Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
58041/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaväellä ei näytä täällä olevan muuta tekemistä kuin puhua Ellan alapäästä.

Kuka on puhunut Ellan alapäästä ja miksi?

ELLA ITSE ei puhu muusta kuin alapää asioista, ja huuhtelusta yms..

Vierailija
58042/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan tähän topikkiin kauden loppuun mennessä yli 10 000 sivullista BB-juttua, tuleehan? Ollaanhan me niin ahkeria kirjoittelijoita, ollaanhan?

No siitä vain kaikki kirjoittelemaan ahkerasti. Eikös viime vuonnakin tullut useampi tuhat sivullista BB-sontaa? Tehdääs tänä vuonna enkat ja ylitetään kymppitonni sivumäärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58043/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nähdään kun ammattilaisennustaja Nona pääsee kehiin! 

Vierailija
58044/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan seonnut, ellaeetu ei enää inhota minua niinkuin arttu tai krisse, jotka haluan ulos. 

Ellaa olen aiemmin inhonnut, nyt hän on mulle ihan neutraali, mutta tuon krissen haluan hel vettiin tuolta ja artun, tosi teennäisiä ja ÄL LÖT TÄVIÄ PASKOJA.

Juu ihan samaa mietin, mutta mielestäni nuo kaikki kolme pitäisi potkaista ulos mahdollisimman pian. Ja noiden jatkoksi vielä kieroileva, selän takana pazkaa jauhava O-P, niin avot. Etenkin Arttu ja sen hölmö mölisevä puhetyyli (jota varmaan itse pitää vitsikkäänä huoh) todellakin kyllästyttää ja ällöttää. Ella on pikku hiprakassa jotenkin inhimillisempi ja jopa mukavamman oloinen(ja ilman sitä karmeaa sotamaalausta mukavamman näköinen muutenkin), hymyilee kivasti yms, mutta sitten selvinpäin on taas se sama todella epävarman oloinen, mutta näennäisen ylimielinen yrmynaama. Kristiina taas on tylsä ja nähty tapetti, jonka toisinaan hyvin itsekäs ja lapsellinen käytös kyllästyttää.

Vierailija
58045/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei bb-artun fanisivulla Facebookissa kirjoiteta mitään siitä, että Arttu nai transsukupuolista? 

Vierailija
58046/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee törkeäksi nuo Kessu-jutut ja muutenkin Timo oli jotenki agressiivinen ja tosi ilkeä tuossa ennustaessaan.

Kessu vois kohta hakee noille syytettä julkisesta kunnianloukkauksesta

En pidä kenestäkään asukkaasta joka tuolla Kessua on halveksinut.

En muutenkaan pidä tekopyhistä ja kaksinaismoralistisista ihmisistä.

Vähän sellaiset yksinkertaisemmat ihmiset toimivat juuri noin kuten talolaiset (en väitä että Kessu olisi fiksu itse); korostetaan ensin miten suvaitsevaa ja hyvää ihmisainesta ollaan, ja lässyn lässyn. Kuitenkin kohdellaan joitakin ihmisiä ihnottavasti ja halventaen. Tuollaisille tekopyhille hyvesignaloijille on luvallisisia kohteita kiusaamiselle ja vihaamiselle kaikki sellaiset, jotka eivät julistaudu tietynlaisiksi ihmisiksi.

Jos et hihku ja rääy kurkkusuorana nautinnosta kun saat pukea pride-pellevaatteet päällesi ja heilutella tiettya lippua, jos et ääneen julistaudu ettet ole konservatiivi, jos et ääneen hauku ja halveksi perussuomalaisia, niin olet ansainnut vihan ja halveksunnan.

Sillä ei ole mitään väliä mitä ajattelet ulkomaalaisista tai seksuaalivähemmistöistä, se on ihan saman tekevää hyvesignaloijille, koska sinun täytyy KUULUA heihin ja vihata heidän mukanaan kaikkia, jotka eivät kuulu heihin ja heidän tekopyhään pellesakkiinsa.

Vierailija
58047/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markohan on ollut kokoajan tuollanen joka paikan häsläri, touhuttaa ja höpöttää joka paikassa. Miten se nyt yhtäkkiä olisi jotenki erilaista tai nuoleskelua?

No minua on ärsyttänyt Marko alusta asti, mutta muita enemmän ärsyttäviä on ollut talossa jotka olen halunnut pois. Olen pitänyt Markoa harmittomana ärsyttävänä joka on aina pienempi paha kuin muut, mutta nyt kun se on koko ajan äänessä ja räkimässä, niin alkaa malja jo täyttyä.

Vierailija
58048/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luulen, et Ellan sisällä on mukava ja empaattinen tyyppi. Kovan kuorenkin voi toivottavasti laskea joskus, kun ihmisten asenteet alkaa päivittyyn kaikilla nykyaikaan.

Vierailija
58049/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia tullut taloon iloisella ja positiivisella asenteella. Uusi suosikkiasukkaani.

Muuten hyvä, mutta liian nuori ja kaunis.

Vierailija
58050/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luulen, et Ellan sisällä on mukava ja empaattinen tyyppi. Kovan kuorenkin voi toivottavasti laskea joskus, kun ihmisten asenteet alkaa päivittyyn kaikilla nykyaikaan.

Ei tule tapahtumaan elinaikanaan mitä täälläkin kirjoittelua seurailee.

Vierailija
58051/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel: onko pakko osallistua jos ei halua 😁 Ei kannata artun homoilua

Vierailija
58052/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä tuo paula jauhaesaaan tuota salaliittoteoriaa Markon avokista. Marko on kertonut avovaimonsa olevan yrittäjä. Julia on prisman kassa. Mut mitäpä se Paula tajuaiskaan.

Vierailija
58053/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markohan on ollut kokoajan tuollanen joka paikan häsläri, touhuttaa ja höpöttää joka paikassa. Miten se nyt yhtäkkiä olisi jotenki erilaista tai nuoleskelua?

Koska Krisse-talo.

Vierailija
58054/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markosta ja feikkaamisesta

Marko pelaa tottakai, niinku kaikki muutkin asukkaat, toiset enemmän, toiset vähemmän.

Mutta en usko hänen varsinaisesti feikkaavan, käyttää omia ominaisuuksiaan vahvuutena kisassa(sosiaalisuus, huolehtivaisuus, johtajuus jne.) mutta kyllä mä silti näen että nämä on hänen ihan omia ominaisuuksiaan joita hyödyntää. Tästä on todiste esimerkiksi ekoista bileistä, joissa nämä edellä mainitut ominaisuudet vain vahvistui. Yleensä ihmisen omat piirteet tulee vaan vahvempina esille alkoholin vaikutuksen alaisena. Marko oli kännissä entistä huolehtivaisempi ja sosiaalisempi.

Marko on äänekäs ja paljon esillä, tietää itsekin ettöä se ärsyttää ihmisiä, mutta ei halua alkaa esittämään jotakin muuta miellyttäkseen muita. On myös sanonut muille että saa mulle sanoa että turpa kiinni.

Samaa mieltä. Marko on mun mielestä yksi aidoimmista asukeista tuolla. Ei ala himmailemaan miellyttääkseen muita.

Marko aika epeli. Nuoleskelee nyt urakalla. Ei jatkoon.

Nuoleskelu on ihanaa. Kielimiehiä. Nam. Ehdottomasti jatkoon.

Vierailija
58055/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole näyttänyt siitä kyllä väläystäkään. Ymmärrän sen, että on voinut kasvattaa kovan ulkokuoren, mutta ei kukaan pakota ilkeilemään tai jauhamaan paskaa ihmisistä selän takana. Kukaan ei pakota naljailemaan vammaisille, köyhille ja lihaville. Olisi helposti voinut valita toisinkin. Aikuinen on vastuussa omista sanoistaan ja teoistaan, vaikka olisi miten hyvät syyt taustalla, ei voi ikuisesti uhriutua ja mennä piiloon vähemmistökortin taakse.

Vierailija
58056/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei bb-artun fanisivulla Facebookissa kirjoiteta mitään siitä, että Arttu nai transsukupuolista? 

Miksi pitäisi kirjoittaa? Se on ihan Artun asia ketä nai.

Vierailija
58057/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo muuttui kännäämisen jälkeen☹️

Niin muuttui, varmaan pettyi itteensä ja siihen, että puhui sivu suunsa, jos kerta oli sanonut, ettei ole aiemmin kattonut BB:tä ja sitten yhtäkkiä kertoikin tietävänsä mitä aiempina vuosina on tapahtunut. Varmaan pettyi myös siihen, että noin helposti kännää liikaa ja mokailee. Näihin muihin verraten on minusta aivan verraton kaveri ja sen elämäkertatehtävän jälkeen äänestäisin hänet voittoon. Kannattaisi nostaa pää pystyyn vaan.

Siis miten Timo kertoi tietävänsä BB-tapahtumista? Tulkintaa vai sanoiko suoraan jotakin?

En muista enää tarkasti, mutta johonkin kommentoi, että onhan aiempinakin kausina aina jotain. Muistaako joku? Ei pääse enää kattoon. Itte en ymmärrä edes miten noi jotkut onnistuu rippaamaan tuota feediä ja laittaan sitä youtubeen, kun olen vähän epätekninen.

Vierailija
58058/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt enää tiedä millä kriteerillä tässä mennään. Viihdeohjelmahan tää on. Nikon olis pitäny olla kauemmin. Ella on hauska myrkynkeittäjä, varsinkin kun ärsyttää kaikkia transvastaisia ihmisiä. Joel vois mun puolesta voittaa. Timo on OK, mutta on jo viestinsä Suomen kansalle antanut. Kristiina on hyvä, kun jatkaa viikosta viikkoon, vaikka on häätöäänestyksessä. Arttu on osoittanut, että perus suomalainen mies on valmis seksiin transnaisen kanssa - iconic! Arttu on hyvä esimerkki terveestä miehisestä itsetunnosta. 

Ei transnaisten kanssa vehtaaminen ole miehille homma, eikä mikään. Johtuu naisten omista jumiutuneista ajatusmalleista, että kuvittelevat tämän(kin) asian olevan jotenkin juuri miehille hankalan. Tietysti jos tätäkin ketjua lukee, niin tulee kyllä varsin selväksi naisten räikeä yliedustus transvihassa. Ja moniko nainen vehtaisi edes nuoren Brad Pittin kanssa, jos olisi transmies ja killuttimet puuttuisi, sekä tissit olisi teipattu länään.

No en todellakaan vehtaisi Brad Pittin kanssa, jos hän olisi nainen. Entä sitten? 

Transmies. Niinhän juuri totesin, että naisten seksuaalisuus ei ole lähellekään yhtä ambivalenttia kuin miesten, vaikka kauniita puheita suvaitsevaisuudesta riittää kyllä, mutta teot ja todellisuus aivan muuta. Vehtaa kenen kanssa lystäät, tai ole vehtaamatta. Se ei liity tähän, eikä kaikki sinuun.

No itse tuolla nimenomaan kysyit, moniko vehtaisi ja minä vastasin. Oletin, että yritit käyttää sitä perusteena jollekin väitteellesi. Eli nytkö olen siis transvihainen vai mikä se pointtisi olikaan? Ei minulla ole mitään transhenkilöitä vastaan, mutta ketuttaa vain kun asioista ei saa puhua niiden oikeilla nimillä. 

Ei mielipiteesi, vihasi tms. kiinnosta ketään. Lue ketjun otsikko. Kyllä täällä bb-termein saa puhua.

Vierailija
58059/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia tullut taloon iloisella ja positiivisella asenteella. Uusi suosikkiasukkaani.

Muuten hyvä, mutta liian nuori ja kaunis.

Krisse 21 v ja osaa keskustella.

Vierailija
58060/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Vili jotenkin ilkeästi kommentoi ja nauraa. En tykkää.

Ketju on lukittu.