Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
57721/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko puhuu tohon luuriin epäselvemmin mitä ne ohjeet määränpäästä tulee 😂

Vierailija
57722/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä noi trans-vastaiset viestit. Sitten kun Ella tulee pihalle, voi kääntää kaiken pahuutensa sen syyksi, että ihmiset eivät vaan pidä transnaisista vaikka kyse ei todellakaan ole siitä.

Kyllä tässä on kyse molemmista. Monen mielestä rasittava persoona, mutta vaikka tuon Artun homottelu ja kumppaninsa pilkkaaminen sitä kautta paljastaa kyllä sen aidon transvihankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57723/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markolla on ollut joku ihme esitys päällä siitä asti kun uudet tulivat. Kai se viimeistään ens viikolla on jo rauhoittunut.

Sen huomasi kyllä heti.

Markolla kova tarve tulla nähdyksi ja esittää koko ajan. Tämä kapteenina oleminen on sille taas yksi aihe olla omasta mielestään hauska. Kukaan ei edes naura sen jutuille.

Äänessä on ihan jatkuvasti. Alkaa olla Sasa 2. 😡😡😡😡

Menis lataamaan niitä sähköautoja jo.

Vierailija
57724/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski-leena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on tyhjäpää bimbo, yrittää mielistellä muita asukkaita. 

Minäkin olen vannha ja ylilihava, minäkään en pidä kauniista Juliasta !

Minä en ole vanha enkä lihava, mutta Juliasta en pidä, eikä se liity Julian ulkonäköön. En pidä Julian pyrkyrimäisyydestä ja teeskentelystä. Julia on myös tyhmä kuin saapas. 

Vierailija
57725/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä kun tuo Vili seuraa katseellaan Paulaa vähän väliä. Sehän on useasti nimennyt Paulan lempiasukkaakseen, onko se oikeesti ihan siis ihastunut siihen??

Mitä kestämistä siinä on? Ihan varmasti löytyy lukuisia miehiä, jotka tykkäväät Paulasta ja voisivat ihastuakin.

Mä en kestä = tässä tapauksessa positiivisesti ajateltu, minusta se olisi söpöä. Paula on yksi lempiasukkaistani.

Vierailija
57726/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Arttu luovuttanut peliä kesken kaiken?

Vierailija
57727/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä kun tuo Vili seuraa katseellaan Paulaa vähän väliä. Sehän on useasti nimennyt Paulan lempiasukkaakseen, onko se oikeesti ihan siis ihastunut siihen??

Mitä kestämistä siinä on? Ihan varmasti löytyy lukuisia miehiä, jotka tykkäväät Paulasta ja voisivat ihastuakin.

Varmasti, minä en pidä tuollaisista paksuperäisistä-ja pohkeisista maatalonemännistä.

Vierailija
57728/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän kummasta johtuu, että Juliasta tuli heittämällä vauvapalstan ylivoimisesti vihatuin bb-kisailija?

KAUNEUS. ylilihavat ja vanhat siiderivalaat vihaavat ja kadehtivat juliaa.

Olen mies enkä pidä Juliasta. Ihan hyvännäköinen ja pantava on kyllä joo mutta myös ihan helkatin rasittava. Yrittää likaa päästä heti joka asiaan mukaan, tulee fiilis että kovin laskelmoitua on kaikki. Kaksneljäseiskaa on katsottu ahkerasti.

"Mitä te pelaatte", "Mistä te puhutte" - Julia ei viihdy sekuntiakaan yksin, tai tyydy hetkeksikään seuraamaan sitä peliä tai keskustelua sivusta, että pääsisi sillä tavoin kärryille mistä on kyse. Joskus voisi todella hetken vain kuunnellakin ensin.

Samoin tilanne jonka joku täällä arvioi että "Joppe kuunteli selostusta Julian käsikorusta koiranpentumainen katse silmissään" - sen voi nähdä toisinkin. Voi toki olla että ensin on siltä näyttänytkin, mutta kun selvitys korusta vaan jatkui ja jatkui, lasittui kyllä Joppen katsekin samaan tahtiin, kun taas otettiin esittelyyn uusi korun osa.

Ja heti kun ilmaantui pakomahdollisuus - Marko ehdotti peliä korkeilla - lähti Joppe sohvalta kuin rusakko makuulta.

Vierailija
57729/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis katsojien pitäisi päättää, onnistuuko viikkotehtävä. Hieman hankala tehtävä, kun ei ymmärrä tuosta tehtävästä yhtään mitään. Ymmärtääkö joku muu noista papalimoista jotain? Mitä niiden pitää sanoa ja tuleeko sieltä ihan randomilla noita lähtölupia vai mitä tuossa odottavat? Ja miten tarjoillaan jo kahvia ennen kuin ollaan ilmassa? 

Ei kai siitä mitään tarvi ymmärtää? Heittäytyminen ja asenne oli kriteereinä.

Vierailija
57730/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostautuiko Arttu??

Vierailija
57731/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän kummasta johtuu, että Juliasta tuli heittämällä vauvapalstan ylivoimisesti vihatuin bb-kisailija?

KAUNEUS. ylilihavat ja vanhat siiderivalaat vihaavat ja kadehtivat juliaa.

Olen mies enkä pidä Juliasta. Ihan hyvännäköinen ja pantava on kyllä joo mutta myös ihan helkatin rasittava. Yrittää likaa päästä heti joka asiaan mukaan, tulee fiilis että kovin laskelmoitua on kaikki. Kaksneljäseiskaa on katsottu ahkerasti.

Et ole mies. Jos olisit, niin ajattelisit vain Julian panemista, etkä mitään rasittavuuksia.

Sori vaan, mutta kameran läpi on vähän vaikea panna ketään. Mulla on ihan oma tyttöystävä jota panna.

Vierailija
57732/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markolla on ollut joku ihme esitys päällä siitä asti kun uudet tulivat. Kai se viimeistään ens viikolla on jo rauhoittunut.

Sen huomasi kyllä heti.

Markolla kova tarve tulla nähdyksi ja esittää koko ajan. Tämä kapteenina oleminen on sille taas yksi aihe olla omasta mielestään hauska. Kukaan ei edes naura sen jutuille.

Äänessä on ihan jatkuvasti. Alkaa olla Sasa 2. 😡😡😡😡

Miten se on vielä noin tyhmä, että esittää kapteenia kun armeijassa olisi. Ei kapteenin tehtävä ole olla kun armeijassa ja liikkua kun armeijassa käsi pystyssä kun pyytää lupaa nousuun. Aika nolo.

Vierailija
57733/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon juntti Nunnuka ! Ei syö sieniä, homejuustoja, oliiveja... POIS TALOSTA.

Nuohan on kaikki juuri parasta :D Makuasioita, mutta itse en käsitä

Kaikki homejuustot ei mene esim valkohome mutta sinihome Aura. Nam. Oliivit. Sienet. Katkaravut jne . Ei joka päiväistä herkkua.

Siis suomalainen Aura-juusto on maailman parasta sinihomejuustoa, on vahvaa, mutta ei kitkerän hapanta niinkuin kuuluisammat serkkunsa esim. Stilton tai Roquefort.

Vierailija
57734/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä seuraa vain Paulan olemusta, Paulasta tulee mieleen eräs Kokoomuksen kansanedustaja. Terävä typpi kai hänkin.

Vierailija
57735/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä noi trans-vastaiset viestit. Sitten kun Ella tulee pihalle, voi kääntää kaiken pahuutensa sen syyksi, että ihmiset eivät vaan pidä transnaisista vaikka kyse ei todellakaan ole siitä.

Olen tätä samaa miettinyt, että Ella on todennäköisesti yksi niistä, jotka eivät opi kritiikistä, koska aiheellinenkin kritiikki peittyy typerien transvastaisten aivopierotuuttausten alle. On helppoa kuitata kaikki negatiivinen samaan kastiin sen sijaan, että miettisi, onko omassa käytöksessä/ajattelutavoissa jotain, mitä olisi syytä kehittää.

Vierailija
57736/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta leikkii OP:n mummoa.

Marjatta "vien tässä pojanpoikaani epäselvännäkijäpäiville"

OP "sä et oo kyllä koskaan ollu selvä"

😂

Vierailija
57737/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään vielä toisella tapaa, kun täällä oli hankaluuksia ymmärtää edellistä:

Pidätkö Juliasta?

peukku ylös= kyllä.

peukku alas = en.

Minusta hän on aika tylsä. Ei tuo mitään erikoista taloon. Paitsi nätin kroppansa. Jutut ihan tavallisia ja tylsiä parikymppisen juttuja.

Vierailija
57738/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan periaatteessa en viitsis maksaa kymppiä niin muistaako kukaan niitä ilmaiskoodeja?

Avaan ukon sähköpostilla kun oma loppuu huomenna niin onko vielä voimassa?

Jos et viitsi maksaa niin ei sun tarvi nähdäkkään. Mut hei, koosteet on ilmasia.

Onko sulla kuinka huono olo ittes kanssa.

Ne jotka muuten maksaa tuosta ei halua mitään muutosta ,niille kelpaa kun mitää ei yleensä tapahdu.

Vierailija
57739/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta "huimaa, nyt mummoa huimaa"

OP "mummo lähtee multiin"

😂

Vierailija
57740/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jättikö Arttu BB-talon?