Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili on inhottava.
Äsken joku puhui politiikasta, en nyt muista kuka sanoin että joku on poliitikko.
Vili itsekseen puhui, "no just että se poliitikko, kaikkee sitä, kylläpä ajat muuttuu" sellaisella ivallisella äänellä.
Eilen Viliä kuuntelin ja tuli fiilis, ettei se oikein pääse jengiin sisään. Sitten huutelee sivusta noita ilkeitä sohasuja ja on muka messissä.
Mulle tuli eilen sama fiilis kun kuuntelin sivukorvalla noiden lentolla jutustelua. Mietin onko mun päässä vikaa vai onko tuo vähän töksäys ja tyly.
Etelä-Pohjanmaalta, siellä puhutaan noin.
Isotalon Antti ja Rannanjärvi juttelivat kaharen kesken. Tapa sinä Kauhavan ruma vallesmanni niin minä nain komian lesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Todellakin. Krisse on nätti, fiksu ja persoonallinen. Julia on nätti mutta tyhjäpää, pyrkyri ja teennäinen kikattelija.
Krisselle (ja Paulalle kans) pointsit luonnollisesta ulkonäöstä, puuttuu tekoripset jne.
Krisse lätkäisee sunnuntaisin aina kauheet tekoripset silmiinsä. Hänelle on tehty nenäleikkaus ja tatuointejakin on joka puolella. On siinä luonnollisuutta kerrakseen.
Krisse ei sentään nuku tekoripset päässä niinkuin Julia.
Juliallapa on magneettiripset. Niitä ei kuulukaan ottaa pois joka yö.
Miten se muuttaa asiaa? Vielä pahempi jos tunkee silmiinsä jotain magneetteja. Ihan sairasta. Eikä ne edes näytä ripsiltä. Ihan tönköt palkit joiden päissä on jotain harottavia härpäkkeitä. Jos ulkonäköasiat ovat noin tärkeitä niin olis vaikka ennemmin laittanut kauniit pidennykset jotka näyttävät oikeilta ripsiltä. Ne palkit saa näyttämään ihan pissikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili on inhottava.
Äsken joku puhui politiikasta, en nyt muista kuka sanoin että joku on poliitikko.
Vili itsekseen puhui, "no just että se poliitikko, kaikkee sitä, kylläpä ajat muuttuu" sellaisella ivallisella äänellä.
Eilen Viliä kuuntelin ja tuli fiilis, ettei se oikein pääse jengiin sisään. Sitten huutelee sivusta noita ilkeitä sohasuja ja on muka messissä.
Mulle tuli eilen sama fiilis kun kuuntelin sivukorvalla noiden lentolla jutustelua. Mietin onko mun päässä vikaa vai onko tuo vähän töksäys ja tyly.
Etelä-Pohjanmaalta, siellä puhutaan noin.
Isotalon Antti ja Rannanjärvi juttelivat kaharen kesken. Tapa sinä Kauhavan ruma vallesmanni niin minä nain komian lesken.
Sen sana jäi pois
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kullein hemmo talossa? Omasta mielestäni Krisse.
Kulleimmat hemmot ovat Krisse, ella ja jo pois häädetty Niko. Siinä minun kolmikkoni, jos saa useamman laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Todellakin. Krisse on nätti, fiksu ja persoonallinen. Julia on nätti mutta tyhjäpää, pyrkyri ja teennäinen kikattelija.
Krisselle (ja Paulalle kans) pointsit luonnollisesta ulkonäöstä, puuttuu tekoripset jne.
Krisse lätkäisee sunnuntaisin aina kauheet tekoripset silmiinsä. Hänelle on tehty nenäleikkaus ja tatuointejakin on joka puolella. On siinä luonnollisuutta kerrakseen.
Miten se muuttaa asiaa? Vielä pahempi jos tunkee silmiinsä jotain magneetteja. Ihan sairasta. Eikä ne edes näytä ripsiltä. Ihan tönköt palkit joiden päissä on jotain harottavia härpäkkeitä. Jos ulkonäköasiat ovat noin tärkeitä niin olis vaikka ennemmin laittanut kauniit pidennykset jotka näyttävät oikeilta ripsiltä. Ne palkit saa näyttämään ihan pissikseltä.
Mangneettiripset, pitääkö olla rautapää että napsahtavat kiinni ja pysyvät yölläkin.
Markosta ja feikkaamisesta
Marko pelaa tottakai, niinku kaikki muutkin asukkaat, toiset enemmän, toiset vähemmän.
Mutta en usko hänen varsinaisesti feikkaavan, käyttää omia ominaisuuksiaan vahvuutena kisassa(sosiaalisuus, huolehtivaisuus, johtajuus jne.) mutta kyllä mä silti näen että nämä on hänen ihan omia ominaisuuksiaan joita hyödyntää. Tästä on todiste esimerkiksi ekoista bileistä, joissa nämä edellä mainitut ominaisuudet vain vahvistui. Yleensä ihmisen omat piirteet tulee vaan vahvempina esille alkoholin vaikutuksen alaisena. Marko oli kännissä entistä huolehtivaisempi ja sosiaalisempi.
Marko on äänekäs ja paljon esillä, tietää itsekin ettöä se ärsyttää ihmisiä, mutta ei halua alkaa esittämään jotakin muuta miellyttäkseen muita. On myös sanonut muille että saa mulle sanoa että turpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on kullein hemmo koko talossa. Jestas hän on niin kaunis ja söpö ihminen.
Samaa mieltä, ella kaunein ja täten kullein koko talossa.
Roskaväellä ei näytä täällä olevan muuta tekemistä kuin puhua Ellan alapäästä.
BB, taas tehtaillaan näitä "Nevö hööd"-mitään sanomattomia tyhjäpää-julkkiksia , joista saadaan sitten lukea heidän elämästään seuraavat 10 vuotta. Ei voisi vähempää kiinnostaa...
Tällä hetkellä pian lähes 58000 kommenttia noista tyypeistä, näyttää siltä, että katsojissakin on pelkästään uteliaita sisäsiittoisia sekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se typerä feikkiakka ois parempi ilman jotain v tun turhia magneettiripsiä.
Miksi lihavat ja rumat naiset vihaavat kauniita ja nuoria naisia ? ?
No avaappas oma ketju tälle keskustelulle. Ei kuulu tänne.
Toi Paula on ennalta-arvattava. Yllätys, yllätys, kuka se pari oli. Minua ärsyttää tämä ämmä enemmän jopa kuin Ella. Naisasukkaat tällä kaudella ovat olleet luokattoman huonoja. Jatta ja Krisse ainoat hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on kullein hemmo koko talossa. Jestas hän on niin kaunis ja söpö ihminen.
Kyllä vain, Ella on kullein samaten Krisse myös, siinä kullein kaksikko. Kummatkin ovat kauniita sanon myös. Oletteko muuten huomanneet että maalaavat itsensä samaan tyyliin? Eli kummallakin muuten on silmien yläpuolet lautettu samaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähä säälittää Arttu. Joel näyttää nyt vaihtaneen hänet täysin Markoon. Kävelee yksinään orpona pihalla.
En ihmettele yhtään. Ei oikea kaveri homostele samassa sängyssä aivan vieressä.
Paulan korttiennustus oli nokkelan hauska.
Tleehan tähän topikkiin kauden loppuun mennessä yli 10 000 sivullista BB-roskaa/paskaa, tuleehan? ollaanhan me niin ahkeria kirjoittelijoita, ollaanhan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä näissä BB keskusteluissa (av ja fb) olen ollut, niin suuresti yllättänyt miten huumorintajutonta porukkaa näissä on?
Jatkuvaa Ellan räävimistä, kun heittää läppää vähemmistöjen sortamisesta, köyhistä, läskeistä jne. Eilen kuulemma kiusasi taas Krisseä, kun sanoi "eikö lapselle karkki maistu?".
Sehän tuli siitä, kun Krisse ehdotti, että kukin tekisi itselleen roolin. Hän on itse 13 vuotias jne. OP tuumas, että hän luuli, että nämä lennot on K18. Heittäkää tuo lapsi heti ulos täältä!
Osoitti selkeesti Krisseä, eikä kukaan täällä siihen tietenkään puuttunut, koska se läppä ei tullut Ellan suusta.
Sama juttu, kun osalla lipuu Artun (ja joelin) lähes nerokkaat keskustelut sormien välistä kiukkuun.
Huumorintaju tuntuu olevan harvinainen lahja. Se ettei kaikki huumori naurata, on eri juttu. Huumorintajuisen ihmisen kyllä pitäisi nähdä nuo Ellankin jutut huumorina, vaikkei ne itseensä kolahtaisikaan läppinä.
Vai meneekö tässä niin paljon tietyt asukasinhot sitten niin pahasti ohi, että se viha sumentaa sitten todellisuuden tiettyjen keskustelijoiden päissä.
Olipa fiksu kirjoitus ja pitää varmaan aika hyvin paikkansa, kiitos.
Tuleehan tähän topikkiin kauden loppuun mennessä yli 10 000 sivullista BB-juttua, tuleehan? Ollaanhan me niin ahkeria kirjoittelijoita, ollaanhan?
Vierailija kirjoitti:
Kati laskelmoi, kun mietittiin nuita katsojaäänestysmääriä niin sanoi ”mutta mä oon tehny tänään folioukonkin” ja sitten viittasi että ”katsojia vittuttaa kun mä oon auttanu teitä humalaisia.. oon niin mulkku tyyppi”
Mikä tuon Katin folioukon pointti oli? Muu kuin folion tuhlaaminen?
Mitä se Arttu haukotteli kun on kesähäät edessä. Kyllä oli paskat housussa. Hyvä että happi kulkee.
Paula joutuu ennustamaan BB-pariskunnan 2021 juhannushäät :D tuleeko Arttu & Ella ?