Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu Marjatta pois tuolta. Heiluin jonkun aikaa Nonan ja Marjatan välillä ja aluksi jopa olin sitä mieltä, että Marjatta selvästi "jatkoon". Mutta ei. Todella rasittava mummeli. Ihme sekoilua.
Lopeta jo tuo yksinpuhelu. Sut tunnistaa tuosta mummeli nimityksestä. Ei tarvii sataa vietiä laittaa samasta asiasta.
Moikku sulle! Tää oli mun eka viesti, jossa puhuin Marjatasta - tai käytin sanaa mummeli.
En voi sille mitään, jos muutkin sattuu samasta asiasta jauhamaan.Bye, Felicia.
Seli seli. Uskoo ken tahtoo. Mee nukkumaan teini.
Niin.. Viestien tasosta kyllä huomaa, kuka on teini ja kuka aikuinen.
Samoin ylä- ja alapeukuista sen, kumpaa tässä uskotaan.
Koska nyt menee viestit jo niin paljon off-topic, en viitsi tästä asiasta enää enempää jauhaa kanssasi.
Nona näyttää Lola Odusogalta vanhoilla päivillä.
Nyt viinaa kehiin ja Marjatta saa jatkaa purserina, siinäpähän yrittää pitää porukan aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sullehan kaikki jotka Krissestä jotain positiivista kirjoittaa= Fanaattinen Krissefani.
Sulla ei ole kaikki hyvin.No eipä sullakaan, kun ylistät bimboa pyhimyksenä.
Hei nyt oikeesti! Näytä mulle missä oon ylistänyt Krisseä pyhimyksenä?!
En yhtään missään.
Noi sun harhaiset uskonlahko ja fanaattisuuskirjoitukset on kuule ihan vaan sun täysin omia kuvitelmiasi! Ja täysin pimeitä!
En ole sellsiat kommenttia vielä kirjoittanut, mutta hyvinhän nuo sanat 'lahko' ja 'fanaattisuus' tosiaan kuvastavat krissefanien ylistysvirsiä ketjussa.
Ketä Marko yritti mielistellä, kun kaikki palkitutkaan ei olleet vielä syöneet ja yritti antaa ruuat pois.
Miksi tuo Nona oikein mulkoilee Krisseä rumasti?
Mihin se turbulenssi unohtui? Turvavyöt hetkeksi kiinni ja sitten taas eletään normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Ella vetää housut aina persvakoon.
Se auttaa pysymään ilkeänä ja kärttyisenä kun hiertää niin penteleesti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat varmaan ajattelee että Marjatta on joku vitsi. Näyttelijä tms.
.
Marjatta on just hyvä, antaa häslää vaan ja sekottaa porukkaa.
Mahtaa olla vessassa tunkua tämän reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Nona oikein mulkoilee Krisseä rumasti?
Haluaa ylistäkää Ellaa-kerhon jäseneksi.
Vierailija kirjoitti:
Yölento tähän jatkoksi please! Alkais porukka hajoamaan:)
Nakkaisivat Ellan sinne Thaimaahan.
Tosi hyvää mainosta Heselle kun puolet ruuista heitetään pois! Miksei ylijääneitä voinut antaa toisille? Tästä voisi laittaa vaikka Hesen Twitteriin kyssärin, että onko toiminta teidän vihreiden arvojenne mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP ressukka, näköjään sittenkin aidosti tyhmä ja sieluton. Kommenttina eutanasiaan : henki pois.
Joskus löytää vielä edestään nuokin ajatukset ja sydämensä kylmyyden.
Mitä tyhmää ja sielutonta tuossa on? Eikö eutanasiassa lähde henki pois?
No kun se ei ollut ironinen ja satiirinen ja viisas viittaus eutanasian todellisuuteen, vaan lähinnä ainut mitä osasi keskusteluun sanoa.
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Julia onkin oikeasti Joelin avovaimo. Heillä on salatehtävä. Joel vain yritti hämätä muita.
joe joel on hetero, minä olen andy mccoy.
"tuo vedenottosuihku toimii tosi hyvin peppusuihkuna, oikein hyvin. Ei mua kans häiritse vaikka te otatte juomavetenne siitä"
- Paula
Vierailija kirjoitti:
Ella huonoiten selvinnyt viikkotehtävästä.
Ei se oo loistanut yhdessäkään viikkotehtävässä.
Toi asukkaiden eläytyminen viikkotehtäviin on kyllä masentavan näköistä. Voisivat oikeasti pysytellä jossain matkustajien rooleissaan sen suht lyhyen pätkän mitä ne tuossa kopissa istuu.
Ei tosta saa millään kuvaa, että olisivat matkailemassa mihinkään. Purseri ottaa roolin eväitä jakaessaan tai kellon käydessä, kapteeni samoin. Muun ajan puhuvat tuotannosta, kertovat uusille asukkaille vanhoista jutuista jne.
Kokit Arttu ja Op lähinnä prseilee ja Joelkin käynyt keittiössä vaikkei saa.
Epäonnistunut viikkotehtävä.
Tää on mielenkiintoista jos Marjatta tajuaa ärsyttävänsä muita mutta tekee sen silti :D