Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
57901/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko puhuu tohon luuriin epäselvemmin mitä ne ohjeet määränpäästä tulee 😂

Krisselahkolaisten kokoontumisajot täällä taas. Yhtäkkiä tulee minuutin välein Markon haukkumisviestejä.

Minä taas olen ymmärtänyt, että Marko, Krisse ja Joel ovat kolmikko jota Krisseuskolliset fanittvat

Ei ole näin. Krisselahkolaiset saarnaavat täällä kuinka Marko on ilkeä kiusaaja joka läyhää Krissestä koko ajan. Marko on myös pelillinen uhka Krisselle joten yrittävät suolata häntä ulos haukkumalla mitä törkeimmillä nimityksillä. Kaikki mitä Marko tekee on väärin

Tässä pitää nyt erottaa Krissen fanaattiset fanit sekä maltilliset Krissestä pitävät henkilöt. Jälkimmäiset eivät hauku törkeästi muita asukkaita, koska tykkäävät Krissestä juuri siksi että hän on mukava kaikille ja hyväsydäminen. Eivät he myös itsekään halua olla ilkeitä He eivät välttämättä pidä Markosta mutta heidän kritiikkinsä on asiallista eikä haukkumista tai pikkuasioista nälvimistä.

Älä nyt Krisseä syytä tämän palstan kommentointien takia. Minua ärsyttää enemmän nämä tekopsykiatrit, jotka ovat omalle pesueelleen saaneet jonkun hienon diagnoosin, niin sitä ollaan jakamassa kaikille ihmisille  jo siitä, miten ne sanoo  päivää tai seisooko jalalla tai toisella. Heti ollaan autismin kirjossa aspergertyyppisessä taudissa.

Missä kohtaa olen Krisseä syyttänyt? Kyse on vain hänen fanaattisimmista faneistaan jotka harrastavat muiden asukkaiden kuten Markon, Ellan ja joskus Paulankin törkeää solvaamista kuvitellen sen auttavan Krisseä.

Tiedoksi että en ole Krissen vihaaja enkä Markon fani. Suosikkini on Paula ja myös OP. Krisse on mulle ok, samaten Marko.

Olen samaa mieltä palstapsykiatreista. Onhan täällä minua itseänikin jo diagnosoitu vaikka kuinka monta kertaa ja huudeltu että "mee hoitoon" kun en fanita heidän suosikkiaan. Jätän kommentoimatta niihin, ne kertovat vain heidän omista ongelmistaan.

Vierailija
57902/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, nyt pääsevät laskeutumaan pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57903/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kullein hemmo talossa? Omasta mielestäni Krisse.

Vierailija
57904/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus etttä BB ripittää Arttua tuosta julkikäsihoidoista kun muut ovat siistä valittaneet, siksi on niin myrtsinä.

Vierailija
57905/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeeta ruokaa asukkaille!!! Nyt jotkut ruokafestarit kehiin, vaikuttaa niin aliruokituilta.

Niillähän oli aamupalakin. Päinvastoin, jokin nälkäviikko olisi valintani jos olisin tuotannossa.

Vierailija
57906/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla BB-tuotannolla vitsit vähissä, kun tätä touhua seuraa, eihän tässä ole todellakaan mitään järkeä.

Vierailija
57907/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa siellä kaljaa, pikku pöhnät nyt kaikille niin piristyisivät.

Vierailija
57908/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä noi trans-vastaiset viestit. Sitten kun Ella tulee pihalle, voi kääntää kaiken pahuutensa sen syyksi, että ihmiset eivät vaan pidä transnaisista vaikka kyse ei todellakaan ole siitä.

Olen tätä samaa miettinyt, että Ella on todennäköisesti yksi niistä, jotka eivät opi kritiikistä, koska aiheellinenkin kritiikki peittyy typerien transvastaisten aivopierotuuttausten alle. On helppoa kuitata kaikki negatiivinen samaan kastiin sen sijaan, että miettisi, onko omassa käytöksessä/ajattelutavoissa jotain, mitä olisi syytä kehittää.

Onko monesti talossa yrittänyt kääntää aiheellisen kritiikin transvihaisten jutuiksi? Vai onko sarjassamme juttuja palstamammat lukee ajatukset ja näkee tulevaisuuteen, vaikkei mitään tapahtuisikaan?

No todellakin on Ella kääntänyt! Vai joko olet unohtanut, miten Roopen kanssa eivät muuta huudelleetkaan kuin että heitä "vähemmistönä sorretaan"?

Krisse ja Timo, loput siitä "vähemmistössä", kuuntelivat vain viisaasti vaieten.

Vierailija
57909/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili on inhottava.

Äsken joku puhui politiikasta, en nyt muista kuka sanoin että joku on poliitikko.

Vili itsekseen puhui, "no just että se poliitikko, kaikkee sitä, kylläpä ajat muuttuu" sellaisella ivallisella äänellä.

Sanoivat Kleopatraa poliitikoksi. En ihmettele, että Vili oli huvittunut. Samaa mieltä kuitenkin, että onnistui kuulostamaan ivalliselta, vaikkei ehkä tarkoittanut sitä.

Vierailija
57910/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel ei osaa seistä paikalla. Aina seisoessa heiluu ja tanssahtelee jaloillaan puolelta toiselle. Miksiköhän... onkohan toinen jalka toista lyhyempi.

Autismikirjolla, minulla on tuttu joka tekee myös noin.

Jep, Joppe on lievä asperger noin hieman mutkia suoristaen.  Onko tämäkin jäänyt teiltä kuulemati? On älykäs, mutta saattaa ahdistua sosiaalisessa kuormituksessa. Eilenkin puhui yöllä Markolle siitä, että on alkanut nyt viihtyä paremmin, kun on pystynyt olemaan pienemmissä ryhmissä, joissa voi jo osallistua keskusteluihin. ELi se suuri ihmismäärä ja kilpahuuto ahdistaa. 

Noilla kriteereillä puolet suomalaisista omaavat tuon sairauden ja loput jonkun toisen. Ei ihme, jos menee päin pärsettä.

Vierailija
57911/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko on mielestäni kanssa yksi läyhähenki ja sen näki taas eilen yöpartiossa. Hän kyllä yrittää jutustella niitä näitä nyt kun on vielä vieraskorea, mutta hän kokeilee vähän aina kepillä jäätä, että lähtiskö joku läyhäämään ja eilen piti Joelille läyhätä Samista. Jotenkin huvittavaa, että ensin ollaan niin kavereita Saminkin kanssa mutta takana päin pitää puhua paskaa. Kyseli, että onko Arttu muuttunut vähän vapautuneemmaksi kun Sami lähti ja siitä sitten jatkoi Samin arvostelua mihin sai vähän Joeliakin mukaan. Jotenkin niin ärsyttää, että eikö niitä muita jutun aiheita ole kuin muista asukeista puhuminen ikävään sävyyn. Marko on mielestäni touhukas ja aina mukana joka puolella, mutta sen puheissa ei ole mitään sisältöä tuon paskanjauhamisen lisäksi, toisin kuin Joelilla, jonka jutut on ihan nerokkaita ja hauskoja.

Itseäni oksettaa vieläkin tuo Samista läyhääminen, vaikkei suosikkini ole ollutkaan. Eilen  saatiin Samista hupia yllinkyllin joukolla.  Kristiinakin oli niin vauhdissa, etten yhtään ihmettele, että on omien sanojensa mukaan syyllistynyt koulukiusaamiseen. Tulevissa äänestyksissä muistan varmasti, ketkä ovat eniten läyhänneet.

Samin pilkkaaminen on ollu Kristiinan mielipuuhaa alusta asti ja vetänyt muitakin siihen mukaan ja se halveksiva virne naamalla aina kun katsoi Samia.

Ja Sami suolasi Kristiinaa aina kun typerältä kessushouwltaan kerkesi.

Sami on täys ääliö se tuli taas eilen haastattelussa tasan selväksi.

On kyl hurjaa miten voi yksipuoleisesti nähdä asioita.

Vierailija
57912/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arttu.tuuppaa.poikaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan Nivalassa liputetaan ? Arttu raukka oli niin muikea alussa. Nyt ihan maassa kun sekosi trans naiseen

Artun äiti itkee lohdutonta itkua, kun oma poika meni TV,ssä homoilemaan. Mikä suunnaton häpiä !!

No sä saatat äitinä ajatellakin näin, sääli lastasi.

Itse rakastan aina omia lapsiani, valinnoistansa huolimatta

Vierailija
57913/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markolla on ollut joku ihme esitys päällä siitä asti kun uudet tulivat. Kai se viimeistään ens viikolla on jo rauhoittunut.

Sen huomasi kyllä heti.

Markolla kova tarve tulla nähdyksi ja esittää koko ajan. Tämä kapteenina oleminen on sille taas yksi aihe olla omasta mielestään hauska. Kukaan ei edes naura sen jutuille.

Äänessä on ihan jatkuvasti. Alkaa olla Sasa 2. 😡😡😡😡

Mä kanssa ihmettelen Markon suosiota. Ääni kuuluu koko ajan ärsytykseen asti, hauska ei ole, eikä hyvä eläytymään. Jos mulle olis iltasadun lukenut, en varmaan olis koko yönä nukkunu. Räkä menee nielussa edes takas, voin vaan kuvitella miltä ihminen haisee. Teennäinen tyyppi. Ei saanut edes kyyneltä aikaan, kun sai lapseltaan kortin. Niin ja olis hetken hiljaa.

👆Tämä 👆

Juuri tuo tekoitku minkä se väänsi väen vängällä ja Markon fanit ei kyllä myönnä mitään näitä piirteitä. Mun teki pahaa jo katsoa kun väkisin yritti saada itkun väännettyä, mutta tippakaan kyyneltä ei tullut. Eipä tuo pahemmin edes ikävöi lastaan.

Se jatkuva räkiminen ja naaman hiplaaminen on ällöttävää ja ääni kun vanhalla juopolla.

Ihme kun jengi ei tajua miten feikki koko kaveri. 🤔

Ihmetyttää kyllä miten siitä voi joku tykätä ja vielä uskotella, että läyhäri on hyvä asukas. 🤨

Vierailija
57914/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin mietteliäänä arttu palasi. 

Olisko äiti saanut sydärin kun poika jörnii transseksuaalia?

Täytyy vissiin koko ketju poistattaa, jos ei asukkaiden omaisista spekulointia voi tehdä ihan omana tykönään. Eivät ole julkisuuden ihmisiä, joten heillä on oikeus yksityisyyteen.

Vierailija
57915/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus etttä BB ripittää Arttua tuosta julkikäsihoidoista kun muut ovat siistä valittaneet, siksi on niin myrtsinä.

Koskaan ei ole BB talossa seksin harjoittamista kielletty. Jos se häiritsee asukkaita niin he voivat äänestää häiritsijät häätöön.

Ei vikme vuonnakaan Eevistä ja Jukkaa kielletty panemasta.

Vierailija
57916/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Artun vanhemmat sai tarpeekseen jörnimisestä ja käskevät pojan pois nojaamasta itseään?

Jättäkää nyt jästipäät asukkaiden omaiset rauhaan.

Kaikihan me olemme samanarvoisia, ikäänkuin samaa perhettä. Onko synti jos on vähän veljestä huolissaan.

Yksityisyyden suoja on toistaiseksi olemassa ihmisillä, jotka eivät ole ns julkkiksia.

Vierailija
57917/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markolla on ollut joku ihme esitys päällä siitä asti kun uudet tulivat. Kai se viimeistään ens viikolla on jo rauhoittunut.

Sen huomasi kyllä heti.

Markolla kova tarve tulla nähdyksi ja esittää koko ajan. Tämä kapteenina oleminen on sille taas yksi aihe olla omasta mielestään hauska. Kukaan ei edes naura sen jutuille.

Äänessä on ihan jatkuvasti. Alkaa olla Sasa 2. 😡😡😡😡

Mä kanssa ihmettelen Markon suosiota. Ääni kuuluu koko ajan ärsytykseen asti, hauska ei ole, eikä hyvä eläytymään. Jos mulle olis iltasadun lukenut, en varmaan olis koko yönä nukkunu. Räkä menee nielussa edes takas, voin vaan kuvitella miltä ihminen haisee. Teennäinen tyyppi. Ei saanut edes kyyneltä aikaan, kun sai lapseltaan kortin. Niin ja olis hetken hiljaa.

👆Tämä 👆

Juuri tuo tekoitku minkä se väänsi väen vängällä ja Markon fanit ei kyllä myönnä mitään näitä piirteitä. Mun teki pahaa jo katsoa kun väkisin yritti saada itkun väännettyä, mutta tippakaan kyyneltä ei tullut. Eipä tuo pahemmin edes ikävöi lastaan.

Se jatkuva räkiminen ja naaman hiplaaminen on ällöttävää ja ääni kun vanhalla juopolla.

Ihme kun jengi ei tajua miten feikki koko kaveri. 🤔

Ihmetyttää kyllä miten siitä voi joku tykätä ja vielä uskotella, että läyhäri on hyvä asukas. 🤨

Asiallinen kommentyi taas. Krisse kyllä nyt voittaa.

Vierailija
57918/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo Marko olla hetken hiljaa!!! Kenenkään muun ääntä ei kuulu kun Markon! Ole jo hiljaa!!! 🤯

Vierailija
57919/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskimmat matkaajat ovat Marjatta, OP,  Marko ja Joel. Näkymättömin on Timo.

Vierailija
57920/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että Arttu sai huonoja uutisia. Esim. sukulainen kuoli. Toivottavasti oon väärässä. 

Kristina viipyi myös pitkään pk ssa, samoin Timo.

Onko huonoja uutisia kaikille? 678

Onko kaikilla autismin kirjo ja nyt siellä lääkäri kirjoittelee joukkoreseptejä. Lääkärikin on sanonut, että on huolissaan mammapalstalaisten mielenterveydestä. Eikä syyttä.

Läyhäät turhaan, Jopella ON se mikä sanottiin.

Ketju on lukittu.