Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
61001/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettiny että mikä tuossa Timossa tökkii itellä. Hirveen sympaattinen ja eläinrakas tyyppi itsessään, mutta en vaan tiedä että mikä siinä on että en voi täysillä tykätä hänestä.

Viime bileissä käytös oli kyllä sen verran inhottavaa ensinnäki Samia kohtaan, otti tarkoituksella että saadaan twistiä. Sitte ku Sami oli pois pelissä niin oli kauheen iloinen ku yks on pois pelistä. Markon kouriminen saunassa. Ammeessa lähenteli vähä kaikkia. Sohvalla yritti suudella, oikeasti kunnolla suudella, Ellaa useampaan otteeseen.

Ekojen bileiden aikana ajattelin olevan liioittelua sen että härkki nukkuvaa Samia, mutta videosta näki selvästi kuinka työnsi sormea Samin korvaan. Ja hipsutteli nukkuvaa Krisseä. Marko sille ärähti pariinkin otteeseen siitä, ihan aiheesta näköjään jos meno muuttuu tuollaiseksi kännissä.

Selvin päin jees tyyppi, mutta en haluais olla samassa paikassa juomassa.

Timo on mennyt tosi paljon alaspäin mun silmissäni tässä viime viikon aikana.

Jostain syystä en voisi luottaa Timoon oikein missään asiassa, toisin kuin esim Markoon ja Kristiinaan.

Vierailija
61002/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tulossa jotkut yökkäri bileet,niin tuotannolle ihan tiedoksi ,että olisi kiva kun Ella ei saisi pitää pakarat paljaana yökkäriä.Eihän siellä muutkaan kulje samanlailla.Viihtyyhän muutkin NAISET yökkäreissä missä lahkeet.Ella nyt vissiin aattelee mitä lyhyemmät sitä lähempänä voitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61003/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla ja Markolla käsipeliä.

Vierailija
61004/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut höpöttävät kovasti ilmalaivassa. Ella laukaisee kesken syömisensä: paris hilton on myös dj.

Vierailija
61005/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettiny että mikä tuossa Timossa tökkii itellä. Hirveen sympaattinen ja eläinrakas tyyppi itsessään, mutta en vaan tiedä että mikä siinä on että en voi täysillä tykätä hänestä.

Viime bileissä käytös oli kyllä sen verran inhottavaa ensinnäki Samia kohtaan, otti tarkoituksella että saadaan twistiä. Sitte ku Sami oli pois pelissä niin oli kauheen iloinen ku yks on pois pelistä. Markon kouriminen saunassa. Ammeessa lähenteli vähä kaikkia. Sohvalla yritti suudella, oikeasti kunnolla suudella, Ellaa useampaan otteeseen.

Ekojen bileiden aikana ajattelin olevan liioittelua sen että härkki nukkuvaa Samia, mutta videosta näki selvästi kuinka työnsi sormea Samin korvaan. Ja hipsutteli nukkuvaa Krisseä. Marko sille ärähti pariinkin otteeseen siitä, ihan aiheesta näköjään jos meno muuttuu tuollaiseksi kännissä.

Selvin päin jees tyyppi, mutta en haluais olla samassa paikassa juomassa.

Timo on mennyt tosi paljon alaspäin mun silmissäni tässä viime viikon aikana.

Timolla oli hyvät jutut aikansa, mutta käärmejutut ei enää jaksa kiinostaa. Muutenkin hän tuntuu jotenki vetäytyneen ja välillä tulee passiivisagressiivista kommenttia, ei oikein tunnu Timo päässeen tuohon porukkaan kunnolla. Siihen päälle vielä tuo limainen käytös kännissä, nii pisteet ropisee.

Vierailija
61006/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markon tissikommentit on kyllä alentavia. Osaan vaan kuvitella miltä tuntuu pienirintaisen kuunnella Markon arvostelua.

Sama kun Markolle sanottaisiin, että vähän enemmän mittaa kikkeliisi niin sit hyvä, miltähän mahtaisi tuntua?

Marko on mielistelijä ja olevinaan hauska, mutta aika harvoin Joel, Arttu tai muut nauraa edes jutuille.

Joo jos kyseessä olis pienirintainen nainen, kommentti olis loukkaava..

mutta kun kyseessä on naisten vaatteisiin pukeutuva mies, niin asia on pikkasen eri..

Vierailija
61007/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ja Laura (Julia) on ihana pari. Perjantain bibiksiä odotellessa.

Vierailija
61008/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo purseri kysyi voiko purseri nyt syödä johon Marjatta että MÄ haluun jo lentää.

Minä Minä, Mä Mä, Minä olen sitä mieltä......

Vierailija
61009/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula luo merkitseviä katseita Ellaan Markon ja Julian jutusta

Vierailija
61010/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonalla tänään hyvältä näyttävä meikki. Ei sotamaalaus ja ei mervitapola-look.

Hymykuoppa.

Vierailija
61011/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julialla ja Markolla käsipeliä.

Ehkä Marko kyllästyi puhumaan yksin ja kuuntelemaan kikatusta. Eiku kikatus jatkuu.

Vierailija
61012/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula luo merkitseviä katseita Ellaan Markon ja Julian jutusta

Marko ei diggaa jätkä Paulaa😉

Vierailija
61013/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan tuotanto joskus keksiä aikuisille ihmisille vain oikeita aikuisten päivä- ja viikkotehtäviä. Nyt suuri osa tehtävistä on sellaisia, että joutuu ihmettelemään, miten täysi-ikäiset oikein nöyrtyvät näihin lastentarhatasoisiin puuhiin.

Olisi mahtavaa nähdä enemmän älyä ja ongelmanratkaisukykyä vaativia viikkotehtäviä, kuten kaksintaisteluviikolla kuutiopalapeli tai ensimmäisellä viikolla vesivoimalan rakennus, mutta isossa mittakaavassa. Esim. joku koko talon pituisen dominoradan rakennus (olikohan tällainen jo joskus?), tai joku rata, missä pitää saada pallo kulkemaan paikasta A paikkaan B erilaisia mekanismeja sisältävällä radalla.

Ja nyt kun talossa on sekä sanallisesti hyvin taitavia että heikompia asukkeja, voisi olla päivätehtävä, jossa Alias-pelin tyyppisesti pitää puhua asioista niiden synonyymeillä tai kiertoilmauksilla.

No kuulostaa kyllä todella tylsältä katsojan kannalta. Onneksi et suunnittele noita viikkotehtäviä.

minusta taas kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta kuin tuhannen kilon pyykkien kuivatus ja silittäminen tai 80 kilometrin uinti. Paljon viihdyttävämpiä ovat minusta tällaiset ongelmanratkaisut. Tässäkin viikkotehtävässä on paljon mielenkiintoisempaa tuo papalimapähkäily kuin joku ananaskeskustelu tai mopojonnepäristely. 

Eilinen OP:n kapteenin pesti ja etenkin hänen sekoilunsa radioaakkosten kanssa nauruhepuleineen oli jo yksistään parasta mitä viikkotehtävissä tällä kaudella on nähty.

Totta. Nauroin kotona yksin ihan kippurassa op:n repeilylle. 

Vierailija
61014/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen keissin kun Kati piilotti Timon tyynyliinan ja pakeni paikalta? 

Vierailija
61015/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita joita ahdistaa Timon lääppiminen esimerkiksi Joppea ja Markoa kohtaan? Tuollainen kasseista tarraaminen tai suihinotto esitys ahdistaa jo pelkästään ruudun takaa katsottuna, saatika sitten paikan päällä. Miten tuollainen käytös on hyväksyttävää / katsotaan läpi sormien, mutta jos vastapuoli olisi nainen niin helvetti olisi irti..?

Mun täytyy tunnustaa omalta henk.kohtaiselta tasoltani, että lievästi olen huvittunut ja siten omaan kaksoisstandardit. Mutta huvittuneisuuteni johtuu siitä, että a) tuolla ei mitään pahempaa voi tapahtua (toivottavasti joku on hereillä valvomossa) b) joten äijät saavat pikkumaistiaisia siitä, miltä naisista tuntuu, kun joku ahdistelee ja stalkkaa. Että ei se välttämättä ole niin kauhian kivaa. Siltikään ei olla vieläkään ihan samassa kokemuksessa, Timon pitäisi olla sellainen kaksmetrinen ja satakiloinen korsto, niin sitten alkaisi voimassa olla sama ero kuin naisten ja miesten välillä.

Timosta: minusta hän puhui useampaan otteeseen eilen ja toissapäivänä inhottavan halveksivaan sävyyn Jatasta. Toki Jattakaan ei TImoa tunnu arvostavan. Mutta kovasti on miesystävällinen mies. Sanotaan vaikka näin. Olen törmännyt usein vanhempien miesten parissa työskennelleenä tähän ilmiöön, jossa nämä miehet yrittävät halveerata nimenomaan vanhempia tai itsensä ikäisiä naisia. Tuttu ilmiö myös baareistä ja yökerhoista. Kun vanhempi mies yrittää päästä nuorten suosioon, se alkaa pilkata jotain vanhempaa naista osoittaakseen, ettei ole mummo. Tai siis edes ukki. Melkein nuori itsekin. 

Vierailija
61016/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä Ellan persoonan (muun muassa) lyttäämistä. Näkökulma: Tapaan työssäni paljon malleja, joista isolla osalla on tismalleen samanlaiset jutut ja persoona, eivätkä he herätä vastaavia vihareaktioita ihmisissä. Heistäkin kasvaa normaaleja ajattelevia aikuisia, kunhan pääsevät yli ihku-daa-mit-vit-vaiheestaan. Kannattaa ottaa huomioon, että Ella on vielä nuori ja jokainen kypsyy omaa tahtiaan.

mitä tossukoita noi pojat on kun tuntuu että pelkäävät Ella neitoa. Ella ilkeilee mutta kukaan ei uskalla edes huumorin varjolla sanoa nasevaa.

Marko sanoi joku päivä läpällä ilmalaivassa ettei Artusta tullut sitä mitä isä toivoi kun styylaa svanten kanssa, Ella oli hiljaa. Timo sanoi eilen tylysti olkkarissa Ellalle että Ellan samat jutut on jo kuultu, Ella oli hiljaa. Joel ja Arttu ovat tossukoita.

Tai sitten Joel ja Arttu ovat vain luonteeltaan kilttejä, jotka eivät halua pahoittaa muiden mieltä. Ihan hyvä piirre ihmisessä.

Vierailija
61017/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili lähtis mihin ohjelmaan vaan pääsis.. Aika tyrkky.

Haastattelussa kylläkin sanoi että sekä temppareihin että love islandiin oli pyydetty, mutta molemmista kieltäytynyt. Kaiketi noita pyyntöjä tulee niiden mallin töiden kautta?

Varmaan kyllä monikin noista menisi, ainakin johonkin ohjelmaan, jos oikein pyydettäisiin kuten Viliä.

En nyt tuon perusteella menisi tyrkyksi väittämään.

Vierailija
61018/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Vili yrittää.

Typerä.

Vierailija
61019/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi BB- kaveripari 👫?

Krisse ja Joel 🔼 Peukku ylös

Julia ja Marko 🔽 Peukku alas

Vierailija
61020/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati on palstalla.. IG lähde

Siinä tapauksessa voisin lähettää hänelle vähän terveisiä. 

Aluksi olit suosikkilistallani, mutta liittoutuminen Ellan kanssa vei pisteesi minun silmissäni. Ella on silminhavaittavan ilkeä ja puhuu ihmisistä tosi rumasti ja vaatii itselleen erityiskohtelua. On todella omituista, että pidit häntä voittajasuosikkinasi, vaikka hän on kaikkea, mitä kuvailit, että voittaja ei saa olla. Hän ei ole kaikkien kaveri ja hänen huumorinsa nimenomaan on toisia loukkaavaa ja hänen asenteensa on "nönnönnöö, jos joku loukkaantuu". Yritit ilmeisesti kuvailla tuolloin kylppärissä Kessun kaltaista ihmistä, että hän joutaisi lähtemään eikä ole voittaja-ainesta, mutta et huomannut, että ne täsmälleen samat ärsyttävät piirteet ovat Ellassa noin tuhatkertaisia Kessuun verrattuna. 

Et ilmeisesti huomannut omaa käytöstäsi lainkaan, miten pyörittelit silmiäsi ja naureskelit ja liioittelit ihan turhaan Krissen tekemisiä, vaikka hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa. Toisin kuin ilmeisesti kuvittelet, makkarijengi eivät suunnitelleet finaalikolmikkoja tai häätöjärjestyksiä. Hämmästyttävää myös oli se, miten et suostunut huomaamaan, että Ellasta ei todellakaan pidetä ulkomaailmassa, joten sille varmaankin on olemassa jokin syy. Me katsojat näimme enemmän kuin sinä, joten et voi tulla sanomaan, että sinä tiedät paremmin, kun olit siellä. Et tiedä. 

Kannattaisi ehkä myös miettiä sitä, miksi BB on minulle niin tärkeä asia ja sinne pääsy. Tuon kautta voi löytää jo edes jotain vastauksia ja lisää kysymyksiä itseensä myös, mutta paljon on tehtävää ja tutkiskeltavaa kyllä edessä. Toivotan voimia.

Ketju on lukittu.