Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Arttu näyttää jotenkin ahdistuneelta.
Mä niin repesin sille OP:n "Pian koittaa ikuinen kylmyys" - jutulle. Ei ollut mikään oikea ilkeys vaan parasta tilannekomiikkaa
Sika-sanna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Krisse on vain sellainen pieni söpöliini, kuin orava. Ei kovin naisellinen tai viehättävä, toki luonteeltaan viehättävä. Julia vähän naisellisempi ja ekstrovertimpi tapaus, kauniimpi hymy ja kauniit lempeät silmät loistaa paljon. Kauniimpi ilme naamalla kuin Krissellä.
Ei yhtään naisellinen.
Joo, mä vihaan sitä kans kun oon näin läski ja karsee sika.
Viha on paha luonnevika. Ja selkeesti vihaat itseäsikin.
Naisellisuudesta puhuttiin nyt. Siihen ei kuulu tatuoinnit, kiroilu, röökinpoltto, Nirvana-paita päivästä toiseen ym. Mutta persoonaltaan on viehättävä ihminen, ja ei kaikkia ole luotu naiseuden perikuviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Artun vanhemmat sai tarpeekseen jörnimisestä ja käskevät pojan pois nojaamasta itseään?
Jättäkää nyt jästipäät asukkaiden omaiset rauhaan.
Kaikihan me olemme samanarvoisia, ikäänkuin samaa perhettä. Onko synti jos on vähän veljestä huolissaan.
Vili on inhottava.
Äsken joku puhui politiikasta, en nyt muista kuka sanoin että joku on poliitikko.
Vili itsekseen puhui, "no just että se poliitikko, kaikkee sitä, kylläpä ajat muuttuu" sellaisella ivallisella äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markolla on ollut joku ihme esitys päällä siitä asti kun uudet tulivat. Kai se viimeistään ens viikolla on jo rauhoittunut.
Sen huomasi kyllä heti.
Markolla kova tarve tulla nähdyksi ja esittää koko ajan. Tämä kapteenina oleminen on sille taas yksi aihe olla omasta mielestään hauska. Kukaan ei edes naura sen jutuille.
Äänessä on ihan jatkuvasti. Alkaa olla Sasa 2. 😡😡😡😡
Mä kanssa ihmettelen Markon suosiota. Ääni kuuluu koko ajan ärsytykseen asti, hauska ei ole, eikä hyvä eläytymään. Jos mulle olis iltasadun lukenut, en varmaan olis koko yönä nukkunu. Räkä menee nielussa edes takas, voin vaan kuvitella miltä ihminen haisee. Teennäinen tyyppi. Ei saanut edes kyyneltä aikaan, kun sai lapseltaan kortin. Niin ja olis hetken hiljaa.
Kaikki viipyy pk:ssa keskimäärin puoli tuntia.
Se johtuu siitä, että BB tuotannon rahat ovat loppu ja asukkaille kerrotaan huomisen olevan viimeinen päivä ja 30 000 ei saakaan kukaan koska se on mennyt Knorrin Lämmin Kuppeihin kuvitteelliseen ilmalaivamatkalle.
Timo muuttui kännäämisen jälkeen☹️
Arttu meni makaamaan. Kuka yllättyi?
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin niin etevää porukkaa eli ootteko ratkaissut jo tuon lauseen?
Tuo selvännäkijä on ainakin ihan päin pers...
teippi-eetu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että Arttu sai huonoja uutisia. Esim. sukulainen kuoli. Toivottavasti oon väärässä.
Kristina viipyi myös pitkään pk ssa, samoin Timo.
Onko huonoja uutisia kaikille? 678SALATEHTÄVÄ ? ? ?
Jos kaikki siellä viipyvät niin jokin testi. Korontestikin voi olla kun tuotannossa voi olla joku koronahullu. Koronapsykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Sika-sanna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Krisse on vain sellainen pieni söpöliini, kuin orava. Ei kovin naisellinen tai viehättävä, toki luonteeltaan viehättävä. Julia vähän naisellisempi ja ekstrovertimpi tapaus, kauniimpi hymy ja kauniit lempeät silmät loistaa paljon. Kauniimpi ilme naamalla kuin Krissellä.
Ei yhtään naisellinen.
Naisellisuudesta puhuttiin nyt. Siihen ei kuulu tatuoinnit, kiroilu, röökinpoltto, Nirvana-paita päivästä toiseen ym. Mutta persoonaltaan on viehättävä ihminen, ja ei kaikkia ole luotu naiseuden perikuviksi.
Mikäs oikeus sulla on määritellä naisellisuus? Mun mielestä joku bändipaita ei poista tai vähennä naisellisuutta ihmisestä. Olet vissiin aika kapeakatseinen ja vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Timo muuttui kännäämisen jälkeen☹️
Sellaista se alkoholismi on.
Nyt tarvii uutta ryyppyä saadakseen mielihyvähormonit taas aktivoitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt enää tiedä millä kriteerillä tässä mennään. Viihdeohjelmahan tää on. Nikon olis pitäny olla kauemmin. Ella on hauska myrkynkeittäjä, varsinkin kun ärsyttää kaikkia transvastaisia ihmisiä. Joel vois mun puolesta voittaa. Timo on OK, mutta on jo viestinsä Suomen kansalle antanut. Kristiina on hyvä, kun jatkaa viikosta viikkoon, vaikka on häätöäänestyksessä. Arttu on osoittanut, että perus suomalainen mies on valmis seksiin transnaisen kanssa - iconic! Arttu on hyvä esimerkki terveestä miehisestä itsetunnosta.
Ei transnaisten kanssa vehtaaminen ole miehille homma, eikä mikään. Johtuu naisten omista jumiutuneista ajatusmalleista, että kuvittelevat tämän(kin) asian olevan jotenkin juuri miehille hankalan. Tietysti jos tätäkin ketjua lukee, niin tulee kyllä varsin selväksi naisten räikeä yliedustus transvihassa. Ja moniko nainen vehtaisi edes nuoren Brad Pittin kanssa, jos olisi transmies ja killuttimet puuttuisi, sekä tissit olisi teipattu länään.
No en todellakaan vehtaisi Brad Pittin kanssa, jos hän olisi nainen. Entä sitten?
Ehkäpä se oli se pointti. Vaikkakin väärin asettelit asian. Kommentissa Brad Pitt olisi ollut trans-mies.
No oli nyt nainen tai transmies, entä sitten. Mikä siinä on hämmästyttävää, että minulle ei trans-Pitt kelpaisi?
Tuskin kenellekään, eikös sillä ois sillon emätinkin??
Mitäs sillä olisi väliä, vaikka olisikin. Eihän naiset omien puheidensa mukaan saa edes tyydytystä mun@@ pi££uun touhuista, vaan kaikenlaisista lähmimisistä maton lipittämisestä sun muusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo oon tosta samaa mieltä, että naiseus ei ole barbielta näyttämistä kiinni.
Muuten tämä kommentti osoittaa, ettei kirjoittaneella ole kokemusta asiasta syntyä väärään sukupuoleen. Otan esimerkiksi Ellan tyylisen tapauksen:
Pienestä saakka montaa kiusataan kun kasvaa vähän rintaa ja on muutenkin naisellisia piirteitä. Kaunis poika. Se kipu kun tiedät olevasi enemmän nainen. Monesti löytyy ulkonäöstä siis molempaa sekä miestä että naista eikä ne sukuelimet sitä täysin määritä.
Itse en oo paras kertoon tästä, muuta kuin mitä olen kaverillani nähnyt vierestä.
Sen tiedän että tää huomataan useasti jo ihan pienestä pitäen ja sitten vaan odotellaan - kärsitään. En oo perehtynyt tutkimuksiin, mutta kai nää alkaa jo sikiö aikana, kun sukupuoli jää epäselväksi sitten..
Ei transsukupuolisilla ole biologisessa sukupuolessa epäselvää, interseksuaaliset (joilla on fyysisiä poikkeamia sukuelimissä) on asia erikseen. Moni trans ei ole lähtökohtaisesti ulkoisesti erityisen naisellinenmtai miehekäs.
Eli et tosiaan ole paras kertomaan asiasta, mutta voisko sen keskustelun jo lopettaa. Jos vain joukolla ilmoitetaan asiattomuudet asiattomuuksiksi ja keskitytään täällä BB-asukkaiden käytöksestä ja toiminnasta kirjoittamiseen. Muutenkin täällä on niin paljon viestejä, että ei tätä ketjua jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se istuu...
Vierailija kirjoitti:
Sika-sanna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään naisellinen.
Tämä on niin totta, mutta tuotanto ei ole halunnut kunnon naisia taloon, nyt tuli sentään Marjatta, Julia ja Nunu mutta noistakin kaksi lähtee pian pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se istuu...
Makasin sitä ennen.
Siksi tuli käsky kiinnittää turvavyöt ja Arttu joutui nousemaan istumaan. Mököttää kuin pikkupoika jolta on viety tikkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Artun vanhemmat sai tarpeekseen jörnimisestä ja käskevät pojan pois nojaamasta itseään?
Jättäkää nyt jästipäät asukkaiden omaiset rauhaan.
Kaikihan me olemme samanarvoisia, ikäänkuin samaa perhettä. Onko synti jos on vähän veljestä huolissaan.
Ei sinne ulkopuoliset voi mitään viestejä lähetellä.
Täälläkin niin etevää porukkaa eli ootteko ratkaissut jo tuon lauseen?