Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Timon läpi jo ekalla viikolla, ihmettelin miten katsojat ja talolaiset meni täysin halpaan. Murhamysteerin tyly ja ilkeä Timo on se oikea ihminen tuon mairean näytelmän takana, ihan taatusti.
Silloin kuin Kessu sammui sänkyy niin tämä käärmemies kävi päiväkirjahuoneessa valitsemassa Ellan tilalle, eikä ite edes musta jälkeenpäin koko käynnistä ja keskustelusta mitään itse kertoi. Ja sitä lääppimistä ja Eetun pussailua paljussa jotenkin vastenmielistä käyttäytymistä muka herrasmieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Onks tääl muita keltä löytyy kaimoja tuolta BB:stä?
Must on outoo kuulla oma nimi kokoajan...
Ei oo koskaan ennen ollu missään tv-ohjelmassa jota oon seurannut.
Ei näissä tyypeissä mutta yksi voittaja oli mun kaima.
Ella on alkanut mulkoilla Juliaa melkein yhtä paljon kuin Krisseä.
Eihän tolla joelilla ja juulialla ole edes mitään juttua?! Uutisissa luki näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan loukkaannutte Markon puolesta. Tekee mitä tekee, se on hänen elämänsä.
Varmaan moni on enemmänkin loukkaantunut hänen kihlattunsa puolesta kun äijä flirttailee ja käyttäytyy kuin kiimainen kolli toisen naisen kanssa kameroiden edessä.
Redin puolesta loukkaantujien kokoontumisajot voisi olla seuraava tehtävä. Mä en olisi kyllä Markon kihlattuna pätkäänkään huolissani. On sanonut monta kertaa, että ei halua aiheuttaa kotona pahoja viboja, mutta jos Markoa on yhtään 6 viikon aikana seurannut niin on sosiaalisin porukasta ja tykkää varmasti kyllä olla Julian seurassa koska heillä on hyvä kemia. Ei kannata väkisin vääntää mitään romanssia jota ei oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun pitää keksimällä keksiä lokaa Timosta.
Ei tässä mitään ole keksitty, on vain huomattu että hänen ympärillään leijuu synkkä aura ja hänellä on linnakundin habitus, onko se muka vain mielikuvituksen tuotetta vai onko Timossa jotain hyvin hämärää, kuka tietää, minun ei onneksi tarvitse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Julia ei huolinut päälleen majoneesi paitaa?
Hänelle kelpaa päälleen vain Markon majoneesit.
🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Krisselahkolaiset ovat näkölään aloittaneet Timon suolauksen nyt kun Marko suolaa itse itsensä ulos talosta sekaantumalla Juliaan.
Täytyy myöntää että hyvin olette onnistuneet tavoitteessanne hyvin. Ihailen taktiikkaanne. 👏
Höpsis. Omat suosikkini on Krisse, Timo, Joel ja OP. En lähde suolaamaan omia suosikkejani. Ellan kun vielä sais pois niin olis kiva jengi kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tolla joelilla ja juulialla ole edes mitään juttua?! Uutisissa luki näin.
fake news
Mistä te muuten edes tiedätte Markon parisuhteen tilasta? Vaikka olis jo loppusuoralla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onks tääl muita keltä löytyy kaimoja tuolta BB:stä?
Must on outoo kuulla oma nimi kokoajan...
Ei oo koskaan ennen ollu missään tv-ohjelmassa jota oon seurannut.
Ootko Nona? Muut niin tavallisia nimiä että kuulee varmasti joka paikassa
Sanonpa vain että jokainen joka näki sen Timon tyynyraisc@uksen, tuskin katsoi häntä samoin silmin enää sen jälkeen.
Timon silmissä on myös jotain josta ei saa kiinni, onko niiden takana sielua vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Onko muille käynyt niin, että ennen etsi aina katseltavaksi kameran jossa Joppe oli, mutta nyt Julian saavuttua katsoo mieluummin muita asukkaita? Marko, Julia ja Joel kolmikko ei ole kiinnostavaa katseltavaa, varsinkin Julian hihittely ja naukuva ääni käy hermoille.
Kävi just toisinpäin, tää trio ois ihan finaaliainesta, tykkään tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muuten edes tiedätte Markon parisuhteen tilasta? Vaikka olis jo loppusuoralla muutenkin.
Marko ainakin ihan pari päivää sitten kertoi, että avopuolisonsa näkee hänen poikaansa vaikka vain äitipuoli onkin. Minusta kuulostaa aika tiiviiltä liitolta.
Ihanaa nähdä Krisse VIHDOINKIN, kuuden viikon ryhmän ulkopuolelle pakotetun värjöttelyn jälkeen noin iloisena ja vapautuneena! Jutustelemassa niitä näitä ilman pelkoa myrkyllisistä katseista, niinkuin ihmiset yleensä tekee. Nää on näitä aidon ilon hetkiä jonkun muun puolesta, tulee itsellekin hyvä mieli =)
Marko on just hyvä. Semmonen sosiaalinen yksisarvinen ja unikaveri, joka peittelee porukan ja kertoo satuja. Tekee tarmolla tehtävät. Semmonen se on. Mitä ne nyt sitä suolaatte vain sen takia että on saanut Juliasta uuden kaverin taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko ainakin ihan pari päivää sitten kertoi, että avopuolisonsa näkee hänen poikaansa vaikka vain äitipuoli onkin. Minusta kuulostaa aika tiiviiltä liitolta.
Siis näkee tässä big brotherin aikana kun Marko on poissa. Normaalisiti heillä taisi olla viikko-viikko systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisselahkolaiset ovat näkölään aloittaneet Timon suolauksen nyt kun Marko suolaa itse itsensä ulos talosta sekaantumalla Juliaan.
Täytyy myöntää että hyvin olette onnistuneet tavoitteessanne hyvin. Ihailen taktiikkaanne. 👏Höpsis. Omat suosikkini on Krisse, Timo, Joel ja OP. En lähde suolaamaan omia suosikkejani. Ellan kun vielä sais pois niin olis kiva jengi kasassa.
Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi : ) Nuo neljä (Krisse, Joel, OP, Timo) ovat myös suosikkejani ja Ella pois!
Marko on suosittu, mutta itse en hirveesti diggaa. Toivottavasi Julia sotkee Markon pelin.
Onhan makkarijengikin siinä onnistunut. Ei siellä muutenkaan olla normaalisti jatkuvasti yhden ja saman henkilön vierellä 247.