi ollut, mutta Sasa sanoi ettei voi laittaa isälleen tekstiviestiä koska "ei ole tekstaaja".

Sasan isä asuu Filippiineillä pienellä saarella, jonne on hyvin huonot yhteydet. Sitä tarkoitti tuolla sanomisellaan: että vaikea laittaa muutamaan tekstiviestin sanaan kaikkea mitä haluaisi sanoa, kun kommunikoiminen muuten on käytännössä mahdotonta.

Sasa oli talossa todella rasittava, ja myönnän olleeni helpottunut kun Joppe lopultakin sai mahdollisuuden hengittää vapaammin, mutta en voi sietää yrityksiä trollata tällaisilla, tai ylipäätään millään, kontekstistaan irroitettuilla lausahduksilla.

Älä vääristele. Sanasta sanaan Sasa sanoi täsmälleen, ettei ole isäänsä yhteydessä, koska "en ole tekstaaja". Mene punkeron ig-liveä toljottamaan, jos haluat pitää kiiltokuvan siitä.

Niin kun sinne saarelle ei saa yhteyttä kuin satunnaisiin tekstiviestein, eivätkä ne ole "hänen juttunsa", on yhteydenpito Sasan mukaan valitettavan vähäistä.

Ei ole tarvetta vääristellä mitään, eikä Sasakaan kiinnosta vähimmässäkään määrin, en vain voi sietää kun kokonaisuudesta irroitetaan vain palanen, ja esitetään se koko totuutena.

Enempää sanottavaa minulla ei aiheesta ole. Over and out.

Vierailija
61792/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö 24/7 promotoi tupakointia? Onko twitterissä aiheesta? Jos on ja joku viitsii laittaa linkin ! BB-yhteisö on paras.

Vierailija
61793/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on kiltti Krisselle. Sanonut monta kertaa että "minulla ei ole mitään kiirettä", kun Krisse touhuaa aterioiden parissa.

Vierailija
61794/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia juttelee normaalisti lirkuttelematta ja kihertelemättä kun juttelee esim. Vilin kanssa. Heti kun juttelee Markolle niin menee hihihihi rooli päälle.

Vierailija
61795/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Vierailija
61796/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervi Tapola ulos. Pelaa ihan liian selvästi ja Ellan talutusnuoraan menossa. Ulos ulos!

Juttelee ja mielistelee koko ajan jollekin. Selvempää pelaamista ei voi olla.

Tapola tulee antamaan Krisselle ääniä jos jää taloon ja menee Ellan pillin mukana.

Vierailija
61797/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Harvinaisen mielikuvituksetonta.

Cristal on kierrellyt kaupungin marketteja ja halparättikauppoja "Tuutteks sponssaa beebeetä, tuutteks sponssaa beebeetä"

Vierailija
61798/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili ja Julia keskustelivat juuri väsymyksestä. Ovat nukkuneet todella huonosti BB-talossa. Heräilevät aina kun joku liikkuu ja muutenkin.

Vierailija
61799/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Marjatta pitää korvalla tota mihin pitäisi puhua.

Vierailija
61800/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ville ja Julia jatkoon sieltä tulee pisteet varmasti Ellalle ja Artulle!

Vili kyllä antaa niille pisteitä, mutta Julia tulee kyllä nimeämään Krisseä. Haluaa olla Joelin ja Markon ringissä ja haluaa pelata Kristiinan pois🧐

Ketju on lukittu.