Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko puhuu tohon luuriin epäselvemmin mitä ne ohjeet määränpäästä tulee 😂
Krisselahkolaisten kokoontumisajot täällä taas. Yhtäkkiä tulee minuutin välein Markon haukkumisviestejä.
Minä taas olen ymmärtänyt, että Marko, Krisse ja Joel ovat kolmikko jota Krisseuskolliset fanittvat
Ei ole näin. Krisselahkolaiset saarnaavat täällä kuinka Marko on ilkeä kiusaaja joka läyhää Krissestä koko ajan. Marko on myös pelillinen uhka Krisselle joten yrittävät suolata häntä ulos haukkumalla mitä törkeimmillä nimityksillä. Kaikki mitä Marko tekee on väärin
Tässä pitää nyt erottaa Krissen fanaattiset fanit sekä maltilliset Krissestä pitävät henkilöt. Jälkimmäiset eivät hauku törkeästi muita asukkaita, koska tykkäävät Krissestä juuri siksi että hän on mukava kaikille ja hyväsydäminen. Eivät he myös itsekään halua olla ilkeitä He eivät välttämättä pidä Markosta mutta heidän kritiikkinsä on asiallista eikä haukkumista tai pikkuasioista nälvimistä.
Höpö höpö.
Marko on näyttänyt todellisen feikkimäisen luonteen.
Mielistelee ja haukkuu aina selän takana, aina.
Marko on olevinaan aina oikessa ja nykyään rosi äänekäs. Sasa tulee mieleen siitä kun koko ajan äänessä ja pitää itseään muita parempina ja kaikkitietävänä. Marko on feikki ja piste. Sillä ei ole mitään tekemistä Krissen kanssa, vaikka Krisse ei olisi edes talossa niin olisin silti samaa mieltä.
Tämä on tietenkin vain sinun ja osan ihmisistä näkemys ja kiitos että esitit sen maltillisesti ja tällä ketaa ilman haukkumanimiä. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki siitä sinulle. 👏
Marko kuten Sasakin ovat äänekkäitä ja sosiaalisia ihmisiä ja olivat molemmat sitä alusta asti. Marko on myös koko ajan ollut määräilevä. On ymmärrettävää että se ärsyttää monia, mutta mielestäni näiden henkilöiden kohdalla ei ole kysymys feikkaamisesta. Esitit asioita faktoina mutta siinä olemme eri mieltä, mielipiteet ovat vain mielipiteitä,eivät faktaa. Tunnen monia heidän tyyppisiään ihmisiä ja heidän seurassaan oleminen on usein haasteellista koska olen itse Krissen tavoin hieman introvertimpi. En kuitenkaan pidä heitä feikkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Arttu sanoi Markolle olevansa ajatuksissaan. Olisiko sittenkin uusien häätöäänestys käynnissä, tosin toivon että Arttu häipyisi nolaamista itseään enempää.
Uusien häätö on ollut käynnissä jo kaksi päivää. Voit katsoa äänestysohjeet sivulta bigbrother.fi
Vierailija kirjoitti:
Ei vitja jos arttu lähtee..on mun suosikki, se ella joutas hitoille, pilas koko homman, artulla hyvät jutut
Minäkin tykkään kyllä Artusta, hän olisi ilman Ellaa erinomainen bb-asukki, koska hän on arvaamaton. Tykkään myös vinosta huumorista ja Joelin kanssa myös hänen verbaalinen lahjakkuutensa pääsee esiin. Tykkään siitä, että hän ei pidä mielistelystä ja makeilusta - senkin takia inhoaa Markoa, joka vähän sortuu välillä ylimakeiluun. Mutta Artun Marko-inhoa lisää tietysti se, että Marko on talon johtaja ja Arttu haluaisi olla talon johtaja. Olisi hupaisaa jos nämä taistelevat metsot olisivat finaaliviikolla talosssa.
Mutta tuo showaaminen tuon tylsääkin tylsemmän Ankeuttajan kanssa pilasi koko Artun olemisen tuolla. Toisaalta, Arttu on sanonut koko ajan tekevänsä jotain repäisevää. Ajatuksissa taisi olla tosiaan julkihässiminen naisen kanssa, mutta nyt olikin sitten Ellan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt enää tiedä millä kriteerillä tässä mennään. Viihdeohjelmahan tää on. Nikon olis pitäny olla kauemmin. Ella on hauska myrkynkeittäjä, varsinkin kun ärsyttää kaikkia transvastaisia ihmisiä. Joel vois mun puolesta voittaa. Timo on OK, mutta on jo viestinsä Suomen kansalle antanut. Kristiina on hyvä, kun jatkaa viikosta viikkoon, vaikka on häätöäänestyksessä. Arttu on osoittanut, että perus suomalainen mies on valmis seksiin transnaisen kanssa - iconic! Arttu on hyvä esimerkki terveestä miehisestä itsetunnosta.
Ei transnaisten kanssa vehtaaminen ole miehille homma, eikä mikään. Johtuu naisten omista jumiutuneista ajatusmalleista, että kuvittelevat tämän(kin) asian olevan jotenkin juuri miehille hankalan. Tietysti jos tätäkin ketjua lukee, niin tulee kyllä varsin selväksi naisten räikeä yliedustus transvihassa. Ja moniko nainen vehtaisi edes nuoren Brad Pittin kanssa, jos olisi transmies ja killuttimet puuttuisi, sekä tissit olisi teipattu länään.
No en todellakaan vehtaisi Brad Pittin kanssa, jos hän olisi nainen. Entä sitten?
Transmies. Niinhän juuri totesin, että naisten seksuaalisuus ei ole lähellekään yhtä ambivalenttia kuin miesten, vaikka kauniita puheita suvaitsevaisuudesta riittää kyllä, mutta teot ja todellisuus aivan muuta. Vehtaa kenen kanssa lystäät, tai ole vehtaamatta. Se ei liity tähän, eikä kaikki sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko puhuu tohon luuriin epäselvemmin mitä ne ohjeet määränpäästä tulee 😂
Krisselahkolaisten kokoontumisajot täällä taas. Yhtäkkiä tulee minuutin välein Markon haukkumisviestejä.
Minä taas olen ymmärtänyt, että Marko, Krisse ja Joel ovat kolmikko jota Krisseuskolliset fanittvat
Ei ole näin. Krisselahkolaiset saarnaavat täällä kuinka Marko on ilkeä kiusaaja joka läyhää Krissestä koko ajan. Marko on myös pelillinen uhka Krisselle joten yrittävät suolata häntä ulos haukkumalla mitä törkeimmillä nimityksillä. Kaikki mitä Marko tekee on väärin
Tässä pitää nyt erottaa Krissen fanaattiset fanit sekä maltilliset Krissestä pitävät henkilöt. Jälkimmäiset eivät hauku törkeästi muita asukkaita, koska tykkäävät Krissestä juuri siksi että hän on mukava kaikille ja hyväsydäminen. Eivät he myös itsekään halua olla ilkeitä He eivät välttämättä pidä Markosta mutta heidän kritiikkinsä on asiallista eikä haukkumista tai pikkuasioista nälvimistä.
Älä nyt Krisseä syytä tämän palstan kommentointien takia. Minua ärsyttää enemmän nämä tekopsykiatrit, jotka ovat omalle pesueelleen saaneet jonkun hienon diagnoosin, niin sitä ollaan jakamassa kaikille ihmisille jo siitä, miten ne sanoo päivää tai seisooko jalalla tai toisella. Heti ollaan autismin kirjossa aspergertyyppisessä taudissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Krisse on vain sellainen pieni söpöliini, kuin orava. Ei kovin naisellinen tai viehättävä, toki luonteeltaan viehättävä. Julia vähän naisellisempi ja ekstrovertimpi tapaus, kauniimpi hymy ja kauniit lempeät silmät loistaa paljon. Kauniimpi ilme naamalla kuin Krissellä.
Ei yhtään naisellinen.
Joo, mä vihaan sitä kans kun oon näin läski ja karsee sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo OP:n vitsit hauskoja? Onneks Marjatalla on mainio huumorintaju.
On, OP on huippu! :D
OP:n nauruhepulit on ihan ykkösiä. Viime yönäkin yöpartiossa hepuloi ihan huolella. Se nauru tarttuu, ei voi olla itse nauramatta kun hepulit on päällä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Arttua vaivaa nyt oikeasti jokin, onkohan lähdössä oma-aloitteisesti
Olihan se jännä ilmaisu Artulta, että eräs uusi asukan on hänen äitinsä tuttu. Pikkukylässä isin ja äidin tuttu saattaa olla minunkin tuttu.
Talossa alkaa olla melkoinen sisäpiiri meininki. Anteeksi tätä ei saa varmasti kirjoittaakaan, koska aamulla joku puhui ja ärähdettiin.
Vierailija kirjoitti:
Paula on nostanut osakkeitaan huimasti ja onkin Markon jälkeen toinen suosikkini.
Kristiina, Arttu ja Joel taas käyttäytyivät vastenmielisesti Kessun poistumisen jälkeen. "Ei tule ikävä." En muista kenenkään muun sanoneen noin rumasti poistuneesta asukkaasta koko BB historian aikana. Törkeitä koko porukka.
Paula sanoi samoin Nikosta. Moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että Arttu sai huonoja uutisia. Esim. sukulainen kuoli. Toivottavasti oon väärässä.
Jospa sillä ei seisonut enää yöllä Ellan kanssa ja on huolissaan potenssistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että Arttu sai huonoja uutisia. Esim. sukulainen kuoli. Toivottavasti oon väärässä.
Kristina viipyi myös pitkään pk ssa, samoin Timo.
Onko huonoja uutisia kaikille? 678
SALATEHTÄVÄ ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on uutisia, bb loppuu ennenaikojaan ja 30k jaetaan kaikkien kesken, syynä katsojien vähyys tylsän kauden johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Artun vanhemmat sai tarpeekseen jörnimisestä ja käskevät pojan pois nojaamasta itseään?
Jättäkää nyt jästipäät asukkaiden omaiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä.
Todellakin. Krisse on nätti, fiksu ja persoonallinen. Julia on nätti mutta tyhjäpää, pyrkyri ja teennäinen kikattelija.
Krisselle (ja Paulalle kans) pointsit luonnollisesta ulkonäöstä, puuttuu tekoripset jne.
Krisse lätkäisee sunnuntaisin aina kauheet tekoripset silmiinsä. Hänelle on tehty nenäleikkaus ja tatuointejakin on joka puolella. On siinä luonnollisuutta kerrakseen.
Krisse ei sentään nuku tekoripset päässä niinkuin Julia.
Et sit muuta keksinyt ;)
Miksi olisinpitänyt keksiä mitään muuta? Ei ole tervettä nukkua palkit ripsissä.
Oikeeta ruokaa asukkaille!!! Nyt jotkut ruokafestarit kehiin, vaikuttaa niin aliruokituilta.
Joo oon tosta samaa mieltä, että naiseus ei ole barbielta näyttämistä kiinni.
Muuten tämä kommentti osoittaa, ettei kirjoittaneella ole kokemusta asiasta syntyä väärään sukupuoleen. Otan esimerkiksi Ellan tyylisen tapauksen:
Pienestä saakka montaa kiusataan kun kasvaa vähän rintaa ja on muutenkin naisellisia piirteitä. Kaunis poika. Se kipu kun tiedät olevasi enemmän nainen. Monesti löytyy ulkonäöstä siis molempaa sekä miestä että naista eikä ne sukuelimet sitä täysin määritä.
Itse en oo paras kertoon tästä, muuta kuin mitä olen kaverillani nähnyt vierestä.
Sen tiedän että tää huomataan useasti jo ihan pienestä pitäen ja sitten vaan odotellaan - kärsitään. En oo perehtynyt tutkimuksiin, mutta kai nää alkaa jo sikiö aikana, kun sukupuoli jää epäselväksi sitten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla autismin kirjo ja nyt siellä lääkäri kirjoittelee joukkoreseptejä. Lääkärikin on sanonut, että on huolissaan mammapalstalaisten mielenterveydestä. Eikä syyttä.
Miksi muuten äänestitte Nikon pois? niko olisi saanut jäädä taloon. Sympaattinen kaveri ja kokenut koulukiususta ja rasistisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel ei osaa seistä paikalla. Aina seisoessa heiluu ja tanssahtelee jaloillaan puolelta toiselle. Miksiköhän... onkohan toinen jalka toista lyhyempi.
Autismikirjolla, minulla on tuttu joka tekee myös noin.
Jep, Joppe on lievä asperger noin hieman mutkia suoristaen. Onko tämäkin jäänyt teiltä kuulemati? On älykäs, mutta saattaa ahdistua sosiaalisessa kuormituksessa. Eilenkin puhui yöllä Markolle siitä, että on alkanut nyt viihtyä paremmin, kun on pystynyt olemaan pienemmissä ryhmissä, joissa voi jo osallistua keskusteluihin. ELi se suuri ihmismäärä ja kilpahuuto ahdistaa.
Et sit muuta keksinyt ;)