Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tuotanto tekee vaan räätälöidyn pv tehtävän suosikilleen saa sviittiyön palkinnoksi niin tuotanto voi sitten yhdessä lau..a.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo Marko olla hetken hiljaa!!! Kenenkään muun ääntä ei kuulu kun Markon! Ole jo hiljaa!!! 🤯
markolla on nikotiinivieroitusoireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo OP:n vitsit hauskoja? Onneks Marjatalla on mainio huumorintaju.
On, OP on huippu! :D
OP:n nauruhepulit on ihan ykkösiä. Viime yönäkin yöpartiossa hepuloi ihan huolella. Se nauru tarttuu, ei voi olla itse nauramatta kun hepulit on päällä. 😂
Ihan kuin jonkun hullun ensioireita.
Marjatta "kuka on murjaanien kuningas... Tähtiportti.. Onko se se tähtiportin kuningas hehehehejehehe"
Kaikki oli ihan hiljaa
🙈
Jatta Tiernapojista "Kuka on tähden.. Tähtiportinpyörittäjä?" 😄
Vierailija kirjoitti:
Joo oon tosta samaa mieltä, että naiseus ei ole barbielta näyttämistä kiinni.
Muuten tämä kommentti osoittaa, ettei kirjoittaneella ole kokemusta asiasta syntyä väärään sukupuoleen. Otan esimerkiksi Ellan tyylisen tapauksen:
Pienestä saakka montaa kiusataan kun kasvaa vähän rintaa ja on muutenkin naisellisia piirteitä. Kaunis poika. Se kipu kun tiedät olevasi enemmän nainen. Monesti löytyy ulkonäöstä siis molempaa sekä miestä että naista eikä ne sukuelimet sitä täysin määritä.
Itse en oo paras kertoon tästä, muuta kuin mitä olen kaverillani nähnyt vierestä.
Sen tiedän että tää huomataan useasti jo ihan pienestä pitäen ja sitten vaan odotellaan - kärsitään. En oo perehtynyt tutkimuksiin, mutta kai nää alkaa jo sikiö aikana, kun sukupuoli jää epäselväksi sitten..
Ehkäpä sekoitat tässä käsitteet intersukupuolisuus ja transsukupuolisuus? Ellassahan ei ole mitään naisellisia piirteitä, ellei sitten meikkejä ja täytteitä sellaisiksi lasketa. Sirous on seurausta syömishäiriöstä, ja syömishäiriö seurausta dysmorfisesta ruumiinkuvan häiriöstä. Nämä ovat aikamoisia riskitekijöitä mikäli lähtee hormonihoitoihin (rasvaa alkaa kertymään kehoon eri tavalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo Marko olla hetken hiljaa!!! Kenenkään muun ääntä ei kuulu kun Markon! Ole jo hiljaa!!! 🤯
markolla on nikotiinivieroitusoireita.
Sitä tupakkaa se vetää ketjussa ja yskii kun keuhkotautinen. Räkii ja hiplaa naamaa viekkareissa. 🤢 Olisi hiljaa välillä, ei se tuota paikkaa omista. 😡
En ihmettele, että Julia ja Marko tulevat toimeen. Äsken Marko kertoi arvoituksen, jonka vastaus oli... sanotaan nyt vaikka, että mies oli bodari (jos joku ei ole tätä nähnyt ja kuullut, en spoilaa). Marko sitten sanoi, että ”siksi se mies teki niin, kun se oli bodari”, ja samassa jo Julia sanoo, ”niinjuu, se teki sen siks kunse oli bodari”.
Marko on ihan samanlainen, jos vaikka Joppe sanoo purserin roolissaan, että hänellä on tänään viimeinen työpäivä, Marko on kuin kaiku, joka heti perään toistaa: ”...niin sillon viimenen työpäivä tänään”.
Hassu yksilöllinen tapa varmaan, ei mitään moittimista, mutta jännästi molemmst tekee niin. Onkohan Julia omaksunut tavan Markolta talossa vai onlo se aina tehnyt niin? Ei voi tietää.
Ja näin muuten netissä videopätkän, jossa Marko vilkuili vieressään sohvalla makoillutta Juliaa sivusilmällä mahdollisesti rintamuksen alueelle niin tiiviisti, että kahvikuppi oli pudota. Tosin voihan se olla, että se katseli ihan muuta, se vaan näytti siltä.
Joel muistuttaa vähän Simo Salmista huumorin ilmaisultaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko puhuu tohon luuriin epäselvemmin mitä ne ohjeet määränpäästä tulee 😂
Krisselahkolaisten kokoontumisajot täällä taas. Yhtäkkiä tulee minuutin välein Markon haukkumisviestejä.
Minä taas olen ymmärtänyt, että Marko, Krisse ja Joel ovat kolmikko jota Krisseuskolliset fanittvat
Ei ole näin. Krisselahkolaiset saarnaavat täällä kuinka Marko on ilkeä kiusaaja joka läyhää Krissestä koko ajan. Marko on myös pelillinen uhka Krisselle joten yrittävät suolata häntä ulos haukkumalla mitä törkeimmillä nimityksillä. Kaikki mitä Marko tekee on väärin
Tässä pitää nyt erottaa Krissen fanaattiset fanit sekä maltilliset Krissestä pitävät henkilöt. Jälkimmäiset eivät hauku törkeästi muita asukkaita, koska tykkäävät Krissestä juuri siksi että hän on mukava kaikille ja hyväsydäminen. Eivät he myös itsekään halua olla ilkeitä He eivät välttämättä pidä Markosta mutta heidän kritiikkinsä on asiallista eikä haukkumista tai pikkuasioista nälvimistä.
Älä nyt Krisseä syytä tämän palstan kommentointien takia. Minua ärsyttää enemmän nämä tekopsykiatrit, jotka ovat omalle pesueelleen saaneet jonkun hienon diagnoosin, niin sitä ollaan jakamassa kaikille ihmisille jo siitä, miten ne sanoo päivää tai seisooko jalalla tai toisella. Heti ollaan autismin kirjossa aspergertyyppisessä taudissa.
Missä kohtaa olen Krisseä syyttänyt? Kyse on vain hänen fanaattisimmista faneistaan jotka harrastavat muiden asukkaiden kuten Markon, Ellan ja joskus Paulankin törkeää solvaamista kuvitellen sen auttavan Krisseä.
Tiedoksi että en ole Krissen vihaaja enkä Markon fani. Suosikkini on Paula ja myös OP. Krisse on mulle ok, samaten Marko.
Olen samaa mieltä palstapsykiatreista. Onhan täällä minua itseänikin jo diagnosoitu vaikka kuinka monta kertaa ja huudeltu että "mee hoitoon" kun en fanita heidän suosikkiaan. Jätän kommentoimatta niihin, ne kertovat vain heidän omista ongelmistaan.
Kannattaisi ottaa vaarin.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee vaan räätälöidyn pv tehtävän suosikilleen saa sviittiyön palkinnoksi niin tuotanto voi sitten yhdessä lau..a.
Tuotanto voi yhdessä laulaa? Lausua? Mitä ihmettä tässä haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Jospa asukkailta otetaan koronatestit varmuudeksi kun uudet tuli pari päivää sitten?
No miksi ne nyt otettaisiin? Sen ottamisessa menee noin kymmenen sekuntia sitäpaitsi.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi artun vanhempia. . . .
Mitä jos jätettäisiin rauhaan Artun vanhemmat, Markon kihlattu ja kaikki muutkin mahdolliset talon ulkopuoliset ihmiset, ja keskityttäisiin nyt ihan vain talon tapahtumiin ja asukkaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Todellakin. Krisse on nätti, fiksu ja persoonallinen. Julia on nätti mutta tyhjäpää, pyrkyri ja teennäinen kikattelija.
Krisselle (ja Paulalle kans) pointsit luonnollisesta ulkonäöstä, puuttuu tekoripset jne.
Krisse lätkäisee sunnuntaisin aina kauheet tekoripset silmiinsä. Hänelle on tehty nenäleikkaus ja tatuointejakin on joka puolella. On siinä luonnollisuutta kerrakseen.
Krisse ei sentään nuku tekoripset päässä niinkuin Julia.
Juliallapa on magneettiripset. Niitä ei kuulukaan ottaa pois joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa asukkailta otetaan koronatestit varmuudeksi kun uudet tuli pari päivää sitten?
No miksi ne nyt otettaisiin? Sen ottamisessa menee noin kymmenen sekuntia sitäpaitsi.
Veikkaan psykologin jututuskierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Vili on inhottava.
Äsken joku puhui politiikasta, en nyt muista kuka sanoin että joku on poliitikko.
Vili itsekseen puhui, "no just että se poliitikko, kaikkee sitä, kylläpä ajat muuttuu" sellaisella ivallisella äänellä.
Eilen Viliä kuuntelin ja tuli fiilis, ettei se oikein pääse jengiin sisään. Sitten huutelee sivusta noita ilkeitä sohasuja ja on muka messissä.
Vierailija kirjoitti:
Timo muuttui kännäämisen jälkeen☹️
taisi juoda oman mittapuunsa mukaan liikaa. Nyt käy sitten pitkiä keskusteluita itsensä kanssa läpi, mikä kannattaa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Todellakin. Krisse on nätti, fiksu ja persoonallinen. Julia on nätti mutta tyhjäpää, pyrkyri ja teennäinen kikattelija.
Krisselle (ja Paulalle kans) pointsit luonnollisesta ulkonäöstä, puuttuu tekoripset jne.
Krisse lätkäisee sunnuntaisin aina kauheet tekoripset silmiinsä. Hänelle on tehty nenäleikkaus ja tatuointejakin on joka puolella. On siinä luonnollisuutta kerrakseen.
Krisse ei sentään nuku tekoripset päässä niinkuin Julia.
Juliallapa on magneettiripset. Niitä ei kuulukaan ottaa pois joka yö.
Se typerä feikkiakka ois parempi ilman jotain v tun turhia magneettiripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin mietteliäänä arttu palasi.
Olisko äiti saanut sydärin kun poika jörnii transseksuaalia?
Täytyy vissiin koko ketju poistattaa, jos ei asukkaiden omaisista spekulointia voi tehdä ihan omana tykönään. Eivät ole julkisuuden ihmisiä, joten heillä on oikeus yksityisyyteen.
Ei kukaan niitä loppuun asti lue. Täällä on tullut niin joka lajin viestiä, että osataan ihan itse sensuroida huonot pois.
Talon ja mökin yhdistymisen jälkeen oli kanssa Timolla vähän hiljainen kausi. Olisiko uusiin tutustuminen aina vähän väsyttävää? Ehkä se tuosta vielä piristyy.