Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
58081/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kullein hemmo talossa? Omasta mielestäni Krisse.

Ella on kullein hemmo koko talossa. Jestas hän on niin kaunis ja söpö ihminen.

Kyllä vain, Ella on kullein samaten Krisse myös, siinä kullein kaksikko. Kummatkin ovat kauniita sanon myös. Oletteko muuten huomanneet että maalaavat itsensä samaan tyyliin? Eli kummallakin muuten on silmien yläpuolet lautettu samaan tyyliin.

Ella pyytänyt Krisseä meikkaamaan.

Kun Krisse ekaa kertaa leikkasi ne Ellan silmät, joku kehui että "onpas sun silmät nyt upeasti meikattu".

On varmaan kaksijakoinen fiilis, kun haluaisi näyttää nätiltä, mutta että joutuu siihen pyytämään avuksi Krisseä...

Kauheen väkivaltasta alkaa toisen silmiä leikkaamaan. Ulos tollanen!

Vierailija
58082/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei bb-artun fanisivulla Facebookissa kirjoiteta mitään siitä, että Arttu nai transsukupuolista? 

Samasta syystä ku isäs fb-sivuilla ei kirjoiteta mitään siitä, että isäs pissi päälles valkoista ollessas taapero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58083/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä yleistä asennetta täällä transihmisiä kohtaan. (Onks se omasta naisellisuudesta jotenkin pois tai onko Ella trans viehättävämpi/kauniimpi kuin sinä ”oikeana” naisena)

Itsellä tuttava kuin Ella ja täysin naiseksi hänet miellän kuin Ellankin.

Paljon maskuliinisempia naisiakin tavannut kuin Ella luonteelta kuin ulkonäöltä.

Toivottavasti Artun näköinen mies rikkois tabuja ja olis rohkeasti ihastunut, jos siltä vaan tuntuu.

Artusta kyllä huokuukin, ettei anna pikku kylän tai muiden mielipiteiden tohon väliin tulla.

Pidän peukkuja heidän romanssille, mun sydäntä lämmittää!

Virkistävää lukea järjen ääntä vaihteeksi. Surkeata, kuinka tässäkin ketjussa vähemmän sivistyneet massat ovat jalkautuneet vauhkoamaan ilkeyksiä toisten ihastuksesta. Symppaan Ellaa ja Arttua ja toivon, että eivät anna ala-arvoisten huuteluiden pilata romanssiaan.  Arttu on osoittanut miehenä selkärankaa ja vahvuutta, jota voi vain ihaillen katsella. Hänestä huokuu vahvuuden taustalla lämmin ja hyväksyvä kotikasvatus, ja perheensä voi olla poikansa lisäksi ylpeitä myös itsestään. Munkin sydäntä lämmittää ja olen onnellinen pariskunnan rohkeudesta olla omia itsejään sekä esimerkistä, jonka nuorille antavat. 

Vierailija
58084/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jännitän nyt sitä, onko Arttu ihastunut Ellaan oikeasti. Luulen että Ella on siihen.

Ja ehkä ei vielä itsekään tiiä onko tai myöntänyt itelleen..

Arttu nyt ihan selkeästi on ihastunut, mutta Ella vaikuttaa siltä ettei kauhean syviä tunteita löydy Arttua kohtaan.

Vierailija
58085/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon Julian takapuoli on noin epämuodostuneen ulkoneva? Mutta varmaan eduksi tässä viikkotehtävässä, kun pitää istua kauan.

Jullehan on sopusuhtainen kaikin puolin.

Nää Krissefanit vihreenä kateudeta tääĺlä läyhäävät, Julia talon kaunotar ja muutenkin sporttinen ja mukava tyttö. Marko myös ihana, komea mies. Mun suosikit tällä hetkellä.

Toiset yrittää puhua itse henkilöistä, mukaanlukien ns. "Krissefanit", eikä heitä todellakaan häiritse Julian kauneus, pääasia on että Julia ja Krisse tulevat toimeen. "Krissefanit" tykkää Juliasta, joten taitaa olla eetufanit jotka täällä kihisee vihreinä kateudesta.

Taas kerran eetufaneilla on itsensähahmottamisongelma. Aivan kuten eetulla.

Vierailija
58086/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan Vili Haaran kanssa naimisiin. Otan Vilin sukunimen.

T: Raija

Vierailija
58087/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain Katin ja Kessun kiinnostavuudesta kun Kessusta puhutaan päivittäin monta kertaa ja Katia ei olla varmaan mainittu kertaakaan hänen lähtönsä jälkeen.

Vierailija
58088/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel: onko pakko osallistua jos ei halua 😁 Ei kannata artun homoilua

Homoilua? Siksi, kun on miehenä kiinnostunut Ellasta? Moniko teistä heteronaisista on kiinnostuneita Ellasta? Jos hän kerran on mies niin kai nyt joku on?!

Siis sinusta naisten pitäisi kiinnostua hänestä, koska hän on mies? Eipä hän kiinnosta minua yhtään enempää kuin Kessu tai Nikokaan. Miksi ihmeessä se tarkoittaisi, että he eivät ole miehiä, jos minua ei kiinnosta? 

Vierailija
58089/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilua? Siksi, kun on miehenä kiinnostunut Ellasta? Moniko teistä heteronaisista on kiinnostuneita Ellasta? Jos hän kerran on mies niin kai nyt joku on?!

Kaikki tietysti. Ja jos ei omaan makuun, niin tyttärelle naitettavaksi vähintään. Samasta syystä homot Elton Johnista Jari Sillanpäähän ovat tunnettuja suhteistaan näihin oikeisiin miehiin.

Vierailija
58090/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markohan on ollut kokoajan tuollanen joka paikan häsläri, touhuttaa ja höpöttää joka paikassa. Miten se nyt yhtäkkiä olisi jotenki erilaista tai nuoleskelua?

No minua on ärsyttänyt Marko alusta asti, mutta muita enemmän ärsyttäviä on ollut talossa jotka olen halunnut pois. Olen pitänyt Markoa harmittomana ärsyttävänä joka on aina pienempi paha kuin muut, mutta nyt kun se on koko ajan äänessä ja räkimässä, niin alkaa malja jo täyttyä.

Oli aika suosittu äänestyksessä, joten et taida päästä ihan heti eroon... 🤔 ite tykkään markosta! Oon monta viikkoa inhonnu syvästi arttua. Olisin katellu katiakin talossa mielummin... 😅 tosin ymmärrän tavallaan että hänet nyt äänestettiin ulos, kun ei olisi joutunut häätöön asukkaiden nimeämänä...

Tosin laittavatko asukkaat arttuakaan häätöön... saisi tulla taas sellainen vko että kaikki äänestyksessä...typerää kun tällä vkolla vaan uudet asukkaat.

Vierailija
58091/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella kyllä lähentyy tuolla Arttua.

Vierailija
58092/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tuo Julia, työntää nokkansa joka paikkaan. Huutelee toiselta puolelta sohvaa toisilleen keskusteleville tyypeille että "mistä te puhutte??" ja kun toiset jatkaa jutustelua, toistaa kysymyksen niin usein että sit joku vastaa.

Just joo. Eetufanit taas liikkellä mustamaalamassa Juliaa. Mitä eetu edellä, eetufanit perässä.

Vierailija
58093/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon Julian takapuoli on noin epämuodostuneen ulkoneva? Mutta varmaan eduksi tässä viikkotehtävässä, kun pitää istua kauan.

Jullehan on sopusuhtainen kaikin puolin.

Nää Krissefanit vihreenä kateudeta tääĺlä läyhäävät, Julia talon kaunotar ja muutenkin sporttinen ja mukava tyttö. Marko myös ihana, komea mies. Mun suosikit tällä hetkellä.

Toiset yrittää puhua itse henkilöistä, mukaanlukien ns. "Krissefanit", eikä heitä todellakaan häiritse Julian kauneus, pääasia on että Julia ja Krisse tulevat toimeen. "Krissefanit" tykkää Juliasta, joten taitaa olla eetufanit jotka täällä kihisee vihreinä kateudesta.

Taas kerran eetufaneilla on itsensähahmottamisongelma. Aivan kuten eetulla.

Julia vaikuttaa tylsältä, epävarmalta ja tosi lapselliselta.

Vierailija
58094/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinusta naisten pitäisi kiinnostua hänestä, koska hän on mies? Eipä hän kiinnosta minua yhtään enempää kuin Kessu tai Nikokaan. Miksi ihmeessä se tarkoittaisi, että he eivät ole miehiä, jos minua ei kiinnosta? 

Mitä tarkoittaa joku? Vain ja ainoastaan sinua. Lisäksi tahallaan väärinymmärtäminen keskustelupalstoilla on aika 2006 ja paljastaa typeryytesi.

Vierailija
58095/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% heteromammoille gallup. Peukku ylös, jos Eetu ei herätä seksuaalista kiinnostusta. Peukku alas, jos herättää.

Vierailija
58096/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kullein hemmo talossa? Omasta mielestäni Krisse.

Ella on kullein hemmo koko talossa. Jestas hän on niin kaunis ja söpö ihminen.

Kyllä vain, Ella on kullein samaten Krisse myös, siinä kullein kaksikko. Kummatkin ovat kauniita sanon myös. Oletteko muuten huomanneet että maalaavat itsensä samaan tyyliin? Eli kummallakin muuten on silmien yläpuolet lautettu samaan tyyliin.

Ella pyytänyt Krisseä meikkaamaan.

Kun Krisse ekaa kertaa leikkasi ne Ellan silmät, joku kehui että "onpas sun silmät nyt upeasti meikattu".

On varmaan kaksijakoinen fiilis, kun haluaisi näyttää nätiltä, mutta että joutuu siihen pyytämään avuksi Krisseä...

Kauheen väkivaltasta alkaa toisen silmiä leikkaamaan. Ulos tollanen!

Tässä taidettiin kuitenkin tarkoittaa Meikkaamista, ei Leikkaamista. Kannattaisiko lukea noita viestejä huolellisemmin noiden lainauksien kanssa ajatuksella. Näin huomaa ja erottaa mahdolliset typot paremmin.

Vierailija
58097/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nuo kokoajan toivoo isompia bibiksiä, eikä ne tajua että edellisten bileiden perusteella näille ei vaan kertakaikkiaan voi antaa kaikille alkoholia kerralla.

Viime bileet oli jo hyvin kyseenalaiset Ellan oksentelujen ja monen muun syyn takia.

Vierailija
58098/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa joku? Vain ja ainoastaan sinua. Lisäksi tahallaan väärinymmärtäminen keskustelupalstoilla on aika 2006 ja paljastaa typeryytesi.

Sinä itse kysyit, moniko MEISTÄ on kiinnostunut ja minä kerroin omalta osaltani, että minua ei kiinnosta. Samalla totesin, että pelkästään ihmisen sukupuoli ei saa kyllä ketään kiinnostuman. Onhan niitä miehiä, jotka eivät kiinnosta yhtäkään naista. Silti he ovat sukupuoleltaan miehiä eikä naisia. Näin ollen on ihan turha selittää myöskään, että hän olisi nainen, koska monet naiset eivät hänestä ole kiinnostuneet. 

Vierailija
58099/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas! Toi mummelihan on hauska 👍😂

Vierailija
58100/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun ja Ellan yötouhut: Kilo Lima. Bravo.

Ketju on lukittu.